Lekker laten gaan ouwe reus. Op naar zaterdag. (verwacht morgen een hele gemakkelijke avond voor PSV)quote:
Ik verwacht voor PSV ook geen problemen morgen en daarna in Arnhem.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker laten gaan ouwe reus. Op naar zaterdag. (verwacht morgen een hele gemakkelijke avond voor PSV)
Moet jij weten.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht voor PSV ook geen problemen morgen en daarna in Arnhem.
Wat een prutsers, houden zich niet eens aan hun eigen regels...quote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef GGMM het volgende:
De website is geupdate
[ afbeelding ]
Zijn we daar ook weer van af.
dat stond nergensquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat een prutsers, houden zich niet eens aan hun eigen regels...
"Staat Ajax, met een gelijk aantal gespeelde wedstrijden, bovenaan!?"
daar kijk ik nietquote:
Is Jaap niet overal gewoon kaal? #dtvquote:Op donderdag 4 april 2019 18:13 schreef Max23 het volgende:
JaapGod die refereert aan zijn schaamhaar in gesprek met Jan Joost
Hij zegt net van niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Jaap niet overal gewoon kaal? #dtv
Dus nietquote:Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Jaap niet overal gewoon kaal? #dtv
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik sla deze wedstrijdjes over hoor
Feyenoord- Heerenveen kan best leuk worden denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begrijpelijk, jij moet nog modden in KLB.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Prima voor op de achtergrond.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |