Voor het eerst sinds maanden hoor :squote:
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingenquote:
was ook sarcastisch eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds maanden hoor :s
Thanks poepie, heb ham-kaascroissaintje en optimel framboos dus dat komt wel goed haha winkquote:
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkopquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingen
Ohquote:
Bij heel veel bedrijven kan je gewoon een keer een vrijdag vrij krijgen als je het op tijd aangeeft, dat gaat niet echt in het onderwijs hequote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingen
sow hallootjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkop
Waarom is mijn account niet unlocked? Wat is dit voor ongeinquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkop
Warm gevoel van binnen gekregen :$quote:Op maandag 1 april 2019 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een vader die docent is, ik heb vaak genoeg de struggles meegekregen
Daar heb je gelijk in. Zo ben ik aanstaande vrijdag en maandag vrij, maar met 20 vakantieweken per jaar is de kans best groot dat je ergens in die periode vrij wilt zijn als docentquote:Op maandag 1 april 2019 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij heel veel bedrijven kan je gewoon een keer een vrijdag vrij krijgen als je het op tijd aangeeft, dat gaat niet echt in het onderwijs he
Kiid is er nogquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef HPLC het volgende:
helaas is iedereen die hij weg wil pesten al een tijdje niet gesignaleerd, maar ja
zou je niet oververhit willen krijgen, dus heb niet gezegd wat ie geeft.quote:Op maandag 1 april 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen :$
20 vakantieweken wil ik ook welquote:Op maandag 1 april 2019 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Zo ben ik aanstaande vrijdag en maandag vrij, maar met 20 vakantieweken per jaar is de kans best groot dat je ergens in die periode vrij wilt zijn als docent
die valt niet weg te krijgen met dat bord voor zijn kop, maar misschien kunnen de mods hem weer "onjuist" behandelen, daar is ie gevoelig voorquote:
zin om mijn ham in jouw kaascroissantje te stoppenquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks poepie, heb ham-kaascroissaintje en optimel framboos dus dat komt wel goed haha wink
Zegquote:Op maandag 1 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou je niet oververhit willen krijgen, dus heb niet gezegd wat ie geeft.
Of iemand slaat hem gewoon ff in elkaarquote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
die valt niet weg te krijgen met dat bord voor zijn kop, maar misschien kunnen de mods hem weer "onjuist" behandelen, daar is ie gevoelig voor
sowquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of iemand slaat hem gewoon ff in elkaar
Daar heb je gelijk in. Ik heb niet echt zwakke plekken, maar onrecht en ongelijk behandelen heb ik moeite meequote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
die valt niet weg te krijgen met dat bord voor zijn kop, maar misschien kunnen de mods hem weer "onjuist" behandelen, daar is ie gevoelig voor
sowquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren als ik een beetje naar de mensen kijk die hier zittenquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
lekker jankenquote:Op maandag 1 april 2019 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:
wauwquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Treed op!!!quote:
😇quote:
Hahaatjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Treed op!!!
Alleen omdat ze jouw kind een toekomst geeft op school betekent niet dat ze alles maar mag zeggen naar mijn persoontje hier
Hou hier nou eens mee op. Ik heb werkelijk nul vrouwen in mijn leven. Stop met huilen en geef om je vriendin.quote:
Went vanzelf wel johquote:Op maandag 1 april 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed negeer mij maar lekker weer domme hoer trut troela trien muts bitch zaadverzamelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |