quote:Woensdag 03 april
Sporza wielrennen op één, 14u30
Met LIVE verslag van Dwars door Vlaanderen. Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke.
Het was ook best lang een 1.1 wedstrijd volgens mij en het zat vroeger op de kalender.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:21 schreef VoMy het volgende:
Wat een matige erelijst heeft dit rondje eigenlijk.
We noteren:quote:"Zoveel koersen zijn er niet in Vlaanderen, dus ik wil ze allemaal rijden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige zijn misschien iets teveel richting Limburg, maar weinig koersen zijn het zeker niet. Sla ik ook nog meerdaagse koersen als de Baloise België Tour over in deze opsomming.
16:30quote:Op woensdag 3 april 2019 13:58 schreef poiuytr het volgende:
Hoelaat verwachtten ze de finish ongeveer?
16:46 volgens Sporza.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:58 schreef poiuytr het volgende:
Hoelaat verwachtten ze de finish ongeveer?
Nu nog 97km. Ik denk dat 16:30 aardig accuraat zal zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef poiuytr het volgende:
Nice, hopelijk kan ik nog wat van het slot zien.
Dat klopt, ik dacht eerst dat ze nog 108 km moeten, maar die liveticker van Sporza loopt achter.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerste uur 48 km, dus dat is niet meer zo actueel.
topshowquote:Op woensdag 3 april 2019 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, aan de finish behoorlijk in ieder geval.
Piti heeft zijn prijs al.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef Aguero het volgende:
Valverde feliciteert Mathieu hier alvast met zijn overwinning.
[ afbeelding ]
Ackermann zal wel voor eigen kans mogen gaan vandaag.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is nu eigenlijk kopman bij Bora? Had Postlberger hier niet in de kopgroep verwacht.
131 ACKERMANN Pascalquote:Op woensdag 3 april 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is nu eigenlijk kopman bij Bora? Had Postlberger hier niet in de kopgroep verwacht.
De oudere broer van Peter inderdaad.quote:
Het is morgen pas wandel naar je werk dag.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben al naar huis aan het rennen.
Dat zijn de echtequote:Op woensdag 3 april 2019 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben al naar huis aan het rennen.
Toch vraag ik me af of Valverde Mathieu überhaupt kent.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef Aguero het volgende:
Valverde feliciteert Mathieu hier alvast met zijn overwinning.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |