Ik denk dat ik alleen deze game, AC: Odyssey en Breath of the Wild nog ga spelen dit jaarquote:Op maandag 1 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hevige geruchten dat TLoU 2 later dit jaar uitkomt
hopelijk Borderlands 3 ook nog dit jaarquote:Op maandag 1 april 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen deze game, AC: Odyssey en Breath of the Wild nog ga spelen dit jaarVerder is er volgens mij niet veel leuks meer.
Tevens uitstekende TT mijn mooie vriend.
Mario Maker ben ik bang dat ik me ga vervelen omdat ik zelf geen levels ga bouwen. Maar blijft een optie. Borderlands 3 koop ik ook zekerquote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk Borderlands 3 ook nog dit jaar
Mario Maker 2 is ook een zekerheidje
denk je het zelfquote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Driepink het volgende:
Ik hoorde geruchten over een GoT games gemaakt door From Software.
ik heb nooit een level gebouwd in Mario Maker maar heb vele uren plezier gehad met de levels van anderen, het is gewoon een oneindig 2D Mario avontuurquote:Op maandag 1 april 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mario Maker ben ik bang dat ik me ga vervelen omdat ik zelf geen levels ga bouwen. Maar blijft een optie. Borderlands 3 koop ik ook zeker
Gaan al geruchten dat Cyberpunk een PS5 launchgame wordt.
Boeit me niets, blij dat die kloteserie tot een conclusie komt en ik kan stoppen met kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Driepink het volgende:
Ik hoorde geruchten over een GoT games gemaakt door From Software.
denk niet dat ze een japanse ontwikkelaar bekend om hun tyfusmoeilijke games kiezen om een westerse serie voor een zo groot mogelijk publiek te makenquote:Op maandag 1 april 2019 13:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel een beetje een ruk timing zo met 1 april enzo
Ik ben niet zo bekend met waar elke ontwikkelaar zit enzo.. maar als je het zo brengt zal het wel een 1 april grap zijnquote:Op maandag 1 april 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ze een japanse ontwikkelaar bekend om hun tyfusmoeilijke games kiezen om een westerse serie voor een zo groot mogelijk publiek te maken
makers van dark souls, bloodborne en sekiroquote:Op maandag 1 april 2019 13:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met waar elke ontwikkelaar zit enzo.. maar als je het zo brengt zal het wel een 1 april grap zijn
Nooitquote:Op maandag 1 april 2019 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer komt Square Enix eindelijk met die tyfus Avengersgame
keek je laatst ook die nintendo direct rip-off van playstation? was me toch een gevalletje blauwe ballen toen ze Iron-Man lieten zien wat een slechte VR game bleek te zijnquote:Op maandag 1 april 2019 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer komt Square Enix eindelijk met die tyfus Avengersgame
nee dat is portal 3quote:Op maandag 1 april 2019 13:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ik dacht dat die nooit gereleased was
een single player spel van EA die heeft gezegd dat single player games ouderwets zijn en online de toekomst isquote:Op maandag 1 april 2019 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
Jedi: The Fallen Order ik hoop hier echt veel van
Maar wel van een goede ontwikkelaar toch?quote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een single player spel van EA die heeft gezegd dat single player games ouderwets zijn en online de toekomst is
ik heb niet veel vertrouwen vriend
Anthem was ook van een goeie ontwikkelaar en die is niet veel soepsquote:Op maandag 1 april 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wel van een goede ontwikkelaar toch?
Wat een klotezooiquote:Op maandag 1 april 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Anthem was ook van een goeie ontwikkelaar en die is niet veel soeps
Ik speel echt nooit meer offline. Alleen Gta speelde ik online en dat is alweer 5/6/7 jaar terugquote:Op maandag 1 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en alle andere single player star wars games hebben ze gecanceld
fijn dat je een hobby hebt gekozen en het overgrote deel van de prachtige ervaringen die je kunt hebben totaal negeert om iedere dag weer precies hetzelfde te doen in een spel waarvan het vervolg over een half jaartje weer uitkomt met minimale veranderingenquote:Op maandag 1 april 2019 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel echt nooit meer offline. Alleen Gta speelde ik online en dat is alweer 5/6/7 jaar terug
Zoietsquote:Op maandag 1 april 2019 14:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
1. Hans
2. Hans
3. Hans
4. Hans
5. Hans
6. Hans
7. Ik
Je speelt nooit meer offline, maar 5/6/7 jaar geleden speelde je voor het laatst online, dus je wilt eigenlijk zeggen dat je nooit meer speelt? :squote:Op maandag 1 april 2019 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel echt nooit meer offline. Alleen Gta speelde ik online en dat is alweer 5/6/7 jaar terug
Jemig wat ben jij scherp.quote:Op maandag 1 april 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Je speelt nooit meer offline, maar 5/6/7 jaar geleden speelde je voor het laatst online, dus je wilt eigenlijk zeggen dat je nooit meer speelt? :s
hij krijgt wel veel bans voor een favoriete userquote:Op maandag 1 april 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo FAVORIETE user van HEEL FOK!
Vakanties worden niet besprokenquote:Op maandag 1 april 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij krijgt wel veel bans voor een favoriete user
heb het toch ook niet inhoudelijk over de vakantie domme trienquote:Op maandag 1 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakanties worden niet besproken
Ja voor Hans weer over Ierland begint.quote:Op maandag 1 april 2019 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het toch ook niet inhoudelijk over de vakantie domme trien
Ga jij nog op vakantie?quote:Op maandag 1 april 2019 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het toch ook niet inhoudelijk over de vakantie domme trien
quote:Op maandag 1 april 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voor Hans weer over Ierland begint.
Dit klinkt als een Far Cry 3 quotequote:Op maandag 1 april 2019 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
fijn dat je een hobby hebt gekozen en het overgrote deel van de prachtige ervaringen die je kunt hebben totaal negeert om iedere dag weer precies hetzelfde te doen in een spel waarvan het vervolg over een half jaartje weer uitkomt met minimale veranderingen
wel schattig dat je elke dag weer op al je accounts probeert in te loggen omdat je ons zo mistquote:Op maandag 1 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ER IS IETS MIS MET DE BANMASJIEN!!!
Al mijn kloons haske dede... en nu doet deze het weer
GODVERDOMME
quote:Op maandag 1 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODVERDOMME
Je snapt wat je boy bedoeltquote:Op maandag 1 april 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Je speelt nooit meer offline, maar 5/6/7 jaar geleden speelde je voor het laatst online, dus je wilt eigenlijk zeggen dat je nooit meer speelt? :s
Wilde op de FP posten , maar daar heb ik nu met deze een banquote:Op maandag 1 april 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel schattig dat je elke dag weer op al je accounts probeert in te loggen omdat je ons zo mist
Nee, maar geen interesse.quote:Op maandag 1 april 2019 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met of zonder zonnebril? Wist je dat ik nu ook een A++ foto heb met zonnebril?
Maar je kan het niet ontkennen natuurlijk. Mijn gedrag is onberispelijk dus dan zou ik je favoriete gebruiker moeten zijnquote:Op maandag 1 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakanties worden niet besproken
heb je nog steeds zo'n kraterkop of nietquote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wilde op de FP posten , maar daar heb ik nu met deze een ban
@Kurovski, je kunt ook weer terugkomenquote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wilde op de FP posten , maar daar heb ik nu met deze een ban
Hey vriend. Dat is lang geleden. Welkom vriendquote:Op maandag 1 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODVERDOMME
nee ben ineens kankimooi geworden, het is een mirakel en ik verwacht dat er een religie rond mij gebouwd gaat wordenquote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nog steeds zo'n kraterkop of niet
Ok.quote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen natuurlijk. Mijn gedrag is onberispelijk dus dan zou ik je favoriete gebruiker moeten zijn
Met een leuke persoonlijkheid kan je de vrouwtjes ook wel binnenhengelenquote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nog steeds zo'n kraterkop of niet
Moeten alle vrouwen hun hoofd kaalscheren zeker hahahaquote:Op maandag 1 april 2019 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ben ineens kankimooi geworden, het is een mirakel en ik verwacht dat er een religie rond mij gebouwd gaat worden
the balding spaghetti monster hahaquote:Op maandag 1 april 2019 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ben ineens kankimooi geworden, het is een mirakel en ik verwacht dat er een religie rond mij gebouwd gaat worden
Nee, dat kan twee kanten op. Het had 2x online of 2x offline moeten zijn en een van die twee doe je tegenwoordig niet meer.quote:
Eindelijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODVERDOMME
Al mijn overige accounts staan nog steeds op perm, dus deze is ook zo weer wegquote:Op maandag 1 april 2019 14:14 schreef Kiid het volgende:
Ik ga nu ook inloggen op mijn perm account just for laffs
Wat is daar lol aan.quote:Op maandag 1 april 2019 13:41 schreef Chia het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)van-een-zoontje.html
Lol
kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijk kaal en lelijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Al mijn overige accounts staan nog steeds op perm, dus deze is ook zo weer weg
Oef, je wordt nog dagelijks gemist hier geloof mij maarquote:Op maandag 1 april 2019 14:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Al mijn overige accounts staan nog steeds op perm, dus deze is ook zo weer weg
Daar moet je even doorheen. Iedereen heeft die fase met elkaarquote:Op maandag 1 april 2019 14:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal vast wel niet, @:flamarande mag mij niet zo
quote:
We weten allebei dat je intelligent genoeg bent om hieruit te komenquote:Op maandag 1 april 2019 14:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, dat kan twee kanten op. Het had 2x online of 2x offline moeten zijn en een van die twee doe je tegenwoordig niet meer.
@Draaideurcrimineelquote:Op maandag 1 april 2019 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
@:beverton @:copthorne @:pausnicolaas @:nastico @:john-hert
je hebt wel een irritante kutuiquote:Op maandag 1 april 2019 14:20 schreef xDxD het volgende:
Het is vast een val, ze hopen dat ik inlog vanaf mijn huisIP om mijn nieuwe kloons te ontmaskeren
zou zonde zijn... ben ik eindelijk mod.. krijg je dat
Je zou een uitstekende mod zijnquote:Op maandag 1 april 2019 14:20 schreef xDxD het volgende:
Het is vast een val, ze hopen dat ik inlog vanaf mijn huisIP om mijn nieuwe kloons te ontmaskeren
zou zonde zijn... ben ik eindelijk mod.. krijg je dat
haha is ie mooi ingeteundquote:Op maandag 1 april 2019 14:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beter een kutui dan een uikut
HAHAHAHA
HAHHAHA
HAHAHA
AHA
AHHAHAHA
Ja tijd vliegt whats newquote:
Hahaha dat wordt alle zeilen bijzetten hahaatjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze is er niet alleen op zeilgebied vroeg bij hahaha
Ik mag jou welquote:
Dit moet een quote zijn van iemand dat kan niet andersquote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Gewoon eerlijk, in plaats van die prutsers die veinzen iets voor te stellen
. Terwijl ze 1. niet knap zijn 2. de hele dag op FOK! zitten 3. een nerdkliekje met elkaar vormen
![]()
.
Ik hoop maar één natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2019 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag TARDIS. Hoeveel liefdes van je leven heb jij?
Dat zijn er precies nul hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat flip met rust. Je hebt er al genoeg hier op fok waar je een vinger in de pap hebt
oh, okquote:Op maandag 1 april 2019 14:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Uber/Aber/Ober/Waldorf/VanderWoodsen/HRC2020/Aber2.0/The_Carters/snookie
hahaquote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Gewoon eerlijk, in plaats van die prutsers die veinzen iets voor te stellen
. Terwijl ze 1. niet knap zijn 2. de hele dag op FOK! zitten 3. een nerdkliekje met elkaar vormen
![]()
.
quote:Op maandag 1 april 2019 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een Niels quote he? Ik wist het
Ik trapte er NIET in
WCH weet ook dat ik dit niet meenquote:Op maandag 1 april 2019 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Softie. Past helemaal niet bij je nieuwe imago
Voor het eerst sinds maanden hoor :squote:
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingenquote:
was ook sarcastisch eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds maanden hoor :s
Thanks poepie, heb ham-kaascroissaintje en optimel framboos dus dat komt wel goed haha winkquote:
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkopquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingen
Ohquote:
Bij heel veel bedrijven kan je gewoon een keer een vrijdag vrij krijgen als je het op tijd aangeeft, dat gaat niet echt in het onderwijs hequote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingen
sow hallootjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkop
Waarom is mijn account niet unlocked? Wat is dit voor ongeinquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkop
Warm gevoel van binnen gekregen :$quote:Op maandag 1 april 2019 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een vader die docent is, ik heb vaak genoeg de struggles meegekregen
Daar heb je gelijk in. Zo ben ik aanstaande vrijdag en maandag vrij, maar met 20 vakantieweken per jaar is de kans best groot dat je ergens in die periode vrij wilt zijn als docentquote:Op maandag 1 april 2019 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij heel veel bedrijven kan je gewoon een keer een vrijdag vrij krijgen als je het op tijd aangeeft, dat gaat niet echt in het onderwijs he
Kiid is er nogquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef HPLC het volgende:
helaas is iedereen die hij weg wil pesten al een tijdje niet gesignaleerd, maar ja
zou je niet oververhit willen krijgen, dus heb niet gezegd wat ie geeft.quote:Op maandag 1 april 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen :$
20 vakantieweken wil ik ook welquote:Op maandag 1 april 2019 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Zo ben ik aanstaande vrijdag en maandag vrij, maar met 20 vakantieweken per jaar is de kans best groot dat je ergens in die periode vrij wilt zijn als docent
die valt niet weg te krijgen met dat bord voor zijn kop, maar misschien kunnen de mods hem weer "onjuist" behandelen, daar is ie gevoelig voorquote:
zin om mijn ham in jouw kaascroissantje te stoppenquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks poepie, heb ham-kaascroissaintje en optimel framboos dus dat komt wel goed haha wink
Zegquote:Op maandag 1 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou je niet oververhit willen krijgen, dus heb niet gezegd wat ie geeft.
Of iemand slaat hem gewoon ff in elkaarquote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
die valt niet weg te krijgen met dat bord voor zijn kop, maar misschien kunnen de mods hem weer "onjuist" behandelen, daar is ie gevoelig voor
sowquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of iemand slaat hem gewoon ff in elkaar
Daar heb je gelijk in. Ik heb niet echt zwakke plekken, maar onrecht en ongelijk behandelen heb ik moeite meequote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
die valt niet weg te krijgen met dat bord voor zijn kop, maar misschien kunnen de mods hem weer "onjuist" behandelen, daar is ie gevoelig voor
sowquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren als ik een beetje naar de mensen kijk die hier zittenquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
lekker jankenquote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:
wauwquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Treed op!!!quote:
😇quote:
Hahaatjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Treed op!!!
Alleen omdat ze jouw kind een toekomst geeft op school betekent niet dat ze alles maar mag zeggen naar mijn persoontje hier
Hou hier nou eens mee op. Ik heb werkelijk nul vrouwen in mijn leven. Stop met huilen en geef om je vriendin.quote:
Went vanzelf wel johquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed negeer mij maar lekker weer domme hoer trut troela trien muts bitch zaadverzamelaar
Voel je gezegend. Heb je tenminste alle tijd voor leuke dingen in het levenquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou hier nou eens mee op. Ik heb werkelijk nul vrouwen in mijn leven. Stop met huilen en geef om je vriendin.
Heb je nou al naar die nieuwe foto gekeken op waquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Flamarande het volgende:
Die vakantie zijn gewoon de 1000 overuren die je per jaar maakt om die kutkinderen en hun jankouders tevreden te houden
Wat ben je needyquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed negeer mij maar lekker weer domme hoer trut troela trien muts bitch zaadverzamelaar
Zal ik naar de wc gaan? Mijn collega heeft 2 uur geleden een bom gelegd en durf nog steeds nietquote:
Daarom zitten we allemaal hier immersquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mannen hebben ook behoefte aan aandacht
Ja en spoel jezelf doorquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik naar de wc gaan? Mijn collega heeft 2 uur geleden een bom gelegd en durf nog steeds niet
volgens mij heb jij gewoon hongerquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ahw poepieschnoepie tochquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja heb ook al geliketquote:Op maandag 1 april 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nou al naar die nieuwe foto gekeken op wa
Zo weinigquote:Op maandag 1 april 2019 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2 broodjes ei, een muffin en een smoothie op
Waarom halfzwartequote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
quote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me niet comfortabel met complete zwarten
Dat zijn er 12quote:
broodje kwakpaoquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij het witte boterham spel?
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
quote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
Noobquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
wist je dit ook alquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt hequote:
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iigquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Weer iets geleerdquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dit ook al
A MAN HAS appeared before Limerick District Court charged with ordering his Alsatian dog to have sex with a 43-year-old mother of four, who died from an adverse allergic reaction to the intercourse.
The Irish Sun reports that Sean McDonnell, 57, is charged with buggery contrary to Section 61 of the Offences against the Person Act of 1861 – and is believed to be the first person in Ireland to be charged under the legislation.
The Irish Daily Star adds that McDonnell and the deceased woman had discussed the arrangement on a bestiality internet chat room, and that Gardaí are satisfied that the intercourse was consensual.
Als je vaak seks hebt ben je redelijk safe.quote:Op maandag 1 april 2019 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iig
Helaas niet maar laten we blijven hopenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashen
Wat is vaak?quote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je vaak seks hebt ben je redelijk safe.
het is wat het isquote:Op maandag 1 april 2019 15:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijk
Die zijn niet te zien.quote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hè, zonder boter en saus, maar wel aangebakken burgers
Ik heb het gevoel dat hier een zekere beruchte ex-FOK!ker mee te maken heeftquote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hè, zonder boter en saus, maar wel aangebakken burgers
KOEKKOEKjesquote:Op maandag 1 april 2019 15:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijk
Maar hoe was nou de dierentuin? Ik heb daar overheen gelezen geloof ik.quote:Op maandag 1 april 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou daar echt de energie niet voor hebben. Denk max 2x is genoeg
1 april!quote:Op maandag 1 april 2019 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Had net recruiter teruggebeld
Gesprek ging echt kut
'meerdere sollicitanten, ik laat je Morgen verder weten hoe/wat'
vriend jouw leven is echt depressief, wat vind je daar nou vanquote:Op maandag 1 april 2019 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Had net recruiter teruggebeld
Gesprek ging echt kut
'meerdere sollicitanten, ik laat je Morgen verder weten hoe/wat'
Als zelfs jij dit zegt.. dan heeft ie wel echt een kutleven..quote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend jouw leven is echt depressief, wat vind je daar nou van
ik heb op papier een topleven maar in de uitvoering niet, bij Dima is het op papier al om te huilenquote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als zelfs jij dit zegt.. dan heeft ie wel echt een kutleven..
Prima. Prachtig weer maar kon maar weinig herinneren van het park zelf. Maar laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met dat hele gebeuren rondom oceanium dus dat was nieuw. Alleen bij de oude ingang kwamen weer wat herinneringen naar boven van kleine Kiid die aan de hand van zijn vader avonturen ging belevenquote:Op maandag 1 april 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar hoe was nou de dierentuin? Ik heb daar overheen gelezen geloof ik.
Oceanium is ook wel echt het enige positieve aan dat park ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prima. Prachtig weer maar kon maar weinig herinneren van het park zelf. Maar laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met dat hele gebeuren rondom oceanium dus dat was nieuw. Alleen bij de oude ingang kwamen weer wat herinneringen naar boven van kleine Kiid die aan de hand van zijn vader avonturen ging beleven
Eens.quote:Op maandag 1 april 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oceanium is ook wel echt het enige positieve aan dat park ja.
Ja ik heb ook plannen om te gaan verdwijnenquote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend jouw leven is echt depressief, wat vind je daar nou van
hoop dat het je gaat lukkenquote:Op maandag 1 april 2019 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook plannen om te gaan verdwijnen
Moet wel eerst job hebben'
Beetje sparen
Dan bergenbeklimmen
En Dan solo ergens op een ijsberg en Dan ergens gwn doodvriezen waar Niemand je Kan vinden
En dan ook die treinbaan er doorquote:Op maandag 1 april 2019 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Blijdorp vroeger was genot. Nu mag je met een verrekijker aan de slag wil je wat dieren spotten.
Eens. Vind dat ook wel het leukste gedeeltequote:Op maandag 1 april 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oceanium is ook wel echt het enige positieve aan dat park ja.
Doe gewoon cruise Antarctica dan. Stukje lopen over het ijs stukje zwemmen onder een ijsschots en niemand vind je ooit terug.quote:Op maandag 1 april 2019 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook plannen om te gaan verdwijnen
Moet wel eerst job hebben'
Beetje sparen
Dan bergenbeklimmen
En Dan solo ergens op een ijsberg en Dan ergens gwn doodvriezen waar Niemand je Kan vinden
Precies.quote:Op maandag 1 april 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan ook die treinbaan er doorga toch weg joh.
De Schilderswijk is wel gratis toegankelijk ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga ook liever naar de Haagse dierentuin hoor
Aapjes kijkenquote:Op maandag 1 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Schilderswijk is wel gratis toegankelijk ja.
Das te doen ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee op de bank in de zon. Zonder die kutwind.
Man man man.quote:Op maandag 1 april 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
miljoenen uitgeven aan wajongers maar geen geld overhebben voor een airco
Zelf neerzetten. Je betaalt toch niet voor de stroom dus fuck je baas.quote:Op maandag 1 april 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
miljoenen uitgeven aan wajongers maar geen geld overhebben voor een airco
Echt hèquote:Op maandag 1 april 2019 15:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt je tussen 13-03 en 27-03 voorbeeldig gedragen
Nee manquote:
Laat hem KFC meenemen. Ik ga dat eten met lunch aanstaande donderdagquote:Op maandag 1 april 2019 15:31 schreef Myrr het volgende:
Maar vriendje is onderweg naar huis om het dutje te verpesten dus ik ga snel mijn ogen dicht doen.
Omdat dat een temp is die binnen niet snel meer aangenaam te noemen is.quote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man
Ze adviseren hem vol te laten draaien als de binnenhuistemperatuur boven de 23 graden is.
Geen idee waarom, maar daar committeer ik me dan maar aan.
ja dunne mensen hebben geen last van 29 graden op een klein kantoor met 2 andere mensenquote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien moet je afvallen zodat je geen halve tia krijgt bij een beetje warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |