SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Het resterende programma van Ajax & PSV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Poll: Wat wordt de uitslag van Ajax - PSV?
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
*Ajax - PSV, zondag 31 maart om 16.45 uur LIVE op FOX Sports 1.
Dit is leuk hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
Goal Schwaab
Hier was ik al bang voor.
oh wacht
Hier werkt alles gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat wel lekker vandaag met die providers
Ah, de "act".quote:Op zondag 31 maart 2019 17:09 schreef FireFox1 het volgende:
Nu nog 6 extra goals aub. Maak die tyfes lampjes maar af
Hopelijk is Valentijn al bezig met een furieus stukjequote:Op zondag 31 maart 2019 17:09 schreef Doublepain het volgende:
Nu moet PSV met 3 controleurs
Goed bezig Mark!
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax valt nog wat tegen had wel meer druk verwacht.
Nu jinx ik het
"tyfes lampjes"quote:
Ga janken joh.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Weer geen geel voor de Ligt
We noteren het even
Ik vind hem nu al irritant ja.quote:
Verkeerde topic.quote:
Stadion zit vol.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Gaat er iemand Liverpool - Tottenham kijken?
Fans van Liverpoolquote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
durf je niet alleen?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Hier zou je in F1 een ban voor krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Verstappen eruit ligt
Dat zal niet lang durenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Verstappen eruit ligt
Als Ajax op 2-0 komt wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Waarheid is hard voor dat chauvinistische kutvolkquote:Op zondag 31 maart 2019 17:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier zou je in F1 een ban voor krijgen.
platenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die hier overigens F1 spoilers platen verdienen een castratie.
Max nu op P39quote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die hier overigens F1 spoilers platen verdienen een castratie.
Waarom zou je dat kijken?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Kut, dat is een beetje jammer.quote:
Iedere keer beste Karina.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik doe het maar met de radio: foxgo faalt hard.
Hey Karinaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik doe het maar met de radio: foxgo faalt hard.
Ik weet het heb het al eerder gehad. Maar toen kreeg ik nog beeld al was het haperend nu helemaal noppes. Klootzakken.quote:
Voor Rosario hoop ikquote:Op zondag 31 maart 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Pereiro straks voor Sadilek
Ik zeg het maar alvast
Schwaab is toch veel beter dan Viergever johquote:Op zondag 31 maart 2019 17:15 schreef bechirti het volgende:
verschrikkelijke zwakke schakel die schwaab. kan me niet voorstellen dat er geen betere jeugdspeler is
Past prima bij zo’n jodenclub.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:17 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat Tagliafico nazisympathieën heeft.
Ja is over, in april gaan we nog naar het WK in Tallinn.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het ijshockey seizoen al voorbij?
`Je weet het maar nooit bij Zoetquote:
Ik merk dat ik de laatste weken absoluut niet rustig zit als Zoet een redding moet verrichtenquote:
Gebrek aan zelfvertrouwen wellicht. Speelt zwak na winterstopquote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumfries mag ruim over de middellijn vrij aannemen en speelt vervolgens terug. Classic Ajax tegen PSV.
Krijgt wel gewoon een elleboog van de altijd irritante Taglianus.quote:
Iedereen kijkt naar Liverpool - Tottenhamquote:Op zondag 31 maart 2019 17:29 schreef S0nic het volgende:
Waarom is het hier zo rustig bij deze topper?
Max.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:29 schreef S0nic het volgende:
Omdat wat overbetaalde gastjes rondjes rijdenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:29 schreef S0nic het volgende:
Helemaal niet.quote:
twitter:FOXSportsNL_cc twitterde op zondag 31-03-2019 om 16:39:21Er zijn problemen met het live kijken via de FOX Sports app en site. Meer info: https://t.co/bsthOLdOzl. reageer retweet
Wat een leuke woordspeling.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgt wel gewoon een elleboog van de altijd irritante Taglianus.
Er lopen nu trouwens 22 overbetaalde mannetjes op een groen veldje.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wat overbetaalde gastjes rondjes rijden
Wellicht zitten de Ajacieden op fok eindelijk eens een keer in het stadion.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:29 schreef S0nic het volgende:
88-4.quote:
Voor AJAXquote:
Spamquote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
@:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco.
Open danquote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
@:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco. @:coco.
Zit Max te kijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
Verstappen is ouderwets bezig lees ik:quote:Op zondag 31 maart 2019 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht zitten de Ajacieden op fok eindelijk eens een keer in het stadion.
ja dat is sainzquote:Op zondag 31 maart 2019 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verstappen is ouderwets bezig lees ik:
Sainz na de botsing met Verstappen: ,,I can't believe this guy'
Heb je de wedstrijd wel gekeken? Hoeveel kansen heeft PSV gehad?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negatief? Waarschijnlijk gewoon weer kampioen..
Er komt altijd wel een kans zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gekeken? Hoeveel kansen heeft PSV gehad?
Ze kunnen niet eens fatsoenlijk overspelenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gekeken? Hoeveel kansen heeft PSV gehad?
Wat liep je te blunderen zegquote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef GGMM het volgende:
Wie was die Jeoff ofzo?
Wat een lul
Hoe dan ook, 3 gewonnen, 1 verloren. (toen ik bij davy zat)
Huh?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat liep je te blunderen zeg
Voor open doel missen ook nog. Gelukkig waren Coco en Waz er nog niet.
Woestquote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat liep je te blunderen zeg
Voor open doel missen ook nog. Gelukkig waren Coco en Waz er nog niet.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?jij miste juist voor open goal
genant was dat
Is ook altijd lastig spelen tegen een ploeg die zich ingraaft.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef Twiitch het volgende:
PSV kansloos de eerste 45 minuten. Maar Ajax speelt ook niet geweldig hoor. Hopelijk betere tweede helft.
Bijpakken.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Vollenhoven het volgende:
Als Van Bommel dit seizoen niet kampioen wordt, kan hij inpakken?
Ze staan al bijna een half uur achter. Niet zozeer ingraven, meer onkunde.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:50 schreef falling_away het volgende:
[..]
Is ook altijd lastig spelen tegen een ploeg die zich ingraaft.
Tegen Ajax??quote:Op zondag 31 maart 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
Het zou me niets verbazen als de VAR ingrijpt
VARTASTIC!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |