Voel je gezegend. Heb je tenminste alle tijd voor leuke dingen in het levenquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou hier nou eens mee op. Ik heb werkelijk nul vrouwen in mijn leven. Stop met huilen en geef om je vriendin.
Heb je nou al naar die nieuwe foto gekeken op waquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Flamarande het volgende:
Die vakantie zijn gewoon de 1000 overuren die je per jaar maakt om die kutkinderen en hun jankouders tevreden te houden
Wat ben je needyquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed negeer mij maar lekker weer domme hoer trut troela trien muts bitch zaadverzamelaar
Zal ik naar de wc gaan? Mijn collega heeft 2 uur geleden een bom gelegd en durf nog steeds nietquote:
Daarom zitten we allemaal hier immersquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mannen hebben ook behoefte aan aandacht
Ja en spoel jezelf doorquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik naar de wc gaan? Mijn collega heeft 2 uur geleden een bom gelegd en durf nog steeds niet
volgens mij heb jij gewoon hongerquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ahw poepieschnoepie tochquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja heb ook al geliketquote:Op maandag 1 april 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nou al naar die nieuwe foto gekeken op wa
Zo weinigquote:Op maandag 1 april 2019 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2 broodjes ei, een muffin en een smoothie op
Waarom halfzwartequote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
quote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me niet comfortabel met complete zwarten
Dat zijn er 12quote:
broodje kwakpaoquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij het witte boterham spel?
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
quote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
Noobquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
wist je dit ook alquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt hequote:
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iigquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Weer iets geleerdquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dit ook al
A MAN HAS appeared before Limerick District Court charged with ordering his Alsatian dog to have sex with a 43-year-old mother of four, who died from an adverse allergic reaction to the intercourse.
The Irish Sun reports that Sean McDonnell, 57, is charged with buggery contrary to Section 61 of the Offences against the Person Act of 1861 – and is believed to be the first person in Ireland to be charged under the legislation.
The Irish Daily Star adds that McDonnell and the deceased woman had discussed the arrangement on a bestiality internet chat room, and that Gardaí are satisfied that the intercourse was consensual.
Als je vaak seks hebt ben je redelijk safe.quote:Op maandag 1 april 2019 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iig
Helaas niet maar laten we blijven hopenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashen
Wat is vaak?quote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je vaak seks hebt ben je redelijk safe.
het is wat het isquote:Op maandag 1 april 2019 15:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijk
Die zijn niet te zien.quote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hè, zonder boter en saus, maar wel aangebakken burgers
Ik heb het gevoel dat hier een zekere beruchte ex-FOK!ker mee te maken heeftquote:Op maandag 1 april 2019 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hè, zonder boter en saus, maar wel aangebakken burgers
KOEKKOEKjesquote:Op maandag 1 april 2019 15:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Andersom zeker niet als ik zo mijn notes eens bekijk
Maar hoe was nou de dierentuin? Ik heb daar overheen gelezen geloof ik.quote:Op maandag 1 april 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou daar echt de energie niet voor hebben. Denk max 2x is genoeg
1 april!quote:Op maandag 1 april 2019 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Had net recruiter teruggebeld
Gesprek ging echt kut
'meerdere sollicitanten, ik laat je Morgen verder weten hoe/wat'
vriend jouw leven is echt depressief, wat vind je daar nou vanquote:Op maandag 1 april 2019 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Had net recruiter teruggebeld
Gesprek ging echt kut
'meerdere sollicitanten, ik laat je Morgen verder weten hoe/wat'
Als zelfs jij dit zegt.. dan heeft ie wel echt een kutleven..quote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend jouw leven is echt depressief, wat vind je daar nou van
ik heb op papier een topleven maar in de uitvoering niet, bij Dima is het op papier al om te huilenquote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als zelfs jij dit zegt.. dan heeft ie wel echt een kutleven..
Prima. Prachtig weer maar kon maar weinig herinneren van het park zelf. Maar laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met dat hele gebeuren rondom oceanium dus dat was nieuw. Alleen bij de oude ingang kwamen weer wat herinneringen naar boven van kleine Kiid die aan de hand van zijn vader avonturen ging belevenquote:Op maandag 1 april 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar hoe was nou de dierentuin? Ik heb daar overheen gelezen geloof ik.
Oceanium is ook wel echt het enige positieve aan dat park ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prima. Prachtig weer maar kon maar weinig herinneren van het park zelf. Maar laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met dat hele gebeuren rondom oceanium dus dat was nieuw. Alleen bij de oude ingang kwamen weer wat herinneringen naar boven van kleine Kiid die aan de hand van zijn vader avonturen ging beleven
Eens.quote:Op maandag 1 april 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oceanium is ook wel echt het enige positieve aan dat park ja.
Ja ik heb ook plannen om te gaan verdwijnenquote:Op maandag 1 april 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend jouw leven is echt depressief, wat vind je daar nou van
hoop dat het je gaat lukkenquote:Op maandag 1 april 2019 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook plannen om te gaan verdwijnen
Moet wel eerst job hebben'
Beetje sparen
Dan bergenbeklimmen
En Dan solo ergens op een ijsberg en Dan ergens gwn doodvriezen waar Niemand je Kan vinden
En dan ook die treinbaan er doorquote:Op maandag 1 april 2019 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Blijdorp vroeger was genot. Nu mag je met een verrekijker aan de slag wil je wat dieren spotten.
Eens. Vind dat ook wel het leukste gedeeltequote:Op maandag 1 april 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oceanium is ook wel echt het enige positieve aan dat park ja.
Doe gewoon cruise Antarctica dan. Stukje lopen over het ijs stukje zwemmen onder een ijsschots en niemand vind je ooit terug.quote:Op maandag 1 april 2019 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook plannen om te gaan verdwijnen
Moet wel eerst job hebben'
Beetje sparen
Dan bergenbeklimmen
En Dan solo ergens op een ijsberg en Dan ergens gwn doodvriezen waar Niemand je Kan vinden
Precies.quote:Op maandag 1 april 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan ook die treinbaan er doorga toch weg joh.
De Schilderswijk is wel gratis toegankelijk ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga ook liever naar de Haagse dierentuin hoor
Aapjes kijkenquote:Op maandag 1 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Schilderswijk is wel gratis toegankelijk ja.
Das te doen ja.quote:Op maandag 1 april 2019 15:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee op de bank in de zon. Zonder die kutwind.
Man man man.quote:Op maandag 1 april 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
miljoenen uitgeven aan wajongers maar geen geld overhebben voor een airco
Zelf neerzetten. Je betaalt toch niet voor de stroom dus fuck je baas.quote:Op maandag 1 april 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
miljoenen uitgeven aan wajongers maar geen geld overhebben voor een airco
Echt hèquote:Op maandag 1 april 2019 15:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt je tussen 13-03 en 27-03 voorbeeldig gedragen
Nee manquote:
Laat hem KFC meenemen. Ik ga dat eten met lunch aanstaande donderdagquote:Op maandag 1 april 2019 15:31 schreef Myrr het volgende:
Maar vriendje is onderweg naar huis om het dutje te verpesten dus ik ga snel mijn ogen dicht doen.
Omdat dat een temp is die binnen niet snel meer aangenaam te noemen is.quote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man
Ze adviseren hem vol te laten draaien als de binnenhuistemperatuur boven de 23 graden is.
Geen idee waarom, maar daar committeer ik me dan maar aan.
ja dunne mensen hebben geen last van 29 graden op een klein kantoor met 2 andere mensenquote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien moet je afvallen zodat je geen halve tia krijgt bij een beetje warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |