quote:Woensdag 03 april
Sporza wielrennen op één, 14u30
Met LIVE verslag van Dwars door Vlaanderen. Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke.
Het was ook best lang een 1.1 wedstrijd volgens mij en het zat vroeger op de kalender.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:21 schreef VoMy het volgende:
Wat een matige erelijst heeft dit rondje eigenlijk.
We noteren:quote:"Zoveel koersen zijn er niet in Vlaanderen, dus ik wil ze allemaal rijden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige zijn misschien iets teveel richting Limburg, maar weinig koersen zijn het zeker niet. Sla ik ook nog meerdaagse koersen als de Baloise België Tour over in deze opsomming.
16:30quote:Op woensdag 3 april 2019 13:58 schreef poiuytr het volgende:
Hoelaat verwachtten ze de finish ongeveer?
16:46 volgens Sporza.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:58 schreef poiuytr het volgende:
Hoelaat verwachtten ze de finish ongeveer?
Nu nog 97km. Ik denk dat 16:30 aardig accuraat zal zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef poiuytr het volgende:
Nice, hopelijk kan ik nog wat van het slot zien.
Dat klopt, ik dacht eerst dat ze nog 108 km moeten, maar die liveticker van Sporza loopt achter.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerste uur 48 km, dus dat is niet meer zo actueel.
topshowquote:Op woensdag 3 april 2019 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, aan de finish behoorlijk in ieder geval.
Piti heeft zijn prijs al.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef Aguero het volgende:
Valverde feliciteert Mathieu hier alvast met zijn overwinning.
[ afbeelding ]
Ackermann zal wel voor eigen kans mogen gaan vandaag.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is nu eigenlijk kopman bij Bora? Had Postlberger hier niet in de kopgroep verwacht.
131 ACKERMANN Pascalquote:Op woensdag 3 april 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is nu eigenlijk kopman bij Bora? Had Postlberger hier niet in de kopgroep verwacht.
De oudere broer van Peter inderdaad.quote:
Het is morgen pas wandel naar je werk dag.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben al naar huis aan het rennen.
Dat zijn de echtequote:Op woensdag 3 april 2019 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben al naar huis aan het rennen.
Toch vraag ik me af of Valverde Mathieu überhaupt kent.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef Aguero het volgende:
Valverde feliciteert Mathieu hier alvast met zijn overwinning.
[ afbeelding ]
Inmiddels zal dat toch wel?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of Valverde Mathieu überhaupt kent.
Wel een goede foto.
Ploegvulling. In podcast "in het wiel" van afgelopen weekend verteld hij er ook wel over. In 2011 was hij de zegekoning van QS dat jaar met drie overwinningen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoe is die Marc de Maar eigenlijk ooit terechtgekomen bij de ploeg van Lefevere? Goed het was maar een seizoen maar dan nog.
Maar in die postcast vertelde hij niet hoe hij bij de ploeg terecht was gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ploegvulling. In podcast "in het wiel" van afgelopen weekend verteld hij er ook wel over. In 2011 was hij de zegekoning van QS dat jaar met drie overwinningen.
Pat snoerde Nys de mond vanwege het ophemelen van crossers?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pat had gisteren de mond van Nys niet zo moeten willen snoeren.
De staat van paraatheid bij de Fil.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Pat snoerde Nys de mond vanwege het ophemelen van crossers?
Bij Parijs-Roubaix ook weer zeker?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl als commentator is mensonterend.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij Parijs-Roubaix ook weer zeker?
quote:Wielrennen: rechtstreeks verslag van Parijs-Roubaix. Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke. Met voorbeschouwing gepresenteerd door Ruben Van Gucht.
verlate 1 aprilgrap?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:44 schreef TheArt het volgende:
Huh daar rijdt Gilbert, terwijl Deceuninck hem 15 minuten geleden zelf als opgave meldde.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:44 schreef TheArt het volgende:
Huh daar rijdt Gilbert, terwijl Deceuninck hem 15 minuten geleden zelf als opgave meldde.
quote:
twitter:deceuninck_qst twitterde op woensdag 03-04-2019 om 14:44:02Good news: the info was not accurate and @PhilippeGilbert is still in the race 😃#DDV19 https://t.co/cEHZn8SCpA reageer retweet
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:47 schreef TheArt het volgende:
Ah de vrouwen- en mannenkoor zitten elkaar weer dwars
Goede planning weer.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:47 schreef TheArt het volgende:
Ah de vrouwen- en mannenkoers zitten elkaar weer dwars
Dat was wel in het jaar dat de ploeg in de breedte enorm slecht was, Heel veel renners die niet presteerden en ook de kopmannen (vooral Boonen) hadden een enorm slecht jaar. Wonnen ook maar 6x dat jaar, waarvan eigenlijk alleen de winst van Boonen in Gent-Wevelgem een echt aansprekende zege was.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoe is die Marc de Maar eigenlijk ooit terechtgekomen bij de ploeg van Lefevere? Goed het was maar een seizoen maar dan nog.
Ze rijden rondjes op een klein oppervlakte, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belgen kunnen er echt helemaal niks van. Hoe moeilijk is het nou?
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu even jezelf in de kopgroep sneaken.
Omdat de renners niet naar de jury luistert.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef Doevelaer het volgende:
Hahahaha tering
Hoezo laten ze niet weer verder rijden met dezelfde verschillen?
Anarchyquote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat de renners niet naar de jury luistert.
playerrrrquote:Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zit in de les, moet ff livestream vinden
Ze moesten wachten op de vrouwenkoers, toen wilden de renners niet luisteren naar de jury en kreeg de kopgroep geen voorsprong. Nu wel weer.quote:
Ze werden gedwongen te stoppen of wat?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moesten wachten op de vrouwenkoers, toen wilden de renners niet luisteren naar de jury en kreeg de kopgroep geen voorsprong. Nu wel weer.
Correct.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werden gedwongen te stoppen of wat?
Live interview terwijl Renaat Postlberger terug brengt naar de kopgroep. (hangend aan de motor)quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met Renaat en Postlberger en weetikwat? Ik als niet-kijker en enkel lezer wil ook meegenieten
Renaat op de motor hielp Postlberger een beetje om terug naar de kopgroep te geraken.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met Renaat en Postlberger en weetikwat? Ik als niet-kijker en enkel lezer wil ook meegenieten
Renaat liet Postl even hangen zodat ze hem naar voren konden rijden, en nam direct even een interviewtje af.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja eerste kopgroep en toen peloton. Eerst dacht men dat het protesterende boeren waren.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werden gedwongen te stoppen of wat?
Ich darf nichts fragen, of iets in die richting.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb een streamable nodig van het interview van Renaat.
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:42 schreef VoMy het volgende:
Niki Terpstra:
[..]
We noteren:29 wedstrijden. En dan mis je nog de Ronde van Limburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige zijn misschien iets teveel richting Limburg, maar weinig koersen zijn het zeker niet. Sla ik ook nog meerdaagse koersen als de Baloise België Tour over in deze opsomming.Net efkes anges
https://streamable.com/dqkuiquote:Op woensdag 3 april 2019 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb een streamable nodig van het interview van Renaat.
Hij zet het pak even op een ronde, cyclocross stijl.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
MvdP koerst net zoals Sagan vaak deed. Veel aanvallen want in t peloton fietsen is ook zo saai
Wel eerst in de magnetron gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik gooi even wat smoothie in mijn lijf
MVPGOD jaaa!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwenkoers legde mannenkoers plat, chaos, Vd Poel die naar kopgroep sprong
Dit is wel een hele slechte samenvatting van de gebeurtenissen. VdPoel is nog niet eens bij de kopgroep.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwenkoers legde mannenkoers plat, chaos, Vd Poel die naar kopgroep sprong
Dries is niet zo goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef showtimer het volgende:
Handig wel zo'n stervende ploegmaat in het laatste wiel
Mooie afdaling waar de bochtjes in kasseien lagenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Waaiers in Sicilië of wat is daar gebeurd?
Daarna: Buren.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor Vlaanderen Vakantieland
Aidsvis.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit voor pleurismuziek, zet eens Spinvis op.
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
De Player heeft op de engelscommentaarscream nu dat het programma is afgelopen
Ik pak zure matjes, voor Mathieuquote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik pak even een paar winegums.
Je hebt wat gemist.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Denk je na het hardlopen lekker wielrennen te kijken, krijg je dit.
oh, dat was dan wellicht toen ik overgeschakeld was naar NLse streamquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.
Vertelquote:
ik nu ookquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.
ik kijk eurosport, maar niet eurosport 1quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Mykonos het volgende:
Kijk gewoon Eurosport jongens, dan heb je lekker reclame terwijl er geen beeld is!
- Mannenkoerst werd opgehouden door de vrouwenkoers.quote:
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooie afdaling waar de bochtjes in kasseien lagen
Die Noor vloog zo'n beetje uit elke bochtquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 03-04-2019 om 15:28:29VDP heeft het beeld kapot gereden. #DDV reageer retweet
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Ascorbinezuur het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 03-04-2019 om 15:28:29VDP heeft het beeld kapot gereden. #DDV reageer retweet
Zit Toto mee?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.
Zullen we wel een beetje objectief blijven?quote:
Pöstlquote:
Als sprinter elke keer in de kopgroep gaan zitten, dan kan je er echt niks van.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we wel een beetje objectief blijven?
VDP is groep 3 inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Nee toch, G1: Oliviera, G2: oorspronkelijke kopgroep, G3: MVDP, peloton
Ah ja, klopt.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Nee toch, G1: Oliviera, G2: oorspronkelijke kopgroep, G3: MVDP, peloton
De player een optie?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand een stream?Zit op werk...
Playerrrrrquote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand een stream?Zit op werk...
Kan beter op het veld blijven die jongen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De groep Mathieu komt niet echt in de buurt van Oliveira.
Nee?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De groep Mathieu komt niet echt in de buurt van Oliveira.
Weggereden worden door Zhandos Bizhigitov.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we wel een beetje objectief blijven?
Bij groep 2, niet bij Oliviera.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Weggereden worden door Zhandos Bizhigitov.
Ik bedoelde dat ze er straks gaan bij komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |