abonnement Unibet Coolblue
pi_186018276
quote:
De NAVO blaast 70 kaarsjes uit, maar is er reden voor een feestje?

Morgen viert de NAVO haar 70e verjaardag. Om dat te vieren zijn er een reeks topontmoetingen in Washington D.C. georganiseerd. De secretaris-generaal van de NAVO, Jens Stoltenberg, heeft al een ontmoeting met de Amerikaanse president Donald Trump achter de rug. Vandaag zal Stoltenberg het voltallige Amerikaanse Congres toespreken, een primeur. "De festiviteiten moeten benadrukken dat de NAVO leeft, en ook belangrijk is voor de toekomst", zegt expert Jan Balliauw, die alles ter plaatse volgt. Welke transformaties heeft de alliantie sinds haar oprichting in 1949 ondergaan, en is de toekomst verzekerd? Een terugblik.

Paulien Lambert, Lieven Goes
05:35
https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-reden-tot-feesten/
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 3 april 2019 @ 21:11:51 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186019290
Ik ga lachen als de USA na 70 jaar de kaarsjes uitblaast.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 3 april 2019 @ 22:45:40 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186021477
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga lachen als de USA na 70 jaar de kaarsjes uitblaast.
Ah daar is onze Nikonlover weer! Veel mening weinig argumenten.
Horrible Cunt!
pi_186041403
quote:
Om dit in het topic Crisis Oekrane Rusland te plaatsen... behoorlijk misplaatst, tenzij de bemoeienissen als agressor vanaf 2014 met dekmantel EU/VS politiek in Oekrane,die het land naar de afgrond geleid hebben en het zogenaamde nut van NATO moeten bevestigen, een feit zijn.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 5 april 2019 @ 00:08:11 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186041806
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 5 april 2019 @ 01:26:07 #7
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_186042502
Die nieuwe brug over de Straat van Kertsj. Daarmee is de Zee van Azov een Russische pond geworden. Het is niet alleen landverbinding maar ook afsluiten van dat pond voor Oekrane. Extra leverage creren dat ingezet kan worden tijdens eventuele toekomstige onderhandelingen. Poetin heeft ook een reserve van om en nabij de 500 miljard dollar opgebouwd en veel schulden weggewerkt tijdens zijn regime. Het land heeft heel weinig uitstaande schulden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jellereppe op 05-04-2019 01:58:24 ]
pi_186051960
quote:
Zee van Azov

Georgi en Oekrane willen niets liever dan toetreden, maar worden aan het lijntje gehouden. De Russische de facto annexatie van de Zee van Azov, tussen Rusland en de Krim, kan de NAVO moeilijk over zijn kant laten gaan, al zit ze niet op een confrontatie met de Russische marine te wachten. Veel vlagvertoon en militaire hulp, kortom, maar geen riskante avonturen. Georgi wijst slim op Anaklia, zijn nog aan te leggen haven aan de Zwarte Zee, waar ook diep stekende NAVO-schepen kunnen aanleggen. En Georgi is dan wel geen lid, het laat niet na om erop te wijzen dat het wl aan Trumps financile eis voldoet. NAVO-militairen, ook Nederlandse, hebben de afgelopen weken flink in Georgi getraind. Jens Stoltenberg, de secretaris-generaal, ging zo ver om te zeggen dat de NAVO een ‘opendeurbeleid’ hanteert en dat landen eigenlijk zelf besluiten of ze lid willen worden, mits ze maar aan bepaalde eisen voldoen. Dat is de kat op het spek binden. Tegen zijn gastheren zei hij dat alle bondgenoten vonden dat Georgi lid kon worden (Hallo, minister Blok, wat vindt u van die uitspraak?).
https://www.nrc.nl/nieuws(...)izaam-feest-a3955844
pi_186053226
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 01:26 schreef Jellereppe het volgende:
Die nieuwe brug over de Straat van Kertsj. Daarmee is de Zee van Azov een Russische pond geworden. Het is niet alleen landverbinding maar ook afsluiten van dat pond voor Oekrane. Extra leverage creren dat ingezet kan worden tijdens eventuele toekomstige onderhandelingen. Poetin heeft ook een reserve van om en nabij de 500 miljard dollar opgebouwd en veel schulden weggewerkt tijdens zijn regime. Het land heeft heel weinig uitstaande schulden.
Ze hebben de afgelopen jaren vooral door hun FX reserves lopen branden.
Het zou mij verbazen als ze een reserve van 500 miljard hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 00:16:13 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186060352
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:38 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Geen feit gepresenteerd? Nee! Jij accepteert de feiten niet. Heel groot verschil.

Pak het JIT rapport en ga dan punt voor punt de zaken aangeven die volgens jou niet waar zijn. Oh ja, ik verwacht natuurlijk bewijs en niet een huilverhaal waar je eigenlijk niet meer zegt dan: Nietes!
Pak zelf het JIT rapport erbij ;) Geen enkel bewijs dat Rusland schuldige is. Enige feit is dat er een BUK raket bij is betrokken die geproduceerd is ten tijde van de Sovjet Unie.
Rusland is met bewijzen gekomen dat de BUK met dat serienummer gestationeerd is geweest in het huidige Oekraine en na de val van de Sovjet Unie in handen is gekomen van een Oekrainse eenheid.

https://www.rt.com/news/438596-mh17-downing-russian-briefing/

[ Bericht 14% gewijzigd door Starhopper op 06-04-2019 00:25:09 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186062113
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 00:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Pak zelf het JIT rapport erbij ;) Geen enkel bewijs dat Rusland schuldige is. Enige feit is dat er een BUK raket bij is betrokken die geproduceerd is ten tijde van de Sovjet Unie.
Rusland is met bewijzen gekomen dat de BUK met dat serienummer gestationeerd is geweest in het huidige Oekraine en na de val van de Sovjet Unie in handen is gekomen van een Oekrainse eenheid.

https://www.rt.com/news/438596-mh17-downing-russian-briefing/

Een Oekranse eenheid...en ten tijde van het Sovjet regime productie was de opperste Sovjet een Oekraner...na de Georgir Stalin was het 70 jaar Oekrane wat de klok sloeg.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 07:10:35 #12
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186062638
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 00:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Pak zelf het JIT rapport erbij ;) Geen enkel bewijs dat Rusland schuldige is. Enige feit is dat er een BUK raket bij is betrokken die geproduceerd is ten tijde van de Sovjet Unie.
Rusland is met bewijzen gekomen dat de BUK met dat serienummer gestationeerd is geweest in het huidige Oekraine en na de val van de Sovjet Unie in handen is gekomen van een Oekrainse eenheid.

https://www.rt.com/news/438596-mh17-downing-russian-briefing/

Nee. Jij beweert dat er geen bewijs is van Russische verantwoordelijkheid in het JIT rapport, dus is het aan jou om aan te geven waar de JIT rapport fout zit. Jij beweert wat. Taak aan jou om je bewering kracht bij te zetten.

En welk bewijs heeft Rusland nou gegeven over de buk. Een foto van een velletje papier waar wat nummers en tekst opstaat enzo. Beetje summier. Als het omgekeerd was, zou je me uitlachen als ik dat als bewijs zou aanvoeren.
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 12:01:23 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186065419
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 07:10 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee. Jij beweert dat er geen bewijs is van Russische verantwoordelijkheid in het JIT rapport, dus is het aan jou om aan te geven waar de JIT rapport fout zit. Jij beweert wat. Taak aan jou om je bewering kracht bij te zetten.

En welk bewijs heeft Rusland nou gegeven over de buk. Een foto van een velletje papier waar wat nummers en tekst opstaat enzo. Beetje summier. Als het omgekeerd was, zou je me uitlachen als ik dat als bewijs zou aanvoeren.
Nu draai je het om. Jij beweert dat er in het JIT rapport bewijs is te lezen dat Rusland de schuldige is. Nou, maak maar screenshots van die pagina's. In het rapport staan alleen niet onderbouwde aannames, dus veel succes.

En wat die velletjes papier betreft, gek he, dat een archief uit de jaren '80 van papier is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 april 2019 @ 13:00:51 #14
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186066168
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 12:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nu draai je het om. Jij beweert dat er in het JIT rapport bewijs is te lezen dat Rusland de schuldige is. Nou, maak maar screenshots van die pagina's. In het rapport staan alleen niet onderbouwde aannames, dus veel succes.

En wat die velletjes papier betreft, gek he, dat een archief uit de jaren '80 van papier is.
Waarom zou ik screenshots maken van een document die iedereen kan lezen. Jij ben degene die zegt dat er niet onderbouwde aannames zijn in het JIT rapport. Dus is het aan jou om ze aan te kaarten.

Ik draai het niet om, dat doe jij. En je blijft er maar omheen draaien.

En 1 foto van 1 papiertje dat ik niet kan lezen is echt heel zwakke bewijs. Kom op man, kom eens met iets substantieels ipv eromheen lullen Zoals je blijft doen.
Horrible Cunt!
pi_186068714
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Waarom zou ik screenshots maken van een document die iedereen kan lezen. Jij ben degene die zegt dat er niet onderbouwde aannames zijn in het JIT rapport. Dus is het aan jou om ze aan te kaarten.

Ik draai het niet om, dat doe jij. En je blijft er maar omheen draaien.

En 1 foto van 1 papiertje dat ik niet kan lezen is echt heel zwakke bewijs. Kom op man, kom eens met iets substantieels ipv eromheen lullen Zoals je blijft doen.
Rotsvast vertrouwen in het JIT rapport,dit als feit danwel overtuigend bewijs presenteren en dat verdedigen door te stellen onze argumenten en zelfs feiten domweg af te doen als Russische propaganda. Dat is wat jij doet.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186068789
Overigens blijft het van de zotte dat Oekrane nagenoeg niet bestaat ofwel vreselijk wordt vermeden in het MH17 dossier.Alles Rusland wat de klok slaat.Je moet behoorlijk naef, makkelijk te benvloeden,een soort van Duitser in de jaren 1930/40 Heil Hitler type zijn om daar in mee te gaan.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 16:59:25 #17
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186068875
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:45 schreef ZOA het volgende:

[..]

Rotsvast vertrouwen in het JIT rapport,dit als feit danwel overtuigend bewijs presenteren en dat verdedigen door te stellen onze argumenten en zelfs feiten domweg af te doen als Russische propaganda. Dat is wat jij doet.
Welke feiten en argumenten presenteren jullie dan? Dat vodje uit de jaren 80? Wauw! Overtuigend! :') . Ja dat vodje kun je misschien wel een argument noemen, maar dan wel een hele zwakke.

Voor de rest lullen jullie maar raak. Zoals ik al vroeg. Vertel mij eens onderbouwd met contra feiten en argumenten op welke punten het JIT rapport fout zit?

Ik heb jullie al eens uitgelegd waarom ik in het JIT rapport geloof. Dat is omdat die buk en het transport vanuit de grens met Rusland meerdere malen gefotografeerd en gefilmd is. Ook hebben ze aan de hand van social media van Russische soldaten kunnen bepalen dat ze bij de buk hoorden. Daarnaast onderschepte telefoongesprekken van Russen en pro Russen waar ze toegaven dat ze een passagiersvliegtuig hadden neergeschoten. Een artikel op TASS waar men beweert dat de pro-russen een Antonov 26 hebben neergeschoten op hetzelfde tijdstip als MH17, terwijl er op die dag geen AN-26 is neergehaald. En al deze dingen wist ik al lang voordat het JIT rapport uitkwam. Wat raar h, dat een rapport toevallig dezelfde informatie bevat, wat ik vanuit mijn luie bank thuis al kon vinden. Het JIT presenteert buiten die dingen veel meer informatie die alles wat ik al wist nog meer ondersteunt.

Maar ja, ga maar door met jullie propaganda en leugens. Ik ga nergens heen. Elke keer als jullie weer jullie lulkoek posten, ben ik er als de kippen bij om jullie onderuit te halen.
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:03:15 #18
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186068917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:52 schreef ZOA het volgende:
Overigens blijft het van de zotte dat Oekrane nagenoeg niet bestaat ofwel vreselijk wordt vermeden in het MH17 dossier.Alles Rusland wat de klok slaat.Je moet behoorlijk naef, makkelijk te benvloeden,een soort van Duitser in de jaren 1930/40 Heil Hitler type zijn om daar in mee te gaan.
Ooh een Godwinnetje! Die komen altijd tevoorschijn als men een discussie niet kan winnen. Je zakt door de ondergrens. Ik heb nog nooit iemand zo zwak zien discussieren als jou.
Horrible Cunt!
pi_186068982
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:38 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Geen feit gepresenteerd? Nee! Jij accepteert de feiten niet. Heel groot verschil.

Pak het JIT rapport en ga dan punt voor punt de zaken aangeven die volgens jou niet waar zijn. Oh ja, ik verwacht natuurlijk bewijs en niet een huilverhaal waar je eigenlijk niet meer zegt dan: Nietes!
1 feit in het JIT rapport. MH17 is uit de lucht geknalt.De rest is speculatie naar behoefte.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:59 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Welke feiten en argumenten presenteren jullie dan? Dat vodje uit de jaren 80? Wauw! Overtuigend! :') . Ja dat vodje kun je misschien wel een argument noemen, maar dan wel een hele zwakke.

Voor de rest lullen jullie maar raak. Zoals ik al vroeg. Vertel mij eens onderbouwd met contra feiten en argumenten op welke punten het JIT rapport fout zit?

Ik heb jullie al eens uitgelegd waarom ik in het JIT rapport geloof. Dat is omdat die buk en het transport vanuit de grens met Rusland meerdere malen gefotografeerd en gefilmd is. Ook hebben ze aan de hand van social media van Russische soldaten kunnen bepalen dat ze bij de buk hoorden. Daarnaast onderschepte telefoongesprekken van Russen en pro Russen waar ze toegaven dat ze een passagiersvliegtuig hadden neergeschoten. Een artikel op TASS waar men beweert dat de pro-russen een Antonov 26 hebben neergeschoten op hetzelfde tijdstip als MH17, terwijl er op die dag geen AN-26 is neergehaald. En al deze dingen wist ik al lang voordat het JIT rapport uitkwam. Wat raar h, dat een rapport toevallig dezelfde informatie bevat, wat ik vanuit mijn luie bank thuis al kon vinden. Het JIT presenteert buiten die dingen veel meer informatie die alles wat ik al wist nog meer ondersteunt.

Maar ja, ga maar door met jullie propaganda en leugens. Ik ga nergens heen. Elke keer als jullie weer jullie lulkoek posten, ben ik er als de kippen bij om jullie onderuit te halen.
Slechts 1 feit in het JIT rapport, MH17 is uit de lucht geknalt. De rest is speculatie naar behoefte.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186069057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:03 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ooh een Godwinnetje! Die komen altijd tevoorschijn als men een discussie niet kan winnen. Je zakt door de ondergrens. Ik heb nog nooit iemand zo zwak zien discussieren als jou.
Ik heb geen moeite met zwak discussieren...zelf ben je ook niet echt subliem
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:13:10 #21
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

1 feit in het JIT rapport. MH17 is uit de lucht geknalt.De rest is speculatie naar behoefte.
[..]

Slechts 1 feit in het JIT rapport, MH17 is uit de lucht geknalt. De rest is speculatie naar behoefte.
Nee, dat zeg jij! Zonder maar 1 tegenargument. Belachelijk!
Horrible Cunt!
pi_186069119
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:03 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ooh een Godwinnetje! Die komen altijd tevoorschijn als men een discussie niet kan winnen. Je zakt door de ondergrens. Ik heb nog nooit iemand zo zwak zien discussieren als jou.
Jaja afdoen als Godwin...geen moment twijfel, geen moment van overweging. Bam de reactie van een Duitser uit de Hitler jaren.Het zou je beter staan om dit niet af te doen als een Godwin maar rustig en duidelijk te beargumenteren waar ik het verkeerd zie.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:17:57 #23
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met zwak discussieren...zelf ben je ook niet echt subliem
Ik denk niet dat jij de capaciteiten beschikt om het verschil te kunnen merken. Je komt nou niet bepaald snugger over. Ik denk, dat jij last hebt van het Dunning-Kruger effect.
Horrible Cunt!
pi_186069173
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:13 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, dat zeg jij! Zonder maar 1 tegenargument. Belachelijk!
Welk tegenargument? Ik hoef niet te argumenteren...jij wel.Vertel mij de werkelijke aantoonbare bewijsbare feiten uit het JIT rapport behalve dat MH17 uit de lucht geknalt is.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186069183
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:17 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij de capaciteiten beschikt om het verschil te kunnen merken. Je komt nou niet bepaald snugger over. Ik denk, dat jij last hebt van het Dunning-Kruger effect.
Klinkt lekker...en ik heb eigenlijk nergens last van.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:21:52 #26
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:17 schreef ZOA het volgende:

[..]

Jaja afdoen als Godwin...geen moment twijfel, geen moment van overweging. Bam de reactie van een Duitser uit de Hitler jaren.Het zou je beter staan om dit niet af te doen als een Godwin maar rustig en duidelijk te beargumenteren waar ik het verkeerd zie.
Rusland van nu heeft meer overeenkomsten dan het huidige westen met Nazi Duisland. Of moet ik weer de overeenkomsten tussen het gebrek van persvrijheid in Rusland nu en de Duitsland van toen. Zo dat is weer een argument en die kan ik onderbouwen als je dat wil. Ik heb een mooi lijstje wat betreft de persvrijheid in de wereld. Die heb ik al eens gepost, maar wil het wel nog eens doen.
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:24:27 #27
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069236
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Welk tegenargument? Ik hoef niet te argumenteren...jij wel.Vertel mij de werkelijke aantoonbare bewijsbare feiten uit het JIT rapport behalve dat MH17 uit de lucht geknalt is.
Jij maakt een bewering. Jij moet die dus onderbouwen. Ik kan mijn mening onderbouwen met het JIT rapport. Jij kunt jouw mening niet onderbouwen. Dus stop met lullen en geef eens aan waar en hoe het JIT rapport fout is.

Je kunt het niet, omdat het rapport deugt. En hoe hard je hier ook blijft huilen het wordt er echt niet meer waar mee.
Horrible Cunt!
pi_186069238
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:21 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Rusland van nu heeft meer overeenkomsten dan het huidige westen met Nazi Duisland. Of moet ik weer de overeenkomsten tussen het gebrek van persvrijheid in Rusland nu en de Duitsland van toen. Zo dat is weer een argument en die kan ik onderbouwen als je dat wil. Ik heb een mooi lijstje wat betreft de persvrijheid in de wereld. Die heb ik al eens gepost, maar wil het wel nog eens doen.
Schermen met vrijheid terwijl je amper de betekenis weet. Je zakt af ...zwaktebod en je ondergang als je met mij over vrijheid in welke vorm dan ook begint.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:26:05 #29
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069255
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:21 schreef ZOA het volgende:

[..]

Klinkt lekker...en ik heb eigenlijk nergens last van.
Nee, dat is het probleem ook met het Dunning-Kruger effect. De persoon die het vertoont merkt er niks van. De mensen om je heen wel.
Horrible Cunt!
pi_186069271
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:21 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Rusland van nu heeft meer overeenkomsten dan het huidige westen met Nazi Duisland. Of moet ik weer de overeenkomsten tussen het gebrek van persvrijheid in Rusland nu en de Duitsland van toen. Zo dat is weer een argument en die kan ik onderbouwen als je dat wil. Ik heb een mooi lijstje wat betreft de persvrijheid in de wereld. Die heb ik al eens gepost, maar wil het wel nog eens doen.
Schermen met vrijheid terwijl je amper de betekenis weet. Je zakt af ...zwaktebod en je ondergang als je met mij over vrijheid in welke vorm dan ook begint.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, dat is het probleem ook met het Dunning-Kruger effect. De persoon die het vertoont merkt er niks van. De mensen om je heen wel.
Zullen ze het zeggen denk je?Of zullen ze denken laat maar?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:30:14 #31
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Schermen met vrijheid terwijl je amper de betekenis weet. Je zakt af ...zwaktebod en je ondergang als je met mij over vrijheid in welke vorm dan ook begint.
Is dat alles wat je hebt? Ik leef hier in relatieve vrijheid. Beter dan 95% van de wereld. 100% vrijheid is een utopie. Dat bestaat niet.

En ook nog zeggen, dat ik amper de betekenis weet van vrijheid. Wat voor een ontzettend zwakke argument is dat? Denk je echt dat de mensen in Rusland vrij zijn?
Horrible Cunt!
pi_186069334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:24 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Jij maakt een bewering. Jij moet die dus onderbouwen. Ik kan mijn mening onderbouwen met het JIT rapport. Jij kunt jouw mening niet onderbouwen. Dus stop met lullen en geef eens aan waar en hoe het JIT rapport fout is.

Je kunt het niet, omdat het rapport deugt. En hoe hard je hier ook blijft huilen het wordt er echt niet meer waar mee.
Je blijft er maar overheen stappen met je heilige JIT rapport door iedereen zijn strot te rammen als feit. Er is maar 1 feit MH17 is uit de lucht geknalt. de rest is gedegen onderzoek,naar alle waarschijnlijkheid,bijna waar,misschien zus,we denken zo.Alle onzin gepresenteerd als bijna feit.Het is 0 niks bakjes nada volksverlakkerij, belazeren,je laten denken,aannames,lulkoek,alles behalve feiten.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 17:34:37 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186069351
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:30 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Is dat alles wat je hebt? Ik leef hier in relatieve vrijheid. Beter dan 95% van de wereld. 100% vrijheid is een utopie. Dat bestaat niet.

En ook nog zeggen, dat ik amper de betekenis weet van vrijheid. Wat voor een ontzettend zwakke argument is dat? Denk je echt dat de mensen in Rusland vrij zijn?
Mensen in Rusland zijn behoorlijk vrij ja. Nooit in Rusland geweest begrijp ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:39:13 #34
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069414
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:33 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je blijft er maar overheen stappen met je heilige JIT rapport door iedereen zijn strot te rammen als feit. Er is maar 1 feit MH17 is uit de lucht geknalt. de rest is gedegen onderzoek,naar alle waarschijnlijkheid,bijna waar,misschien zus,we denken zo.Alle onzin gepresenteerd als bijna feit.Het is 0 niks bakjes nada volksverlakkerij, belazeren,je laten denken,aannames,lulkoek,alles behalve feiten.
En jij blijft maar lullen, dat het JIT rapport fout zit zonder 1 tegenargument. Jij verliest deze discussie daardoor. Wat een zwakte!
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:41:50 #35
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069436
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Mensen in Rusland zijn behoorlijk vrij ja. Nooit in Rusland geweest begrijp ik?
Vrijheid. Een pseudo democratie met een dictator aan het hoofd zonder noemenswaardige persvrijheid. Klinkt echt vrij :D :D
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 17:43:07 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186069456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Vrijheid. Een pseudo democratie met een dictator aan het hoofd zonder noemenswaardige persvrijheid. Klinkt echt vrij :D :D
Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186069462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

En jij blijft maar lullen, dat het JIT rapport fout zit zonder 1 tegenargument. Jij verliest deze discussie daardoor. Wat een zwakte!
Ik zeg nergens dat ze fout zitten,ik zeg een rapport zonder feiten.Dat moet ook want geen mens neemt verantwoordelijkheid als ze wel fout zitten.Wir haben das nicht bewust.Keine anhung.Alleen maar beschuldigingen naar Rusland geen feiten.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:45:52 #38
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069502
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt
Tuurlijk joh :')
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:48:34 #39
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186069548
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze fout zitten,ik zeg een rapport zonder feiten.Dat moet ook want geen mens neemt verantwoordelijkheid als ze wel fout zitten.Wir haben das nicht bewust.Keine anhung.
Je raakt zo verstrikt in je eigen leugens en hypocrisie dat je niet meer weet wat voor en achter is. Ga zo door. Ik ga nergens heen. Je hebt ondertussen je eigen graf zo diep gegraven, dat je ondertussen aan de andere kant van de wereld bent aangekomen :D
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 17:49:36 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186069561
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Tuurlijk joh :')
^O^

:') :') :') :') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186069589
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt
Nee dat weet hij niet.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186069741
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Vrijheid. Een pseudo democratie met een dictator aan het hoofd zonder noemenswaardige persvrijheid. Klinkt echt vrij :D :D
Whatever.Vrijheid begint bij jezelf en maak je zelf.Niet bij een President politiek of persvrijheid. Duidelijk jij begrijpt niets van vrijheid maar doet alsof het bij jou algemeen goed hoort.Kortom je zit onder de knoet zonder het zelf door te hebben.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186069778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:48 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je raakt zo verstrikt in je eigen leugens en hypocrisie dat je niet meer weet wat voor en achter is. Ga zo door. Ik ga nergens heen. Je hebt ondertussen je eigen graf zo diep gegraven, dat je ondertussen aan de andere kant van de wereld bent aangekomen :D
Habarovsk....idd de andere kant van de wereld.Volstrekt onbekend voor jou maar je zal er wel een mening over hebben en dit als feit overtuigend bewijs presenteren en mij pogen als idioot meer te zetten.
Uiteindelijk ben jij degene die zijn ogen sluit en vanaf je zolderkamer klakkeloos jou leiders gelooft vertrouwd en volgt.En Waarom ook niet..je hebt het eeuwenoude zoethoudertje brood en spelen.Niets geleerd,niets ervaren, later oud en niet geleefd.

[ Bericht 10% gewijzigd door ZOA op 06-04-2019 18:43:32 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:49:29 #44
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186070366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:05 schreef ZOA het volgende:

[..]

Habarovsk....idd de andere kant van de wereld.Volstrekt onbekend voor jou maar je zal er wel een mening over hebben en dit als feit overtuigend bewijs presenteren en mij pogen als idioot meer te zetten.
Uiteindelijk ben jij degene die zijn ogen sluit en vanaf je zolderkamer klakkeloos jou leiders gelooft vertrouwd en volgt.En Waarom ook niet..je hebt het eeuwenoude zoethoudertje brood en spelen.Niets geleerd,niets ervaren, later oud en niet geleefd.
De enige die jou neerzet als idioot ben jezelf. Je komt altijd met vage existensieele onzin als je geen argumenten hebt. Je bent zo vrij als je voelt. Applaus! Heb je die wijsheid van een toilettegeltje.

Zolderkamertje. Ik heb 2 woningen. En bij beide zit ik nooit op zolder. Je probeert mij nu af te spiegelen als 1 of ander zieligerd. Dat gaat niet gebeuren, joh. Daar heb ik veels teveel success voor in het leven.
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 18:52:50 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186070430
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

De enige die jou neerzet als idioot ben jezelf. Je komt altijd met vage existensieele onzin als je geen argumenten hebt. Je bent zo vrij als je voelt. Applaus! Heb je die wijsheid van een toilettegeltje.

Zolderkamertje. Ik heb 2 woningen. En bij beide zit ik nooit op zolder. Je probeert mij nu af te spiegelen als 1 of ander zieligerd. Dat gaat niet gebeuren, joh. Daar heb ik veels teveel success voor in het leven.
De beste kennis is zelfkennis
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:09:37 #46
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186070738
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De beste kennis is zelfkennis
Is dat alles wat je hebt? Zelfs iemand proberen te beledigen gaat je niet goed af. Is er iets wat je wel goed kunt?
Horrible Cunt!
pi_186070777
Bij deze tongh_po zijn al je aantijgingen jegens mij beargumenteerd,verklaard en weerlegt.Uiteraard zal je het weer op onderbuikgevoelens zonder daadwerkelijk kennis van deze wereld (je komt immers je zolderkamer niet af jou woorden vrijelijk genterpreteerd) bruut weerleggen met een JIT rapport danwel geindoctrineerde publieke opinie onder het mom van democratie en breed gedragen onzin.
De beschuldigingen die jij uit naar mij zijn op geen enkele manier gebaseerd op mij of mijn mening maar een vooral een wanhopige obsessieve poging om jou mening te laten gelden.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186070824
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

De enige die jou neerzet als idioot ben jezelf. Je komt altijd met vage existensieele onzin als je geen argumenten hebt. Je bent zo vrij als je voelt. Applaus! Heb je die wijsheid van een toilettegeltje.

Zolderkamertje. Ik heb 2 woningen. En bij beide zit ik nooit op zolder. Je probeert mij nu af te spiegelen als 1 of ander zieligerd. Dat gaat niet gebeuren, joh. Daar heb ik veels teveel success voor in het leven.
Je hebt 2 woningen maar je komt nergens.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186070855
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:30 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Is dat alles wat je hebt? Ik leef hier in relatieve vrijheid. Beter dan 95% van de wereld. 100% vrijheid is een utopie. Dat bestaat niet.

En ook nog zeggen, dat ik amper de betekenis weet van vrijheid. Wat voor een ontzettend zwakke argument is dat? Denk je echt dat de mensen in Rusland vrij zijn?
Je mag echt wel eens beter leren lezen vriend...bril op
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:15:42 #50
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186070881
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je hebt 2 woningen maar je komt nergens.
Ik ga 3 keer per jaar op reis. En dan vlieg ik ook lekker business class. Heerlijk!
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:16:18 #51
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186070894
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je mag echt wel eens beter leren lezen vriend...bril op
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!
Horrible Cunt!
pi_186070989
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:30 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Is dat alles wat je hebt? Ik leef hier in relatieve vrijheid. Beter dan 95% van de wereld. 100% vrijheid is een utopie. Dat bestaat niet.

En ook nog zeggen, dat ik amper de betekenis weet van vrijheid. Wat voor een ontzettend zwakke argument is dat? Denk je echt dat de mensen in Rusland vrij zijn?
Weer dat sociale en dan nog beweren 95 procent.Wat ben jij een corrupte klootzak als jij 95 procent vrijheid hebt ten koste van al die 17 miljoen Nederlanders die dat niet hebben

Edit: 95 procent relatieve vrijheid beter dan de rest van de wereld. Nou ja als jij dat zo voel.. prima.Echter het is geen feit.Eigenlijk is het gewoon breed gedragen Nederlandse onzin wat je verkondigt.

En dan je opmerking over Rusland ..ik voel een Godwinnetje en iets met NAZI's..ubermenschen

[ Bericht 7% gewijzigd door ZOA op 06-04-2019 19:31:46 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186071107
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:09 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Is dat alles wat je hebt? Zelfs iemand proberen te beledigen gaat je niet goed af. Is er iets wat je wel goed kunt?
Ja zijn gedachtegoed is goed. De verwoording ervan niet... behalve als je het begrijpt.
Iets waar jij nogal wat moeite mee hebt.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:29:04 #54
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186071112
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:20 schreef ZOA het volgende:

[..]

Weer dat sociale en dan nog beweren 95 procent.Wat ben jij een corrupte klootzak als jij 95 procent vrijheid hebt ten koste van al die 17 miljoen Nederlanders die dat niet hebben

Edit: 95 procent relatieve vrijheid beter dan de rest van de wereld. Nou ja als jij dat zo voel.. prima.Echter het is geen feit.Eigenlijk is het gewoon breed gedragen Nederlandse onzin wat je verkondigt.
Oh! Nu ben ik een corrupte klootzak? En waar baseer jij dat op?
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:30:13 #55
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186071120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ja zijn gedachtegoed is goed. De verwoording ervan niet... behalve als je het begrijpt.
Iets waar jij nogal wat moeite mee hebt.
Tuurlijk joh. Blijf het maar herhalen. Daar wordt het niet meer waar van.
Horrible Cunt!
pi_186071226
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:15 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik ga 3 keer per jaar op reis. En dan vlieg ik ook lekker business class. Heerlijk!
Het is je van harte gegund maar verder nietszeggend
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186071306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:30 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Blijf het maar herhalen. Daar wordt het niet meer waar van.
Niets wordt er meer waar van inclusief JIT rapport.De waarheid lag, ligt en is in Oekrane..waarom wordt dit als de pest vermeden en moet Rusland op welke manier dan ook schuldig zijn?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:41:50 #58
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186071311
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:37 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het is je van harte gegund maar verder nietszeggend
Was een antwoord op de beschuldiging, dat ik nooit ergens heen ging. Dat van business class vliegen vond ik een leuke toevoeging om een reactie uit te lokken. En je hapte ook lekker. Dank je! :*
Horrible Cunt!
pi_186071342
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Was een antwoord op de beschuldiging, dat ik nooit ergens heen ging. Dat van business class vliegen vond ik een leuke toevoeging om een reactie uit te lokken. En je hapte ook lekker. Dank je! :*
Blij dat je zo luchtig over vliegen kan doen in dit topic
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:51:10 #60
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186071467
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Blij dat je zo luchtig over vliegen kan doen in dit topic
Je bent wel kleinzerig voor iemand die net mij uitmaakte voor corrupte klootzak. Je bent wel vaker selectief verontwaardigd. Het staat je niet mooi.
Horrible Cunt!
pi_186071656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:51 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je bent wel kleinzerig voor iemand die net mij uitmaakte voor corrupte klootzak. Je bent wel vaker selectief verontwaardigd. Het staat je niet mooi.
Niet kleinzerig maar provocerend en niets boeit mij of het mooi staat.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 6 april 2019 @ 20:13:51 #62
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186071848
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:01 schreef ZOA het volgende:

[..]

Niet kleinzerig maar provocerend en niets boeit mij of het mooi staat.
Provocerend ook nog? Jezus man, jij probeert ook elke laatste strohalm beet te pakken. Jij bent echt door de ondergrens aan het zakken met je beschuldigingen. Ik denk dat je een beetje moet dimmen
Horrible Cunt!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 20:16:37 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186071913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Provocerend ook nog? Jezus man, jij probeert ook elke laatste strohalm beet te pakken. Jij bent echt door de ondergrens aan het zakken met je beschuldigingen. Ik denk dat je een beetje moet dimmen
deze man :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 april 2019 @ 20:17:28 #64
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186071925
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

deze man :')
Hoi :W
Horrible Cunt!
pi_186073813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Provocerend ook nog? Jezus man, jij probeert ook elke laatste strohalm beet te pakken. Jij bent echt door de ondergrens aan het zakken met je beschuldigingen. Ik denk dat je een beetje moet dimmen
Met wat moet ik dimmen.Er wordt genoeg gedimt.Ik probeer zelfs voorzichtig, duidelijk met steekhoudende logica in de wereld van Rusland , Oekrane, en de bemoeizuchtige zogenaamd vrede welvaart en democratie met bommen brengende VS en als schoothondje meedoende EU niet eens provocerend duidelijk te maken hoe fout jullie zijn.MH17 is een grote doofpotaffaire daar de mislukte annexatie van Oekrane en het succesvolle Russische beleid met een uitgekiend menselijk economisch geopolitieke strategie als eerste Rusland en zijn bevolking iets brengt terwijl de EU en de overige westerse wereld wegkwijnt onder de onder Bush verklaarde war on terror.

En maar als argument blijven gebruiken en zeggen wat Duitsers onder Hitler deden. We zijn zo goed we zijn beter.Democratie als stokpaardje terwijl je onder de knoet zit van banken en overheid.

Overigens zijn er weinig landen waar 80 procent hun President op handen draagt.

[ Bericht 10% gewijzigd door ZOA op 06-04-2019 22:02:31 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_186074205
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef ZOA het volgende:
We zijn zo goed we zijn beter.Democratie als stokpaardje terwijl je onder de knoet zit van banken en overheid.
Deze man weet! _O_
pi_186074308
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Vrijheid. Een pseudo democratie met een dictator aan het hoofd zonder noemenswaardige persvrijheid. Klinkt echt vrij :D :D
Lol
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:28:45 #68
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186074665
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Met wat moet ik dimmen.Er wordt genoeg gedimt.Ik probeer zelfs voorzichtig, duidelijk met steekhoudende logica in de wereld van Rusland , Oekrane, en de bemoeizuchtige zogenaamd vrede welvaart en democratie met bommen brengende VS en als schoothondje meedoende EU niet eens provocerend duidelijk te maken hoe fout jullie zijn.MH17 is een grote doofpotaffaire daar de mislukte annexatie van Oekrane en het succesvolle Russische beleid met een uitgekiend menselijk economisch geopolitieke strategie als eerste Rusland en zijn bevolking iets brengt terwijl de EU en de overige westerse wereld wegkwijnt onder de onder Bush verklaarde war on terror.

En maar als argument blijven gebruiken en zeggen wat Duitsers onder Hitler deden. We zijn zo goed we zijn beter.Democratie als stokpaardje terwijl je onder de knoet zit van banken en overheid.

Overigens zijn er weinig landen waar 80 procent hun President op handen draagt.
Nog steeds niet meer dan een mening. Totaal niet onderbouwd! Maar blaat maar lekker verder.
Horrible Cunt!
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:29:40 #69
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_186074683
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Piva het volgende:

[..]

Deze man weet! _O_
Van wie ben jij de kloon? Of heeft St Petersburg versterking gestuurd? :D
Horrible Cunt!
pi_186075326
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:28 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nog steeds niet meer dan een mening. Totaal niet onderbouwd! Maar blaat maar lekker verder.
Net als jij.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 6 april 2019 @ 22:57:55 #71
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_186075344
Dit gaat nergens meer over. Gooi maar een post in NWS fb als er iets noemenswaardigs is om de reeks te heropenen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:04:20 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195405151
game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:23:16 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195406429
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:23:20 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195406432
quote:
Doden bij bosbranden in Oekrane, vlak bij separatistisch gebied



Bij bosbranden in de Oost-Oekraense regio Loehansk zijn zeker acht mensen omgekomen. Tien anderen zijn naar het ziekenhuis gebracht met verschijnselen van rookvergiftiging en 120 bewoners zijn gevacueerd.

De branden besloegen een uitgestrekt gebied en bedreigden 22 plaatsen, melden de Oekraense hulpdiensten. Volgens lokale autoriteiten waren er 146 branden, waarvan er 82 inmiddels zijn geblust. Door het droge weer kon het vuur snel om zich heen grijpen. De verwachting is dat het ook de komende dagen droog blijft en hard zal waaien.

Meer dan 1300 brandweerlieden bestrijden het vuur met zwaar materieel.

De meeste branden woedden in de buurt van de regio die in handen is van pro-Russische separatisten. De lokale autoriteiten zeggen dat ze mogelijk zijn veroorzaakt door beschietingen van de separatisten. De regering wil dat dat wordt uitgezocht. "De oorzaak van de grootschalige verspreiding van het vuur moet met zekerheid worden vastgesteld", staat in een verklaring van het kantoor van de president.

Munitie
Het blussen wordt bemoeilijkt doordat in de "grijze zone" tussen Oekraense en separatistische troepen nog veel munitie ligt.

Ondanks een bestand tussen Oekrane en pro-Russische separatisten dat in 2015 werd gesloten, wordt er nog sporadisch over en weer geschoten, waarbij slachtoffers vallen onder de bevolking, Oekraense militairen en separatisten.

Begin september waren er vergelijkbare bosbranden in de regio's Loehansk en Charkov. Daarbij kwam een persoon om het leven en werd een compleet dorp in de as gelegd. Ook werden tachtig datsja's (plattelandshuizen) en dertig huizen in twee dorpen door brand verwoest.

In april leidden bosbranden bij de in 1986 ontplofte kernreactor in Tsjernobyl tot een verhoogd stralingsniveau en extreme luchtvervuiling, onder meer in de hoofdstad Kiev.

https://nos.nl/artikel/23(...)tistisch-gebied.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 16:16:01 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195715622
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:14:03 #76
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195716888
quote:
Terecht! Had Rusland maar beter na moeten denken.
Horrible Cunt!
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:54:54 #77
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195717607
Nou dat zal ze leren! _O-
  zondag 18 oktober 2020 @ 18:21:35 #78
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_195717969
Hahahahaha, nieuws van 5 jaar geleden.

En lol: niet doorhebben dat bv Sevastopol nooit onder Ukraiens bestuur is geweest.

Hahahahaha, al in 2009 vroeg Sevastopol meer geld aan Ukraine voor het gebruiken van haar haven. Hahahahaha.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 18:30:11 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195718094
hahahaaaaaaaa
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195718293
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:21 schreef PluggieOD het volgende:
Hahahahaha, nieuws van 5 jaar geleden.

En lol: niet doorhebben dat bv Sevastopol nooit onder Ukraiens bestuur is geweest.

Hahahahaha, al in 2009 vroeg Sevastopol meer geld aan Ukraine voor het gebruiken van haar haven. Hahahahaha.
Ik zat lekker op terrasje daar... overigens in 2009 was Krim buiten het gehuurde Sevestapol pro Russisch, Russisch talig en ver van EU modern kolonialisme verwijdert. Ondanks twijfel over de terugkeer naar huis.. Krim is thuis waar het hoort te zijn Rusland

[ Bericht 13% gewijzigd door ZOA op 18-10-2020 18:57:06 (aanvullen) ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195719529
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zat lekker op terrasje daar... overigens in 2009 was Krim buiten het gehuurde Sevestapol pro Russisch, Russisch talig en ver van EU modern kolonialisme verwijdert. Ondanks twijfel over de terugkeer naar huis.. Krim is thuis waar het hoort te zijn Rusland

Hey ZOA, beste kerel.
pi_195720206
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zat lekker op terrasje daar... overigens in 2009 was Krim buiten het gehuurde Sevestapol pro Russisch, Russisch talig en ver van EU modern kolonialisme verwijdert. Ondanks twijfel over de terugkeer naar huis.. Krim is thuis waar het hoort te zijn Rusland

Nah.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:31:02 #83
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195720922
De mensen op de Krim zijn ook zielsgelukkig onder de Russische vlag. Hebben die Eurofielen in Kiev toch lekker het nakijken gehad.

Waar zijn jullie, Verhofstad en Van Baalen?
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:43:43 #84
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195721110
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:31 schreef YoungDriller het volgende:
De mensen op de Krim zijn ook zielsgelukkig onder de Russische vlag. Hebben die Eurofielen in Kiev toch lekker het nakijken gehad.

Waar zijn jullie, Verhofstad en Van Baalen?
Zijn ze dolgelukkig? Onafhankelijke bron graag?
Horrible Cunt!
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:16:53 #85
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195721642
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:43 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Zijn ze dolgelukkig? Onafhankelijke bron graag?
Toen Oekraene daar de dienst uitmaakte gingen de mensen de straat op. Dat is nu niet meer. 1+1=2.

Maar goed ik hoef jou helemaal geen bron voor te schotelen. Elk weldenken mens kan bedenken dat de huidige oplossing het beste is.
pi_195721796
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:16 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Toen Oekraene daar de dienst uitmaakte gingen de mensen de straat op. Dat is nu niet meer. 1+1=2.

Maar goed ik hoef jou helemaal geen bron voor te schotelen. Elk weldenken mens kan bedenken dat de huidige oplossing het beste is.
Goeie argumenten :D .
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:10:53 #87
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195722574
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:16 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Toen Oekraene daar de dienst uitmaakte gingen de mensen de straat op. Dat is nu niet meer. 1+1=2.

Maar goed ik hoef jou helemaal geen bron voor te schotelen. Elk weldenken mens kan bedenken dat de huidige oplossing het beste is.
Ontzettend zwak argument, want dat is niet hoe het gegaan is. Dus nogmaals: bron graag!
Horrible Cunt!
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:36:44 #88
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195722966
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:10 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ontzettend zwak argument, want dat is niet hoe het gegaan is. Dus nogmaals: bron graag!
Nogmaals, nee.

Onder Oekraens gezag ging men de straat op en onder Russisch gezag is de rust wedergekeerd. Hoe hoog of laag je ook springt, de Krim is en blijft Russisch.

En nu weer gaan zitten.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:43:56 #89
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195723047
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:36 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Nogmaals, nee.

Onder Oekraens gezag ging men de straat op en onder Russisch gezag is de rust wedergekeerd. Hoe hoog of laag je ook springt, de Krim is en blijft Russisch.

En nu weer gaan zitten.
Dus geen bron en daarmee heeft jouw uitspraak voor mij geen waarde! Next!
Horrible Cunt!
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:49:57 #90
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195723109
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:43 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dus geen bron en daarmee heeft jouw uitspraak voor mij geen waarde! Next!
Ik citeerde jou dan ook niet. :W

Het gaat er verder ook niet om hoe jij er over denkt, maar de bevolking daarzo. :Y
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:20:43 #91
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195723386
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:49 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik citeerde jou dan ook niet. :W

Het gaat er verder ook niet om hoe jij er over denkt, maar de bevolking daarzo. :Y
Ah dus het gaat om de bevolking daar. Vraag eens aan de Krim Tartaren wat ze van de Russiche occupatie vinden?

Overigens citeerde jij mij wel degelijk!
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:50:28 #92
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195723543
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:20 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ah dus het gaat om de bevolking daar. Vraag eens aan de Krim Tartaren wat ze van de Russiche occupatie vinden?

Overigens citeerde jij mij wel degelijk!
Ik maakte een comment, die jij citeerde. Ik zei dal dat ik je niets verplicht ben.

Ik twijfel niet dat er een minderheid bestaat die het er niet mee eens is. Dat ga je nooit voorkomen. Toch is de meerderheid beter af. Kijk bijvoorbeeld eens naar een stad s Sevastapol en dan naar Oekraene en zeg me nog eens dat de Krim niet beter af zijn onder Russisch bewind. Oekraene is al sinds 2014 de oksel van Europa.

De situatie in Oekraene is een schrijnend voorbeeld is hoe verradelijk Eurofielen als Van Baalen en Verhofstad zijn. Want waar zij die heren nu? En waar is Oekraense Europese vooruitgang gebleven?
  maandag 19 oktober 2020 @ 01:02:26 #93
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195723597
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:50 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik maakte een comment, die jij citeerde. Ik zei dal dat ik je niets verplicht ben.


Ik twijfel niet dat er een minderheid bestaat die het er niet mee eens is. Dat ga je nooit voorkomen. Toch is de meerderheid beter af. Kijk bijvoorbeeld eens naar een stad s Sevastapol en dan naar Oekraene en zeg me nog eens dat de Krim niet beter af zijn onder Russisch bewind. Oekraene is al sinds 2014 de oksel van Europa.

De situatie in Oekraene is een schrijnend voorbeeld is hoe verradelijk Eurofielen als Van Baalen en Verhofstad zijn. Want waar zij die heren nu? En waar is Oekraense Europese vooruitgang gebleven?
Ik denk, dat jij niet snapt hoe een forum werkt. Maar je snapt wel meer niet.

Ik zie aan jouw reactie, dat jij vooringenomen bent en dat staat een eerlijke discussie in de weg. Jammer. Ook vind ik het schrijnend, dat je de Krim Tartaren als minderheid wegzet alsof er voor hun niks veranderd is. Zij worden zwaar gediscrimineerd en als stront behandeld door de Russische regering.
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2020 @ 01:05:23 #94
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195723622
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:02 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik denk, dat jij niet snapt hoe een forum werkt. Maar je snapt wel meer niet.

Ik zie aan jouw reactie, dat jij vooringenomen bent en dat staat een eerlijke discussie in de weg. Jammer. Ook vind ik het schrijnend, dat je de Krim Tartaren als minderheid wegzet alsof er voor hun niks veranderd is. Zij worden zwaar gediscrimineerd en als stront behandeld door de Russische regering.
Pot ketel zwart. :W

Er is geen discussie. Zie het referendum.
  maandag 19 oktober 2020 @ 01:26:32 #95
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195723713
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:05 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Pot ketel zwart. :W

Er is geen discussie. Zie het referendum.
Referendum was illegaal en gehouden onder schot door Russische troepen. Klopt dat er geen discussie is. Rusland is een pseudo democratie en een schurkenstaat. Blij, dat we het eens zijn met elkaar.
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2020 @ 01:33:09 #96
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195723727
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Referendum was illegaal en gehouden onder schot door Russische troepen. Klopt dat er geen discussie is. Rusland is een pseudo democratie en een schurkenstaat. Blij, dat we het eens zijn met elkaar.
Noem het hoe je het wilt noemen. De Krim is Russisch. Punt uit. Er is geen fuck wat Oekraene, Van Baalen en Verhofstad er aan gaan kunnen doen. :)


De EU heeft Oekraene gewoon genaaid lijkt het wel...
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 07:08:13 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195724686
Oekraine is vooral genaaid door de Russen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 19 oktober 2020 @ 07:18:32 #98
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195724727
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:33 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Noem het hoe je het wilt noemen. De Krim is Russisch. Punt uit. Er is geen fuck wat Oekraene, Van Baalen en Verhofstad er aan gaan kunnen doen. :)


De EU heeft Oekraene gewoon genaaid lijkt het wel...

Klopt. De Krim is nu gewoon Russisch.
Maar dat krampachtig vasthouden aan dat Van Baalen en Verhofstad ergens schuld aan hebben is pathetisch!
Horrible Cunt!
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 08:40:19 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195725256
van Baalen zou willen dat hij zobeel macht had _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 19 oktober 2020 @ 08:58:45 #100
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_195725403
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zat lekker op terrasje daar... overigens in 2009 was Krim buiten het gehuurde Sevestapol pro Russisch, Russisch talig en ver van EU modern kolonialisme verwijdert. Ondanks twijfel over de terugkeer naar huis.. Krim is thuis waar het hoort te zijn Rusland

Ik was er relatief recent nog. Op bezoek bij Tartaarse familie. Bijna iedereen, ook de Tartaren, zijn tevreden met het bestuur sinds 2014. Verlost van de Ukraiense corruptie. Het algemene idee is dat de Ukraiene sowieso geen enkele investering deed.

Nadeel is dat het vrije losbandige karakter verdwenen is. Vorig jaar was het een grote bouwput. Snelwegen, tunnels, mega malls, hele heuvels tegen de vlakte, etc, Als je de verlaten Shell stations ziet, heb je een idee wat er gaande was.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:17:16 #101
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195726146
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 07:18 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Klopt. De Krim is nu gewoon Russisch.
Maar dat krampachtig vasthouden aan dat Van Baalen en Verhofstad ergens schuld aan hebben is pathetisch!
Waarom? Zij [Van Baalen en Verhofstad] waren de gene die op het Maidanplein aan het schreeuwen waren. Zij waren de buitenlanders notabene die het land binnenkwamdn en de gene die de lokale bevolking aan het ophitsen waren tegen hun democratisch verkozen legitieme president.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:25:28 #102
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195726277
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:17 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Waarom? Zij [Van Baalen en Verhofstad] waren de gene die op het Maidanplein aan het schreeuwen waren. Zij waren de buitenlanders notabene die het land binnenkwamdn en de gene die de lokale bevolking aan het ophitsen waren tegen hun democratisch verkozen legitieme president.
Ja, dat is het Russische propaganda verhaal.
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:35:41 #103
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195726399
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja, dat is het Russische propaganda verhaal.
Het lijkt er meer op dat jij nu alternatieve 'feiten' probeert te verkopen.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:44:08 #104
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195726510
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:35 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat jij nu alternatieve 'feiten' probeert te verkopen.
Ga jij met droge ogen beweren, dat Van Baalen en Verhofstad veranwoordelijk zijn voor de Maidan revolutie? Over alternatieve feiten gesproken 😂😂
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:20:58 #105
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195726908
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:44 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ga jij met droge ogen beweren, dat Van Baalen en Verhofstad veranwoordelijk zijn voor de Maidan revolutie? Over alternatieve feiten gesproken 😂😂
Ze dragen niet de totale verantwoordelijkheid. Maar ze hebben het zeker medemogelijk gemaakt dat het is afgelopen zoals het is. :Y

Dat ontkennen is gewoon wegkijken van de feiten.
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:25:30 #106
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195726952
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:20 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ze dragen niet de totale verantwoordelijkheid. Maar ze hebben het zeker medemogelijk gemaakt dat het is afgelopen zoals het is. :Y

Dat ontkennen is gewoon wegkijken van de feiten.
Gewoonweg lulkoek!
Horrible Cunt!
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:39:52 #107
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195727115
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Gewoonweg lulkoek!
Ok man.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 12:10:29 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195727598
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:20 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ze dragen niet de totale verantwoordelijkheid. Maar ze hebben het zeker medemogelijk gemaakt dat het is afgelopen zoals het is. :Y

Dat ontkennen is gewoon wegkijken van de feiten.
hoe dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:20:24 #109
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195727741
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe dan?
Hoe dan zegt 'ie. _O-

  maandag 19 oktober 2020 @ 13:27:25 #110
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195728878
quote:
Niemand ontkent, dat ze daar waren. Ik denk, dat het grote meerendeel vindt dat het een rete domme actie was van hun.
Maar om te zeggen, dat ze een rol speelden in de revolutie is gewoon wat de Russen je wil laten geloven, om hun handelen tegenover de Krim en oost Oekrane goed te praten.
Horrible Cunt!
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:41:06 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195751625
quote:
nee dat vraag ik slimmerik :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:43:57 #112
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195751664
Echt waar. Gaat ie de post van ZOA verwijderen zelf een kinderachtige post maken. Grote jongen. :Y
pi_195751734
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:27 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Niemand ontkent, dat ze daar waren. Ik denk, dat het grote meerendeel vindt dat het een rete domme actie was van hun.
Maar om te zeggen, dat ze een rol speelden in de revolutie is gewoon wat de Russen je wil laten geloven, om hun handelen tegenover de Krim en oost Oekrane goed te praten.
Verder vraag ik mij af op welke basis van daadwerkelijke kennis jij oordeelt over Rusland, Oekrane of voormalig Oostblok.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195751792
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:43 schreef YoungDriller het volgende:
Echt waar. Gaat ie de post van ZOA verwijderen zelf een kinderachtige post maken. Grote jongen. :Y

Niets nieuws..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:53:10 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195751795
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:43 schreef YoungDriller het volgende:
Echt waar. Gaat ie de post van ZOA verwijderen zelf een kinderachtige post maken. Grote jongen. :Y

geef nu gewoon antwoord dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:53:46 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195751804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef ZOA het volgende:

[..]

Niets nieuws..
jij moet een keer een argument proberen te maken zonder flamebait oid erin

dan gaan je posts ook niet weg :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:54:00 #117
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195751809
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:49 schreef ZOA het volgende:

[..]

Verder vraag ik mij af op welke basis van daadwerkelijke kennis jij oordeelt over Rusland, Oekrane of voormalig Oostblok.
Ik neem aan, dat je op de hoogte bent van het medium internet?
Horrible Cunt!
pi_195751852
quote:
83s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij moet een keer een argument proberen te maken zonder flamebait oid erin

dan gaan je posts ook niet weg :)
Alsof westerlijke overtuigingen, meningen en journalistieke veroordelingen argumenten zijn.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:58:33 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195751863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Alsof westerlijke overtuigingen, meningen en journalistieke veroordelingen argumenten zijn.
fine whatever

maar doe het zonder flamebaits e.d.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195751871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:54 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik neem aan, dat je op de hoogte bent van het medium internet?
Een medium waar je behoorlijk belazerd kan worden?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:02:32 #121
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195751935
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:58 schreef ZOA het volgende:

[..]

Een medium waar je behoorlijk belazerd kan worden?
Ja met name door bijvoorbeeld Russische en Oekranse nieuws.
Horrible Cunt!
pi_195810159
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:02 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja met name door bijvoorbeeld Russische en Oekranse nieuws.
Jaja...want dat is volgens jouw niet Russische of Oekrainse nieuwsbronnen danwel andere,onzin.Kortom... reddeloos verloren
Je baseren op nieuwsbronnen zonder zelf enige feitelijke ervaring om welke nieuwsbron dan ook te kunnen bevestigen.
Bij deze waardeloos dus!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195810460
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 07:08 schreef sp3c het volgende:
Oekraine is vooral genaaid door de Russen
Ik denk eerder EU en VS... en doe eens wat feiten om zo een uitspraak te onderbouwen.
Dan kan ik die weerleggen.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195810528
quote:
83s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij moet een keer een argument proberen te maken zonder flamebait oid erin

dan gaan je posts ook niet weg :)
Als het te moeilijk wordt past de westerse democratie verantwoorde censuur toe.
Precies hetzelfde als deze westerse democratien voornamelijk Rusland en China op beoordelen en veroordelen.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:45:45 #125
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195810821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik denk eerder EU en VS... en doe eens wat feiten om zo een uitspraak te onderbouwen.
Dan kan ik die weerleggen.

Jij bent de afgelopen jaren om je hoofd geslagen met feiten. En dan zeg jij gewoon: dat is niet waar. Niet echt een discussie dus.
Horrible Cunt!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:46:32 #126
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195810829
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:49 schreef ZOA het volgende:

[..]

Jaja...want dat is volgens jouw niet Russische of Oekrainse nieuwsbronnen danwel andere,onzin.Kortom... reddeloos verloren
Je baseren op nieuwsbronnen zonder zelf enige feitelijke ervaring om welke nieuwsbron dan ook te kunnen bevestigen.
Bij deze waardeloos dus!
Probeer het nog eens in normaal Nederlands, want dit is wederom onbegrijpelijke bagger!
Horrible Cunt!
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:54:35 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195810923
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik denk eerder EU en VS... en doe eens wat feiten om zo een uitspraak te onderbouwen.
Dan kan ik die weerleggen.

de EU en de VS hebben geen land geannexeerd

eens of oneens maar dat zijn gewoon de Russen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:55:41 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195810935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Als het te moeilijk wordt past de westerse democratie verantwoorde censuur toe.
Precies hetzelfde als deze westerse democratien voornamelijk Rusland en China op beoordelen en veroordelen.
jaja blablabla, de gebruikersvoorwaarden zijn wat dat betreft gewoon duidelijk, als jij dat niets vind dan had je er niet mee akkoord moeten gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195852073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

de EU en de VS hebben geen land geannexeerd

eens of oneens maar dat zijn gewoon de Russen
Was er sprake van annexatie van een land? Was er sprake van annexatie van een regio? Was er sprake van annexatie van een autonomie regio? Of was er helemaal geen sprake van annexatie maar vrijwillige aansluitng d.m.v. van een referendum?
Kom met feiten waarop je annexatie baseert... niet met een geopolitiek standpunt.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195852140
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

jaja blablabla, de gebruikersvoorwaarden zijn wat dat betreft gewoon duidelijk, als jij dat niets vind dan had je er niet mee akkoord moeten gaan
Ik mag zeggen dat ik het niets vind toch?Akkoord gaan betekend niet per se mee eens zijn..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:53:03 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195852141
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Was er sprake van annexatie van een land? Was er sprake van annexatie van een regio? Was er sprake van annexatie van een autonomie regio? Of was er helemaal geen sprake van annexatie maar vrijwillige aansluitng d.m.v. van een referendum?
Kom met feiten waarop je annexatie baseert... niet met een geopolitiek standpunt.
precies zoals het er staat, er is land geannexeerd en niet door de EU maar door Rusland

niet een land, land, dat is gewoon een feit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:53:44 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195852163
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:53 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik mag zeggen dat ik het niets vind toch?Akkoord gaan betekend niet per se mee eens zijn..
quote:
83s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij moet een keer een argument proberen te maken zonder flamebait oid erin

dan gaan je posts ook niet weg :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195852171
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

precies zoals het er staat, er is land geannexeerd en niet door de EU maar door Rusland

niet een land, land, dat is gewoon een feit
Het is geen feit.. .. het grootste deel van de wereld die jij schijnbaar niet kent inclusief de Krim zelf vind van niet.
Wat jij annexatie van de Krim noemt door Rusland is geen feit. Het is een geopolitiek standpunt meer niet
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 18:56:43 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195852224
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195852272
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:54 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het is geen feit.. .. het grootste deel van de wereld die jij schijnbaar niet kent inclusief de Krim zelf vind van niet.
Wat jij annexatie van de Krim noemt door Rusland is geen feit. Het is een geopolitiek standpunt meer niet.
Het enige daadwerkelijke feit is dat Krim nu Russische Federatie is.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195852324
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:58 schreef ZOA het volgende:

[..]

geen flaimebait , geen argument, maar een feit.Waar men op de Krim ook best twijfels over heeft..maargoed mensen op deze hele wereld zijn al eeuwen in twijfel over elkaar..je vrouw/man , je kinderen, je buren, je buurt, je dorp,je stad, je provincie, je land en je wereld.

[ Bericht 19% gewijzigd door ZOA op 25-10-2020 19:06:26 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 19:05:27 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195852427
is ook niet weg he ;)

normale rustige beheerste posts zijn prima maar zo kwam je dit topic niet binnen denderen, dat weet je zelf ook nog wel ..
die zijn weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195852475
quote:
83s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef sp3c het volgende:
is ook niet weg he ;)

normale rustige beheerste posts zijn prima maar zo kwam je dit topic niet binnen denderen, dat weet je zelf ook nog wel ..
die zijn weg
Juh ik weet... vind het ook niet erg
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 19:09:02 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195852508
nou dan kun je erover ophouden

de rest mag in feedback
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195853131
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:46 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Probeer het nog eens in normaal Nederlands, want dit is wederom onbegrijpelijke bagger!
Dat je niet 1 enkel feit hebt uit eigen ervaring, maar voorgehouden politieke standpunten als feiten aanneemt.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_195853161
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:09 schreef sp3c het volgende:
nou dan kun je erover ophouden

de rest mag in feedback
Wat doen we met de Russen?Trump herkiezen en Amerika First lijkt mij de beste optie.. i.p.v zo een democraat
die de hele wereld t.b.v Amerika First koste wat kost met flink wat bommen zijn democratie komt dicteren.
Dat is na ww2 overal mislukt.

[ Bericht 9% gewijzigd door ZOA op 25-10-2020 19:51:31 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 25 oktober 2020 @ 20:08:26 #142
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_195853659
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:42 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat je niet 1 enkel feit hebt uit eigen ervaring, maar voorgehouden politieke standpunten als feiten aanneemt.
Begrijp jij echt het concept van vrijheid van meningsuiting?
Horrible Cunt!
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 20:13:57 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195853822
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat doen we met de Russen?Trump herkiezen en Amerika First lijkt mij de beste optie.. i.p.v zo een democraat
die de hele wereld t.b.v Amerika First koste wat kost met flink wat bommen zijn democratie komt dicteren.
Dat is na ww2 overal mislukt.
we doen helemaal niets met de Russen en wie er president is in de VS kan me echt roesten

hoe is dit relevant?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196756977
quote:
Zweden verhoogt defensiebudget met 40 procent en wil 90.000 soldaten in leger wegens "Russische dreiging"

Het Zweedse parlement heeft een verhoging van het budget voor defensie met 40 procent goedgekeurd. Over tien jaar moet aantal militairen stijgen van 55.000 naar 90.000. Er wordt vooral ingezet op de marine. Zweden -dat geen lid is van de NAVO- wijst op de dreiging vanuit Rusland.

Jos De Greef
di 15 dec 18:45
https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-fors-verhogen-we/

Mogelijk heeft het ook te maken met Amerika, dat door de regering-Trump niet meer te vertrouwen is.
pi_196757271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 00:09 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-fors-verhogen-we/

Mogelijk heeft het ook te maken met Amerika, dat door de regering-Trump niet meer te vertrouwen is.
Wat? De VRT?

Serieus?
pi_197469665
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Begrijp jij echt het concept van vrijheid van meningsuiting?
Ja...dat het behoorlijk beperkt is
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 17:39:38 #147
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197469807
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ja...dat het behoorlijk beperkt is
Ja in Rusland is het vrij beperkt.
Horrible Cunt!
pi_197469887
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja in Rusland is het vrij beperkt.
Het is in Rusland ook niet zo belangrijk.Misschien iets om over na te denken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197469917
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja in Rusland is het vrij beperkt.
ben jij zelf wel eens in Rusland geweest?
pi_197469972
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:44 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

ben jij zelf wel eens in Rusland geweest?
Welnee Tong is een pratte prater die denkt dat mogen zeggen wat je wil boven kunnen doen wat je wil gaat. Als in ik mag alles zeggen maar in feite niets van wat ik zeg is mogelijk.. behoorlijk beperkt dus.Ik verkies het bperkt mogen zeggen en veel meer kunnen doen dan je mag zeggen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:13:11 #151
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197470891
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het is in Rusland ook niet zo belangrijk.Misschien iets om over na te denken
Dus je ontkent het niet. Goed zo. Dat is stap 1
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 18:14:37 #152
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197470929
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:44 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

ben jij zelf wel eens in Rusland geweest?
Oh dat argument weer? Is niet nodig. Genoeg informatie op het internet.
Horrible Cunt!
pi_197470949
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:14 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Oh dat argument weer? Is niet nodig. Genoeg informatie op het internet.
ah ok, dan blijf je wat mij betreft lekker in de categorie troll zitten
  zondag 17 januari 2021 @ 18:15:55 #154
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197470977
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef ZOA het volgende:

[..]

Welnee Tong is een pratte prater die denkt dat mogen zeggen wat je wil boven kunnen doen wat je wil gaat. Als in ik mag alles zeggen maar in feite niets van wat ik zeg is mogelijk.. behoorlijk beperkt dus.Ik verkies het bperkt mogen zeggen en veel meer kunnen doen dan je mag zeggen
Nonsens!
Horrible Cunt!
pi_197471011
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:44 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

ben jij zelf wel eens in Rusland geweest?
Dat is niet eens relevant.
De onnadenkende superiore houding.. schermen met vrijheid van meningsuiting, democratie tot gecultiveerd zijn etc etc. en gewoon niet begrijpen dat je onder een ,weliswaar veilig maar afbrokkelend 2000 jaar oud systeem onder de plak zit van Romeins brood en spelen systeem, nieuw communisme, hoe je het wil noemen.
Doe mij feiten van je eigen daadwerkelijke vrijheid, behoudens dat je mag zeggen wat je vind.
Onafhankelijk van je democratie, NL Staat,systeem, of bank.En wanneer je ja zegt onderbouw dat eens levende in een sociale verzorgingsstaat als Nederlland.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197471033
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:15 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nonsens!
Onderbouw de nonsens
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197471101
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:13 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dus je ontkent het niet. Goed zo. Dat is stap 1
Nadenken is stap 1 voor jou vriend .. ik doe mee naar vermogen waar dan ook i.p.v. een degenirerende poster te zijn
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:21:31 #158
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471152
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nadenken is stap 1 voor jou vriend .. ik doe mee naar vermogen waar dan ook i.p.v. een degenirerende poster te zijn
Jouw vorige post was op de man en deze ook. Fucking hypocriet!
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 18:22:10 #159
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471169
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:17 schreef ZOA het volgende:

[..]

Onderbouw de nonsens
https://rsf.org/en/ranking
Horrible Cunt!
pi_197471179
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:21 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Jouw vorige post was op de manen deze ook. Fucking hypocriet!
Goh.. hypocriet is waar West Europa na WW2 op leeft.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:24:43 #161
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471220
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:22 schreef ZOA het volgende:

[..]

Goh.. hypocriet is waar West Europa na WW2 op leeft.
Deflectie!
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 18:25:16 #162
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471238
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:16 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat is niet eens relevant.
De onnadenkende superiore houding.. schermen met vrijheid van meningsuiting, democratie tot gecultiveerd zijn etc etc. en gewoon niet begrijpen dat je onder een ,weliswaar veilig maar afbrokkelend 2000 jaar oud systeem onder de plak zit van Romeins brood en spelen systeem, nieuw communisme, hoe je het wil noemen.
Doe mij feiten van je eigen daadwerkelijke vrijheid, behoudens dat je mag zeggen wat je vind.
Onafhankelijk van je democratie, NL Staat,systeem, of bank.En wanneer je ja zegt onderbouw dat eens levende in een sociale verzorgingsstaat als Nederlland.
Wat kan ik hier niet, wat in Rusland wel kan?
Horrible Cunt!
pi_197471317
quote:
Ik heb niets met virtuele plaatjes of statistieken .. ik heb meer met mensen waar ik mee om ga.
Overigens ondergewaardeerd, onacceptabel en niet ter zake doende op internet.
Vreemd eigenlijk... uiteindelijk doet alleen het echte leven er toe.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:29:16 #164
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471354
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:15 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

ah ok, dan blijf je wat mij betreft lekker in de categorie troll zitten
Pot, ketel, zwart :')
Horrible Cunt!
pi_197471398
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Pot, ketel, zwart :')
Puntje voor jou. maargoed wij gaan al een paar jaartjes tegen elkaar
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:31:58 #166
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471435
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik heb niets met virtuele plaatjes of statistieken .. ik heb meer met mensen waar ik mee om ga.
Overigens ondergewaardeerd, onacceptabel en niet ter zake doende op internet.
Vreemd eigenlijk... uiteindelijk doet alleen het echte leven er toe.
Ja, we weten dat je niets hebt met lijstjes die bewijzen, dat Rusland een dictatorschap is, die de waarheid onderdrukt. Maakt ze niet minder waar.
Horrible Cunt!
pi_197471482
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:31 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja, we weten dat je niets hebt met lijstjes die bewijzen, dat Rusland een dictatorschap is, die de waarheid onderdrukt. Maakt ze niet minder waar.
Wat je ook vind, je kan er goed leven en het zoveelste Nederlandse kabinet valt ook weer over onderdrukte waarheden
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:34:19 #168
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471505
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:30 schreef ZOA het volgende:

[..]

Puntje voor jou. maargoed wij gaan al een paar jaartjes tegen elkaar
Je bedoelt, dat ik je telkens op je plaats zet. Maar je hebt het niveau niet om dat in te zien. Ja, dat is op de man. Maar dat is niet te vermijden. Wij opereren op verschillende niveaus en dat zorgt voor een scheve discussie vanaf dag 1.
Horrible Cunt!
pi_197471534
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Pot, ketel, zwart :')
tuurlijk meid, wat jij wil w/
  zondag 17 januari 2021 @ 18:36:07 #170
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471557
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:33 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat je ook vind, je kan er goed leven en het zoveelste Nederlandse kabinet valt ook weer over onderdrukte waarheden
Ja je kunt er goed leven. Als je binnen de strikte regels valt. Maar er zijn bevolkingsgroepen in Rusland, die zwaar gediscrimineerd worden. Kijk alleen al naar homosexuelen.
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 18:37:21 #171
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197471595
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:35 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

tuurlijk meid, wat jij wil w/
If I wanted some come back, I would have scraped it of your mother's teeth. Leuk niveau dit. Ik ken er nog wel meer.
Horrible Cunt!
pi_197471994
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:36 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja je kunt er goed leven. Als je binnen de strikte regels valt. Maar er zijn bevolkingsgroepen in Rusland, die zwaar gediscrimineerd worden. Kijk alleen al naar homosexuelen.
Ik weet niet hoor...je blaat maar wat over Rusland. Bashen doe je. Voor homo's is het overal een drama. Wanneer kijk jij eens in eigen Nederland en sta op voor wat er gaande is. Zal ik je helpen met wat zaken die niet zo heel goed gaan aan te geven.?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 18:57:37 #173
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197472131
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor...je blaat maar wat over Rusland. Bashen doe je. Voor homo's is het overal een drama. Wanneer kijk jij eens in eigen Nederland en sta op voor wat er gaande is. Zal ik je helpen met wat zaken die niet zo heel goed gaan aan te geven.?
Ik ben goed op de hoogte, wat ik vind dat er hier mis is. Maar dat is totaal irrelevant in dit topic. Dit topic gaat over de situatie in Oekraine, waar Rusland ondanks al jouw ontkenningen en vingertje wijzen een hele dikke vinger in de pap heeft. Dus begin anders een topic over hoeveel beter Rusland is dan Nederland en dan wil ik daar, als ik er zin in heb, antwoord geven op je stellingen of vragen.
Nu graag weer ontopic!
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 18:59:10 #174
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197472171
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor...je blaat maar wat over Rusland. Bashen doe je. Voor homo's is het overal een drama. Wanneer kijk jij eens in eigen Nederland en sta op voor wat er gaande is. Zal ik je helpen met wat zaken die niet zo heel goed gaan aan te geven.?
Je bent niet bekend met de anti homo wetten in Rusland? Kan me geen huidige anti homo wetten in Nederland herinneren.
Horrible Cunt!
pi_197472443
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik ben goed op de hoogte, wat ik vind dat er hier mis is. Maar dat is totaal irrelevant in dit topic. Dit topic gaat over de situatie in Oekraine, waar Rusland ondanks al jouw ontkenningen en vingertje wijzen een hele dikke vinger in de pap heeft. Dus begin anders een topic over hoeveel beter Rusland is dan Nederland en dan wil ik daar, als ik er zin in heb, antwoord geven op je stellingen of vragen.
Nu graag weer ontopic!
Wat is er mis met Ruslands dikke vinger in de pap in Oekraine die ik niet ontken en nooit gedaan heb. Deze vinger lijkt mij historisch, cultureel, taalkundig,zelfs economisch en elk ander argumen terecht
Ook beter dan de VS/EU vinger.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197472513
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:59 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met de anti homo wetten in Rusland? Kan me geen huidige anti homo wetten in Nederland herinneren.
Natuurlijk ben ik bekend met wetten.Wat is er mis met de Russische antihomowet?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:26:29 #177
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197472763
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:12 schreef ZOA het volgende:

[..]

Wat is er mis met Ruslands dikke vinger in de pap in Oekraine die ik niet ontken en nooit gedaan heb. Deze vinger lijkt mij historisch, cultureel, taalkundig,zelfs economisch en elk ander argumen terecht
Ook beter dan de VS/EU vinger.
Nooit ontkend? Ik zal eens eventjes wat topics teruglezen.
Terecht? Belachelijk! Meerendeel Oekrane is het daar niet mee eens.
Vinger van de EU is op uitnodiging van het soevereine land van Oekrane.
Horrible Cunt!
pi_197472774
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik ben goed op de hoogte, wat ik vind dat er hier mis is. Maar dat is totaal irrelevant in dit topic. Dit topic gaat over de situatie in Oekraine, waar Rusland ondanks al jouw ontkenningen en vingertje wijzen een hele dikke vinger in de pap heeft. Dus begin anders een topic over hoeveel beter Rusland is dan Nederland en dan wil ik daar, als ik er zin in heb, antwoord geven op je stellingen of vragen.
Nu graag weer ontopic!
Jou ontopic is trouwens voornamelijk gebaseerd op Rusland bashen. niets relevants aangaande het Rusland Oekraine conflict
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:26:56 #179
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197472777
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef ZOA het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik bekend met wetten.Wat is er mis met de Russische antihomowet?
Bitch, please! Ben jij een homo hater?
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 19:28:01 #180
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197472804
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef ZOA het volgende:

[..]

Jou ontopic is trouwens voornamelijk gebaseerd op Rusland bashen. niets relevants aangaande het Rusland Oekraine conflict
Rusland basht zichzelf. Geef alleen aangetoonde feiten weer.
Horrible Cunt!
pi_197472918
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nooit ontkend? Ik zal eens eventjes wat topics teruglezen.
Terecht? Belachelijk! Meerendeel Oekrane is het daar niet mee eens.
Vinger van de EU is op uitnodiging van het soevereine land van Oekrane.
De vinger van de EU was na een coup op de democratisch gekozen Janoekovitsch, het plaatsen van een President Poroshenko een burgeroorlog tot gevolg.en tevens niet de eerste poging.In 2004 de jammerlijk mislukte Oranje revolutie.
En verder stop gewoon met je onzin blaten dat het merendeel van Oekraine EU wil.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197472960
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Bitch, please! Ben jij een homo hater?
Nou dat zegt wel genoeg over jou he...Ik heb totaal geen interesse in wat je bent en nog minder als wat je bent zo nodig moet profileren.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197472992
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Rusland basht zichzelf. Geef alleen aangetoonde feiten weer.
Doe eens wat aangetoonde feiten over Nederland...daar mag je leven of van leven.Daar zou je prioriteit moeten liggen. Jaja ander topic.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:39:50 #184
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473049
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef ZOA het volgende:

[..]

De vinger van de EU was na een coup op de democratisch gekozen Janoekovitsch, het plaatsen van een President Poroshenko een burgeroorlog tot gevolg.en tevens niet de eerste poging.In 2004 de jammerlijk mislukte Oranje revolutie.
En verder stop gewoon met je onzin blaten dat het merendeel van Oekraine EU wil.
Kun je cijfers overleggen, dat Oekrane de EU niet wil?

Klopt, ik kan me de helicopters van de EU nog herinneren die op de krim landden. Ik kan me ook nog de EU soldaten herinneren zonder insigne, die zich strategisch opstelde door de Krim. Ik kan me ook al de EU soldaten herinneren in de Donbas en de EU tanks en ander oorlogtuig die de seperatisten kregen van EU. Ook kan ik ke nog heeinneren, dat EU artillerie vanuit eigen terrein de Donbas bestookte. Ja allemaal de schuld van de EU.

Overigens begon de "burgeroorlog" voordat Porosjenko gekozen was.
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 19:40:47 #185
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473063
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:36 schreef ZOA het volgende:

[..]

Doe eens wat aangetoonde feiten over Nederland...daar mag je leven of van leven.Daar zou je prioriteit moeten liggen. Jaja ander topic.

Waarom weer Nederland? Heeft niks met dit topic te maken. Begin een ander topic!
Horrible Cunt!
pi_197473071
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Kun je cijfers overleggen, dat Oekrane de EU niet wil?

Klopt, ik kan me de helicopters van de EU nog herinneren die op de krim landden. Ik kan me ook nog de EU soldaten herinneren zonder insigne, die zich strategisch opstelde door de Krim. Ik kan me ook al de EU soldaten herinneren in de Donbas en de EU tanks en ander oorlogtuig die de seperatisten kregen van EU. Ook kan ik ke nog heeinneren, dat EU artillerie vanuit eigen terrein de Donbas bestookte. Ja allemaal de schuld van de EU.

Overigens begon de "burgeroorlog" voordat Porosjenko gekozen was.
EU is nooit in de buurt van Krim geweest....sterker nog Krim was altijd al Russisch.
Ik kan mij wel herinneren wat jij vergeten bent of nooit heb geweten en wat ik meegemaakt heb.
Je zal het afdoen als ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:42:30 #187
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473101
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:35 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nou dat zegt wel genoeg over jou he...Ik heb totaal geen interesse in wat je bent en nog minder als wat je bent zo nodig moet profileren.
Wat zegt dat over mij? Jij stelt, dat er niks mis is met de anti homo wetten in Rusland. Dan moet je toch echt homo's haten als je dat vindt! Is toch een eerlijke conclusie.
Horrible Cunt!
pi_197473135
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:42 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Wat zegt dat over mij? Jij stelt, dat er niks mis is met de anti homo wetten in Rusland. Dan moet je toch echt homo's haten als je dat vindt! Is toch een eerlijke conclusie.
Nee het is slechts een mening.Mijn mening is dat je als homo in Rusland een beetje moet indammen.Je gedrag net alsof je hetero bent mag zijn.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:45:10 #189
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473156
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

EU is nooit in de buurt van Krim geweest....sterker nog Krim was altijd al Russisch
Dat over de EU was sarcastisch. Vervang EU in mijn relaas met Rusland.

Nee, de Krim was niet altijd Russisch. Feitelijk gewoon compleet onjuist!
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 19:46:17 #190
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473185
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nee het is slechts een mening
Een discriminerende mening.
Horrible Cunt!
pi_197473210
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dat over de EU was sarcastisch. Vervang EU in mijn relaas met Rusland.

Nee, de Krim was niet altijd Russisch. Feitelijk gewoon compleet onjuist!
Feitelijk is de Krim Russisch, spreekt men Russisch, flikkeren je van het eiland af als je vertelt dat je uit het Nationalistische West Oekraine komt.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:48:01 #192
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473216
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nee het is slechts een mening.Mijn mening is dat je als homo in Rusland een beetje moet indammen.Je gedrag net alsof je hetero bent mag zijn.
Dus een homo mag zich alleen gedragen zoals wordt voorgeschreven op straffe van boetes of gevangenisstraf? En jij vindt dat normaal! Fuck you!
Horrible Cunt!
pi_197473222
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:46 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Een discriminerende mening.
Waarom discriminerend?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:48:42 #194
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473229
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:47 schreef ZOA het volgende:

[..]

Feitelijk is de Krim Russisch, spreekt men Russisch, flikkeren je van het eiland af als je vertelt dat je uit het Nationalistische West Oekraine komt.
Praat maar recht wat krom is!
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 19:49:28 #195
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473243
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:48 schreef ZOA het volgende:

[..]

Waarom discriminerend?
Kom op! Dit is toch wel heel zwak!
Horrible Cunt!
pi_197473247
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:48 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dus een homo mag zich alleen gedragen zoals wordt voorgeschreven op straffe van boetes of gevangenisstraf? En jij vindt dat normaal! Fuck you!
Dat zei ik niet.Ik zei maak er niet zo een punt van dat je homo bent. Wees gewoon homo en jank niet
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197473271
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:48 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Praat maar recht wat krom is!
Dit is geen praat.Dit zijn de feiten.Anders dan jou geindoctrineerd is.
Enal zeg ik...talloze keren op de Krim geweest etc etc.. telt niet he.. nee jou vertelde en voorgehouden statuutjes en 8 uur journaal dat telt... voor jou
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:52:30 #198
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473308
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:49 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.Ik zei maak er niet zo een punt van dat je homo bent. Wees gewoon homo en jank niet
Je spreekt jezelf tegen.
Horrible Cunt!
pi_197473338
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:52 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.
Hoe dan? Ik vroeg wat is er mis met de antihomowet?
Geen antwoord slechts verwijten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 19:54:22 #200
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473349
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dit is geen praat.Dit zijn de feiten.Anders dan jou geindoctrineerd is.
Enal zeg ik...talloze keren op de Krim geweest etc etc.. telt niet he.. nee jou vertelde en voorgehouden statuutjes en 8 uur journaal dat telt... voor jou
Bla bla bla. Het verandert nog steeds het feit niet, dat de Krim illegaal is binnengevallen en geannexeerd. Dus je probeert nogmaals de feiten te verdraaien of te verkrachten.
Horrible Cunt!
  zondag 17 januari 2021 @ 19:55:57 #201
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473372
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:53 schreef ZOA het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik vroeg wat is er mis met de antihomowet?
Geen antwoord slechts verwijten
Wat is er niet mis met een anti homo wet? Het bestaan van een homowet is gewoonweg discriminerend. Als je dat niet inziet, dan houdt het op.
Horrible Cunt!
pi_197473396
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:54 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Bla bla bla. Het verandert nog steeds het feit niet, dat de Krim illegaal is binnengevallen en geannexeerd. Dus je probeert nogmaals de feiten te verdraaien of te verkrachten.
Van geen kant. De autonome republiek Krim heeft zich middels een referendum bij Rusland aangesloten.
Een geboden gelegenheid waar ze al deccenia op gewacht hebben
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197473410
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:55 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Wat is er niet mis met een anti homo wet? Het bestaan van een homowet is gewoonweg discriminerend. Als je dat niet inziet, dan houdt het op.
Discriminatie bij wet... als je daar wakker van ligt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 20:00:40 #204
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473452
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:57 schreef ZOA het volgende:

[..]

Van geen kant. De autonome republiek Krim heeft zich middels een referendum bij Rusland aangesloten.
Een geboden gelegenheid waar ze al deccenia op gewacht hebben
https://www.cfr.org/interview/why-crimean-referendum-illegitimate
Horrible Cunt!
pi_197473547
quote:
Ik val in herhaling...ik ga gewoon met mensen om. Schei uit met je journalistieke gekleurde revieuwsVerder mag jij het zo vinden en zelfs gelijk hebben van mij part.Het enige wat kut is nu dat ik via Moskou naar de Krim moet en als ik jou mening of voor jou feiten zelfs verkondig is dat niet best.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zondag 17 januari 2021 @ 20:08:56 #206
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197473583
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:06 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik val in herhaling...ik ga gewoon met mensen om. Schei uit met je journalistieke gekleurde revieuwsVerder mag jij het zo vinden en zelfs gelijk hebben van mij part.Het enige wat kut is nu dat ik via Moskou naar de Krim moet en als ik jou mening of voor jou feiten zelfs verkondig is dat niet best.
Fijn voor je.
Horrible Cunt!
pi_197473655
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:08 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Fijn voor je.
Nou ja, ik heb zo mijn feiten,meningen en leven en ik vertel ze.
Niet altijd even aardig omdat aardige posts iedereen voorbij gaan.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_197889208
Rusland ziet Oekrane als een onderdeel van Rusland. Dat is niet echt bevorderlijk voor de vrede lijkt me.


twitter
  maandag 8 februari 2021 @ 14:41:39 #209
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197889289
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef polderturk het volgende:
Rusland ziet Oekrane als een onderdeel van Rusland. Dat is niet echt bevorderlijk voor de vrede lijkt me.

[ twitter ]
Na de inval zullen ze ook daar wel "een referendum" houden. En wat tegenstanders eerst vergiftigen en daarna in de gevangenis stoppen omdat ze zich niet gemeld hebben toen ze in coma in het ziekenhuis lagen.
pi_197891394
quote:
Wat een blauw-geel gekleurd bericht zeg. Typisch Oekraens de halve waarheid vertellen en volhouden dat het de hele waarheid is.

Het gaat helemaal voorbij aan het feit dat de Oekraense rebellenregering totaal vergeten was dat alle ethnisch-Russische Oekraeners een dubbel paspoort hebben en dus naast burger van Oekrane ook burger van Rusland zijn. En dat Rusland daarom WEL het recht had om ze te beschermen. Iets dat allemaal in de Oekraense en de Russische wetten geregeld was toen Oekrane onafhankelijk werd. Sterker nog, het was zelfs in de grondwet geregeld.

En wat hebben de Oekraense rebellen, die de macht van Yanukovich afpakten, als eerste gedaan? De grondwet terug gedraaid. *Zonder het volk daarin te betrekken*, dus illegaal. En daarna hebben ze de grondwet *nog een keer* terug gedraaid, omdat het niet genoeg was. Net zo illegaal. Werk van criminelen, niet van diplomaten.

Er was niks legaals aan die hele machtsovername in Oekrane.

En het feit dat er nu zo veel jaar later nog steeds niks aan de situatie veranderd is, is daar het empirische bewijs voor. Oekrane zelf heeft niet bepaald hard geprobeerd om alle feiten boven water te krijgen. Want ze weten wel dat ze de deksel op de neus krijgen wanneer ze dat proberen. Ze zijn zelf net zo schuldig, en weten heel goed dat als ze er werkelijk achter aan zouden jagen, het heel goed wel eens tegen henzelf zou kunnen keren en ze alles kwijt zouden raken.

Criminelen klagen zelden andere criminelen aan, omdat het ook voor henzelf heel gevaarlijk kan worden. De Oekraense regering heeft zichzelf buitenspel gezet met hun eigen criminele zaakjes. En daarom is er zo veel jaar later nog steeds niks gebeurd.
pi_197891634
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef polderturk het volgende:
Rusland ziet Oekrane als een onderdeel van Rusland. Dat is niet echt bevorderlijk voor de vrede lijkt me.
Er wonen een paar miljoen ethnische Russen in Oekrane. Rusland en Oekrane hebben bij de Oekraense onafhankelijk bedongen dat die 100% Oekraense staatsburgers moeten zijn, geen discriminatie. En Rusland heeft duidelijk gezegd dat ze naast Oekraens staatsburger ook Russisch staatsburger zijn, en dat Rusland zich het recht voorbehoudt om zijn staatsburgers te beschermen.

Hetzelfde geldt voor jou. Jij hebt twee paspoorten. Bent Nederlands en Turks staatsburger. En Turkije behoudt zich het recht voor om jou te beschermen, als de Nederlandse regering het leger op je zou afsturen om je met wapengeweld te onderdrukken. Of sterker, zoals in Oekrane gebeurde, dat rijke klootzakken snel wat privlegers bewapenden om de Nederlandse regering te "helpen" om Turken in Nederland met wapengeweld te onderdrukken. Ik denk niet dat Erdogan of zijn opvolger zou gaan zitten toekijken hoe Turkse mannen in Nederland afgeslacht worden, en Turkse vrouwen in Nederland verkracht worden door rechts-extremistische militia's en zelfs het Nederlandse leger.

Werkelijk. Als je de zaken alleen van n kant bekijkt, lijkt de andere kant altijd de foute te zijn. Maar waar twee fout zijn, kan er niet maar ntje fout zijn. Want er zijn er twee fout. Geen speld tussen te krijgen. Tenzij je de fouten van de ene bagatelliseert en de fouten van de andere demoniseert. Maar fout is fout, een verkrachting is een verkrachting, een moord is een moord, hoe hard je het ook bagatelliseert.
  maandag 8 februari 2021 @ 17:31:54 #212
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197892733
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat een blauw-geel gekleurd bericht zeg. Typisch Oekraens de halve waarheid vertellen en volhouden dat het de hele waarheid is.

Het gaat helemaal voorbij aan het feit dat de Oekraense rebellenregering totaal vergeten was dat alle ethnisch-Russische Oekraeners een dubbel paspoort hebben en dus naast burger van Oekrane ook burger van Rusland zijn. En dat Rusland daarom WEL het recht had om ze te beschermen. Iets dat allemaal in de Oekraense en de Russische wetten geregeld was toen Oekrane onafhankelijk werd. Sterker nog, het was zelfs in de grondwet geregeld.

En wat hebben de Oekraense rebellen, die de macht van Yanukovich afpakten, als eerste gedaan? De grondwet terug gedraaid. *Zonder het volk daarin te betrekken*, dus illegaal. En daarna hebben ze de grondwet *nog een keer* terug gedraaid, omdat het niet genoeg was. Net zo illegaal. Werk van criminelen, niet van diplomaten.

Er was niks legaals aan die hele machtsovername in Oekrane.

En het feit dat er nu zo veel jaar later nog steeds niks aan de situatie veranderd is, is daar het empirische bewijs voor. Oekrane zelf heeft niet bepaald hard geprobeerd om alle feiten boven water te krijgen. Want ze weten wel dat ze de deksel op de neus krijgen wanneer ze dat proberen. Ze zijn zelf net zo schuldig, en weten heel goed dat als ze er werkelijk achter aan zouden jagen, het heel goed wel eens tegen henzelf zou kunnen keren en ze alles kwijt zouden raken.

Criminelen klagen zelden andere criminelen aan, omdat het ook voor henzelf heel gevaarlijk kan worden. De Oekraense regering heeft zichzelf buitenspel gezet met hun eigen criminele zaakjes. En daarom is er zo veel jaar later nog steeds niks gebeurd.
Sorry, maar deze discussie hebben we al tig keer gehad en we zijn niet tot een gezamenlijk conclusie gekomen. Dus ik zie het nut niet om hem nog eens te voeren. Fijne avond nog.
Horrible Cunt!
  maandag 8 februari 2021 @ 23:10:41 #213
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197899176
De afzetting van Yanukovych door het parlement was illegaal. Er waren volgens de Oekraense grondwet niet genoeg stemmen om hem juridisch uit zijn ambt te zetten. Toch geschiede het.


Oekraene moet zich maar eens wat nederiger opstellen. Voor hetzelfde geld had het land zich opgesplitst langs de Dniepr.
pi_198136299
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef polderturk het volgende:
Rusland ziet Oekrane als een onderdeel van Rusland. Dat is niet echt bevorderlijk voor de vrede lijkt me.

[ twitter ]
Wat in werkelijkheid niet bevorderlijk is voor vrede is de EU bemoeienis danwel pogingen tot mislukte vreedzame annexatie van Oekraine. alles onder het mom van beter ,vrijheid democratie en allerlei andere flauwekul.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_198804167
twitter
pi_198817809
Oekraene bombardeert separatisten bij Donetsk. Onder andere een Russisch luchtafweersysteem is vernietigd. Oekraense TB2 aanvalsdrones vliegen over Pisky. Oekraene heeft de beschikking over 48 TB2 drones.
pi_198818138
Amerikaanse militaire vrachtvliegtuig landt in Kiev.
pi_198819007
twitter
pi_198819021
twitter
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 19:15:10 #220
8781 crew  Frutsel
pi_198823298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 19:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]

Ik las iets over een overeenkomst tussen Biden en Zhelensky? Zou onder meer in staan dat ze Krim terug willen veroveren.

Geen idee of dat klopt. Lijkt me sterk . Maar het spel is weer op de wagen. Weg met die Russen
  vrijdag 2 april 2021 @ 19:35:00 #221
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_198823544
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 19:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik las iets over een overeenkomst tussen Biden en Zhelensky? Zou onder meer in staan dat ze Krim terug willen veroveren.

Geen idee of dat klopt. Lijkt me sterk . Maar het spel is weer op de wagen. Weg met die Russen
Ik heb eventjes wat onderzoek gedaan. Er is geen sparke van een terugverovering van de Krim. Er is een plan ondergetekend door Zhelensky om de Krim weer in de handen van Oekraine te brengen. Hierbij is totaal geen sprake van een militaire actie van Oekraine.

Overigens denk ik ook niet, dat Rusland openlijk Oekraine gaat aanvallen. Dis gewoon weer een provocatie om de onderlinge verhoudingen op scherp te zetten. En daarbij wordt door geen enkel partij propaganda geschuwd.
Horrible Cunt!
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 19:44:49 #222
8781 crew  Frutsel
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 19:46:18 #223
8781 crew  Frutsel
pi_198823704
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 19:35 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb eventjes wat onderzoek gedaan. Er is geen sparke van een terugverovering van de Krim. Er is een plan ondergetekend door Zhelensky om de Krim weer in de handen van Oekraine te brengen. Hierbij is totaal geen sprake van een militaire actie van Oekraine.

Overigens denk ik ook niet, dat Rusland openlijk Oekraine gaat aanvallen. Dis gewoon weer een provocatie om de onderlinge verhoudingen op scherp te zetten. En daarbij wordt door geen enkel partij propaganda geschuwd.
Openlijk niet. Dat kan ook niet. Maar wel weer met zogenaamde 'rebellen' z0nder nationaliteit.
  vrijdag 2 april 2021 @ 20:25:30 #224
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_198824248
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 19:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Openlijk niet. Dat kan ook niet. Maar wel weer met zogenaamde 'rebellen' z0nder nationaliteit.
Dat heeft natuurlijk zijn beperkingen.
Horrible Cunt!
pi_198826504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 20:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dat heeft natuurlijk zijn beperkingen.
In de oorlog om Karabakh heeft Armeni de seperatisten wel voluit gesteund. Er heeft zelfs een algehele mobilisatie in Armeni plaatsgevonden. Aan het einde van de 44 daagse oorlog had Armeni bijna geen militaire apparatuur meer. Armeni heeft zelfs ballistische raketten vanaf Armeni afgevuurd.
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:14:58 #226
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_198827270
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef polderturk het volgende:

[..]

In de oorlog om Karabakh heeft Armeni de seperatisten wel voluit gesteund. Er heeft zelfs een algehele mobilisatie in Armeni plaatsgevonden. Aan het einde van de 44 daagse oorlog had Armeni bijna geen militaire apparatuur meer. Armeni heeft zelfs ballistische raketten vanaf Armeni afgevuurd.
Ja. Maar dit is een totaal andere situatie. Rusland wil de schijn ophouden, dat ze alleen de seperatisten ondersteunen en dat de Russische soldaten daar vrijwilligers zijn. Dat gaat natuurlijk niet op als je meer dan 25000 troepen de grens over stuurt.
Horrible Cunt!
pi_198827505
Er wordt nu hard gevochten aan het front.

Zware artillerie beschietingen door beide kanten. Zwaarste gevechten sinds de spanningen weer oplopen.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 april 2021 @ 23:47:40 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198827778
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 april 2021 @ 00:02:35 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198827979
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198828251
Jekels wat heeft4 jaar trump een puinhoop van de wereld gemaakt. Se hele NAVO ligt slap,, brexit en nu wordt straks polen aangevallen ( navo lid)?
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:55:50 #231
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_198828617
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:25 schreef Korenfok het volgende:
Jekels wat heeft4 jaar trump een puinhoop van de wereld gemaakt. Se hele NAVO ligt slap,, brexit en nu wordt straks polen aangevallen ( navo lid)?
Waarom zou Polen aangevallen worden? Dat zou betekenen dat Poetin helemaal gek is geworden. Lijkt me sterk.
Horrible Cunt!
pi_198828884
twitter
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_198829335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:55 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Waarom zou Polen aangevallen worden? Dat zou betekenen dat Poetin helemaal gek is geworden. Lijkt me sterk.
vanuit Belarus worden er materieel opgesteld aan de poolse grens. je denkt dat dit gebeurd door wit Rusland zelf?
pi_198829487
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 06:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]

vanuit Belarus worden er materieel opgesteld aan de poolse grens. je denkt dat dit gebeurd door wit Rusland zelf?
Polen is een NAVO land.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 april 2021 @ 08:48:39 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198829854
Nazi vlag? :|W

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:56:48 #236
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198833625
https://twitter.com/worldonalert

o.a. hier een flink aantal bewegende beelden met militair gebeuren te zien. Ze zijn daar nogal wat van plan
Mai pben rai~!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 april 2021 @ 15:08:18 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198834326
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef KNAK het volgende:
https://twitter.com/worldonalert

o.a. hier een flink aantal bewegende beelden met militair gebeuren te zien. Ze zijn daar nogal wat van plan
-O- -O- -O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 april 2021 @ 15:12:04 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198834365
Is de NAVO al onderweg?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:16:16 #239
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198834418
Opeens dat dit zomaar oplaait toch?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 april 2021 @ 15:22:03 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198834499
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:16 schreef hollandia02 het volgende:
Opeens dat dit zomaar oplaait toch?
Lijkt het wel op ja.
Ik weet ook niet waar dit ineens vandaan komt. Ineens duiken er overal beelden op van enorme konvooien Russisch oorlogstuig die naar de grens en naar de krim rijden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198834515
Alsof er iemand; NATO, VS of EU-land een oorlog met Rusland gaat voeren om fucking Oekraine. :’)
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:24:16 #242
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198834530
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:23 schreef Aurelius het volgende:
Alsof er iemand; NATO, VS of EU-land een oorlog met Rusland gaat voeren om fucking Oekraine. :’)
Zodra ze Oekraine hebben zijn ze makkelijker bij Polen
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_198834708
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef polderturk het volgende:

[..]

In de oorlog om Karabakh heeft Armeni de seperatisten wel voluit gesteund. Er heeft zelfs een algehele mobilisatie in Armeni plaatsgevonden. Aan het einde van de 44 daagse oorlog had Armeni bijna geen militaire apparatuur meer. Armeni heeft zelfs ballistische raketten vanaf Armeni afgevuurd.
Welk Armeens leger had bijna geen militaire apparatuur meer?
pi_198835083
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Welk Armeens leger had bijna geen militaire apparatuur meer?
Volgens de Nederlandse twitteraar @oryxspioenkop heeft Armeni minimaal 40% van zijn militaire apparatuur verloren (visueel bevestigd). Volgens een Armeense generaal had Armeni nog maar 3 artilleriesystemen over (link moet ik opzoeken). Volgens een Armeens oppositielid was 80% van het Armeense militaire apparatuur vernietigd.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 april 2021 @ 21:44:19 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198839786
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198842000
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:09 schreef polderturk het volgende:

[..]

Volgens de Nederlandse twitteraar @:oryxspioenkop heeft Armeni minimaal 40% van zijn militaire apparatuur verloren (visueel bevestigd). Volgens een Armeense generaal had Armeni nog maar 3 artilleriesystemen over (link moet ik opzoeken). Volgens een Armeens oppositielid was 80% van het Armeense militaire apparatuur vernietigd.
Die oryx is twijfelachtig. Arabische tekst in zijn logo en voornamelijk anti Armeense teksten.
Die "visueel bevestigde" gevallen zijn een lachertje, of heeft hij alle serienummers ter plekke gefotografeerd en genventariseerd?

Er ging zoveel propaganda in die oorlog ronde, met name door de Azeri's die er overmatig veel geld tegenaan smeten, dat het niet onaannemelijk is dat ze de boel hebben zitten faken. Er is veel buitgemaakt maar lang niet alles.

Een generaal en 3 artilleriesystemen. :') Vertel, wat voor systemen? Bron zou ook fijn zijn.
Oppositieleden kunnen allerlei onzin uitkramen om geen oppositie meer te hoeven zijn.

Niemand weet hoeveel elke legermacht in stock heeft. 40% en 80% zijn erg hoge percentages en voor een land met een leger zoals Armeni heeft niet rele percentages.

Had je niet voor je edit een Azerische link neergezet? Dat is geen onafhankelijke bron he?
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 15:19:32 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198850140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef polderturk het volgende:
Armeni heeft zelfs ballistische raketten vanaf Armeni afgevuurd.
daar zijnz e voor toch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_198854458
Dit is best een pressing topic nu maar het lijkt niet echt de aandacht in de pers te krijgen die het zou moeten hebben; waarom is dat?

twitter
  zondag 4 april 2021 @ 22:05:01 #249
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_198856434
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef myShizzle het volgende:
Dit is best een pressing topic nu maar het lijkt niet echt de aandacht in de pers te krijgen die het zou moeten hebben; waarom is dat?

[ twitter ]

Er zijn meerdere redenen waarom het niet al te groot nieuws is tot nu toe.

1. Er zijn al vaker grote militaire bewegingen geweest richting Oekrane sinds Maart 2014. Dit is dus niet de 1e keer.
2. Invasie van Oekrane door Rusland is ondanks alle paniek nog steeds onwaarschijnlijk. Rusland zal geen voordeel doen uut een invasie van Oekrane. Zelfs een gedeeltelijke om een landbrug te bewerkstelligen zal zware economische schade toebrengen aan Rusland.
3. Rusland heeft sinds 2014 alles eraan gedaan om hun militaire activiteiten in Oekrane te ontkennen.
4. De steun van Russische bevolking zal snel slinken als duizenden soldaten in lijkzakken terugkomen.
5. Een occupatie van Oekrane door Rusland zal veel mankracht en geld kosten.
6. Als Rusland gaat voor totale oorlog en de VS en NATO zou aanvallen is Rusland de lul. Er is geen winstscenario mogelijk in zo'n geval.

Ik denk dus, dat een invasie alleen waarschijnlijk zou zijn als Poetin krankjorum is geworden.
Horrible Cunt!
  maandag 5 april 2021 @ 02:12:52 #250
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198859446
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef myShizzle het volgende:
Dit is best een pressing topic nu maar het lijkt niet echt de aandacht in de pers te krijgen die het zou moeten hebben; waarom is dat?

[ twitter ]

NATO following "very closely" Russia's military buildup– Stoltenberg - UNIAN, January 5, 2021

NATO Chief Says Ministers To Discuss Russia's 'Military Buildup' - RFERL, November 30, 2020

'Significant buildup' of Russian military forces in Crimea - Washington Examiner, June 12, 2019

Are the Russians Coming?: Russia’s Military Buildup Near Ukraine - FPIR, February 25, 2019

Ukraine Asserts Major Russian Military Buildup on Eastern Border - NY Times, Dec 15, 2018

What’s Putin up to? The Russian military buildup in Europe raises tension. - Military Times, December 13, 2017

Why Putin Is Escalating Russia’s Military Buildup - Huffpost, September 2, 2016

Russian Troop Buildup Along Ukraine Border Raises War Fears - VOA, August 4, 2016

Putin’s Military Buildup in the Baltic Stokes Invasion Fears - Bloomberg, July 6, 2016

Russian military buildup on Ukraine border hurting ceasefire: NATO - CTVNews, April 23, 2015

In pictures: Russian military build-up near Ukraine - BBC, April 11, 2014

What do we know about Russia's troop buildup on Ukraine's border? - CNN, April 2, 2014

Ukraine accuses Russia of military buildup at its border - CTVNews, March 12, 2014

Weinig nieuws onder de zon. Vooralsnog (van wat ik lees) is het niet veel materieel wat verplaatst wordt dan in eerdere jaren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_198861144
Ach ja. Je merkt ook dat er weer wat met Rusland gaande is als ze hier in de buurt rondvliegen.
pi_198863014
quote:
83s.gif Op zondag 4 april 2021 15:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

daar zijnz e voor toch
Officieel was het een oorlog tussen de seperatisten in Karabakh en Azerbeidzjan. In werkelijkheid was Armeni volop betrokken. Zo werden ballistische raketten afgevuurd vanaf Armeni, werden honderden gepantserde voertuigen vanuit Armeni ingezet en werden straaljagers vanuit Armeni ingezet. Vlak nadat Armeni de Lachin corridor had verloren hebben ze gecapituleerd.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:25:00 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198863353
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Officieel was het een oorlog tussen de seperatisten in Karabakh en Azerbeidzjan. In werkelijkheid was Armeni volop betrokken. Zo werden ballistische raketten afgevuurd vanaf Armeni, werden honderden gepantserde voertuigen vanuit Armeni ingezet en werden straaljagers vanuit Armeni ingezet. Vlak nadat Armeni de Lachin corridor had verloren hebben ze gecapituleerd.
daar doet Armenie ook niet heel geheimzinnig over volgens mij

dat is heel wat anders dan die groene mannetjes die wel of niet door Rusland aangestuurd werden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_198863356
Hoe verhoudt zich dit tot voorgaande jaren? Wordt dit echt een massale invasie of wat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 5 april 2021 @ 13:25:46 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198863367
zal wel niet

er gingen geruchten dat Oekraine de Krim graag terug wil pakken dus laten de Russen hun spierballetjes zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_198863451
De Russische imperialisten moeten nodig op hun plek worden gezet. Het wordt tijd Oost-Pruisen te bevrijden van de imperialistische klauwen van de Russische beer.
pi_198863777
Ja spierballetjes en tupolevs .
Beetje nato provoceren.
pi_198869902
Zelfs uit Dagestan worden tanks overgehaald.

https://twitter.com/worldonalert/status/1379126201885818884?s=20
  maandag 5 april 2021 @ 20:16:03 #259
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_198870368
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De Russische imperialisten moeten nodig op hun plek worden gezet. Het wordt tijd Oost-Pruisen te bevrijden van de imperialistische klauwen van de Russische beer.
Mee eens, en het pruissisch leger in ere herstellen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 6 april 2021 @ 11:23:37 #260
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_198877666
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef quirina het volgende:
Ja spierballetjes en tupolevs .
Beetje nato provoceren.
En de NAVO gaat nu kleinschalig oefenen in Oekraine.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198935354
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef quirina het volgende:
Ja spierballetjes en tupolevs .
Beetje nato provoceren.
Die hebben zelf het verdrag opgebroken door richting het oosten op te rukken door oostelijke landen als lidstaten te accepteren. Wat verwacht je dan?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 18:07:46 #262
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_198935419
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die hebben zelf het verdrag opgebroken door richting het oosten op te rukken door oostelijke landen als lidstaten te accepteren. Wat verwacht je dan?
Dat wilden die landen zelf he.

Hoe zou dat toch komen :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:09:15 #263
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198935434
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:25 schreef Korenfok het volgende:
Jekels wat heeft4 jaar trump een puinhoop van de wereld gemaakt. Se hele NAVO ligt slap,, brexit en nu wordt straks polen aangevallen ( navo lid)?
De hele NAVO is een puinhoop omdat iedereen een beetje op Amerika liep te leunen en zelf te belazerd was om ook maar een cent aan defensie te spenderen. Met Nederland voorop.
pi_198935464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

De hele NAVO is een puinhoop omdat iedereen een beetje op Amerika liep te leunen en zelf te belazerd was om ook maar een cent aan defensie te spenderen. Met Nederland voorop.
Mocht er iets zijn wat Trump goed heeft gedaan, dan is dit het wel. Waarom zou je anderen niet wijzen op hun verantwoordelijkheden?
pi_198935477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat wilden die landen zelf he.

Hoe zou dat toch komen :')
Als Cuba bij het Russische pact wil horen en Russisch kernraketten op haar grondgebied wil hebben moeten de Yankees maar niet janken? :')
pi_198935482
Wat lees ik over 100.000 troepen? Gaat het dan echt los? :o
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:15:12 #267
13456 AchJa
Shut up!!!
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 18:15:38 #268
186611 Haags
pi_198935502
twitter


Poetin heeft natuurlijk met knikkende knien zitten luisteren naar Merkel. :+
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:19:40 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198935548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:12 schreef Gruj0 het volgende:
Mocht er iets zijn wat Trump goed heeft gedaan, dan is dit het wel. Waarom zou je anderen niet wijzen op hun verantwoordelijkheden?
Correct. Maar ja, Orange man bad enzo...
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 18:46:52 #270
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_198935848
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als Cuba bij het Russische pact wil horen en Russisch kernraketten op haar grondgebied wil hebben moeten de Yankees maar niet janken? :')
Dat klopt, maar dat gaan ze toch wel doen.

Overigens is de juiste vergelijking dat er blauwe mannetjes opduiken die een deel van Cuba annexeren onder de vlag van een slap referendum, om daar vervolgens troepen te stationeren en rebellen in Cuba ondersteunen. maar goed.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 18:48:31 #271
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_198935875
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Poetin heeft natuurlijk met knikkende knien zitten luisteren naar Merkel. :+
Poetin en Merkel hebben best een goede verstandhouding. Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Poetin Duits?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 9 april 2021 @ 23:26:23 #272
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_198940672
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat gaan ze toch wel doen.

Overigens is de juiste vergelijking dat er blauwe mannetjes opduiken die een deel van Cuba annexeren onder de vlag van een slap referendum, om daar vervolgens troepen te stationeren en rebellen in Cuba ondersteunen. maar goed.
Fout. Je haalt ten eerste de Krim en de Donbass door elkaar. Ten tweede is bv Sevastopol nooit onder Ukraiens bestuur geweest.
pi_198942076
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als Cuba bij het Russische pact wil horen en Russisch kernraketten op haar grondgebied wil hebben moeten de Yankees maar niet janken? :')
Yankees. Ik hoorde een paar weken geleden op Radio 1 dat deze naam afkomstig van de twee meest voorkomende voornamen in Nieuw Amsterdam, Jan en Kees. Grappig :P
pi_198942761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat wilden die landen zelf he.

Hoe zou dat toch komen :')
En er is nooit een verdrag geweest.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198942776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 23:26 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Fout. Je haalt ten eerste de Krim en de Donbass door elkaar. Ten tweede is bv Sevastopol nooit onder Ukraiens bestuur geweest.
Guantanomo ook niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198942856
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

En er is nooit een verdrag geweest.
Sowieso is zelfbeschikkingsrecht voor landen blijkbaar een lastig concept...
pi_198943705
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Sowieso is zelfbeschikkingsrecht voor landen blijkbaar een lastig concept...
zelf beschikking is er alleen voor het land waar extreem rechts voor juigd. Zoals UK, maar niet voor schotland, wel voor Rusland maar niet voor Oekraine. Ach roep iets over dreiging blanken. en de hele nationaal conservatieve gemeenschap gaat voor je op de knieen, ookal worden ze keihard daarna door je genomen.
pi_198948800
Oekraense TB2 drones hebben Russische luchtverdedigingssystemen gelokaliseerd, maar niet vernietigd. Dat durven ze nog niet denk ik. De foto is van de strijd in Syri.

twitter
pi_198950587
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:54 schreef polderturk het volgende:
Oekraense TB2 drones hebben Russische luchtverdedigingssystemen gelokaliseerd, maar niet vernietigd. Dat durven ze nog niet denk ik. De foto is van de strijd in Syri.

[ twitter ]
Waar is het beeldmateriaal?

Lokaliseren is niet zo moeilijk. Deze domestic varianten onschadelijk maken is andere koek. Het zijn geen exportversies.
pi_198950650
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Officieel was het een oorlog tussen de seperatisten in Karabakh en Azerbeidzjan. In werkelijkheid was Armeni volop betrokken. Zo werden ballistische raketten afgevuurd vanaf Armeni, werden honderden gepantserde voertuigen vanuit Armeni ingezet en werden straaljagers vanuit Armeni ingezet. Vlak nadat Armeni de Lachin corridor had verloren hebben ze gecapituleerd.
Armeni is niet gecapituleerd. Armeni staat niet onder bestuur van Azerbeidzjan of Turkije. Het is een deel van Azerbeidzjan dat onder bestuur van Rusland staat. _O-


twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 10-04-2021 21:11:48 ]
pi_198950686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat gaan ze toch wel doen.

Overigens is de juiste vergelijking dat er blauwe mannetjes opduiken die een deel van Cuba annexeren onder de vlag van een slap referendum, om daar vervolgens troepen te stationeren en rebellen in Cuba ondersteunen. maar goed.
Slechtste vergelijking ooit. _O-

Cuba is nooit deel geweest van Rusland en zijn ook geen directe buren (voor/achtertuin verhaal).

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Poetin en Merkel hebben best een goede verstandhouding. Wist je dat Merkel Russisch spreekt en Poetin Duits?
Oud nieuws.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 21:43:14 #282
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_198951810
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Slechtste vergelijking ooit. _O-

Cuba is nooit deel geweest van Rusland en zijn ook geen directe buren (voor/achtertuin verhaal).
[..]

Oud nieuws.
Tja als je zo vooringenomen een discussie in gaat gaat het niets worden.

Maar ik begrijp dat als het buren waren geweest het wel prima was geweest.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 21:44:39 #283
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_198951854
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Sowieso is zelfbeschikkingsrecht voor landen blijkbaar een lastig concept...
Ja hey hallo, dat was nou eenmaal zo en wij westerlingen snappen dat gewoon niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_198958241
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Armeni is niet gecapituleerd. Armeni staat niet onder bestuur van Azerbeidzjan of Turkije. Het is een deel van Azerbeidzjan dat onder bestuur van Rusland staat. _O-


[ twitter ]
Is Artur nog steeds een twijfelachtig figuur?
Heeft Ilya Azar alles uit zijn duim gezogen?
Hebben de Azerbeidzjanen Hadrut al veroverd?
Hebben de Azerbeidzjanen Shusha al veroverd?
pi_198958455
Heren, laten we hier gewoon de situatie in Oekrane bespreken. Voor Armeni en Azerbeidzjan weten jullie elkaar in andere topics vast prima te vinden...
pi_198959993
De VS heeft twee oorlogsschepen gestuurd naar de zwarte zee. Die komen op 14 April aan. n van de schepen betreft een Arleigh Burkey class destroyers, die volgeladen zijn met Tomahawk kruisrakketten met een bereik van 2400 km, en een nauwkeurigheid van 5 meter.

Door het verdrag van Montreux mogen aircraft carriers van landen die niet aan de Zwarte Zee grenzen niet door de Bosporus en Dardanellen zeestraten varen. En andere oorlogsschepen mogen maar 4 weken in de zwarte zee blijven. In Turkije wordt in de media besproken dat de VS Turkije achter de schermen onder druk zet om af te zien van dit verdrag. Hierop hebben 104 oud Admiraals een ondertekende verklaring gepubliceerd waarin ze hun zorgen uiten over deze geruchten en dat het verdrag van Montreux van groot belang is voor Turkije. Door dit verdrag zou Turkije zijn neutraliteit kunnen bewaren. Turkije is een onderzoek gestart tegen deze oud Admiraals. 10 oud Admiraals zijn gearresteerd.

Als het verdrag van Montreux opgezegd wordt, dan kan de VS binnen korte tijd de sterkste zeemacht in de Zwarte zee worden. Dit is onaanvaardbaar voor Turkije.

Poetin heeft Erdogan gebeld over de twee Amerikaanse schepen en het belang van het verdrag van Montreux.
pi_198966955
Interessant artikel. Volgens de Amerikaanse generaal Hodges zijn de Russische manouvres een afleiding. Ze willen Oekraene afsluiten van de Zwarte zee volgens hem.

https://uawire.org/u-s-ge(...)Fs5FRaDpqfGjsv6rL7cQ
pi_198967359
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tja als je zo vooringenomen een discussie in gaat gaat het niets worden.

Maar ik begrijp dat als het buren waren geweest het wel prima was geweest.
Als andere wereldmachten je buren willen gebruiken om permanent schuttersputjes en gaten te installeren waarmee ze je kunnen bedreigen, dan wel ja.

quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:34 schreef polderturk het volgende:

[..]

Is Artur nog steeds een twijfelachtig figuur?
Heeft Ilya Azar alles uit zijn duim gezogen?
Hebben de Azerbeidzjanen Hadrut al veroverd?
Hebben de Azerbeidzjanen Shusha al veroverd?
Allemaal leuk en wel maar neemt allemaal niet weg dat de Azeri's en het op een na grootste, machtigste, sterkste, geweldigste leeger van de NAVO of misschien wel de heele wereld, ik bedoel het Turkiye leeger natuurlijk, maar liefst 44 dagen (!) nodig hadden om hooguit 50k man (met inbreng van personeel uit Armeni) en een hoop zwaar verouderd materiaal te verslaan, als je al van verslaan kan spreken. _O-

Die domme Azeri's vierden feest vanwege deze zogenaamde overwinning, die ze alleen te danken hebben aan een hele hoop geld. Nu de tijden van feesten voorbij zijn, zien ze wat ze hebben "gewonnen". Flink wat slachtoffers en boots on the ground van een van grootste wereldmachten. Waar is Turkije met haar boots on the ground? :') _O-

AZ uit steeds vaker haar onvrede over de Russische aanwezigheid in Artsakh en de andere regionen. Het is een pain in the ass voor de Azeri's en de Turken.

Wellicht dat Artsakh capituleerde, maar Armeni zal het zeker niet zijn geweest. Hun soevereiniteit, leger, staatsapparaat, zijn allemaal intact en functioneren. Geen buitenlandse bezettingsmacht aanwezig behalve de Russen vanwege de CSTO.

Verder:
Jazeker
Ja deels
Later dan dat Aliyev beweerde het ingenomen te hebben
Later dan dat Aliyev beweerde het ingenomen te hebben
pi_198974558
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als andere wereldmachten je buren willen gebruiken om permanent schuttersputjes en gaten te installeren waarmee ze je kunnen bedreigen, dan wel ja.
[..]

Allemaal leuk en wel maar neemt allemaal niet weg dat de Azeri's en het op een na grootste, machtigste, sterkste, geweldigste leeger van de NAVO of misschien wel de heele wereld, ik bedoel het Turkiye leeger natuurlijk, maar liefst 44 dagen (!) nodig hadden om hooguit 50k man (met inbreng van personeel uit Armeni) en een hoop zwaar verouderd materiaal te verslaan, als je al van verslaan kan spreken. _O-

Die domme Azeri's vierden feest vanwege deze zogenaamde overwinning, die ze alleen te danken hebben aan een hele hoop geld. Nu de tijden van feesten voorbij zijn, zien ze wat ze hebben "gewonnen". Flink wat slachtoffers en boots on the ground van een van grootste wereldmachten. Waar is Turkije met haar boots on the ground? :') _O-

AZ uit steeds vaker haar onvrede over de Russische aanwezigheid in Artsakh en de andere regionen. Het is een pain in the ass voor de Azeri's en de Turken.

Wellicht dat Artsakh capituleerde, maar Armeni zal het zeker niet zijn geweest. Hun soevereiniteit, leger, staatsapparaat, zijn allemaal intact en functioneren. Geen buitenlandse bezettingsmacht aanwezig behalve de Russen vanwege de CSTO.

Verder:
Jazeker
Ja deels
Later dan dat Aliyev beweerde het ingenomen te hebben
Later dan dat Aliyev beweerde het ingenomen te hebben
Turkije heeft niet meegevochten. Turkije heeft wapens geleverd. Maar Rusland en Israel hebben ook wapens geleverd.

De eerste oorlog heeft 6 jaar geduurd en toen hebben de Russen wel meegevochten aan Armeense kant. Zo had de 366ste gemechaniseerde divisie aan Armeense kant gevochten.

44 dagen is heel kort voor een oolog. Zeker als je je realiseert dat Armenirs zich helemaal ingegraven hadden.

De oorlog was trouwens na de eerste week al beslist toen de verdedigingslinies in Djebrail met de grond gelijk waren gemaakt. Bekijk deze video. Deze soldaat vocht in Djebrail. Hij had zich met 100 man teruggetrokken naar Hadrut waar ze een berg verdedigden. Daar werden ze aangevallen. Van de 100 man bleven er 21 over. Vervolgens zijn ze naar een dorp gevlucht en hebben ze zich daar verstopt.

Shusha was volgens Azerbaijan op 8 November bevrijd, en op 10 November had Pashinyan het staakt het vuren getekend.




Wat overigens wel een probleem is zijn de vele mijnen die Armenirs gelegd hebben. Sinds het einde van de oorlog zijn er 18 Azerbeidzjanen omgekomen door mijnen. Azerbeidzjan vraagt Armeni om mijnen kaarten, maar die hebben de Armenirs nog niet overgedragen. Het kan nog jaren duren voordat alle mijnen geruimd zijn.
pi_198974836
Het schijnt dat het legertje islamitische fundis dat Erdogan aanstuurt en eerder in Syri, Libi en NK vocht nu beschikbaar zou zijn voor de strijd tegen de Russen namens de Oekrane.
Zouden de EU en VS hun salaris financieel afhandelen?
pi_198975027
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Het schijnt dat het legertje islamitische fundis dat Erdogan aanstuurt en eerder in Syri, Libi en NK vocht nu beschikbaar zou zijn voor de strijd tegen de Russen namens de Oekrane.
Zouden de EU en VS hun salaris financieel afhandelen?
Bron? Lindsey Snells? Als het van die trol is, dan geldt het niet.

Ik had wel een video met Tjsetjenen en Nazis gezien. Syrirs nog niet.
pi_198975165
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:59 schreef polderturk het volgende:

[..]

Bron? Lindsey Snells? Als het van die trol is, dan geldt het niet.

Ik had wel een video met Tjsetjenen en Nazis gezien. Syrirs nog niet.
Debka, zitten vaak wel goed met hun voorspellingen over de jaren gezien.
Lijkt mij opzich ook wel logisch.
Liever in de Oekrane dan werkloos in Istanbul vanuit het perspectief van de Turkse overheid bezien niet waar?


https://www.debka.com/us-(...)aine-border-buildup/
pi_198976796
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Debka, zitten vaak wel goed met hun voorspellingen over de jaren gezien.
Lijkt mij opzich ook wel logisch.
Liever in de Oekrane dan werkloos in Istanbul vanuit het perspectief van de Turkse overheid bezien niet waar?


https://www.debka.com/us-(...)aine-border-buildup/
Syrirs gaan mogelijk ook naar Yemen om voor Saudi Arabi te vechten. Er zouden in het geheim gesprekken gaande zijn tussen Turkije en Saudi Arabi voor de levering van TB2 drones. Als Turkije bij de oorlog betrokken wordt, dan is er een goede kans dat de oorlog in Yemen snel tot een einde komt.

Syrische huurlingen zijn zeer gewild tegenwoordig. Het nummer 1 exportproduct van Syri.
  User die overal opduikt 2022 maandag 12 april 2021 @ 19:32:48 #294
186611 Haags
pi_198976882
Rusland heeft naar het schijnt nu zo'n 80.000 militairen gestationeerd. 40.000 aan de grens met Oekrane en 40.000 op de Krim.

Koekoek.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 12 april 2021 @ 19:37:02 #295
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_198976974
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Debka, zitten vaak wel goed met hun voorspellingen over de jaren gezien.
Lijkt mij opzich ook wel logisch.
Liever in de Oekrane dan werkloos in Istanbul vanuit het perspectief van de Turkse overheid bezien niet waar?


https://www.debka.com/us-(...)aine-border-buildup/
Slimme boef wel weer die Erdogan. Vraag me af wat Putin gaat doen als reactie daarop. Aan de andere kant, alsof die wilde baarden in dat vlakke terrein zo'n probleem zijn voor Rusland.
pi_198978815
Rusland haalt 10 schepen over vanuit de Kaspische zee naar de Zwarte zee via de Volga Don kanaal.

Ik wist niet dat de Zwarte zee en Kaspische zee op deze manier met elkaar verbonden was.
pi_198979039
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:24 schreef polderturk het volgende:
Rusland haalt 10 schepen over vanuit de Kaspische zee naar de Zwarte zee via de Volga Don kanaal.

Ik wist niet dat de Zwarte zee en Kaspische zee op deze manier met elkaar verbonden was.
Dat wist ik ook niet, vraag mij af of Iran via het eigen land ook schepen vanuit de golf daarheen kan brengen.
pi_198985554
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198985859
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Slimme boef wel weer die Erdogan. Vraag me af wat Putin gaat doen als reactie daarop. Aan de andere kant, alsof die wilde baarden in dat vlakke terrein zo'n probleem zijn voor Rusland.
voorlopig heeft hij besloten om alle toeristische vluchten van/naar Turkije tussen 15 april en 1 juni te stoppen. Hij raakt Turkije dus prima in hun portemonnee.
pi_198993801
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:16 schreef polderturk het volgende:

[..]

Turkije heeft niet meegevochten. Turkije heeft wapens geleverd.
Turkije heeft officieren geleverd die de militaire operaties leden, Bayraktar crews, F-16's, speciale eenheden.
Zelfs jij pochte met die speciale eenheden op het AR-AZ topic. :')

twitter


Zelfs je landgenoot is het niet met je eens. :D _O-

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:16 schreef polderturk het volgende:
44 dagen is heel kort voor een oolog. Zeker als je je realiseert dat Armenirs zich helemaal ingegraven hadden.
Slecht ingegraven ja. En 44 dagen is erg veel voor de Azeri's en het "op een na grootste en sterkste leeger van de NAVO" met het modernste spul dat erop dit moment is. :') Zeker omdat Artsakh vrijwel volledig gesoleerd was van de rest van de wereld.

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:16 schreef polderturk het volgende:
op 10 November had Pashinyan het staakt het vuren getekend.
Namens Artsakh wellicht ja, niet namens Armeni. Sws wat is dat voor overwinning als je met je eigen land (vanuit de Azeri's bekeken) een overeenkomst moet tekenen? :')

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:16 schreef polderturk het volgende:
Wat overigens wel een probleem is zijn de vele mijnen die Armenirs gelegd hebben. Sinds het einde van de oorlog zijn er 18 Azerbeidzjanen omgekomen door mijnen. Azerbeidzjan vraagt Armeni om mijnen kaarten, maar die hebben de Armenirs nog niet overgedragen. Het kan nog jaren duren voordat alle mijnen geruimd zijn.
Wat ook een probleem is zijn de vele POW's die door Azerbeidzjan gehouden. Armeni vraagt om deze POW's vrij te laten maar dat hebben de Azeris nog niet gedaan. Het kan nog jaren duren voordat alle POW's vrijgelaten zijn.

OT:

twitter
pi_198993821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

voorlopig heeft hij besloten om alle toeristische vluchten van/naar Turkije tussen 15 april en 1 juni te stoppen. Hij raakt Turkije dus prima in hun portemonnee.
Zonder ook maar n kogel te verspillen. _O- _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')