SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Het resterende programma van Ajax & PSV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Poll: Wat wordt de uitslag van Ajax - PSV?
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
*Ajax - PSV, zondag 31 maart om 16.45 uur LIVE op FOX Sports 1.
Dit is leuk hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
Goal Schwaab
Hier was ik al bang voor.
oh wacht
Hier werkt alles gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat wel lekker vandaag met die providers
Ah, de "act".quote:Op zondag 31 maart 2019 17:09 schreef FireFox1 het volgende:
Nu nog 6 extra goals aub. Maak die tyfes lampjes maar af
Hopelijk is Valentijn al bezig met een furieus stukjequote:Op zondag 31 maart 2019 17:09 schreef Doublepain het volgende:
Nu moet PSV met 3 controleurs
Goed bezig Mark!
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax valt nog wat tegen had wel meer druk verwacht.
Nu jinx ik het
"tyfes lampjes"quote:
Ga janken joh.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Weer geen geel voor de Ligt
We noteren het even
Ik vind hem nu al irritant ja.quote:
Verkeerde topic.quote:
Stadion zit vol.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Gaat er iemand Liverpool - Tottenham kijken?
Fans van Liverpoolquote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
durf je niet alleen?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Hier zou je in F1 een ban voor krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Verstappen eruit ligt
Dat zal niet lang durenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Verstappen eruit ligt
Als Ajax op 2-0 komt wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Waarheid is hard voor dat chauvinistische kutvolkquote:Op zondag 31 maart 2019 17:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier zou je in F1 een ban voor krijgen.
platenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die hier overigens F1 spoilers platen verdienen een castratie.
Max nu op P39quote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die hier overigens F1 spoilers platen verdienen een castratie.
Waarom zou je dat kijken?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef Coco. het volgende:
Kut, dat is een beetje jammer.quote:
Iedere keer beste Karina.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik doe het maar met de radio: foxgo faalt hard.
Hey Karinaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik doe het maar met de radio: foxgo faalt hard.
Ik weet het heb het al eerder gehad. Maar toen kreeg ik nog beeld al was het haperend nu helemaal noppes. Klootzakken.quote:
Voor Rosario hoop ikquote:Op zondag 31 maart 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Pereiro straks voor Sadilek
Ik zeg het maar alvast
Schwaab is toch veel beter dan Viergever johquote:Op zondag 31 maart 2019 17:15 schreef bechirti het volgende:
verschrikkelijke zwakke schakel die schwaab. kan me niet voorstellen dat er geen betere jeugdspeler is
Past prima bij zo’n jodenclub.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:17 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat Tagliafico nazisympathieën heeft.
Ja is over, in april gaan we nog naar het WK in Tallinn.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het ijshockey seizoen al voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |