Als René in 2010 was gegaan had ie, net zoals het Draaiorgel, niet het podium op gemogen, zo groot is hij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Als René Froger er al te groot voor is, dan is Rammstein er zeker te groot voor!
Enige waarin Rene Froger groot in zou zijn is de drankrekening van de Nederlandse delegatie dan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Als René Froger er al te groot voor is, dan is Rammstein er zeker te groot voor!
Jup, wat vind je ervan ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:51 schreef Kreator het volgende:
Dit was toch met dat concentratiekamp en de controverse daarover. Even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de samenhang en symboliek in de clip juist tof gedaan, een soort spiegel van de minder leuke kant van de Duitse geschiedenis. En ik denk ook gedeeltelijk een spiegel voor dingen die nu spelen in de wereld/Duitsland.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:01 schreef Kreator het volgende:
Beetje onsamenhangende clip. Typisch rammstein verder, dus wel prima maar je moet er geen heel album van luisteren.
Toen ik de promo zag van hun nieuwe clip, dacht ik jee kan dit wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vond de samenhang en symboliek in de clip juist tof gedaan, een soort spiegel van de minder leuke kant van de Duitse geschiedenis. En ik denk ook gedeeltelijk een spiegel voor dingen die nu spelen in de wereld/Duitsland.
Youtubing is a losing game.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
Het algoritme van YouTube blijft vreemd.
Ik begon bij Duncan Laurence - live bij Ekdom en eindigde bij...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Momo... het volgende:
Misschien niet echte songfestival muziek maar de nieuwe single van Rammstein:
Super controversieel maar supertof, ook de videoclip, dit moet een van de duurste Europese clips ooit zijn.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:37 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word nu wakker met een cd van ESF 2018Net Bushpepper en Qami gehad, nu is de dronken huisvrouw bezig
Die ene of een andere?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:11 schreef Kreator het volgende:
Morge. Vrij vandaag. Weekend!
Vanmiddag drinken en eten met collega. Wel zin in.
Ja ik heb dat liedje echt heel regelmatig opstaan. Soms moet ik hardop lachen als ik denk aan hoe ze daar zweterig met wilde haren stond te stampestompenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:00 schreef Aoibhin het volgende:
Australië was toch eigenlijk best leuk vorig jaar. Jammer van haar live vocals en slechte staging.
Dat wordt vast euh... - 't is nog vroeg hè - ... gezellig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:11 schreef Kreator het volgende:
Morge. Vrij vandaag. Weekend!
Vanmiddag drinken en eten met collega. Wel zin in.
Kleiweg, café 't Halve Maatje!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:54 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga zo richting Rotterdam. Waar zit Henk? Ik wil er naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:12 schreef Cee het volgende:
Hallo gajes! Het is vrijdag vreetdag.![]()
Gisteren sushi gebinged. Vanavond all you can eaten in ‘t Zusje.
't ZusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goodmorning guys and dolls........het zonnetje schijnt![]()
![]()
!!
Euh, waarom? Ik hou niet van vis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Pics van je 't zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Jaquote:
Oh die zitten hier sinds een paar maanden, toch maar eens proberen danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
één keer proberen en je wil nooit meer iets anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |