Mooie afdaling waar de bochtjes in kasseien lagenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Waaiers in Sicilië of wat is daar gebeurd?
Daarna: Buren.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor Vlaanderen Vakantieland
Aidsvis.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit voor pleurismuziek, zet eens Spinvis op.
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
De Player heeft op de engelscommentaarscream nu dat het programma is afgelopen
Ik pak zure matjes, voor Mathieuquote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik pak even een paar winegums.
Je hebt wat gemist.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Denk je na het hardlopen lekker wielrennen te kijken, krijg je dit.
oh, dat was dan wellicht toen ik overgeschakeld was naar NLse streamquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.
Vertelquote:
ik nu ookquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.
ik kijk eurosport, maar niet eurosport 1quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Mykonos het volgende:
Kijk gewoon Eurosport jongens, dan heb je lekker reclame terwijl er geen beeld is!
- Mannenkoerst werd opgehouden door de vrouwenkoers.quote:
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooie afdaling waar de bochtjes in kasseien lagen
Die Noor vloog zo'n beetje uit elke bochtquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 03-04-2019 om 15:28:29VDP heeft het beeld kapot gereden. #DDV reageer retweet
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Ascorbinezuur het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 03-04-2019 om 15:28:29VDP heeft het beeld kapot gereden. #DDV reageer retweet
Zit Toto mee?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.
Zullen we wel een beetje objectief blijven?quote:
Pöstlquote:
Als sprinter elke keer in de kopgroep gaan zitten, dan kan je er echt niks van.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we wel een beetje objectief blijven?
VDP is groep 3 inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Nee toch, G1: Oliviera, G2: oorspronkelijke kopgroep, G3: MVDP, peloton
Ah ja, klopt.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Nee toch, G1: Oliviera, G2: oorspronkelijke kopgroep, G3: MVDP, peloton
De player een optie?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand een stream?Zit op werk...
Playerrrrrquote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand een stream?Zit op werk...
Kan beter op het veld blijven die jongen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De groep Mathieu komt niet echt in de buurt van Oliveira.
Nee?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De groep Mathieu komt niet echt in de buurt van Oliveira.
Weggereden worden door Zhandos Bizhigitov.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we wel een beetje objectief blijven?
Bij groep 2, niet bij Oliviera.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Weggereden worden door Zhandos Bizhigitov.
Ik bedoelde dat ze er straks gaan bij komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |