quote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me niet comfortabel met complete zwarten
Dat zijn er 12quote:
broodje kwakpaoquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij het witte boterham spel?
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
quote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
Noobquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
wist je dit ook alquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt hequote:
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iigquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Weer iets geleerdquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dit ook al
A MAN HAS appeared before Limerick District Court charged with ordering his Alsatian dog to have sex with a 43-year-old mother of four, who died from an adverse allergic reaction to the intercourse.
The Irish Sun reports that Sean McDonnell, 57, is charged with buggery contrary to Section 61 of the Offences against the Person Act of 1861 – and is believed to be the first person in Ireland to be charged under the legislation.
The Irish Daily Star adds that McDonnell and the deceased woman had discussed the arrangement on a bestiality internet chat room, and that Gardaí are satisfied that the intercourse was consensual.
Als je vaak seks hebt ben je redelijk safe.quote:Op maandag 1 april 2019 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iig
Helaas niet maar laten we blijven hopenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashen
Wat is vaak?quote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je vaak seks hebt ben je redelijk safe.
het is wat het isquote:Op maandag 1 april 2019 15:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijk
Die zijn niet te zien.quote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hè, zonder boter en saus, maar wel aangebakken burgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |