quote:Op woensdag 3 april 2019 13:42 schreef VoMy het volgende:
Niki Terpstra:
[..]
We noteren:29 wedstrijden. En dan mis je nog de Ronde van Limburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige zijn misschien iets teveel richting Limburg, maar weinig koersen zijn het zeker niet. Sla ik ook nog meerdaagse koersen als de Baloise België Tour over in deze opsomming.Net efkes anges
https://streamable.com/dqkuiquote:Op woensdag 3 april 2019 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb een streamable nodig van het interview van Renaat.
Hij zet het pak even op een ronde, cyclocross stijl.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
MvdP koerst net zoals Sagan vaak deed. Veel aanvallen want in t peloton fietsen is ook zo saai
Wel eerst in de magnetron gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik gooi even wat smoothie in mijn lijf
MVPGOD jaaa!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwenkoers legde mannenkoers plat, chaos, Vd Poel die naar kopgroep sprong
Dit is wel een hele slechte samenvatting van de gebeurtenissen. VdPoel is nog niet eens bij de kopgroep.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwenkoers legde mannenkoers plat, chaos, Vd Poel die naar kopgroep sprong
Dries is niet zo goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef showtimer het volgende:
Handig wel zo'n stervende ploegmaat in het laatste wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |