natuurlijk is dat wel relevantquote:
Ja wel.quote:
Natuurlijk wel. De wijkraad moet toch weten waar de volgende stoeptegels heen moeten?quote:
Ik zal het nog een keertje, voor de tweede keer uitleggen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aangezien je het nog niet uitgelegd hebt, doe eens.
Van wie zijn die huizen?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:32 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keertje, voor de tweede keer uitleggen.
Als Nederlanders de treinkaping erbij halen, in een topic dat gaat over woningen, moeten ze natuurlijk ook niet huilen wanneer er teruggekaatst wordt, en de slechte daden van Nederland ter sprake gebracht worden.
M.a.w., blijf aub ontopic en breng gewn irrelevante zaken ter sprake
nou mijn diepste welgemeende excuses maar het is echt heel relevant hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat is nogmaals niet relevant
Dus moeten ze weten van wie die huizen zijn?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De wijkraad moet toch weten waar de volgende stoeptegels heen moeten?
quote:
Nee hoor, dat wil je misschien graag, maar daar krijg je niet een niet-Molukker mee in de woning. Dus je kan het wel relevant vinden, maar het is totaal niet relevantquote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou mijn diepste welgemeende excuses maar het is echt heel relevant hoor
Zouden daar veel mensen willen wonen, denk je?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef sp3c het volgende:
begin die huizen gewoon op te kopen, dan kun je zelf bepalen wie erin kan wonen, zo duur zullen ze wel niet zijn
Dit topic gaat over de ramen van een huis die zijn gesloopt. Dan is het toch relevant wie de eigenaar van dat huis is en op mag draaien voor de kosten van het vandalisme?quote:
Nee dat hoeft niet, de Molukkers bepalen al 60 jaar wie er in die honderden woningen komt te wonen zonder ze opgekocht te hebben. Dus wat is er relevant aan van wie die woningen zijn dan, wat wil je precies horen?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef sp3c het volgende:
begin die huizen gewoon op te kopen, dan kun je zelf bepalen wie erin kan wonen, zo duur zullen ze wel niet zijn
van mij hoeft er geen niet-Molukkers in die huizen hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 22:35 schreef Oceanier het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, dat wil je misschien graag, maar daar krijg je niet een niet-Molukker mee in de woning. Dus je kan het wel relevant vinden, maar het is totaal niet relevant
van wie die huizen zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 22:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, de Molukkers bepalen al 60 jaar wie er in die honderden woningen komt te wonen zonder ze opgekocht te hebben. Dus wat is er relevant aan van wie die woningen zijn dan, wat wil je precies horen?
Voor mij niet relevant, dus waarom vraag je het dan aan mij?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de ramen van een huis die zijn gesloopt. Dan is het toch relevant wie de eigenaar van dat huis is en op mag draaien voor de kosten van het vandalisme?
Dus nogmaals, van wie zijn die huizen?
Is nogmaals niet relevantquote:Op woensdag 3 april 2019 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
van wie die huizen zijn
dat was geen moeilijke vraag
mogelijk boeit het jou geen reet maar dat maakt het niet minder relevantquote:
Dat is de normaalste zaak van de wereld. Als twee partijen een afspraak hebben gemaakt, en 1 partij wilt daarvan afwijken, dan doe je dat netjes in overlegquote:Op woensdag 3 april 2019 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij hoeft er geen niet-Molukkers in die huizen hoor
jij claimed dat men moet overleggen en dat is de omgekeerde wereld want dat hoeft helemaal niet
Nou als ik geen antwoord geef, waarom vertel je zelf niet van wie die wonigen zijn? Of durf je dat niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogelijk boeit het jou geen reet maar dat maakt het niet minder relevant
sorry
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |