Voel je gezegend. Heb je tenminste alle tijd voor leuke dingen in het levenquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou hier nou eens mee op. Ik heb werkelijk nul vrouwen in mijn leven. Stop met huilen en geef om je vriendin.
Heb je nou al naar die nieuwe foto gekeken op waquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Flamarande het volgende:
Die vakantie zijn gewoon de 1000 overuren die je per jaar maakt om die kutkinderen en hun jankouders tevreden te houden
Wat ben je needyquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed negeer mij maar lekker weer domme hoer trut troela trien muts bitch zaadverzamelaar
Zal ik naar de wc gaan? Mijn collega heeft 2 uur geleden een bom gelegd en durf nog steeds nietquote:
Daarom zitten we allemaal hier immersquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mannen hebben ook behoefte aan aandacht
Ja en spoel jezelf doorquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik naar de wc gaan? Mijn collega heeft 2 uur geleden een bom gelegd en durf nog steeds niet
volgens mij heb jij gewoon hongerquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ahw poepieschnoepie tochquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja heb ook al geliketquote:Op maandag 1 april 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je nou al naar die nieuwe foto gekeken op wa
Zo weinigquote:Op maandag 1 april 2019 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2 broodjes ei, een muffin en een smoothie op
Waarom halfzwartequote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
quote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks weer 6 lekkere bruine boterhammen met 3 halfzwarte hamburgers
Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me niet comfortabel met complete zwarten
Dat zijn er 12quote:
broodje kwakpaoquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij het witte boterham spel?
Aber laat feiten niet in de weg staan om mij te bashenquote:Op maandag 1 april 2019 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe rustig, staat geen streep door zn naam
quote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
Noobquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt, als ik haags nooit had leren kennen had ik het witte boterham spel ook nooit leren kennen
wist je dit ook alquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Echt hequote:
Leuk spelletje maar niet zonder risico's. Ik zou dat spel niet met fokkers willen spelen iigquote:Op maandag 1 april 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |