Ze werden gedwongen te stoppen of wat?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moesten wachten op de vrouwenkoers, toen wilden de renners niet luisteren naar de jury en kreeg de kopgroep geen voorsprong. Nu wel weer.
Correct.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werden gedwongen te stoppen of wat?
Live interview terwijl Renaat Postlberger terug brengt naar de kopgroep. (hangend aan de motor)quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met Renaat en Postlberger en weetikwat? Ik als niet-kijker en enkel lezer wil ook meegenieten
Renaat op de motor hielp Postlberger een beetje om terug naar de kopgroep te geraken.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met Renaat en Postlberger en weetikwat? Ik als niet-kijker en enkel lezer wil ook meegenieten
Renaat liet Postl even hangen zodat ze hem naar voren konden rijden, en nam direct even een interviewtje af.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja eerste kopgroep en toen peloton. Eerst dacht men dat het protesterende boeren waren.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werden gedwongen te stoppen of wat?
Ich darf nichts fragen, of iets in die richting.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb een streamable nodig van het interview van Renaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |