abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2019 @ 08:47:10 #276
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186024628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 06:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ben je met je voorliefde voor onze dementerende Trump al een verzorgingstehuis binnengewandeld om interessante opinies te horen?
Ja. De oudjes vonden je dolkomisch.

Tevens vertelden ze me dat het heel frappant is dat anonieme bronnen altijd opduiken wanneer je verhaal die het meeste nodig hebben. Anonymous source ex machina :')
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 08:53:37 #277
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_186024690
Ah, het is weer tijd om te huilen over de "msm". :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 april 2019 @ 08:56:38 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_186024710
Weet je nog dat ik zei dat als de samenvatting van Barr niet klopte, het Mueller team echt wel de media op zouden zoeken? En dat dus de samenvatting echt wel zou kloppen?

So yeah about that....
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 april 2019 @ 08:57:40 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_186024721
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 01:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je verwacht het niet he.
Wel genieten om straks de Trumptards dit weer allemaal fake-news te zien noemen.
Dat gaat zo: De NYT gebruikt weer eens anonieme bronnen hoor :')

quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 08:47 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ja. De oudjes vonden je dolkomisch.

Tevens vertelden ze me dat het heel frappant is dat anonieme bronnen altijd opduiken wanneer je verhaal die het meeste nodig hebben. Anonymous source ex machina :')
_O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 april 2019 @ 09:05:41 #280
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186024811
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 08:56 schreef speknek het volgende:
Weet je nog dat ik zei dat als de samenvatting van Barr niet klopte, het Mueller team echt wel de media op zouden zoeken? En dat dus de samenvatting echt wel zou kloppen?

So yeah about that....
Zo snel ook, en zo vocaal. En niet eens Mueller zelf. En ook nog anoniem. Ik wacht het nog even af in plaats van op de hysterie-trein te stappen. Ik begrijp goed dat anderen alles pakken dat hun wereldbeeld bevestigt. Het religieus-fanatisme spat ervan af.
pi_186024825
pi_186024870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo snel ook, en zo vocaal. En niet eens Mueller zelf. En ook nog anoniem. Ik wacht het nog even af in plaats van op de hysterie-trein te stappen. Ik begrijp goed dat anderen alles pakken dat hun wereldbeeld bevestigt. Het religieus-fanatisme spat ervan af.
Hoog tijd dus om het volledige rapport openbaar te maken, om alle twijfel weg te nemen. Goed dat je het met ons eens bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 april 2019 @ 09:15:40 #283
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186024895
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoog tijd dus om het volledige rapport openbaar te maken, om alle twijfel weg te nemen. Goed dat je het met ons eens bent.
Weg met de wet! Alles toegestaan tegen de oranje man!

Wat een droeftoeterij zeg :')
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 09:16:19 #284
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_186024904
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Welke wet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186024910
quote:

[..]

Laat ik het anders stellen: hoog tijd dat de gekozen volksvertegenwoordigers volledig inzage krijgen in Mueller-rapport. Wellicht dat de documenten in een later stadium geheel openbaar gemaakt kunnen worden.

Of ben jij van mening dat het rapport verder door niemand mag worden gezien?
pi_186024919
ook hoogst opmerkelijk dat dit rapport nog niet gelekt is trouwens.
  donderdag 4 april 2019 @ 09:21:40 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_186024949
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo snel ook, en zo vocaal.

de hysterie-trein

religieus-fanatisme
pi_186025003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:21 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De wind is gedraaid. Vorige week liepen de Trumpisten nog de polonaise en werd de overwinning gevierd. 'Maak dat rapport maar openbaar', scandeerde de POTUS zelfs.

Maar zoals iedereen wist die de Trump-soap de afgelopen jaren een beetje heeft gevolg, blijkt het Mueller-rapport toch meer belastend dan Barr deed overkomen. Dus worden allerlei drogredenen van stal gehaald om nieuwe onthullingen te bagatelliseren en de openbaarmaking van het rapport te onderdrukken.
pi_186025004
quote:

[..]

Weg met de wet!
Welke wet heb je het dan precies over?

Haha, grapje natuurlijk, ik snap ook wel dat je maar wat trollt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 4 april 2019 @ 09:29:41 #290
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186025015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen: hoog tijd dat de gekozen volksvertegenwoordigers volledig inzage krijgen in Mueller-rapport. Wellicht dat de documenten in een later stadium geheel openbaar gemaakt kunnen worden.

Of ben jij van mening dat het rapport verder door niemand mag worden gezien?
https://www.foxnews.com/p(...)a-communications-war

Ik vind Gowdy wel een sterk punt hebben.

quote:
“Go right ahead. Mueller interviewed 500 witnesses, right? Go ahead and start. But the executive branch does not have to produce its work product so Congress can then use it against the executive branch. This subpoena deadline, I'll be surprised if Barr ever produces everything and they can go to court but they will lose in court.”
Het is duidelijk dat de Democraten niet genoeg vuil hebben en ze Mueller's werk willen hebben omdat hij bredere onderzoeksbevoegdheden had. Je ziet het nu ook met de subpoena's voor de belastingaangiftes. Het is allemaal graven om maar iets te kunnen vinden dat kan blijven plakken.

Ik vind dat het het Congress best het rapport in had mogen zien als ze zuivere intenties zouden hebben. Maar dat hebben ze niet. Het gaat allemaal enkel om vuil vinden tegen Trump. En daar hoeft de uitvoerende wacht niet aan mee te werken. En dan nog moet het rapport aangepast worden zodat het binnen de kaders va nde wet valt.
  donderdag 4 april 2019 @ 09:32:13 #291
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186025041
Troll begint onderhand een geuzennaam te worden. Net als fascist en racist. Hou toch eens op met het devalueren van termen, er blijft straks niks meer over voor de echte gevallen.
pi_186025050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:32 schreef Ensiferum het volgende:
Troll begint onderhand een geuzennaam te worden. Net als fascist en racist. Hou toch eens op met het devalueren van termen, er blijft straks niks meer over voor de echte gevallen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je in al je posts helemaal oprecht bent, of wel?
pi_186025055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:32 schreef Ensiferum het volgende:
Een troll is bijvoorbeeld iemand die categorisch inhoudelijke reacties op zijn postjes van een paar regeltjes negeert en vrolijk doorgaat met reactie-uitlokkende postjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186025074
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nog wat meer redenen van de oranje trol, waarom we vooral geen wind moeten gaan gebruiken:
[..]

Waarom klinkt deze man als iemand die nog niet helemaal is hersteld van een beroerte?
Die opmerking over airforce one Obama en Golf is wel goud.
Hoe hypocriet kan je zijn. Maar dit komt van de Speld neem ik aan?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_186025088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die opmerking over airforce one Obama en Golf is wel goud.
Hoe hypocriet kan je zijn. Maar dit komt van de Speld neem ik aan?
Het is niet echt hypocriet natuurlijk, Trump geeft immers niks om klimaatverandering en gelooft niet dat de mens er enige invloed op heeft. Dan maakt het ook niet uit als je veel vliegt.
pi_186025090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

https://www.foxnews.com/p(...)a-communications-war

Ik vind Gowdy wel een sterk punt hebben.
[..]

Het is duidelijk dat de Democraten niet genoeg vuil hebben en ze Mueller's werk willen hebben omdat hij bredere onderzoeksbevoegdheden had. Je ziet het nu ook met de subpoena's voor de belastingaangiftes. Het is allemaal graven om maar iets te kunnen vinden dat kan blijven plakken.

Ik vind dat het het Congress best het rapport in had mogen zien als ze zuivere intenties zouden hebben. Maar dat hebben ze niet. Het gaat allemaal enkel om vuil vinden tegen Trump. En daar hoeft de uitvoerende wacht niet aan mee te werken. En dan nog moet het rapport aangepast worden zodat het binnen de kaders va nde wet valt.
Natuurlijk gooit Gowdy het over die boeg. Net als zijn partijgenoten haalt hij alles uit de kast om de bevindingen van Mueller te onderdrukken.

Feit is dat de samenvatting van Barr meer vragen oproept dan ze beantwoordt. Vooral het feit dat Mueller expliciet aangeeft dat het rapport Trump niet vrijpleit, zou al voldoende reden moeten zijn om openbaarheid te eisen.

Met dat gejank over de intentie van de Democraten kan ik persoonlijk heel weinig. Het gaat hier over het handelen van het campagneteam van de man die de VS leidt. Juist omdat het om de president gaat, is zoveel mogelijk transparantie nodig. Als er in ons land de uitkomsten van een parlementaire enquête over het handelen van Rutte zouden worden onderdrukt, zou ik ook moord en brand schreeuwen, en jij ook.

Wat de Democraten willen met het rapport, is niet relevant. Laat de inhoud voor zichzelf spreken. En je hoeft je geen zorgen te maken, want impeachment is toch niet aan de orde.
pi_186025192
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
Ach ja, Stoltenberg doet erg zijn best de boel bij elkaar te houden. Voor een wat uitgebreider en vooral genuanceerder artikel moet je ook niet bij Fox zijn natuurlijk:

With Trump, NATO Chief Tries to Navigate Spending Minefields
[..]

Naja hier heeft Trump gewoon een punt maar pakt hij het weer lekker onhandig aan. Het is gewoon belachelijk dat de EU legers niets voorstellen. Elk EU leger op (volgens mij) Frankrijk na verzaakt gewoon verschrikkelijk in de verdediging van het continent.

Overigens moet men niet alleen naar gdp ratio kijken als het daadwerkelijk klopt dat Duitsland 80% meer gaat uitgeven dan zijn ze op weg. Je moet het echter ook wel zinnig kunnen uitgeven en dat schiet niet op als je het budget ineens verdubbelt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_186025237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk gooit Gowdy het over die boeg. Net als zijn partijgenoten haalt hij alles uit de kast om de bevindingen van Mueller te onderdrukken.

Feit is dat de samenvatting van Barr meer vragen oproept dan ze beantwoordt. Vooral het feit dat Mueller expliciet aangeeft dat het rapport Trump niet vrijpleit, zou al voldoende reden moeten zijn om openbaarheid te eisen.

Met dat gejank over de intentie van de Democraten kan ik persoonlijk heel weinig. Het gaat hier over het handelen van het campagneteam van de man die de VS leidt. Juist omdat het om de president gaat, is zoveel mogelijk transparantie nodig. Als er in ons land de uitkomsten van een parlementaire enquête over het handelen van Rutte zouden worden onderdrukt, zou ik ook moord en brand schreeuwen, en jij ook.

Wat de Democraten willen met het rapport, is niet relevant. Laat de inhoud voor zichzelf spreken. En je hoeft je geen zorgen te maken, want impeachment is toch niet aan de orde.
het lijkt hier ook te stikken van de fanboys die de Amerikaanse politiek pas sinds Trump zijn gaan volgen en al helemaal geen interesse hebben (gehad) in de dagelijkse gang van zaken, de wijze waarop de trias politica in de Amerikaanse politiek functioneerde en ga zo maar door. Juist ook zaken als het hinderen van de rechtsgang door een zittende president zijn bij uitstek zaken die horen bij de controlerende taak van de wetgevende macht. Zo was het hinderen van de rechtsgang één van de aantijgingen jegens Nixon, naast belastingontduiking overigens al vond ook een deel van de Democraten in de Judicial Committee dat wat te gortig. De redenen voor impeachment van Clinton? Dat was meineed en hinderen van de rechtsgang.
Iedereen die nu roept dat het allemaal één grote 'nothingburger' was omdat het onderzoek van Mueller geen belastend bewijs heeft gevonden voor collusion heeft dus zo ongeveer nul historisch besef.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 april 2019 @ 09:50:05 #299
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186025298
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je in al je posts helemaal oprecht bent, of wel?
Natuurlijk niet. Op vele vlakken vind ik Trump een dwaas. Maar ik zie hem niet als pure slechtheid. Ik denk bijvoorbeeld dat hij er echt voor alle Amerikanen wil zijn. Ook ben ik van mening dat er een tak binnen de Democraten is die rassensegregatie wel ziet zitten. Je ziet het op universiteiten waar zwarten, aziaten en blanken bij elkaar moeten. Best zorgelijk.
pi_186025302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:29 schreef Ensiferum het volgende:

Ik vind een rapport achterhouden aardig deep state, wat jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')