SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond een vierkante meter loszittende muur ook niet echt grappig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sodeju dat kozijn.
Maar idd fijn dat ie er niet even een likje verf overheen kwakt en de boel eronder weg laat rotten.
ik wilde net een TR zetten maar ik zie dat het is opgelostquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:21 schreef Dave het volgende:
Kan de 201 uit de topic titel? Ik zie dat ik het zelf de vorige keer ook fout heb gedaan, al was het toen nog 2 keer 201.
</ocd>
Done!quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:21 schreef Dave het volgende:
Kan de 201 uit de topic titel? Ik zie dat ik het zelf de vorige keer ook fout heb gedaan, al was het toen nog 2 keer 201.
</ocd>
Last vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:25 schreef Dave het volgende:
Ja, ik zag het.
Pfew, ik kan stoppen met hyperen.
En Daktari?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De enige vraag nu
Waar is Badr Hari?
Met Clarence, de schele leeuw.quote:
En nog zo'n kneiterrrrr:quote:
Heeft hij een eeuwig spijkerjack? Dat spijkerjack bestaat nog steeds als de aarde vergaat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:31 schreef Dave het volgende:
Vraag aan Duncan voor dat EiC: "Kun je dat eeuwige spijkerjack thuislaten als je naar Tel Aviv vertrekt?"
Welkom bij HAIJES! Met uw meest geliefde presentator, @Dave ! (en Jan Smit)quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:32 schreef Dave het volgende:
Hallo? Is dit de Helemaal Alleen In Je Eentje Show?
Doe dan Buddy Vedder maar, die wil ik wel helemaal alleen in m'n eentje doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welkom bij HAIJES! Met uw meest geliefde presentator, @:Dave ! (en Jan Smit)
Ja, weet ik veelquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef Dave het volgende:
Ik bedoel dat jack dat ie aan heeft tijdens het maken van de postcards, en nu ook weer bij Gerard Ekdom live, etc.
die is gewoon jonger dan ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe dan Buddy Vedder maar, die wil ik wel helemaal alleen in m'n eentje doen.
Nee, dit is the calm after the storm.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:34 schreef Dave het volgende:
Ik hoor op de achtergrond alweer: "is er storm op komst soms?"
Je bent de tweede die dat vraagt in korte tijd, en nee, ik ben niet genderneutraal. Als ik een dames-icoon had, dan heeft @murp waarschijnlijk weer met de knopjes zitten spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:37 schreef Dave het volgende:
Ben jij genderneutraal @:naatje_1 ?
Volgens mij had je vanochtend een dames-icoon (andere pc), en nu weer een heren-icoon (dat ik vanwege die scheiding verdacht veel vind lijken op een leider uit de eerste helft van de vorige eeuw, maar dat terzijde)
We zijn allebei opgegroeid in ONZ en vinden ESF een tof forum, maar verder dan dat gaat de relatie niet hoor.quote:
Dat is al een tijdje, kort nadat er punten in je profiel stonden volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Vreemd, in m'n profiel staat ineens bij "Social Media: Trakt"...
Heb het zelf niet ingevuld? Bij jullie ook zo?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:34 schreef Dave het volgende:
Ik hoor op de achtergrond alweer: "is er storm op komst soms?"
Of wacht. Heh. Nee? Trakt is nieuwquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Vreemd, in m'n profiel staat ineens bij "Social Media: Trakt"...
Heb het zelf niet ingevuld? Bij jullie ook zo?
Ok... vaag... heb het er maar uitgehaald...quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje, kort nadat er punten in je profiel stonden volgens mij
En jij bent nog maar 14 of zoquote:
https://forum.fok.nl/user/profilequote:Op donderdag 28 maart 2019 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok... vaag... heb het er maar uitgehaald...
[ afbeelding ]
Should I buy you both a ticket to the tropics. Or are you still in search for Shangri-La?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zeg, nu ik toch op Joling lijk volgens die app, kunnen we dan nu wel trouwen?
Je lijkt After Lifequote:
Joling is echt zo niet mijn type!quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zeg, nu ik toch op Joling lijk volgens die app, kunnen we dan nu wel trouwen?
Maar hoe kan hij dan met jouw knopjes spelen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn allebei opgegroeid in ONZ en vinden ESF een tof forum, maar verder dan dat gaat de relatie niet hoor.
Hij lijkt After Life, heh?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lijkt After Life
Ik denk dat ik hem nog eens ga kijken. Wat een rare bijzondere toffe emo rollercoaster. Van gieren naar janken en weer terug etc etc.
Niet mijn knopjes, zijn knopjes, html knopjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan met jouw knopjes spelen?
Maar dan kan hij toch niet aan jouw geslacht zitten, of zit ie dan op jouw laptopfabrikanten zo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet mijn knopjes, zijn knopjes, html knopjes
Lees je nu wel of niet de trouw, dit is onduidelijk voor mequote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
En ik ben niet zo’n trouw-type (niet te verwarren met trouw type).
Wel aan mijn geslachtsicoontje hier op FOK!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dan kan hij toch niet aan jouw geslacht zitten, of zit ie dan op jouw laptopfabrikanten zo?
Nee, natuurlijk niet, ik lees de krant van mijn idool.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees je nu wel of niet de trouw, dit is onduidelijk voor me
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand wel schudden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
En ik ben niet zo’n trouw-type (niet te verwarren met trouw type).
Gelukkig, dan hang ik m’n pak weer in de kast.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand wel schudden.
Waylon wel? Want daar lijk ik dan weer opquote:
Nee, daar zou ik het ook niet op kunnen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waylon wel? Want daar lijk ik dan weer op
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik het ook niet op kunnen.
Ik vind Waylon qua mannen toch een stuk minder knap dan jij bent qua vrouwen, als je een man was dan kwam je op de schaal meer in de richting van Graziano Pellè imo (dat is een voetballer)quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waylon wel? Want daar lijk ik dan weer op
Niet zo fronsen. Krijg je rimpels van.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind Waylon qua mannen toch een stuk minder knap dan jij bent qua vrouwen, als je een man was dan kwam je op de schaal meer in de richting van Graziano Pellè imo (dat is een voetballer)
Nog best een leuk filmpje! Maar denkt ze echt dat er 300 miljoen naar de finale kijken?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:33 schreef Dave het volgende:
Had ik even gemist:
"Loving him is a winning game".
"Sie stimmen auf Duncan, und wir stimmen auf ihren Schwestern-bullshit."![]()
186 miljoen in 2018, dus ze zit er niet ver vanaf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog best een leuk filmpje! Maar denkt ze echt dat er 300 miljoen naar de finale kijken?Dat is wel erg veel.
2016 had er meer dan 200 miljoen en Sietse Bakker (werkte toen bij de EBU) heeft paar jaar geleden uitgelegd dat met de kijkers erbij die bv in de US en zelfs China etc allemaal via streams kijken je rond de 300 miljoen kijkers hebt. Dus zal wel ongeveer kloppen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
186 miljoen in 2018, dus ze zit er niet ver vanaf.
Ja echt jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
Met toestemming van Cee (die het nu te druk heeft met sushi eten) kijk dan! Ik zie deze gelijkenis wel!
[ afbeelding ]
Evenveel humor ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
Met toestemming van Cee (die het nu te druk heeft met sushi eten) kijk dan! Ik zie deze gelijkenis wel!
[ afbeelding ]
Ja, ik zie het ook wel!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:chegovic twitterde op donderdag 28-03-2019 om 17:26:44I'm more Celine Dion than myself. https://t.co/6lCUjpIMNh reageer retweet
twitter:chegovic twitterde op donderdag 28-03-2019 om 19:52:48It's true. https://t.co/IY6lgVga8B reageer retweet
Deze Vanja?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef Greys het volgende:
Vanja krijgt bij elke foto van zichzelf Celine Dion als lookalike ik pies in m'n broek.
Hahahahaaaquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef Greys het volgende:
Vanja krijgt bij elke foto van zichzelf Celine Dion als lookalike ik pies in m'n broek.twitter:chegovic twitterde op donderdag 28-03-2019 om 17:26:44I'm more Celine Dion than myself. https://t.co/6lCUjpIMNh reageer retweet
twitter:chegovic twitterde op donderdag 28-03-2019 om 19:52:48It's true. https://t.co/IY6lgVga8B reageer retweet
WHAHAAAquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef Greys het volgende:
Vanja krijgt bij elke foto van zichzelf Celine Dion als lookalike ik pies in m'n broek.twitter:chegovic twitterde op donderdag 28-03-2019 om 17:26:44I'm more Celine Dion than myself. https://t.co/6lCUjpIMNh reageer retweet
Ja zei ik ook al tegen een vriendin. Zit van alles in. Ricky Gervais is wel briljant.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lijkt After Life
Ik denk dat ik hem nog eens ga kijken. Wat een rare bijzondere toffe emo rollercoaster. Van gieren naar janken en weer terug etc etc.
Lang niet iedereen hier is er makkelijk in hoor. Integendeelquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Kreator het volgende:
Wat zijn jullie makkelijk met het plaatsen van je foto op internet. Ik zou dat echt niet zo snel.doen.
Misschien wegens een stalker in het verleden, maar toch. Gewoon. Privacy enzo.
Ja geniale film!!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit halverwege "The Time Travelers Wife".
Goeie film tot nu toe
#nospoiler
Valt mee hoor, ik heb m'n foto weggehaald. Maar ik lijk dus op Thérèse Steinmetz.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Kreator het volgende:
Wat zijn jullie makkelijk met het plaatsen van je foto op internet. Ik zou dat echt niet zo snel.doen.
Misschien wegens een stalker in het verleden, maar toch. Gewoon. Privacy enzo.
Dit is correct, al staan ze daar wel in een spoiler. Dan zijn ze niet zichtbaar voor non users, maar account aanmaken is zo gedaan, dus ja...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang niet iedereen hier is er makkelijk in hoor. IntegendeelZijn er veel die het absoluut niet doen juist hier.
Maar bv Cee en ik stonden al in het verslag van EIC vorig jaar, dan maakt het daarna niet zo heel veel meer uit. [b]En Naatje stond volgens mij al eens in userfoto's,[b] sommigen hadden de Outlaw poster al eens geplaatst etc. De een maakt het wat minder uit dan de ander.
Scheelt wel dat als ik zélf kan bepalen welke foto er wel en niet online komt ik er geen problemen mee heb. Ik heb er pas problemen mee als een ander mijn foto's online gooit zonder toestemming. Daar ligt mijn grens.
Oh, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk! In dat geval:quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is correct, al staan ze daar wel in een spoiler. Dan zijn ze niet zichtbaar voor non users, maar account aanmaken is zo gedaan, dus ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk! In dat geval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan durf ik ook wel.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:40 schreef Kreator het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan durf ik ook wel.![]()
C’est Davie :o)
Ik heb zo het idee dat ze dit beter hadden kunnen sturen dan de S!sters (quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Momo... het volgende:
Misschien niet echte songfestival muziek maar de nieuwe single van Rammstein:
Super controversieel maar supertof, ook de videoclip, dit moet een van de duurste Europese clips ooit zijn.
Denk dat Rammstein te groot is eigenlijk voor het esf podium, maar je weet het nooit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ze dit beter hadden kunnen sturen dan de S!sters ()
Als René Froger er al te groot voor is, dan is Rammstein er zeker te groot voor!quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk dat Rammstein te groot is eigenlijk voor het esf podium, maar je weet het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |