Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
De Player heeft op de engelscommentaarscream nu dat het programma is afgelopen
Ik pak zure matjes, voor Mathieuquote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik pak even een paar winegums.
Je hebt wat gemist.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Denk je na het hardlopen lekker wielrennen te kijken, krijg je dit.
oh, dat was dan wellicht toen ik overgeschakeld was naar NLse streamquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.
Vertelquote:
ik nu ookquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat er een technisch probleem is, in alle mogelijke Europese talen.
ik kijk eurosport, maar niet eurosport 1quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Mykonos het volgende:
Kijk gewoon Eurosport jongens, dan heb je lekker reclame terwijl er geen beeld is!
- Mannenkoerst werd opgehouden door de vrouwenkoers.quote:
Jammer dat er weer zo'n vervelende Noor op kop moet rijden. Als het nog tegenzit, gaat zijn ploegmaat en de eveneens vervelende Deen Stokbrood hier straks nog scoren ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooie afdaling waar de bochtjes in kasseien lagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |