Precies mijn gedachte!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:59 schreef zoem het volgende:
#doeslief
Oftewel, laten we mekaar een beetje respecteren.
Verschillen tijdens de kwalificaties tussen mercedes en ferrari zijn precies hetzelfde als in 2018, zowel bij Australie als Bahreinquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:23 schreef VacaLoca het volgende:
Gezien hoe dicht de rest op Red Bull zit, zou je zeggen dat het niet zozeer Ferrari is dat zo extreem veel beter is geworden, maar dat Red Bull nog niet is waar ze moeten zijn.
Opzich was verschil Vettel en Hamilton ook maar paar honderdste nu.
Maar Magnussen bijvoorbeeld was vorig jaar p7 op 1 seconde achter Ricciardo. Nu zit ie paar duizendste achter de RB.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Verschillen tijdens de kwalificaties tussen mercedes en ferrari zijn precies hetzelfde als in 2018, zowel bij Australie als Bahrein
Jep, het hele veld lijkt dichter op elkaar te zitten -williams. Gasly gaat het nog lastig krijgen als het zo door gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar Magnussen bijvoorbeeld was vorig jaar p7 op 1 seconde achter Ricciardo. Nu zit ie paar duizendste achter de RB.
Magnussen ging zes tienden sneller dan vorig jaar, Vettel 1.5 tiende langzamer.
Middenveld heeft dus stap dichterbij gezet lijkt het, en Red Bull stap naar achteren. Iig wat Bahrein betreft.
Is het afkoelen van de lucht en baan, meer rubber op het asfalt en eventuele extra power.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
Wie kan mij helpen. Dit plaatje maakt het duidelijk.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld Kimi Räikkönen.
In Q1 wordt hij vijftiende en gaat hij maar net door naar Q2
In Q2 vindt Kimi vijf tienden tijdwinst en wordt hij tiende en wederom gaat hij maar net door.
Q3, weet Kimk weer drie tienden tijdwinst te vinden en eindigt hij uiteindelijk als negende.
Ricciardo, met hakken over de slot naar Q2 en weet daar weer vijf tienden te winnen.
Waarom houden ze allemaal in, is dat noodzakelijk ivm levensduur motor?
Ik kan me niet voorstellen dat hij volgend seizoen nog in de F1 rijdt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Croisant heeft iig al wel 3 plekken gridstraf gekregen
https://www.fia.com/file/78840/download
Nee hoor, is er al een aantal jaar. Is een motorstand die meer vermogen geeft (Ten koste van meer brandstofverbruik en hogere slijtage.)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:25 schreef Sally het volgende:
#terug-naar-newbie vraag voor dit seizoen:
Wat bedoelt men met de "Party Mode" voor de motor waar ik zoveel mensen over zie hebben?
Dit seizoen iets nieuws?
Maar dat zegt dus heel weinig. Het is niet een kwestie van hoe jonger je begint hoe sneller je bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:09 schreef opreis het volgende:
[..]
-Met afstand jongste F1 coureur ooit.
Leclerc had twee weken geleden nog heel veel moeite met hem. Na 2 kwalificaties staat het gelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ricciardo had niet veel moeite met hem. En Leclerc op dit moment ook niet.
Weet ik, maar Opreis beweert dat je de telemetrie van Leclerc had moeten kennen om te zien dat het een bijzonder talent is, terwijl we bij Verstappen aan zijn leeftijd genoeg hebben. Ricciardo zo'n kwalificatiebeest? Hij is wel goed in zijn beslissende rondje voor mekaar krijgen, maar niks extreems. Het is ook niet zo dat hij qua racepace nooit gelijkwaardig of zelfs beter was, en winnen kon hij ook met de RB, poleposition rijden ook. Gemiddeld minder in de quali maar met de hogere pieken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat hij meerdermalen heeft aangetoont d.m.v. acties op de baan, veel meer te zijn dan een middelmatig coureur.
De race in Brazilie bijv. inhaalacties in z’n Torro Rosso. Beter kwallificeren dan kwallificatiebeest Ricciardo.
Het was één aaneengesloten periode van succes in grofweg dezelfde auto, met dezelfde motor en dezelfde coureur. Dat is een goed begin om de stap te zetten naar het worden van een echt topteam, maar dat ben je in mijn optiek pas als je na een technische verandering, een andere motor en/of een andere coureur ook weer meedoet om de titel, al dan niet na een paar zwakke jaren. Zo is Benetton ook nooit een echt topteam geweest zoals destijds Williams, McLaren en Ferrari dat waren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Red Bull geen topteam noemen is onzin. Alleen Mercedes heeft het de afgelopen 10jaar beter gedaan.
Maar dat ga je natuurlijk toeschrijven aan Vettel.
Da's dus 50% winst tov VettelGod. En hij is alleen achter Vettel gefinished omdat hij niet mocht inhalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Leclerc had twee weken geleden nog heel veel moeite met hem. Na 2 kwalificaties staat het gelijk.
Hij was alleen maar op het laatst sneller omdat hij op een andere strategie stond en Vettel een probleem had. In de kwalificatie kreeg hij 3 tienden aan zijn broek.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is alleen achter Vettel gefinished omdat hij niet mocht inhalen.
Zelfs de oproep om je teamgenoot heel te laten was niet altijd aan hem besteed.quote:Ik geloof niet dat ooit iemand tegen Max heeft gezegd dat hij niet mocht inhalen. Ook niet als hij in die Ferrari had gezeten.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij was alleen maar op het laatst sneller omdat hij op een andere strategie stond en Vettel een probleem had.
Wow! 3 hele tienden achter GOD!quote:In de kwalificatie kreeg hij 3 tienden aan zijn broek.
Je hebt gelijk. Dat gaat bij Ferrari wel altijd goed. Herinner je je Singapore 2017 nog?quote:Zelfs de oproep om je teamgenoot heel te laten was niet altijd aan hem besteed.
En zelfs dan redden ze het niet. Echt een topteam.quote:die moeten als topteam de titel winnen en dan is er geen ruimte voor de leuk.
Ditquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
Max is een topcoureur en Leclerc is een topcoureur.
Nee, het zegt dat je op zn lage leeftijd al een hoog niveau aantikt of je potentiaal. Ook hoe snel hij die jr klasses is door gegaan onderschrijven dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar dat zegt dus heel weinig. Het is niet een kwestie van hoe jonger je begint hoe sneller je bent.
Als je me woorden in mn mond gaat leggen doe het dan wel goed.quote:Weet ik, maar Opreis beweert dat je de telemetrie van Leclerc had moeten kennen om te zien dat het een bijzonder talent is, terwijl we bij Verstappen aan zijn leeftijd genoeg hebben.
Red Bull ook 2 x 2de nog daarna. Achter een mercedes die een dominantie bracht die ongekend was in de formule 1. Het is eerder dat Mercedes(die er pas recent bij is gekomen) zo te keer is gegaan dan dat je Red bull veel kan verwijten.quote:Het was één aaneengesloten periode van succes in grofweg dezelfde auto, met dezelfde motor en dezelfde coureur. Dat is een goed begin om de stap te zetten naar het worden van een echt topteam, maar dat ben je in mijn optiek pas als je na een technische verandering, een andere motor en/of een andere coureur ook weer meedoet om de titel, al dan niet na een paar zwakke jaren. Zo is Benetton ook nooit een echt topteam geweest zoals destijds Williams, McLaren en Ferrari dat waren.
Alonso was veel dichterbij, en als je de 2de rijders ernaast legt. Dan zie je dat dat meer dankzij Alonso was dan dankzij Ferrari. Daarnaast zijn er bij Ferrari de laatste 2 jaren ook blunders geweest die je niet van een 'topteam' zou moeten verwachten. Tis maar net wat voor definitie je erop na houdt.quote:Nu zitten we in een vrij bijzonder tijdperk in die zin dat de dominantie van Mercedes ongekend is. Maar Ferrari mag den weliswaar hele lange periodes zonder titel kennen, ze hebben sinds hun laatste titel met Alonso twee keer op het nippertje verloren en zijn met Vettel ook alweer twee keer de grote uitdager geweest.
Nee, het lag aan dat Mercedes en Ferrari niet bereid waren motoren te leveren aan red bull omdat ze bang waren dat Red Bull dan beter was. Toch wel raar dat topteams bang zijn voor een niet top team als Red Bull dan?quote:Ook in de gemaakte keuzes zie je dat het meer een opportunistische uitdager is dan een gevestigde macht. Gewoon een klantenmotor van de plank kopen bijvoorbeeld, daar kwamen ze mee weg in het V8 tijdperk omdat er weinig rek meer in die technologie zat, maar met zo'n radicale regelwijziging wil een echt topteam liever samen met de motorbouwer aan de slag.
Je hebt toch ook wel gezien dat Max niet direct in de Red Bull zat en in Torro Rosso is begonnen? Toen Max overstapte van TR naar RB behoorde hij ook tot de top 5 van het veld. Wie was er beter (op Alonso na)? Waarom dan 40 miljoen uit geven aan....Perez? Bottas? Red Bull heeft al jaren succes met hun talent programma. Gek ook dat topteams als Mercedes en Ferrari dat nu ook kopieren met Wehrlein, Ocon en Leclerc. Is Ferrari nu geen topteam omdat ze een piepjonge leclerc daar neer zetten?quote:Een rijdersduo Ricciardo en de destijds piepjonge Verstappen is ook weer zoiets. Een echt topteam zou eerder 40 miljoen betalen voor een topper. Dat de keuzes voor McLaren helemaal verkeerd hebben uitgepakt doet er niet aan af dat het wel typische keuzes voor een topteam zijn.
Ferrari heeft nooit gedreigd met een vertrek natuurlijk als ze hun geld als historisch team niet meer zouden krijgen natuurlijk. Nee, Ferrari doet het goed door elke 3 jaar het hele team overhoop te gooien. Dat is lekker lange termijn denken.quote:Dan hebben we nog het om de haverklap dreigen met vertrek uit de F1, hoe wil je nou een topteam worden als je er niet voor de lange termijn in zit?
Ferrari heeft structureel een matige 2 seizoens helft. Je zou toch verwachten dat een topteam met een topcoureur/ontwikkelaar als Vettel een goede eerste seizoens helft een vervolg kan geven en zo de titel na 10 jaar weer eens binnenslepen.quote:Is het wel meer dan een reclamestunt voor die energiedrankjes? Dan hadden we vorig jaar nog belangrijkste troef Newey die vooral andere dingen wilde gaan doen. De schade viel mee maar het werd wel geaccepteerd en was niet optimaal. Ze hebben ook structureel een vrij matig seizoensbegin om dan te moeten inlopen, zelfs die twee jaar dat de auto de beste was kwamen ze niet zo goed uit de startblokken.
De afgelopen 3 jaar had je het puur op de motor kunnen gooien dat ze geen titel kandidaat waren. Als het Honda lukt om het voor elkaar te krijgen doen ze straks gewoon mee als die auto ook net zo goed is als de afgelopen 3 jaar.quote:Het zijn toch een beetje de jonge honden, de uitdagers van de gevestigde orde, de underdogs. Dat maakt het een heel leuk team, maar ook een team dat de kansen moet grijpen die voorbij komen dan een team dat die kansen afdwingt, voor een heel seizoen. Daar moet je je verwachtingen op aanpassen. In de periode Vettel viel alles op zijn plek en hebben ze er het maximale uitgepeurd. Dat kan best nog een keer gebeuren maar als Mercedes en Ferrari, en misschien straks McLaren weer, niet tegelijk in een zwakke fase zitten wordt het heel moeilijk.
Dus dan is mercedes geen topteam omdat Hamilton en Rosberg regelmatig elkaar van de baan duwden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs de oproep om je teamgenoot heel te laten was niet altijd aan hem besteed.
Maar dat bevestigt ook weer dat RBR niet echt een topteam is. Hartstikke leuk hoor, de jongens tegen elkaar laten racen, maar het kost ze wel punten. Bij Ferrari voelen ze veel meer druk om en krijgen ze kritiek omdat ze er vorig jaar niet alles aan gedaan hebben, die moeten als topteam de titel winnen en dan is er geen ruimte voor de leuk.
Dankzij Vettel die nog even moest inhalen in de laatste bocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Croisant heeft iig al wel 3 plekken gridstraf gekregen
https://www.fia.com/file/78840/download
En wie eerste?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb in mijn glazen bol gekeken
Vettel is helemaal overspannen morgen
Hij heeft heel de nacht niet kunnen slapen
hij is door een 19 jarige teamgenoot op zijn plek gezet
dat kan die niet pikken
gevolg
in de eerste bocht vliegen de Ferrarries tegen elkaar aan
Verstappen wordt 2
HAMquote:
Vettel was volgens mij niet in de buurt bij dat moment.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dankzij Vettel die nog even moest inhalen in de laatste bocht.
Kijk, Leclerc is dus wel de jongste coureur met een pole!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb in mijn glazen bol gekeken
Vettel is helemaal overspannen morgen
Hij heeft heel de nacht niet kunnen slapen
hij is door een 19 jarige teamgenoot op zijn plek gezet
dat kan die niet pikken
gevolg
in de eerste bocht vliegen de Ferrarries tegen elkaar aan
Verstappen wordt 2
Die kutstrategie gaven ze 2 weken geleden aan Vettelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:47 schreef Tinos85 het volgende:
Zal Leclerc morgen een kutstrategie krijgen om Vettel voorbij te laten?
Ah dank.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nee hoor, is er al een aantal jaar. Is een motorstand die meer vermogen geeft (Ten koste van meer brandstofverbruik en hogere slijtage.)
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is gewoon een discomodus om helemaal los te gaan. Zie je sinds dit jaar de fancy lichtjes op de auto's niet?
Tegenwoordig is het vooral meer slijtage omdat het verbruik altijd is gelimiteerd op 100kg/uur.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nee hoor, is er al een aantal jaar. Is een motorstand die meer vermogen geeft (Ten koste van meer brandstofverbruik en hogere slijtage.)
Hm... wat is dan het voordeel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het vooral meer slijtage omdat het verbruik altijd is gelimiteerd op 100kg/uur.
Zeker ga je harder. De motor haalt dan meer vermogen uit dezelfde brandstof, maar je motor gaat sneller “op” en aangezien ze 6-7 races iedere motor moeten doen, zijn ze er zuinig op.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... wat is dan het voordeel?
Je gaat wel harder met de Party Mode?
Tyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Zeker ga je harder. De motor haalt dan meer vermogen uit dezelfde brandstof, maar je motor gaat sneller “op” en aangezien ze 6-7 races iedere motor moeten doen, zijn ze er zuinig op.
Nee. Leclerc is 21quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kijk, Leclerc is dus wel de jongste coureur met een pole!
Was te zien op de onboard van Grosjean. Ben geen fan van die gast maar Vettel haalde hem net voor de laatste bocht in waardoor Grosjean langzaam moest gaan rijden om een gat te houden en hierdoor kreeg hij Norris in z'n nek.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vettel was volgens mij niet in de buurt bij dat moment.
Lullig ook, een seconde eerder op het gas en Norris had niet eens last gehad. Hij reed sowieso nog -0.7 van zijn tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Was te zien op de onboard van Grosjean. Ben geen fan van die gast maar Vettel haalde hem net voor de laatste bocht in waardoor Grosjean langzaam moest gaan rijden om een gat te houden en hierdoor kreeg hij Norris in z'n nek.
Kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vettel was volgens mij niet in de buurt bij dat moment.
Hoe kom je daar bij?quote:
Hamilton en Vettel tegen elkaar, Bottas pakt ie bij de start, Leclerc bij de pitstops doordat Ferrari faalt. Overwinning en eerste in het kampioenschap.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef MakkieR het volgende:
Met een beetje geluk vallen de Ferrari's en Mercedessen vanmiddag over elkaar heen en dan tuft Verstappen al lachend langs de 4 gestrande auto's voor hem
Zowel Mercedes als Ferrari heeft geen enkele coureur op een startpositie die ze daar hadden willen hebben. Hopelijk zorgt dat voor wat vuurwerk bij de startquote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef MakkieR het volgende:
Met een beetje geluk vallen de Ferrari's en Mercedessen vanmiddag over elkaar heen en dan tuft Verstappen al lachend langs de 4 gestrande auto's voor hem
+snelste ronde voor het extra puntjequote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton en Vettel tegen elkaar, Bottas pakt ie bij de start, Leclerc bij de pitstops doordat Ferrari faalt. Overwinning en eerste in het kampioenschap.
Ajax is al om 17:00 beslist. 2-0 dan al.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax psv om 16.45 wat een vreemde tijd
F! om 17.10 wat een vreemde tijd weer
Ferrari kan toch onmogelijk ontevreden zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zowel Mercedes als Ferrari heeft geen enkele coureur op een startpositie die ze daar hadden willen hebben. Hopelijk zorgt dat voor wat vuurwerk bij de start
twitter:karunchandhok twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:43:32Only race 2, but here’s my Quali form guide so far: Merc vs Ferrari skewed by big swing in form between Aus & Bah ; RBR further behind ; Mclaren the biggest gainers ; Top 9 teams closer to the top than they’ve been before ; Renault & Racing Point about the same as last year... https://t.co/kT8cZpypNB reageer retweet
Hoop dat ie dit blijft doen na enkele race of na enkele races. Het lijkt dat renault het ongeveer hetzelfde doet voorlopig, maar dat er 3 teams in het gat tussen red bull en hen is gesprongen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:karunchandhok twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:43:32Only race 2, but here’s my Quali form guide so far: Merc vs Ferrari skewed by big swing in form between Aus & Bah ; RBR further behind ; Mclaren the biggest gainers ; Top 9 teams closer to the top than they’ve been before ; Renault & Racing Point about the same as last year... https://t.co/kT8cZpypNB reageer retweet
Dat bolletje van Williamsquote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:karunchandhok twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:43:32Only race 2, but here’s my Quali form guide so far: Merc vs Ferrari skewed by big swing in form between Aus & Bah ; RBR further behind ; Mclaren the biggest gainers ; Top 9 teams closer to the top than they’ve been before ; Renault & Racing Point about the same as last year... https://t.co/kT8cZpypNB reageer retweet
Auto dominant in kwalificatie en plek 1 en 2 op de grid. Het is op zijn best een luxe probleem. Maar aangezien ook Vettel niet heel constant was de laatste seizoenen zou ik het de eerste 4 a 5 races gewoon even laten gaan te zien of Leclerc de strijd met Vettel echt aan kan. Uiteraard op voorwaarde dat ze elkaar laten leven.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari kan toch onmogelijk ontevreden zijn
Gelukkig heb ik een breedbeeldquote:Op zondag 31 maart 2019 10:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je het op absolute tijd doet en niet op percentage is het nog leuker
[ afbeelding ]
Dat durft Sainz niet; die heeft vorig seizoen gezien wat er met je gebeurt als je de inner-kamper in Max ontwaakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In dat geval hoop ik dat Verstappen een matige start heeft waarna Sainz hem de baan afbeukt.
dat betekent dus dat ze qua vermogen er niet bijzonder op vooruit zijn gegaan, misschien nog iets te vroeg voor deze conclusie maar daar lijkt het wel opquote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat RBR betreft voorzie ik wel snelle progressie. Racepace lijkt ook nu weer goed, dus lijkt me niet dat er fundamenteel iets fout zit in her chassis.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Wat RBR betreft voorzie ik wel snelle progressie. Racepace lijkt ook nu weer goed, dus lijkt me niet dat er fundamenteel iets fout zit in her chassis.
Max kreeg de rode banden niet aan de praat, nou net de band die gebruikt wordt bij de kwalificatie. Dat hij op de gele band wel lekker gaat lijkt me dan juist eerder een probleem van het chassis dan de powerunit.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betekent dus dat ze qua vermogen er niet bijzonder op vooruit zijn gegaan, misschien nog iets te vroeg voor deze conclusie maar daar lijkt het wel op
Precies zoals verwacht toch? De overstap naar Honda was een gok, gedwongen gok. Dus het was toen al duidelijk dat Honda op dat moment nog niet zo snel was als Renault.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betekent dus dat ze qua vermogen er niet bijzonder op vooruit zijn gegaan, misschien nog iets te vroeg voor deze conclusie maar daar lijkt het wel op
Max heeft vanaf de eerste kilometers met de Honda krachtbron aangegeven het verschil t.o.v. de Renault te voelen. En dat doelde hij op meer vermogen in de Honda.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat betekent dus dat ze qua vermogen er niet bijzonder op vooruit zijn gegaan, misschien nog iets te vroeg voor deze conclusie maar daar lijkt het wel op
het zal een combinatie van beiden zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 10:40 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Max kreeg de rode banden niet aan de praat, nou net de band die gebruikt wordt bij de kwalificatie. Dat hij op de gele band wel lekker gaat lijkt me dan juist eerder een probleem van het chassis dan de powerunit.
Hoe kan je stellen dat het duidelijk was dat Honda niet zo snel was als Renault?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:40 schreef opgebaarde het volgende:
Dus het was toen al duidelijk dat Honda op dat moment nog niet zo snel was als Renault.
die beslissing is niet alleen op basis daarvan genomenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe kan je stellen dat het duidelijk was dat Honda niet zo snel was als Renault?
Red Bull heeft beiden vorig jaar tot zn beschikking gehad en kunnen vergelijken en is uitgekomen bij Honda.
Kan ook gewoon een commercieel belang zijn...quote:Op zondag 31 maart 2019 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe kan je stellen dat het duidelijk was dat Honda niet zo snel was als Renault?
Red Bull heeft beiden vorig jaar tot zn beschikking gehad en kunnen vergelijken en is uitgekomen bij Honda.
En om daarop door te gaan: Dit is niet iets nieuws, ook afgelopen seizoenen heeft Red Bull in het begin van het seizoen moeite gehad met het vinden van de sweet spot van een bepaalde compound banden.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:40 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Max kreeg de rode banden niet aan de praat, nou net de band die gebruikt wordt bij de kwalificatie. Dat hij op de gele band wel lekker gaat lijkt me dan juist eerder een probleem van het chassis dan de powerunit.
Newey zal wel weer iets uit de hoge hoed toveren verwacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En om daarop door te gaan: Dit is niet iets nieuws, ook afgelopen seizoenen heeft Red Bull in het begin van het seizoen moeite gehad met het vinden van de sweet spot van een bepaalde compound banden.
Wellicht dat de factor van een nieuwe krachtbron dit seizoen hierin ook meespeelt, maar het is wel opvallend dat dit weer de kop op steekt. En de eerste gedachte is inderdaad dat het chassis gerelateerd is.
Snap ik, maar een team dat 300mil+ per jaar uitgeeft gaat niet voor een mindere motor vanwege trots of om te trollen. Omdat ze beiden met elkaar konden vergelijken mag je er bij een formule 1 vanuit gaan dat ze voor de beste optie gaan gebaseerd op feiten, analyses en pro's en cons.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die beslissing is niet alleen op basis daarvan genomen
Omdat RBR veel argumenten gegeven heeft waarom gekozen is voor Honda en daar zat geen argument bij dat Honda op dat moment al sneller was.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe kan je stellen dat het duidelijk was dat Honda niet zo snel was als Renault?
Red Bull heeft beiden vorig jaar tot zn beschikking gehad en kunnen vergelijken en is uitgekomen bij Honda.
is hoe dan ook de juiste beslissing, ze zijn nu een semi fabrieksteam en met Renault gewoon een klantquote:Op zondag 31 maart 2019 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een commercieel belang zijn...
Ik vond het wel bijzonder verdacht vorig seizoen dat de auto van RIC in de 2e helft van het seizoen er steeds mee kapte en MAX zulke goede prestaties had....quote:Op zondag 31 maart 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hoe dan ook de juiste beslissing, ze zijn nu een semi fabrieksteam en met Renault gewoon een klant
ze hadden wel voorspeld dat de regelwijziging in hun nadeel zou zijn en dat blijkt dus ook zo te zijn, maar goed Verstappen kan echt nog wel een podium pakken vandaag en dan hebben ze het toch heel goed gedaan met een auto die nog niet optimaal isquote:Op zondag 31 maart 2019 10:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Newey zal wel weer iets uit de hoge hoed toveren verwacht ik.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat RBR veel argumenten gegeven heeft waarom gekozen is voor Honda en daar zat geen argument bij dat Honda op dat moment al sneller was.
quote:Red Bull Racing’s Christian Horner has made a startling revelation that the Honda units were about 0.6s quicker than Renault during the Formula 1’s US GP weekend on an average.
quote:“Honda is making big steps forward,” said Tost in an interview shared with RaceFans. “Yesterday we had the new spec in the car and was really fantastic.”
The upgrade means “Honda is in front of Renault” now, said Tost, adding he believes its “complete package” is now superior to the current Renault power unit.
Heb toch indruk dat chassis/aero het probleem is tov vorig jaar. In vermogen komen ze wel mee, ook gelet op eerste GP en de prima performance op de mediums.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal een combinatie van beiden zijn
Racepace is gewoon goed op dit moment ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hadden wel voorspeld dat de regelwijziging in hun nadeel zou zijn en dat blijkt dus ook zo te zijn, maar goed Verstappen kan echt nog wel een podium pakken vandaag en dan hebben ze het toch heel goed gedaan met een auto die nog niet optimaal is
ik kijk een beetje naar achteren en zie dan een Ferrari en een Renault klant heel dichtbij dus vandaar dat ik denk dat het vermogen nog wel te wensen overlaatquote:Op zondag 31 maart 2019 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb toch indruk dat chassis/aero het probleem is tov vorig jaar. In vermogen komen ze wel mee, ook gelet op eerste GP en de prima performance op de mediums.
Mwoah, op racepace komen die teams niet in de buurt als ik het goed heb gelezen. Op racepace kan Max nog wel 1-2 plekjes winnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk een beetje naar achteren en zie dan een Ferrari en een Renault klant heel dichtbij dus vandaar dat ik denk dat het vermogen nog wel te wensen overlaat
Kwam voornamelijk omdat Red Bull de softs (nog) niet goed aan de praat kreeg. Op Medium hebben ze een prima pace.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk een beetje naar achteren en zie dan een Ferrari en een Renault klant heel dichtbij dus vandaar dat ik denk dat het vermogen nog wel te wensen overlaat
Alfa en Haas hebben hulp van Ferrari dus dat verklaard waarom ze mee groeien. En Mclaren komt wel dichterbij maar Renault juist niet. Wat is het verschil tussen de Mclaren en de Renault? Alles behalve de motor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk een beetje naar achteren en zie dan een Ferrari en een Renault klant heel dichtbij dus vandaar dat ik denk dat het vermogen nog wel te wensen overlaat
vind ik wel top trouwens dat Renault weer door een klant gepasseerd wordtquote:Op zondag 31 maart 2019 11:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Alfa en Haas hebben hulp van Ferrari dus dat verklaard waarom ze mee groeien. En Mclaren komt wel dichterbij maar Renault juist niet. Wat is het verschil tussen de Mclaren en de Renault? Alles behalve de motor.
En dat is knap van McLaren als je ziet waar ze vandaan moesten komenquote:Op zondag 31 maart 2019 11:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Alfa en Haas hebben hulp van Ferrari dus dat verklaard waarom ze mee groeien. En Mclaren komt wel dichterbij maar Renault juist niet. Wat is het verschil tussen de Mclaren en de Renault? Alles behalve de motor.
In de Q ja, de coureurs waar jij op doelt eindigen straks gewoon op minimaal een halve minuut achter Verstappen. Tenzij er iets geks gebeurt en er een safetycar situatie is 10 rondes voor het einde.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk een beetje naar achteren en zie dan een Ferrari en een Renault klant heel dichtbij dus vandaar dat ik denk dat het vermogen nog wel te wensen overlaat
Je had wel even de datums van die berichten mee mogen kopiëren.quote:
95% $$ 5% coureurquote:Op zondag 31 maart 2019 11:23 schreef xzaz het volgende:
Deze sport doet me wel denken aan paardrijden. 90% auto 10% coureur.
Is de auto echt zo belangrijk in de paardensport ja?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:23 schreef xzaz het volgende:
Deze sport doet me wel denken aan paardrijden. 90% auto 10% coureur.
Fair enough, had ff snel gegoogled en dit waren de eerste hits.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je had wel even de datums van die berichten mee mogen kopiëren.
Redbull heeft de beslissing om over te stappen op Honda genomen op 19 juni (of dat is in ieder geval de datum van het persbericht) en jij haalt een bericht aan van oktober 2018.
Zit dus gewoon vier maanden tussen en blijkbaar heb je helemaal gemist dat het een controversiële beslissing was waar veel discussie over was
In zekere zin ja. Hoe duurder de auto hoe duurder de trailer hoe duurder het paard.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is de auto echt zo belangrijk in de paardensport ja?
Er staat een aantal posts boven je een hele discussie over het chassis.. en vergelijkbare problemen afgelopen seizoenen?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Iedereen hier springt gelijk naar de conclusie dat het de motor is, terwijl Max, Horner en Tost zeggen van niet en Max zelf aangeeft dat de racepace wel goed is, maar het probleem nu even bij de banden ligt. Ook de speedtraps zeggen wat anders.
Dit inderdaad. Wat dat betreft zijn het net voetbalsupporters hier. Die weten het ook allemaal beter dan de mensen die op de bank zitten of op het veld staanquote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Iedereen hier springt gelijk naar de conclusie dat het de motor is, terwijl Max, Horner en Tost zeggen van niet en Max zelf aangeeft dat de racepace wel goed is, maar het probleem nu even bij de banden ligt. Ook de speedtraps zeggen wat anders.
Wie zou het nu beter weten, degene die met dat ding rijd, of wij met z'n allen? Vergeet niet dat Max een bagger start had van het seizoen vorig jaar, alles wat hij hoeft te doen is dat voorkomen en dan gaat het al beter dan vorig jaar. De Red Bull banen moeten nog komen en de banen waarop Max het traditioneel goed doet. Daar is Bahrein er niet 1 van.
Just saying.
En die zijn wel betrouwbaar?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Iedereen hier springt gelijk naar de conclusie dat het de motor is, terwijl Max, Horner en Tost zeggen van niet
Iedereen?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Iedereen hier springt gelijk naar de conclusie dat het de motor is, terwijl Max, Horner en Tost zeggen van niet en Max zelf aangeeft dat de racepace wel goed is, maar het probleem nu even bij de banden ligt. Ook de speedtraps zeggen wat anders.
Wie zou het nu beter weten, degene die met dat ding rijd, of wij met z'n allen? Vergeet niet dat Max een bagger start had van het seizoen vorig jaar, alles wat hij hoeft te doen is dat voorkomen en dan gaat het al beter dan vorig jaar. De Red Bull banen moeten nog komen en de banen waarop Max het traditioneel goed doet. Daar is Bahrein er niet 1 van.
Just saying.
Ik begin toch steeds meer te denken dat Newey het niet meer kan opboksen tegen de computermodellen. Hij is geniaal, maar ontwerpt nog analoog en legt het toch af inmiddels denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Newey zal wel weer iets uit de hoge hoed toveren verwacht ik.
als je de progressie van Red Bull het afgelopen jaar ziet dan klopt dat niet al weet ik niet hoeveel zijn inbreng nog steeds is, niet vergeten dat je dit jaar weer opnieuw bent begonnenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer te denken dat Newey het niet meer kan opboksen tegen de computermodellen. Hij is geniaal, maar ontwerpt nog analoog en legt het toch af inmiddels denk ik.
Ik denk dat de inbreng van 1 persoon ook wel overschat wordt. Er lopen daar een paar 100 man rond die heus ook wel af en toe met iets 'briljants' komen maar die namen worden nooit vermeld natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je de progressie van Red Bull het afgelopen jaar ziet dan klopt dat niet al weet ik niet hoeveel zijn inbreng nog steeds is, niet vergeten dat je dit jaar weer opnieuw bent begonnen
Klopt als je kijkt naar Mercedes en ook wel Ferrari. Dat is een soort ontwerpmachine met een paar 100 engineers en een klein management team wat een beetje de juiste richting bepaalt.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer te denken dat Newey het niet meer kan opboksen tegen de computermodellen. Hij is geniaal, maar ontwerpt nog analoog en legt het toch af inmiddels denk ik.
Veel mensen dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedereen?
Volgens mij is er juist verdeeldheid over de oorzaak.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog analoog wordt ontworpen.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer te denken dat Newey het niet meer kan opboksen tegen de computermodellen. Hij is geniaal, maar ontwerpt nog analoog en legt het toch af inmiddels denk ik.
quote:Windvlagen, regen en onweer voorspeld bij GP Bahrein
Max Verstappen en zijn collega’s in de Formule 1 krijgen tijdens GP van Bahrein, die over enkele uren van start gaat, mogelijk te maken met slecht weer.
Weerplaza meldt dat het tijdens de race flink kan waaien met windvlagen tot 70 kilometer per uur. Ook bevinden zich in de regio regen- en onweersbuien. Het weerbureau wijst erop dat het normaal gesproken zelden regent in Bahrein, maar zo nu en dan weet een lijn van buien dit deel van de Perzische Golf toch te bereiken, zoals vandaag het geval is. Weerplaza houdt een slag om de arm. Of de buien ook exact tijdens de race over het circuit zullen trekken, is nu nog niet te zeggen.
De temperatuur blijft tijdens de race hoog. Het wordt ruim 30 graden.
De Grand Prix van Bahrein begint om 17:10 uur. Verstappen begint vanaf de vijfde plek en de Monegask Charles Leclerc start vanaf pole position.
https://www.telegraaf.nl/(...)speld-bij-gp-bahrein
Lijkt mij ook sterk dat ze zoveel geld over de kop laten gaan door iemand analoog te laten ontwerpen. Ze halen ongetwijfeld alles door de "digitizer".quote:Op zondag 31 maart 2019 14:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu nog analoog wordt ontworpen.
Je wil toch wat aanpassingen maken (barge board wat groter, mm naar links/rechts etc) en dit meteen door een simulatie halen om te kijken wat het effect kan zijn.
quote:
Net als Duitsland vorig jaar. Wel een beetje spannend, met blikseminslagen in de stands, en in het veld tussen de mensen.quote:
nee, het is gewoon een gurney, dus met de voorvleugel is niks mis.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
RBR, Alfa, Williams en Renault mogen terug naar de tekentafel wegens een (vanaf China) illegaal element aan de voorvleugel.
https://www.gpblog.com/nl(...)red-bull-racing.html
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Net als Duitsland vorig jaar. Wel een beetje spannend, met blikseminslagen in de stands, en in het veld tussen de mensen.
En Vettel die rechtdoor gaat, waar 'ie linksaf moet.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Net als Duitsland vorig jaar. Wel een beetje spannend, met blikseminslagen in de stands, en in het veld tussen de mensen.
Ja doe maar, dan horen we Weltschmerz ook een weekje niet meer...quote:Op zondag 31 maart 2019 14:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
En Vettel die rechtdoor gaat, waar 'ie linksaf moet.
Juist niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:03 schreef manny het volgende:
Beetje wat regen zou toch wel gaaf zijn, en naar mijn bescheiden mening, een kans voor Max.
Het is nog maar de vraag hoe de RBR zich laat rijden in de regen.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:03 schreef manny het volgende:
Beetje wat regen zou toch wel gaaf zijn, en naar mijn bescheiden mening, een kans voor Max.
snap ik niet. max is toch de regenkoning, of leef ik dan een paar seizoenen terug ?quote:
Allebei. RB is bagger in de regen, en ik vrees dat dat alleen maar erger is geworden dit seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef manny het volgende:
[..]
snap ik niet. max is toch de regenkoning, of leef ik dan een paar seizoenen terug ?
En die wijsheid baseer je op....?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allebei. RB is bagger in de regen, en ik vrees dat dat alleen maar erger is geworden dit seizoen.
Dan kopen ze maar een paraplu. Budget zat.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allebei. RB is bagger in de regen, en ik vrees dat dat alleen maar erger is geworden dit seizoen.
Dat ze nu al twee weekeinden gezeik hebben met de afstelling van de auto.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die wijsheid baseer je op....?
Dat ook ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
En Vettel die rechtdoor gaat, waar 'ie linksaf moet.
Dus je bedoelt dat ze all round bagger zijn?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze nu al twee weekeinden gezeik hebben met de afstelling van de auto.
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat ze all round bagger zijn?
Jij zegt dat Red Bull bagger is in de regen, omdat ze gezeik hebben met de afstelling. Waarom zou gezeik met de afstelling alleen invloed hebben in de regen? Ik bedoel, ze staan bijna een seconde achter Ferrari en 3 duizendste voor Haas. Dat is voor Red Bull op een droge baan ook redelijk bagger, toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gezeik met de afstelling allround bagger?
Regen vereist een auto die perfect afgesteld is. Onder- en overstuur worden keihard afgestraft. Op een droge baan speelt dat toch iets minder een rol.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij zegt dat Red Bull bagger is in de regen, omdat ze gezeik hebben met de afstelling. Waarom zou gezeik met de afstelling alleen invloed hebben in de regen? Ik bedoel, ze staan bijna een seconde achter Ferrari en 3 duizendste voor Haas. Dat is voor Red Bull op een droge baan ook redelijk bagger, toch?
Regen vereist een rijder die ballen heeft .....quote:Op zondag 31 maart 2019 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen vereist een auto die perfect afgesteld is. Onder- en overstuur worden keihard afgestraft. Op een droge baan speelt dat toch iets minder een rol.
Ben het niet met je eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen vereist een auto die perfect afgesteld is. Onder- en overstuur worden keihard afgestraft. Op een droge baan speelt dat toch iets minder een rol.
Ook. Maar de tijd dat alles geneutraliseerd werd ligt ver achter ons.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Regen vereist een rijder die ballen heeft .....
Of de auto een beetje beheersbaar is maakt dan inderdaad niks uit.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Regen vereist een rijder die ballen heeft .....
RB rijdt met veel vleugel, niet te veel van verwachtenquote:Op zondag 31 maart 2019 15:24 schreef opreis het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Max kan met 3 drs zones en een schijnbaar hoge topsnelheid van de Honda nu.
Ik zie het ja...quote:Op zondag 31 maart 2019 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB rijdt met veel vleugel, niet te veel van verwachten
Die race in Brazilie dat Verstappen iedereen voorbij ging had inderdaad niets meer met de autoos te maken maar puur omdat iedereen voorzichtiger ging rijden maar Verstappen met oogkleppen gewoon gas bleef geven...,.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of de auto een beetje beheersbaar is maakt dan inderdaad niks uit.
17.10quote:
Max pakte daar ook de betere lijnen...quote:Op zondag 31 maart 2019 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die race in Brazilie dat Verstappen iedereen voorbij ging had inderdaad niets meer met de autoos te maken maar puur omdat iedereen voorzichtiger ging rijden maar Verstappen met oogkleppen gewoon gas bleef geven...,.
Bahreini's in da hoodquote:
Australische tijdquote:Op zondag 31 maart 2019 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wintertijd, zomertijd, welke tijdzone?
Gewoon pizza laten bezorgen.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:49 schreef CrashO het volgende:
Zo maar even eten gaan koken.
Kut zandbak tijd
Een auto met een bepaalde afstelling werkt wel of niet, of helemaal niet in de regen tegenwoordig. Dan kun je nog zo'n regenkoning zijn, als de auto helemaal niet werkt houdt het op. RB heeft al een keer zo'n auto gehad, Mercedes nog niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef manny het volgende:
[..]
snap ik niet. max is toch de regenkoning, of leef ik dan een paar seizoenen terug ?
Wel op facebook vorig jaar iig. Youtube weet ik zo niet. Maar vind het iig wel erg leuk om te zienquote:
Regen vereist veel downforce om de banden in het water te drukken en een setup die veel warmte in de banden brengt (een bandenvreter eigenlijk).quote:Op zondag 31 maart 2019 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen vereist een auto die perfect afgesteld is. Onder- en overstuur worden keihard afgestraft. Op een droge baan speelt dat toch iets minder een rol.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:08 schreef littlemindy het volgende:
2 gasten die steeds geforceerd in beeld langslopen bij de voorbeschouwing.
Clickbait titelquote:Op zondag 31 maart 2019 14:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
RBR, Alfa, Williams en Renault mogen terug naar de tekentafel wegens een (vanaf China) illegaal element aan de voorvleugel.
https://www.gpblog.com/nl(...)red-bull-racing.html
doe ik na de race.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:49 schreef CrashO het volgende:
Zo maar even eten gaan koken.
Kut zandbak tijd
Ik kan chinees of patat halen op nog geen 5 minuten loopafstandquote:
Patat laten bezorgen dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
doe ik na de race.
[..]
Ik kan chinees of patat halen op nog geen 5 minuten loopafstand
Waarom zo vroeg alquote:Op zondag 31 maart 2019 15:49 schreef CrashO het volgende:
Zo maar even eten gaan koken.
Kut zandbak tijd
Typische Thaise golddigger.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef Sjemmert het volgende:
Wait whut Albon zijn moeder is crimineel ?
Het is dat mijn vriend kookt, maar als ik vandaag alleen was geweest had ik toch echt gewoon iets van een pizza laten komen of in de oven geflikkerdquote:Op zondag 31 maart 2019 15:49 schreef CrashO het volgende:
Zo maar even eten gaan koken.
Kut zandbak tijd
Ja: https://www.mirror.co.uk/(...)la-1-driver-13673222quote:Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef Sjemmert het volgende:
Wait whut Albon zijn moeder is crimineel ?
I can beat that. het is letterlijk 100 stappen ofzo naar de shoarmatent en de chinees zit er 100 meter naast. En dan zit er nog een take out surinamer tussen. ( ik woon boven een winkelcentum)quote:Op zondag 31 maart 2019 16:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
doe ik na de race.
[..]
Ik kan chinees of patat halen op nog geen 5 minuten loopafstand
Verrassing.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:32 schreef vosss het volgende:
Present. Volgens de letter der wet ben ik ook een crimineel
Wisten we al.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:32 schreef vosss het volgende:
Present. Volgens de letter der wet ben ik ook een crimineel
Wie niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:32 schreef vosss het volgende:
Present. Volgens de letter der wet ben ik ook een crimineel
bier en nootjes paraat?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:32 schreef vosss het volgende:
Present. Volgens de letter der wet ben ik ook een crimineel
Door de voordeur. Lopen naar de lift. Lift uitlopen. Door het deur van het appartementencomplex. 2 meter lopen. Deur snakcbar opendoen. Bestelling plaatsen. Bestelling meenemen en daarna appartementencomplex weer naar binnengaan. Lift omhoog gaan. Naar de voordeur lopen.quote:
Anders wordt het ook zo laat. 't is 19:30 als de race en nabeschouwing enzo eindelijk voorbij zijn. Dan is het al 8 uur geweest tegen de tijd dat ik ga etenquote:
Dat kost 15 minuten aan kostbare F1 tijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Door de voordeur. Lopen naar de lift. Lift uitlopen. Door het deur van het appartementencomplex. 2 meter lopen. Deur snakcbar opendoen. Bestelling plaatsen. Bestelling meenemen en daarna appartementencomplex weer naar binnengaan. Lift omhoog gaan. Naar de voordeur lopen.
Kost minder tijd dan laten bezorgen.
Mja dat is voor mij eigenlijk de normale tijdquote:Op zondag 31 maart 2019 16:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Anders wordt het ook zo laat. 't is 19:30 als de race en nabeschouwing enzo eindelijk voorbij zijn. Dan is het al 8 uur geweest tegen de tijd dat ik ga eten
Ok!quote:Op zondag 31 maart 2019 16:36 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch zou ik het Leclerc enorm gunnen hier gewoon even te winnen!
Stiekem wel een beetje juichen voor hem!
Iedereenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:36 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch zou ik het Leclerc enorm gunnen hier gewoon even te winnen!
Stiekem wel een beetje juichen voor hem!
Hij moet Vettel raken.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:37 schreef opreis het volgende:
Ik zou het wel willen zien eigenlijk als lewis tegen leclerc aan crashed. Puur voor de shitstorm die het opleverd en hoe het meteen het seizoen op scherp zou zetten.
Nee dat hebben we al een paar keer gezien. Leclerc heeft nog een hoge gun factor dus dit is extra slecht voor Lewis.quote:
Gewoon alle 3 crashen en dan is iedereen tevreequote:
We zitten nu in de zomertijd clownquote:Op zondag 31 maart 2019 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wintertijd, zomertijd, welke tijdzone?
Daarom moet ie Leclerc niet rakenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee dat hebben we al een paar keer gezien. Leclerc heeft nog een hoge gun factor dus dit is extra slecht voor Lewis.
Bavaria en macadamia notenmixquote:
Doe maar Hamilton en Vettel.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:37 schreef opreis het volgende:
Ik zou het wel willen zien eigenlijk als lewis tegen leclerc aan crashed. Puur voor de shitstorm die het opleverd en hoe het meteen het seizoen op scherp zou zetten.
Kreeg net wel een melding, iets met dataverbruikquote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Meer mensen momenteel problemen met Ziggo GO?
hier werkt alles vlekkeloos, wel 20 seconden vertraging...quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Meer mensen momenteel problemen met Ziggo GO?
hey pik, het hoeft niet lekker te zijn he; als het maar veel isquote:
Denk nog steeds dat dat wel mee gaat vallen. Leclerc gaat die druk nog niet aankunnen en ik verwacht sowieso niet dat ie structureel voor Vettel gaat starten dit jaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:42 schreef Gehrman het volgende:
Vettel gaat het lastig krijgen dit seizoen.
ben ik niet met je eensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
hey pik, het hoeft niet lekker te zijn he; als het maar veel is
Genieten!!quote:Op zondag 31 maart 2019 16:40 schreef nietzeuren het volgende:
Zo. Net terug van de supermarkt. Stokbrood, gerookte zalm, 2 soorten pate en kaasjes. En bier. Ik ben klaar.
Allemaal golddiggers.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
Al die poserende Instagram kutjes op de grid
Vettel kan namelijk heel goed omgaan met de druk om WK te worden bij Ferrariquote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat dat wel mee gaat vallen. Leclerc gaat die druk nog niet aankunnen en ik verwacht sowieso niet dat ie structureel voor Vettel gaat starten dit jaar.
Waaienquote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef LTVDK het volgende:
Goed windje wel, ben benieuwd wat dat gaat doen.
En rijkeluisdochters.quote:
Alsof ik het puur had om de vragen aan de coureurs.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof de coureurs veel meer los laten.
Bij Rosanna Tennant zag het er wel goed uitquote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef LTVDK het volgende:
Goed windje wel, ben benieuwd wat dat gaat doen.
Water is natquote:Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Ik voorspel tactische blunders van Ferrari.
Meh. Puntige knieënquote:Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Rosanna Tennant zag het er wel goed uit
Churandy Martina.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die donkere meneer bij Ziggo?
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die donkere meneer bij Ziggo?
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die donkere meneer bij Ziggo?
Sorry, maarquote:Op zondag 31 maart 2019 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die donkere meneer bij Ziggo?
Opgewonden kutjes ook.quote:
En waar moet ik die van kennen?quote:
ga fietsen stelen johquote:
Asetto corsa gebruiken ze nu als ik het goed heb.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dat was toch F1 2018? Graphics zagen er niet uit
Sprinter. Echt populair geworden tijdens de Olympische Spelen wegens zijn altijd vrolijke karakter.quote:
Nee ze hebben een andere sim dit jaar. Weet alleen ff niet welkequote:Op zondag 31 maart 2019 16:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dat was toch F1 2018? Graphics zagen er niet uit
Ow is hij dat? Ik herkende hem niet. Vond hem toen wel een toffe peer. Bakte er dacht ik geen kut van maar wel supervrolijkquote:Op zondag 31 maart 2019 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sprinter. Echt populair geworden tijdens de Olympische Spelen wegens zijn altijd vrolijke karakter.
PME Legendquote:Op zondag 31 maart 2019 17:00 schreef Aquarii het volgende:
Die reclames![]()
Max, Max, Verstappen, Jumbo, Max, Verstappen, Verstappen, Exact, Max, Max Max
Proost en smakelijkquote:
Krombacher, Perle der Naturquote:Op zondag 31 maart 2019 17:00 schreef Aquarii het volgende:
Die reclames![]()
Max, Max, Verstappen, Jumbo, Max, Verstappen, Verstappen, Exact, Max, Max Max
Jep!quote:Op zondag 31 maart 2019 17:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow is hij dat? Ik herkende hem niet. Vond hem toen wel een toffe peer. Bakte er dacht ik geen kut van maar wel supervrolijk
Omroep MAXquote:Op zondag 31 maart 2019 17:00 schreef Aquarii het volgende:
Die reclames![]()
Max, Max, Verstappen, Jumbo, Max, Verstappen, Verstappen, Exact, Max, Max Max
Ik vond dat ook wel ff een surrealistisch beeld ik het begin. Maar hij vliegt nog.quote:
In die Boxengasse.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Kubica binnen zijn voor het weer licht is?
Neequote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Kubica binnen zijn voor het weer licht is?
Ricciardo met een geplofte motorquote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Kubica binnen zijn voor het weer licht is?
Hun dikste alles in 1 pakket heet ook MAX.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ziggo Sport kiest nu een F1 vrije training boven voetbal. Dit was twee jaar geleden nooit gebeurd. Je kan wel zeggen dat dit Ziggo Max is
Alleen de vraag wiequote:
Dat werkt altijd kut, gewoon 10x opnieuw proberen, dan werkt het prima.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:08 schreef Doevelaer het volgende:
Ziggo storing?![]()
Al m'n vrienden lopen te miepen dat ze niet op ZiggoGo kunnen
Ja maar wel dezelfde relatief simpele en spotgoedkope motionsim.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:03 schreef pmponer het volgende:
In het cafe gebruiken ze een andere setup met AC
Nu gewoon f1 game
Oh dat zou kunnen, ik wilde alleen aangeven dat ze niet met dezelfde game rijdenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar wel dezelfde relatief simpele en spotgoedkope motionsim.
Zet daar een ding van 80K neer zou ik zeggen. Het is niet alsof ze dat niet kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |