SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel tussen Belle Helene of Doris Day. Wie het ook is: ze is vast de bomquote:
Daarom Utrechtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom zo veel volksstammen per se in Amsterdam willen wonen. Het grootste deel van je tijd kom je je eigen buurt niet uit en als je een beetje ver buiten het centrum zit ben je zo drie kwartier met de tram verder. Trein van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal doet er minder lang over
Que será, será...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Belle Helene of Doris Day. Wie het ook is: ze is vast de bom
Ik meld me wel aan als bladluizenmoederquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik móet en zal dit jaar een kruisbes van eigen struik eten. Ik zag in de ene een paar blommetjes!
Nu nog zorgen dat de bladluizen dit jaar wegblijven. HAATTTTTTTT aan bladluizen.
Ze is van mijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Belle Helene of Doris Day. Wie het ook is: ze is vast de bom
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik meld me wel aan als bladluizenmoederHeb ik ook eens wat te doen
Als je er dan maar niet zo'n moffenhoer van knipt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En geen genocidehoed opzettenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je er dan maar niet zo'n moffenhoer van knipt.
Dit is overigens incorrect, ik woon volgens mij in de verste uithoek van Amsterdam en de tram doet daar minder dan een half uur over. Voordeel is dat ik gewoon richting centrum Amsterdam kan fietsen en dan doe ik er 20 minuten/half uur over. Ik kan niet zomaar even naar Utrecht fietsen. (en nu is Utrecht CS voor mij vanuit mijn huis ook weer een uur, dus ja...)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom zo veel volksstammen per se in Amsterdam willen wonen. Het grootste deel van je tijd kom je je eigen buurt niet uit en als je een beetje ver buiten het centrum zit ben je zo drie kwartier met de tram verder. Trein van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal doet er minder lang over
Ik loop voor op Dave!quote:
After Life schijnt erg goed te zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand nog Netflix/Videoland/gewoon-op-je-tv-tips voor vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er ook mayo op smeren; een ander goed kortetermijnmiddelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je er dan maar niet zo'n moffenhoer van knipt.
ik las smeermiddel ipv kortetermijnmiddelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan er ook mayo op smeren; een ander goed kortetermijnmiddel
Ok, drie kwartier is overdreven. Maar Utrecht CS Amsterdam CS kan in 25 minuten, net als Osdorp > Amsterdam CS.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is overigens incorrect, ik woon volgens mij in de verste uithoek van Amsterdam en de tram doet daar minder dan een half uur over. Voordeel is dat ik gewoon richting centrum Amsterdam kan fietsen en dan doe ik er 20 minuten/half uur over. Ik kan niet zomaar even naar Utrecht fietsen. (en nu is Utrecht CS voor mij vanuit mijn huis ook weer een uur, dus ja...)
The Good Doctor (Videoland)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Waar heb je zin in? Film, serie, show? In een bepaald genre?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Zeker! Helaas duur en kolossale wachttijdenquote:
Jups, maargoed, ik woon hier omdat de uni hier zit en mijn sociale leven hier is. Wat betreft bereikbaarheid vind ik Gouda nog steeds de burgerlijke perfectie. Vanaf mijn ouderlijk huis daar kan ik 20 minuten lopen naar station Gouda en dan ben je binnen een half uur in Den Haag/Rotterdam/Utrecht en binnen drie kwartier in Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, drie kwartier is overdreven. Maar Utrecht CS Amsterdam CS kan in 25 minuten, net als Osdorp > Amsterdam CS.
Dat worden we allemaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Moet je beter lezenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las smeermiddel ipv kortetermijnmiddel
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat worden we allemaal!
Geloof je het zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat worden we allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
After Life schijnt erg goed te zijn
Thanksquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
The Good Doctor
The Space Between Us (is lang niet zo sci-fi als het lijkt, leuk verhaal)
Sully
Stranger Things
Eigen Kweek
Black Mirror
Bodyguard
Super 8
Now You See Me
Designated Survivor
Zomaar wat dingen die ik tot het einde uitgekeken heb
Weet ik niet zo goedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar heb je zin in? Film, serie, show? In een bepaald genre?
Vertrouwen hebben he?quote:
heb je bitcoin?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de bitcoin een miljoen waard is.Dan koop ik dit en ga ik de hele dag bladluizen van m'n kruisbessen jagen.
Zo hequote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik wil hier wonen:
Huis in Drouwenermond gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)09-zuiderblokken-11/
In dat huis dan. Waarom is het zo ver weg.
Want kijk dan wat een mooi huis. Voor 280K. En 2600 m2 eigen terrein geheel omrasterd voor loslopende huisdieren op het terrein, en die houtopslag en nou ja alles. Dichtstbijzijnde buren op 140 meter. Ik wil dit. Maar dan ietssssje lager in NL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik wil hier wonen:
Huis in Drouwenermond gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop(...)09-zuiderblokken-11/
Want kijk dan wat een mooi huis. Voor 280K. En 2600 m2 eigen terrein geheel omrasterd voor loslopende huisdieren op het terrein, en die houtopslag en nou ja alles. Dichtstbijzijnde buren op 140 meter. Ik wil dit. Maar dan ietssssje lager in NL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
spuit11quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu weet je wat er stondquote:
Bladluizenmeet in je achtertuinquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik wacht nog wel even tot de bitcoin een miljoen waard is.Dan koop ik dit en ga ik de hele dag bladluizen van m'n kruisbessen jagen.
Ah, dat hele crypto is gebakken lucht, dat wordt nooit wat. Ik zou er iig niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
Als je een show wil zien: Penn & Teller Fool Us. Goochelaars doen een truc, en als ze daarmee Penn & Teller voor het lapje kunnen houden winnen ze een optreden in hun show in Las Vegas. Mooie trucs zitten daar inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Now You See Me en Black Mirror heb ik al gezien en vond ik allebei interessantDus misschien goed teken voor die andere
[..]
Weet ik niet zo goedLekker opbouwend
Maar ik dacht, anders zit ik weer voor de 100e keer HIMYM of Friends te kijken
Ja. Maar nog niet eens een hele. Driekwart ongeveer. Ik was een tijdje heel druk ermee om 'gratis' aan btc te komen door te traden met hele kleine beetjes en nu heb ik er maanden niks meer mee gedaan en durf ik er niet eens meer naar te kijken omdat de exchange waarop ik dat deed er ineens heel anders uitziet en nu snap ik het niet meer en paniek dus laat maar verder.quote:
Wat moet Baudet nou weer bij @Greysquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Dave het volgende:
@:Greys sproeien met groenezeepwater dus, of lavendel planten.
Hm-hm.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, dat hele crypto is gebakken lucht, dat wordt nooit wat. Ik zou er iig niet aan beginnen.
*triggered*quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat moet Baudet nou weer bij @:Greys
Mijn zusje woont daar in de buurt en die hebben inderdaad ook een huis voor nietsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik wil hier wonen:
Want kijk dan wat een mooi huis. Voor 280K. En 2600 m2 eigen terrein geheel omrasterd voor loslopende huisdieren op het terrein, en die houtopslag en nou ja alles. Dichtstbijzijnde buren op 140 meter. Ik wil dit. Maar dan ietsje lager in NL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb het nooit aangedurfd, maar ik hoorde er wel van op een moment dat het nog upcoming was, dan had ik nu gebakken gezeten...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar nog niet eens een hele. Driekwart ongeveer. Ik was een tijdje heel druk ermee om 'gratis' aan btc te komen door te traden met hele kleine beetjes en nu heb ik er maanden niks meer mee gedaan en durf ik er niet eens meer naar te kijken omdat de exchange waarop ik dat deed er ineens heel anders uitziet en nu snap ik het niet meer en paniek dus laat maar verder.
Jij zou ook niet aan geld beginnen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, dat hele crypto is gebakken lucht, dat wordt nooit wat. Ik zou er iig niet aan beginnen.
Dat inkoppertje had ik al gemaakt. Goed bijlezen hé Dave?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat inkoppertje had ik al gemaakt. Goed bijlezen hé Dave?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet had bijgelezen.
Ohquote:
Is dat wat dan, crypto? Zit jij er in?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij zou ook niet aan geld beginnen?
Jaaaa dat heb ik gezien! Dat vond ik zo tofquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een show wil zien: Penn & Teller Fool Us. Goochelaars doen een truc, en als ze daarmee Penn & Teller voor het lapje kunnen houden winnen ze een optreden in hun show in Las Vegas. Mooie trucs zitten daar in
Ja maar hoe vaak? Dat sproeien? Want vorig jaar deed ik dat ook en alsnog echt de hele struiken kaalgevreten. Alleen nog takjes over. Alles weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Dave het volgende:
Lavendel yaka yooooquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Dave het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is dat wat dan, crypto? Zit jij er in?
Ik doelde meer op het feit dat geld op zichzelf al gebakken lucht is. We hebben met z'n allen afgesproken om bepaalde papiertjes waarde te verschaffen en nu contant de deur uitgaat verschaffen we die waarde aan eentjes en nulletjes, maar uiteindelijk zijn dat allemaal afspraken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het nooit aangedurfd, maar ik hoorde er wel van op een moment dat het nog upcoming was, dan had ik nu gebakken gezeten...
quote:
Gewoon weer kraaltjes en spiegeltjes gebruikenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde meer op het feit dat geld op zichzelf al gebakken lucht is. We hebben met z'n allen afgesproken om bepaalde papiertjes waarde te verschaffen en nu contant de deur uitgaat verschaffen we die waarde aan eentjes en nulletjes, maar uiteindelijk zijn dat allemaal afspraken.
Ben je ook al bekend met RuPaul?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa dat heb ik gezien! Dat vond ik zo tofThanks voor de tip
![]()
Het is voor nu de eerste aflevering van de nieuwe Kees & Co geworden, maar daar ben ik vast over 10 minuten wel weer mee klaar
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gewoon houden, mss komt die droom nog wel uit ook
Oh, ik hoefde het bij de rozen maar 1 keer te doen. De luizen waren meteen dood. Van die felgroene bedoel je toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak? Dat sproeien? Want vorig jaar deed ik dat ook en alsnog echt de hele struiken kaalgevreten. Alleen nog takjes over. Alles weg.Moet dat elke dag dan? Ik deed het eens per week maar dat was dweilen met de kraan open.
quote:
Ik zie maar 1 uitweg voor je kruisbes...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak? Dat sproeien? Want vorig jaar deed ik dat ook en alsnog echt de hele struiken kaalgevreten. Alleen nog takjes over. Alles weg.Moet dat elke dag dan? Ik deed het eens per week maar dat was dweilen met de kraan open.
Hier zat een paar dagen later gewoon weer een nieuw leger. En ze waren niet groen maar zwart geloof ik. Oh dear god wat is het dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik hoefde het bij de rozen maar 1 keer te doen. De luizen waren meteen dood. Van die felgroene bedoel je toch?
Vond het iig wel een hele prestatie dat je zelf de BCH (was het?) uit je private key geoogst hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Al moet ik wel eerst van m'n cryptopaniek af want ik durf er serieus niet eens meer naar te kijken. Geen idee waar dat op slaat maar toen ik er elke dag mee bezig was snapte ik alles zoals je weet maar toen ik het daarna twee maanden had laten verslonzen en weer eens op Bittrex keek zag alles er anders uit en nu snap ik niks meer en laat ik het maar.Als het goed is staat daar zelfs nog wat op maar geen idee hoe lang ze dat voor je bewaren.. Ben er helemaal uit. Helaas. Zonde. Staat ook nog wat bij Bl3p. Ook geen idee of dat er nog is. Durf niet meer te kijken.
Jonguh, Waves, Lisk, Ethereum, PivX, Universajahahaaaaaajaa!!!!11111einzquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
En Nvidia staat daarbij bijna 40% in de min![]()
quote:
https://nl.m.wikihow.com/Bladluizen-bestrijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zat een paar dagen later gewoon weer een nieuw leger. En ze waren niet groen maar zwart geloof ik. Oh dear god wat is het dan?En m'n aardbeien werden opgegeten door pissebedden.
JA, daar snap ik toch vrij weinig van. Ik wil mijn geld gewoon via de bank ergens in een semi solide gebeuren stoppen en daar dan rente over vangen die hoger is dan de spaarrente (da's niet zo moeilijk tegenwoordig).quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jonguh, Waves, Lisk, Ethereum, PivX, Universajahahaaaaaajaa!!!!11111einz
edit: verkeerde subforum
Zonnepanelen, >10% rendement per jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, daar snap ik toch vrij weinig van. Ik wil mijn geld gewoon via de bank ergens in een semi solide gebeuren stoppen en daar dan rente over vangen die hoger is dan de spaarrente (da's niet zo moeilijk tegenwoordig).
Kan niet als je in een appartement zit, anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonnepanelen, >10% rendement per jaar
Joahquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vond het iig wel een hele prestatie dat je zelf de BCH (was het?) uit je private key geoogst hebt
Ah jawel joh, gooi er een paar in je tuin, dan zie je dat onkruid ook niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan niet als je in een appartement zit, anders had ik dat zeker gedaan.
Neo? Geen ideequote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah![]()
Bestaat NEO überhaupt nog?
En Waves?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah jawel joh, gooi er een paar in je tuin, dan zie je dat onkruid ook niet meer.
Gaafquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is een voormalig studiegenootje van me @:hawaii_tim @:meke
Ik heb nog 80 waves geloof ik.quote:
JAquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je ook al bekend met RuPaul?
Oh nice, als je Waves in een wallet hebt dan krijg je gratis Vostok de komende week / weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog 80 waves geloof ik.
Ik ga proberen deze week moed te verzamelen om te kijken wat er nog is. Dat wat niet in m'n wallets stond bedoel ik.. Brrrr.
Zeker gaaf, en ook een handige connectie om te hebbenquote:
M'n waves staan gewoon in het wavesplatform zelf zeg maar. Dat is goed dan toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh nice, als je Waves in een wallet hebt dan krijg je gratis Vostok de komende week / weken.
Hoef je niets voor te doen, gaat vanzelf
"Now You See Me" al gezien? Zit wat tussen het "Ocean's Eleven" meets "Goocheltruc" inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker gaaf, en ook een handige connectie om te hebbenZat laatst ook bij DWDD om een of andere goocheltruc te laten zien die door Nederlanders was bedacht, die een winkel voor trucs hebben
Ok, ja, dat is je wallet / adres / hoe je het maar noemt. Dat moet goedkomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n waves staan gewoon in het wavesplatform zelf zeg maar.
Je bent voor 1943 verwekt?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik niet, want dat bestond toen nog niet.
Ik heb 1 en 2 daarvan gezien, vond de tweede overigens stuk minder dan de eerste. Goocheltruc heb ik dan weer nooit gezien.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Now You See Me" al gezien? Zit wat tussen het "Ocean's Eleven" meets "Goocheltruc" in
Okéquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, ja, dat is je wallet / adres / hoe je het maar noemt. Dat moet goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |