We hebben in dit land ook de afspraak dat je niet andermans eigendom sloopt. Waarom moet het netjes respecteren van 1 kant komen?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat is de normaalste zaak van de wereld. Als twee partijen een afspraak hebben gemaakt, en 1 partij wilt daarvan afwijken, dan doe je dat netjes in overleg
Het verbaast me dat je site soort shit met trots zegt. Je loopt te roeptoeteren dat molukkers echte Nederlanders zijn (klopt ook) maar de buurt delen met Nederlanders die er anders uitzien moet met geweld bestreden worden?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee dat worden ze niet, er worden ruiten ingegooid en de toewijzing werd teruggedraaid in 2004 in Sittard, in 2003 in Moordrecht en in 2014 in Hoogeveen.
Dood eenvoudig, zijn de huizen jouw eigendom niet bepaal je niet wie er wel of niet in woont. Basta.quote:
"Ja, maar zij zijn begonnen."quote:Op woensdag 3 april 2019 22:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
We hebben in dit land ook de afspraak dat je niet andermans eigendom sloopt. Waarom moet het netjes respecteren van 1 kant komen?
Precies, en wat is hier relevant aan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:42 schreef sp3c het volgende:
van de woningcorporatie natuurlijk
daar hoef je niet dapper voor te zijn ofzo
als je bakstenen door je eigen ruiten gaat lopen gooien vind ik dat een stuk minder boeiendquote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Precies, en wat is hier relevant aan?
Precies, dus als de corporatie nou excuses aanbied, kunnen de Molukkers dat ook doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
We hebben in dit land ook de afspraak dat je niet andermans eigendom sloopt. Waarom moet het netjes respecteren van 1 kant komen?
Nee, een als je van de afspraak wilt afwijken als partij, dien je dat netjes in overleg te doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je site soort shit met trots zegt. Je loopt te roeptoeteren dat molukkers echte Nederlanders zijn (klopt ook) maar de buurt delen met Nederlanders die er anders uitzien moet met geweld bestreden worden?
Toch wel, al 60 jaar bepalen de Molukkers dat. Je zit er dus naastquote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dood eenvoudig, zijn de huizen jouw eigendom niet bepaal je niet wie er wel of niet in woont. Basta.
De corporatie heeft niets verkeerd gedaan. In tegenstelling tot de vandalisten.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Precies, dus als de corporatie nou excuses aanbied, kunnen de Molukkers dat ook doen.
En dat zal dan wel verrekend worden via huurverhogingen. Dus uiteindelijk betalen ze het zelf.quote:
En als je het idee hebt dat het niet volgens afspraak gaat ga je ook netjes in overleg ipv tot vernieling over te gaan.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:40 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat is de normaalste zaak van de wereld. Als twee partijen een afspraak hebben gemaakt, en 1 partij wilt daarvan afwijken, dan doe je dat netjes in overleg
Ik vind het ook minder boeiend als je je eigen afspraken niet nakomtquote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je bakstenen door je eigen ruiten gaat lopen gooien vind ik dat een stuk minder boeiend
De corporatie heeft geen overleg gepleegd met de Molukkers, dat is niet netjesquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De corporatie heeft niets verkeerd gedaan. In tegenstelling tot de vandalisten.
En als je van een civiele afspraak wilt afwijken, dan is in jou ogen dus volkomen rechtvaardig als tegenpartij om nationale wetten te overtreden? Dat noem je een nette reactie?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee, een als je van de afspraak wilt afwijken als partij, dien je dat netjes in overleg te doen.
Nee. Ze hebben de eigenaar zo ver gekregen naar ze te luisteren, de beslissing ligt en lag bij de eigenaar. Dat ze de eigenaar nu onder dreiging willen dwingen moet keihard de kop ingedrukt worden. Opsluiten die boeven die het vernield hebben.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Toch wel, al 60 jaar bepalen de Molukkers dat. Je zit er dus naast
Nee, de vernieligen laat ik in het midden. Ik kijk graag eerst naar de oorzaak. Zo los je namelijk een probleem opquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef Elpis het volgende:
[..]
En dat zal dan wel verrekend worden via huurverhogingen. Dus uiteindelijk betalen ze het zelf.
[..]
En als je het idee hebt dat het niet volgens afspraak gaat ga je ook netjes in overleg ipv tot vernieling over te gaan.
Moet dat dan? De corporatie is eigenaar van de woningen, andere mensen hebben daar 0 over te zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:48 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De corporatie heeft geen overleg gepleegd met de Molukkers, dat is niet netjes
Heb ik nooit gezegd, dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
En als je van een civiele afspraak wilt afwijken, dan is in jou ogen dus volkomen rechtvaardig om nationale wetten te overtreden? Dat noem je een nette reactie?
Het probleem van gesneuvelde ruiten?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee, de vernieligen laat ik in het midden. Ik kijk graag eerst naar de oorzaak. Zo los je namelijk een probleem op
De corporaties hebben verder ook nooit overleg met bewoners. Molukkers zijn niet speciaal in Nederland of zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:48 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De corporatie heeft geen overleg gepleegd met de Molukkers, dat is niet netjes
En als de ene partij afwijkt dan kan de andere partij een advocaat in de arm nemen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:46 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee, een als je van de afspraak wilt afwijken als partij, dien je dat netjes in overleg te doen.
Natuurlijk zijn ze wel speciaal. Gewone mensen gaan namelijk niet met stoeptegels gooien als ze hun zin niet krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De corporaties hebben verder ook nooit overleg met bewoners. Molukkers zijn niet speciaal in Nederland of zo.
Nee de eigenaar weet inmiddels dat ze fout zaten en niet de gemaakte afspraken hebben nageleefd. Er zal net zoals de andere 5 gevallen met Molukse wijken in de afgelopen 15 jaar snel een excuses volgen van de wonincorporatie aan de Molukse gemeenschap. Pas dan, kunnen de raddraaiers gevraagd worden hun excuses aan te bieden en voor de kosten op te draaienquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben de eigenaar zo ver gekregen naar ze te luisteren, de beslissing ligt en lag bij de eigenaar. Dat ze de eigenaar nu onder dreiging willen dwingen moet keihard de kop ingedrukt worden. Opsluiten die boeven die het vernield hebben.
Daar wil ik niet alle Molukkers van betichten, de groep die dit op hun geweten heeft echter is in zekere zin erg "speciaal" ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze wel speciaal. Gewone mensen gaan namelijk niet met stoeptegels gooien als ze hun zin niet krijgen.
Nee de woningcorporatie die zich niet netjes heeft gedragen conform de gemaakte afsprakenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het probleem van gesneuvelde ruiten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |