abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 maart 2019 @ 10:13:10 #1
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185893248
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.babystyling.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk

K
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlesunflowers.com

M
www.marksandspencer.com
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com
www.mamanova.nl

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl

O
www.oepsie.net
www.oldnavy.gap.com
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com

P
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.com
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.regenboogschaap.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.smallable.com
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl

T
www.threadless.com
www.tootsa.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby
www.vonvavoom.nl

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
pi_185893300
Ik vind daar trouwens geen touw aan vast te knopen, dat assortiment van zeeman. Bij mij op Rotterdam Zuidplein is er heel weinig kinderkleding vind ik en bij mijn zus in het dorp hangt de halve winkel vol met kinderkleding (is een ook wat kleinere zeeman, maar nog steeds veel meer kinderkleding). Apart.
  donderdag 28 maart 2019 @ 10:50:27 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185893759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind daar trouwens geen touw aan vast te knopen, dat assortiment van zeeman. Bij mij op Rotterdam Zuidplein is er heel weinig kinderkleding vind ik en bij mijn zus in het dorp hangt de halve winkel vol met kinderkleding (is een ook wat kleinere zeeman, maar nog steeds veel meer kinderkleding). Apart.
De Zeeman hier in het dorp stinkt enorm :X. Dus ik kom er bijna nooit... Maar ik denk dat zeker de helft kinderkleding is, en daarvan is minstens 80% voor meisjes (sowieso geen ongebruikelijke verhouding -O-).
KuikenGuppy
  donderdag 28 maart 2019 @ 11:16:58 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185894162
Ik merk ook dat je voor jongens gewoon duurder uit bent hoor.
Leuk spul is zeer schaars en als het leuk is dan is het gelijk aan de prijs.

Ik vond het voor mini baby geen probleem om ergens iets leuks te vinden :D het is echt pas vanaf maat 80 moeilijk.
Beter is het met maat 92 weer opgelost :P als ik door kan naar de grotere afdeling.
pi_185894337
Hier is in de Zeeman redelijk wat kinderkleding en ik schat uit mijn hoofd zo in dat jongens/meisjes aardig gelijk verdeeld is.
Ik haal er soms rompers, leggings/maillots, shirts en truitjes voor mijn dochter en hemden voor mijn zoon. :)
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:12:03 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185895115
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik merk ook dat je voor jongens gewoon duurder uit bent hoor.
Leuk spul is zeer schaars en als het leuk is dan is het gelijk aan de prijs.

Ik vond het voor mini baby geen probleem om ergens iets leuks te vinden :D het is echt pas vanaf maat 80 moeilijk.
Beter is het met maat 92 weer opgelost :P als ik door kan naar de grotere afdeling.
Vanaf maat 116 is het echt saai, momenteel zie je overal vooral van die skate dingen met zwart, grijs of leger...
Ik maak er een hobby van om mijn jongens zoveel mogelijk in kleurrijke kleding te steken en krijg er regelmatig vragen over waar ik toch altijd die vrolijke kleertjes vandaan haal.
KuikenGuppy
pi_185895666
Mijn oudste dochter heeft nu een moeilijke fase. Kindermaten passen vaak niet lekker meer. Maar kleinste dames maten slaan nog nergens op. En ze heeft niet het figuur voor/totaal geen zin in crop tops. Dat is dit voorjaar ook weer een issue. We gaan veel naar de jongens voor basic shirts.
Vind de maatvoering trouwens wel een puntje nu, voor haar. Staat er bv 12-13-14 jaar en ze past er niet in. Ze is 11. Vindt ze echt niet leuk. Ze is geen dunne lat, maar ook niet enorm rond of zo. Zie gewoon dat ze daar echt van baalt. Dus tja moeilijk op deze leeftijd.

Ik ga Next voor oudere meiden nog proberen trouwens.
Met een meidenkwartet
pi_185896038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik merk ook dat je voor jongens gewoon duurder uit bent hoor.
Leuk spul is zeer schaars en als het leuk is dan is het gelijk aan de prijs.

Ik vond het voor mini baby geen probleem om ergens iets leuks te vinden :D het is echt pas vanaf maat 80 moeilijk.
Beter is het met maat 92 weer opgelost :P als ik door kan naar de grotere afdeling.
Nou, zal ik je uit de droom helpen?
Vanaf 92 is het aggressieve dino’s (niet het comische soort dus), ninjago, spiderman, donkere kleuren en idiote teksten.

Lindex heeft wel een leuk assortiment, met autootjes. Lekker stereotyp, maar mijn 2-jarige houdt van baabuuuautos dus moet kunnen.

Echt, waarom voor kinderen van 2-5 geen kleur meer? Voor meidsen is het ook allemaal pastel, eenhoorns en bloemen. Blegh.
pi_185896117
Mijn schoonzus neemt voor mijn dochter nogal eens kleding uit Engeland mee. Daar zitten zulke leuke dingen tussen. Kwaliteit en voor een zacht prijsje.
Ik hou van heldere kleuren en niet van die verwassen/bleke kleuren of pasteltinten.
Dat zie je hier vrij veel.
Ik mis trouwens mooie paarse kleding. Alleen lila zie ik. Zo jammer, want ik hou van paars. O+
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:16:15 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_185896168
Hier 2 jongens (3 en 6), en die hebben toch echt vooral kleur in de kast hoor.

WE heeft vaak kleurrijke shirts (maat 92 valt daar klein, dus kan al heel goed met 86), Next (en soms ook Marks & Spencer), 4ff (sample sale of MP *O*), Name it, Maxomorra, Smafolk. En verder af en toe een toevalstreffer bij H&M of Jola. Het is dus wat zoeken, maar van de 20 shirts zijn er hier denk ik 4 donker en/of effen.

Kleurige (spijker)broeken shop ik bij de Hema op de meisjesafdeling en bij Zara.
pi_185896218
Ik vind er bij H&M ook wel vaker dan gemiddeld meer kleur tussen zitten. Zal ook wel helpen dat ze überhaupt zo'n groot assortiment hebben. :P Bij veel andere merken mis ik inderdaad al snel de kleur. Donkerblauw staat mijn jongens hartstikke mooi, maar ik wil ook weleens wat anders hoor. En er zijn nog meer kleuren dan donkerblauw, donkergroen en roze.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:40:00 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185896541
HEMA of C&A hebben vaak elke collectie wel 1 of 2 kleurige shirts (waar niet Ninjago of paw patrol op staat). Ik koop ze gewoon niet meer, de dino's of de grijze shirts met nikszeggende Engelse semigrappige slogan.
Wat ik overigens ook enorm mis, zijn leuke accessoires voor jongens. Nou lopen mijn zoons nog rustig met glitterarmbandjes rond, maar dat zullen ze misschien ook niet tot aan groep 8 willen :P.
KuikenGuppy
pi_185896775
Ik hou juist wel van aardse kleurtjes ipv dat felle voor m'n jongens, dus ik ben wel blij met huidige modekleuren!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 28 maart 2019 @ 13:58:42 #14
269689 crew  Viv
pi_185896874
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:40 schreef Burdie het volgende:
Wat ik overigens ook enorm mis, zijn leuke accessoires voor jongens. Nou lopen mijn zoons nog rustig met glitterarmbandjes rond, maar dat zullen ze misschien ook niet tot aan groep 8 willen :P.
Als ze het niet willen is het toch ook opgelost? ;) ZZ draagt (nog?) geen accessoires (tenminste, wel haarelastiekjes en speldjes maar dat heeft een functie). Ik zelf overigens ook niet (afgezien van wederom een haarelastiekje, en mijn trouwring), dat zal het wel zijn. :')
pi_185896940
Voor mijn kleuter heb ik t-shirts bij name-it besteld, ook met veel kleur en prints. Kwaliteit blijft goed en inderdaad niet alleen donkerblauw/dino/ninjago/etc

F's nieuwe favorieten :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 28 maart 2019 @ 14:06:30 #16
269689 crew  Viv
pi_185896987
Ik had een tijd geleden een name-it longsleeve gekocht met een hijskraan erop (mijn dochter is een fan O+ ). Shirtje goedgekeurd door haar, dus kaartje eraf, gewassen, en toen bleek dat haar grote hoofd er niet doorheen past. :X
  donderdag 28 maart 2019 @ 14:07:32 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185897003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:58 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als ze het niet willen is het toch ook opgelost? ;)
Niet als ze op zich wel een ketting of armband willen dragen, maar niet in zoetemeisjesglitterunicornregenboogcandyland kleuren/opdruk.
KuikenGuppy
pi_185899168
Vanmorgen nog bij de zeeman geweest, daar moet je net een beetje geluk hebben. Dat had ik vandaag, het shirt wat ik zocht was er :)
Er hing een label aan met 3 voor 5 euro. Zou handig zijn als er dan meer dan 2 shirts zijn met dat label :') (online zie ik er 5 in zijn maat, alsnog weinig keuze)
pi_185899809
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:45 schreef Cathmar het volgende:
Mijn oudste dochter heeft nu een moeilijke fase. Kindermaten passen vaak niet lekker meer. Maar kleinste dames maten slaan nog nergens op. En ze heeft niet het figuur voor/totaal geen zin in crop tops. Dat is dit voorjaar ook weer een issue. We gaan veel naar de jongens voor basic shirts.
Vind de maatvoering trouwens wel een puntje nu, voor haar. Staat er bv 12-13-14 jaar en ze past er niet in. Ze is 11. Vindt ze echt niet leuk. Ze is geen dunne lat, maar ook niet enorm rond of zo. Zie gewoon dat ze daar echt van baalt. Dus tja moeilijk op deze leeftijd.

Ik ga Next voor oudere meiden nog proberen trouwens.
Maar maat 164/176 zou ze dan toch zeker wel moeten passen? Denk aan merken zoals: Garcia, LMTD, Penn&Ink, Indian, Nik&Nik, Circle of Trust, Geisha. Een aantal van die merken gaan zelfs tot 188.
pi_185899852
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet als ze op zich wel een ketting of armband willen dragen, maar niet in zoetemeisjesglitterunicornregenboogcandyland kleuren/opdruk.
Ik heb laatst zelf een ketting voor hem gemaakt met een bedeltje van (dat wel) een dinosaurus en de eerste letter van zijn naam. Aan een zilveren bolletjesketting. Alles via Etsy. Hij wilde het vervolgens niet om. :') O+
pi_185899933
Leuke shirts @Fazzoletti! Waar zijn die vandaan?
pi_185900792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:59 schreef Songeur het volgende:

[..]

Maar maat 164/176 zou ze dan toch zeker wel moeten passen? Denk aan merken zoals: Garcia, LMTD, Penn&Ink, Indian, Nik&Nik, Circle of Trust, Geisha. Een aantal van die merken gaan zelfs tot 188.
Die heb ik hier nog niet kunnen vinden. Kom niet verder dan de winkels (Primark, hm, Zara). Ga het Spaanse online shoppen eens bekijken inderdaad...
Thanks voor de tip.
Met een meidenkwartet
pi_185901020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 17:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuke shirts @:Fazzoletti! Waar zijn die vandaan?
van Name-it ;)
pi_185901639
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:14 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

van Name-it ;)
Haha, ik lees nu je post pas met aandacht, haha. Name-it kom ik nooit ivm óf roze, óf blauwe kleding. maar deze zijn leuk!
pi_185901805
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 17:57 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Die heb ik hier nog niet kunnen vinden. Kom niet verder dan de winkels (Primark, hm, Zara). Ga het Spaanse online shoppen eens bekijken inderdaad...
Thanks voor de tip.
Deze zijn wel wat duurder hoor! Maar LMTD is de tienerlijn van Name It en dat is nog best ok geprijst! Succes :)
pi_185904554
Bij onze Zeeman vind ik ook zelden iets maar de Wibra loop ik nog wel regelmatig in.

En vanaf maat 134/140 wordt het trouwens nog erger. Dan vallen Lindex en Next ook ineens af ;(
pi_185905103
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2019 21:02 schreef Kyara het volgende:
Bij onze Zeeman vind ik ook zelden iets maar de Wibra loop ik nog wel regelmatig in.

En vanaf maat 134/140 wordt het trouwens nog erger. Dan vallen Lindex en Next ook ineens af ;(
Bij Next misschien nog wel andere merken? Voor de grote meiden zie ik wel wat andere opties.

Marks & Spencer? Daar kocht ik best vaak eea. Nu hebben de dames hier niet veel nodig want uniformen.
Met een meidenkwartet
pi_185905261
Oh ik kan nog wel genoeg vinden hoor. Kind komt niet tekort :')
  donderdag 28 maart 2019 @ 21:29:39 #29
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185905278
Lindex vind ik meestal maar saai.
Maar ik ben meer van het hysterische a la Molo en dat vind ik al prijzig...

Heb laatst een bananen jumpsuit gekocht van Bang Bang Copenhagen, maar die prijzen kunnen echt niet hoor gezien de kwaliteit (heb hem in de uitverkoop gekocht voor 27 oid, normaal is het 50 ofzo :') ).
pi_185905627
Merkkleding koop ik alleen maar in de uitverkoop en via Vente Exclusive. Vandaag een regenboog poncho gekocht bij de Zeeman en een paar rompers, samen met die van de Hema mijn favoriet.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185910367
Ik vind Zara wel prettig voor jongenskleding, zeker de categorie tot vier jaar. Mijn dude in maat 92 steek ik, zolang -ie er zelf niet in vraagt, ook niet in dino's en ninjago. :)

T-shirtcollectie, bijvoorbeeld:
https://m.zara.com/nl/nl/(...)67&productId=8412207

Toevallig recent deze aangeschaft, prima kwaliteit en staan erg leuk :Y








Shirtjes zijn daar vaak 4,95 of 7,95 , da's nog een beetje te doen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 29-03-2019 07:52:28 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 29 maart 2019 @ 07:42:44 #32
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_185910370
Hoe groter (zonder exponentieel ouder) de maten hoe meer leuke merken afvallen. Veel gaat maar tot 140 en Ollie moet inmiddels groter hebben.
Wat een vreselijke kleuren en printen heb je dan mee te maken -O-

Gelukkig vindt hij wel nog steeds bijna alles wat ik uitzoek leuk dus dat wat er te krijgen is in zijn maat kan ik gewoon kopen :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 29 maart 2019 @ 08:28:01 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185910764
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:42 schreef minilot het volgende:

Jij koopt best veel geel volgens mij.

Ik vind best veel (oker)gele dingen leuk, maar als ik het dat bij hem aantrek ziet hij er zo ziek uit :'( terwijl dat bij de jouwe niet zo is :P en toch allebei lichtblond haar en blauwe ogen.

Ik durf nog geen t-shirts te kopen, weet echt niet in welke maat hij tegen die tijd zit :D maar ik zou dit kiezen bij Zara:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185910832
Bij de C&A tussen al het Frozen en pawpatrol geweld door hebben ze leuke basic truitjes voor iets van 3 euro per stuk. Een leuk maar simpel gestreept truitje vandaan. Ik hou van strepen O+
  vrijdag 29 maart 2019 @ 08:38:30 #35
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185910847
Ja, strepen zijn altijd goed.

Effe shirtjes vind ik soms ook gewoon leuk, met een heftig broekje ofzo.
De bamboe shirtjes van hema zitten zo mooi en zijn lekker zacht, jammer dat daar geen streepjes of stipjes van zijn.
pi_185911039
Ik heb laatst wel leuke slag geslagen in de uitverkoop. Ik ging voor mezelf, maar kwam thuis met kleding voor kind (herkenbaar?). Truitjes van tumble en een spijkerbroek van Gaastra die normaal een whooping 69,95 was. Nu iets van 25 euro. Zijn nog eens leuke prijzen en misschien kan ik het nog doorverkopen :)
pi_185913185
Ooh minilot wat een hoop leuks!! Geel 💛💛💛
pi_185913271
Ja, Zara voor jongetjes. O+

Ik vind HEMA steeds minder tof worden.
Protège moi de mes désirs.
pi_185913780
Hema valt momenteel wel tegen ja. Paar maanden terug nog leuke dingen gekocht maar de huidige collectie vind ik niks.
Toen ik zwanger was hadden ze veel leuke poezen-kleding. O+
  vrijdag 29 maart 2019 @ 12:34:30 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185913902
Ik vind de rompers heel erg leuk daar & voor de mini's onder de 80 ook wel, maar daarna is het inderdaad niets.
Voor 8+ heb ik het nooit iets gevonden :D veel te kinderachtig.
pi_185920724
Hier komt bijna alles met streepjes van h&m :D vind alleen de pasvorm daarvan soms n beetje wijd/vierkant

Verder veel WE,Hema, soms wat zeeman :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 29 maart 2019 @ 20:34:09 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_185922550
Mijn jongetje is stapeldol op kleur, dus hier liggen van Next wat kleurige dingen in de kast (basic shirts in 4 kleuren, regenboogshirts, kleurige prints, dat werk) en dat combineer ik dan met basic effen joggingbroeken van Next en leggings met print van Next en Lindex.

Ik koop voor hem ook bij H&M, maar dat is vooral mijn go-to voor de bijna-niet-meer-kleuter. Ik kan de halve keet leegkopen daar voor haar, elk jaar weer.

Fantastisch trouwens, na 2,5 jaar elke broek te hebben geweigerd is ze ineens fan van jeansleggings :D *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 29-03-2019 22:43:53 ]
  vrijdag 29 maart 2019 @ 21:24:52 #43
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_185923681
Streepjes komen hier echt het huis niet in, het staat geen van ons vieren.

Zoonlief rockte vandaag zijn donkergrijze Hema meisjesskinny (uit de ¤5 sale bak *O*) maar zou t liefst elke dag een joggingbroek aanhebben.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 22:48:18 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_185925470
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 21:24 schreef mousemicky het volgende:
Zoonlief rockte vandaag zijn donkergrijze Hema meisjesskinny (uit de ¤5 sale bak ) maar zou t liefst elke dag een joggingbroek aanhebben.
De meisjes skinny's van Ter Stal passen ook mooi bij mijn oudste :Y
(en kunnen daarna ook weer door naar mijn meiden)
pi_185926749
Ik vind de Hema voor jongenskleding ook tegenvallen na maat 80. Zeeman en Wibra kan ik soms wel wat vinden maar ook niet altijd slagen. H&M vaak nog wel en ik hou van de Zara O+ maar die zit wat verder weg.

Ik vind wat betreft merkkleding wel veel heel leuk maar dat is vaak dan ook weer vrij duur dus koop ik in de sale. Maxomorra, Smafolk, Villervalla, 4FF, Tumble ‘n Dry onder andere, brengt weer wat kleur in de kast :+
  vrijdag 29 maart 2019 @ 23:59:44 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_185927238
Hema voor babies idd erg leuk. Maar daarna vind ik het ook niks meer. Pasvorm past ook niet bij mijn kinderen.

Zara heeft ook wel mooie dingen idd, hoewel ik er beter kon slagen in de vorige maatcategorie dan nu. Mijn oudste wordt blij van vrolijke kleuren en treinen. Hij draagt graag Little Bird maar ook Maxomorra, Villervalla, Lindex etc. Bij C&A of H&M haal ik af en toe iets, vooral als ze iets hebben met treinen, andere voertuigen of beestjes. Die nieuwe lijn van Nathalie l'ete vind ik ook helemaal leuk nu.
pi_185927861
De garderobes van mijn mannen bevatten vooral veel tweedehands spul van kinderkledingbeurzen hier in de buurt. Een mix van allerlei merken. Dat wordt aangevuld met vooral Next en beetje Zara
  zaterdag 30 maart 2019 @ 09:32:44 #48
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185930606
Bij de H&M ontvang je dit weekend 20% korting op de kids collectie (ook geldig op kids home).
Ik heb er dit besteld voor mijn zoon:



De HEMA vind ik af en toe wel iets leuks hebben, maar er moet altijd wel iets van een neon kleur op en dat vind ik jammer. Heb je een vrij rustig shirt en dan is het knoopje feloranje.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 09:40:36 #49
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185930669
Wat een fijne kleurtjes Helsinki! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:05:22 #50
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_185931624
Mooie kleurtjes idd, maar hier helaas een no go. Van geel/beige/bruin/zalm/roze worden we hier allemaal ziekelijk bleek :'(
pi_185931646
Dat soort kleuren zie je nu heel veel en het is totaal niet mijn smaak. :N
pi_185931936
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:07 schreef vencodark het volgende:
Dat soort kleuren zie je nu heel veel en het is totaal niet mijn smaak. :N
Mwah, het is meer wat leuk staat bij het kind vind ik. Ik vind bijvoorbeeld rokken en jurkjes veel leuker bij meisjes dan broeken. Mijn kind is echt geen jurkjes of rokjesmeisje en broeken staan haar leuker. Tsja, het is eenmaal zo.

Ze vindt ook nog steeds my little pony shirtjes leuk, nou ja prima dan. Goed voor naar school :) Van mij hoeft dat absoluut niet, want ik hou daar niet van. Maar als zij het leuk vindt, prima. Kinderen mogen (tot op zekere hoogte) best zelf uitzoeken in de winkels wat ze leuk vinden. Zij moeten er in lopen :)
pi_185932913
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mwah, het is meer wat leuk staat bij het kind vind ik. Ik vind bijvoorbeeld rokken en jurkjes veel leuker bij meisjes dan broeken. Mijn kind is echt geen jurkjes of rokjesmeisje en broeken staan haar leuker. Tsja, het is eenmaal zo.

Ze vindt ook nog steeds my little pony shirtjes leuk, nou ja prima dan. Goed voor naar school :) Van mij hoeft dat absoluut niet, want ik hou daar niet van. Maar als zij het leuk vindt, prima. Kinderen mogen (tot op zekere hoogte) best zelf uitzoeken in de winkels wat ze leuk vinden. Zij moeten er in lopen :)
Eens hoor. Maar Z. is nu ruim een jaar en heeft nog niet zo’n uitgesproken mening dus ik kies uit wat ik leuk vind. :P
Bedenk mij trouwens dat ik wel een lever-kleur broekje heb met ‘ruffles’, of hoe noem je het.
Vond man dan weer mooi.
pi_185934985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 09:32 schreef Helsinki het volgende:
Bij de H&M ontvang je dit weekend 20% korting op de kids collectie (ook geldig op kids home).
Ik heb er dit besteld voor mijn zoon:

[ afbeelding ]

De HEMA vind ik af en toe wel iets leuks hebben, maar er moet altijd wel iets van een neon kleur op en dat vind ik jammer. Heb je een vrij rustig shirt en dan is het knoopje feloranje.
die kleuren O+ die roestkleur, grijzig en oker staan mijn kleine ook goed, maar ik heb al zoveel in de volgende maat -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185935090
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 20:34 schreef LadyBlack het volgende:


Fantastisch trouwens, na 2,5 jaar elke broek te hebben geweigerd is ze ineens fan van jeansleggings :D *O*
Hier is ook een eind gekomen aan het broek weigeren. *O*
  zaterdag 30 maart 2019 @ 18:01:19 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_185936673
Oh Helsinki prachtig!

Ik had vorige zomer zo'n serie kleertjes van Next voor mn zoontje en ik denk (hoop :') ) dat ie ze dit jaar nog past O+
pi_185936807
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Kyara het volgende:
Hema voor babies idd erg leuk. Maar daarna vind ik het ook niks meer. Pasvorm past ook niet bij mijn kinderen.

Zara heeft ook wel mooie dingen idd, hoewel ik er beter kon slagen in de vorige maatcategorie dan nu. Mijn oudste wordt blij van vrolijke kleuren en treinen. Hij draagt graag Little Bird maar ook Maxomorra, Villervalla, Lindex etc. Bij C&A of H&M haal ik af en toe iets, vooral als ze iets hebben met treinen, andere voertuigen of beestjes. Die nieuwe lijn van Nathalie l'ete vind ik ook helemaal leuk nu.
Die lijn is erg leuk ja! Heb leuke sandalen op de kop hetikt voor O.

En helemaal eens wbt zara. Vanaf 5 jaar is het echt hard zoeken naar iets wat niet dellerig is, of heel volwassen. Terwijl de mini en kleine kindercollecties altijd erg leuk zijn.
pi_185938730
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

die kleuren O+ die roestkleur, grijzig en oker staan mijn kleine ook goed, maar ik heb al zoveel in de volgende maat -O-
Maar dat hield me niet tegen om net alsnog wat bij te kopen :')

Oa deze kekke zwembroek O+

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0636547002.html
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185938850
Toen I klein was, heb ik heel veel Zara gekocht. Nu sla ik het over, inderdaad. Zie nu zelden nog iets leuks voor haar en ook voor Ysje slaag ik er minder. Bij I waren die wat kleinvallende maatjes heel handig, Ysje is juist fors.

Voor I is het nu een combinatie van H&M (die nieuwe lijn), Next, 4FF, Hema, af en toe Petit Louie. Hema vooral voor korte jasjes en vestjes. En zwemkleding, ondergoed en sokken.

Friboo vind ik ook wel een leuk merk, daar koop ik vooral schoenen van.

Bij 4ff heb ik dit jasje voor I gekocht. Staat haar echt zo goed. O+ . Het lukt nu ook wel haar af en toe in een broek te krijgen, dat zijn dan van die treggings, met bloemetjes erop of zo. :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_185945879
Wat een leuk jasje Franny!

Ik vind het ook zo jammer dat Zara geen leuke kleertjes heeft na de babylijn (die gaat tot maat 104). A heeft nu maat 116 van Zara en ze wordt in oktober 4 :')

Ze is qua kleding niet zo heel kieskeurig. Ze kijkt naar wat ik aan trek en als ze iets soortgelijks heeft, wil ze dat aan. Anders moet het iets in het llloze zijn O+
Gisteren hadden we allebei een beige trenchcoat aan. Veel complimenten gekregen van wildvreemden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185962397
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 10:56 schreef Aerenia het volgende:
Wat een leuk jasje Franny!

Ik vind het ook zo jammer dat Zara geen leuke kleertjes heeft na de babylijn (die gaat tot maat 104). A heeft nu maat 116 van Zara en ze wordt in oktober 4 :')

Ze is qua kleding niet zo heel kieskeurig. Ze kijkt naar wat ik aan trek en als ze iets soortgelijks heeft, wil ze dat aan. Anders moet het iets in het llloze zijn O+
Gisteren hadden we allebei een beige trenchcoat aan. Veel complimenten gekregen van wildvreemden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn peuter heeft precies hetzelfde, heeft papa zijn zwarte Adidasbroek aan wil hij dat ook, papa een spijkerbroek, hij ook. Op zijn verlanglijstje heb ik dus ook 'matchende kleding met papa' staan :') Ze zijn gelukkig een paar dagen na elkaar jarig.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_185974513
In het vorige topic zijn nog een aantal suggesties gegeven voor een berenpakje, dank daarvoor nog :) :)
  woensdag 3 april 2019 @ 14:27:46 #63
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_186009691
Smaken verschillen, dat blijkt wel weer :). Het pakket is binnen gekomen, erg leuk allemaal. Maar soms valt dezelfde maat dan ineens een stuk groter. Dus even kijken wat ik precies houd.

Weet niet of ik het al had gepost maar op ziloen.nl krijg je nu 20% korting op Disana.
pi_186069130
Net even mijn slag geslagen bij een winkel dat kinderkleding verkoopt, hij gaat weg. Hij zit bekant bij mij op de hoek en nu hij weg gaat kom ik hem pas tegen :')

Leuke jurkjes en truitjes gekocht van o.a. bnosy en kidz art. Ben niet bekend met deze merken, ik ben benieuwd hoe ze vallen.
pi_186079135
Vraagje aangezien ik heel slecht kan zien of iets matcht of totaal niet: kunnen zwarte laarsjes bij een neon roze legging? Zo niet: welke kleur dan wel?
pi_186079193
@Sunshine1982 : Tuurlijk kan dat! Heeft A ook vaak! Zwart en roze staan juist mooi bij elkaar.

Rood of oranje bij roze zou ik dan weer niet doen ;)
  zondag 7 april 2019 @ 10:39:47 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_186079254
Zwart kan bij alles, behalve donkerblauw en donkerbruin :P supermakkelijk.
disclaimer
  zondag 7 april 2019 @ 11:16:52 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186079801
Zwart en donkerbruin vind ik ook prima kunnen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_186079812
https://scontent-amt2-1.x(...)42f16874&oe=5D323453

Ik heb deze gekocht met een neon roze legging erbij. Best kleurrijk, dus ik wil er wel een basic kleur schoenen bij. Goed dat zwart erbij kan :)
pi_186079933
Als je het aan mij vraagt, zou ik zeggen ja, dat kan.
Als je het aan mijn 4,5 jarige zou vragen, zou ze zeggen: nee, zwart is geen kleur, het moet veel kleuren zijn.

Levert mooie combinaties op :D
  zondag 7 april 2019 @ 12:31:11 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186080826
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://scontent-amt2-1.x(...)42f16874&oe=5D323453

Ik heb deze gekocht met een neon roze legging erbij. Best kleurrijk, dus ik wil er wel een basic kleur schoenen bij. Goed dat zwart erbij kan :)
Er zit toch ook zwart in het jurkje? Kan prima dus :).
KuikenGuppy
pi_186082554
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 12:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er zit toch ook zwart in het jurkje? Kan prima dus :).
Klopt! Ik dacht dat het zwart onder zo'n kleur legging te hard zou zijn. Zo waardeloos als je daar geen feeling voor hebt. Ik speel zelf vaak op safe, dwz ik draag vaak een spijkerbroek. Omdat ik weet dat het overal wel bij past.
  zondag 7 april 2019 @ 14:23:24 #73
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_186082562
Als je het mij vraagt kunnen alle combinaties, ook roze met oranje en bruin met zwart.
Mijn kinderen hebben 1 a 2 paar schoenen per seizoen dus als het niet past heb je mooi pech.

En pffff ik haat jongenskleding shoppen. En ik vind het allemaal echt te duur.
Vroegah en dan heb ik het over 8 jaar terug was kleding echt veel goedkoper en beter in kwaliteit.

Ik koop het liefst bij WE die hebben een leuke floral collectie momenteel.
En dat is vaak heel cheapo in de aanbieding bij wehkamp O+ O+
pi_186082959
Iemand nog tips waar je een leuke zomerjas voor een jongetje van bijna 2 jaar kunt kopen?
Ben al bij diverse winkels geweest, maar vind alles momenteel een beetje mwah, niet leuk.
pi_186083319
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips waar je een leuke zomerjas voor een jongetje van bijna 2 jaar kunt kopen?
Ben al bij diverse winkels geweest, maar vind alles momenteel een beetje mwah, niet leuk.
Lindex heeft leuke!
  zondag 7 april 2019 @ 19:38:48 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186089096
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips waar je een leuke zomerjas voor een jongetje van bijna 2 jaar kunt kopen?
Ben al bij diverse winkels geweest, maar vind alles momenteel een beetje mwah, niet leuk.
Next!
KuikenGuppy
pi_186108576
Dank voor de tips! Ik ga even bij Lindex en Next rondkijken :)
pi_186109276
Mango heeft ook leuke jasjes voor jongens.
  maandag 8 april 2019 @ 22:01:49 #79
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186109804
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 09:25 schreef Burdie het volgende:
Bij de Zeeman hebben ze nu zulk leuk spul, zowel voor meisjes als jongens :).
Toch vandaag nog even langs de Zeeman geweest :D maar wauw! wat valt dat klein, kon mooi allerlei leuke dingetjes halen in 92 voor mijn normaal maat 80 meneer. Dus nog bedankt voor de tip O+
pi_186195187
Help!

Mijn oudste heeft na de meivakantie een optreden waarvoor hij een rode broek en rood shirt nodig heeft. Kleding waarin hij goed kan bewegen.

De klas van mijn meiden heeft als kleur blauw maar voor hun kan een legging met (langer) shirtje prima.

Voor M zoek ik een smallvallende joggingbroek. Smal qua pijpen maar ook qua middel. En dan in maat 128. Lindex heeft niks in zijn maat, bij Next is de rode compleet uitverkocht.

Iemand nog een idee?
pi_186195380
Zeeman heeft altijd van die dunne katoenen basics!
pi_186195386


7,99 bij H&M. H&M joggingbroeken passen mijn smallerd prima.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 13 april 2019 @ 19:14:21 #83
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186195723
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/5d/3b/5d3b462f8709934d5b19d41f6688cab97c829c42.jpg],origin[dam],category[kids_boy8y_trousers_pullon],type[LOOKBOOK],res[m],res[s],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]

7,99 bij H&M. H&M joggingbroeken passen mijn smallerd prima.
Oh die is leuk met die lange boorden onder O+
pi_186197055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/5d/3b/5d3b462f8709934d5b19d41f6688cab97c829c42.jpg],origin[dam],category[kids_boy8y_trousers_pullon],type[LOOKBOOK],res[m],res[s],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]

7,99 bij H&M. H&M joggingbroeken passen mijn smallerd prima.
Dank je! Ik heb hem besteld. Denk voor broeken nooit aan de H&M omdat de normale broeken veel te wijd zitten. Ben benieuwd hoe deze valt :)
pi_186197201
https://www.kiabi.nl/slim(...)bruin_P531818C555812

Anders zoiets? De keren dat wij broeken hier bestelden, vielen ze mooi smal

Oh in de link heet het bruin? :{
pi_186198472
Ze moeten er in gaan stunten dus een gewone broek zit dan niet lekker. Gewone broeken heb ik dan weer wel in het rood :D Maar de rode joggingbroek van de H&M is besteld, met een bijpassend rood shirt....
pi_186198980
Er zat stretch in namelijk vandaar. Maar stunten in een joggingbroek is vast wat fijner inderdaad. Hopelijk past ie
pi_186206203
Heeft iemand nog een vestje met knoopjes te koop in maat 122/128? Wel voor meisjes :)

Het liefst groen, maar mintgroen en donkerblauw mogen ook.
pi_186412542
Voor iedereen die dichtbij de Belgische grens wonen, in België bestaat er een kledingketen die JBC heet. Heeft, vind ik zelf, ontzettend leuke kinderkleding.

Toevoeging: ik heb net even gevraagd of ze ook naar Nederland verzenden en dat doen ze (gratis). Top!

[ Bericht 14% gewijzigd door Sunshine1982 op 25-04-2019 10:07:59 ]
  donderdag 25 april 2019 @ 10:42:14 #90
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186413572
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor iedereen die dichtbij de Belgische grens wonen, in België bestaat er een kledingketen die JBC heet. Heeft, vind ik zelf, ontzettend leuke kinderkleding.

Toevoeging: ik heb net even gevraagd of ze ook naar Nederland verzenden en dat doen ze (gratis). Top!
O+ zo leuk!

https://www.jbc.be/nl-be/(...)var_091083_color=AO1

Weet je misschien ook hoe het valt? of vergelijkbaar mee is?
  donderdag 25 april 2019 @ 10:49:41 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_186413682
JBC, daar lopen de kinderen van mijn Vlaamse schoonfamilie altijd in en heb er regelmatig kleding van doorgeschoven gekregen, hebben idd heel leuke dingen! Ik vind het aan de ruime kant vallen.

Edit: ik heb trouwens ook babykleding als kraamcadeau gehad van ze, en dat valt gewoon op maat. De shirtjes en jurkjes van mijn dochter (volgens mij had ik ze vanaf 92) vond ik aan de ruime kant vallen.
pi_186413913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:42 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

O+ zo leuk!

https://www.jbc.be/nl-be/(...)var_091083_color=AO1

Weet je misschien ook hoe het valt? of vergelijkbaar mee is?
Ik heb er nog helemaal geen kleding van. Ik zag gisteren in Plopsaland een hele collectie hangen en uiteraard zwaar overpriced. Een jurkje dat ik zag was daar 34,95 en op de JBC site een tientje in de sale. Ben wel van plan om wat spulletjes te kopen :)
pi_186621503
Weet iemand waar ze singlets voor kinderen verkopen? Ik heb een toffe vleermuistrui voor Noor, maar als ze bukt zie je vaak haar rug.
  zondag 5 mei 2019 @ 10:20:35 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186622805
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ze singlets voor kinderen verkopen? Ik heb een toffe vleermuistrui voor Noor, maar als ze bukt zie je vaak haar rug.
Wibra. Of de hemdjes van de Zeeman.
  zondag 5 mei 2019 @ 10:23:28 #95
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186622848
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ze singlets voor kinderen verkopen? Ik heb een toffe vleermuistrui voor Noor, maar als ze bukt zie je vaak haar rug.
Je bedoelt gewoon hemdjes met bredere banden? Hema, bij de jongensafdeling, gewoon wit, zwart, grijs. En idd zeeman (jongensafdeling), ook in allerlei kleuren. Bij zeeman zou ik gaan voor een maat groter, die vallen erg klein en smal.
  zondag 5 mei 2019 @ 10:24:14 #96
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186622861
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ze moeten er in gaan stunten dus een gewone broek zit dan niet lekker. Gewone broeken heb ik dan weer wel in het rood :D Maar de rode joggingbroek van de H&M is besteld, met een bijpassend rood shirt....
Quote for attention: hoe viel die rode joggingbroek? Geschikt voor smalle jongens?
  zondag 5 mei 2019 @ 10:25:04 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186622875
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:24 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Quote for attention: hoe viel die rode joggingbroek? Geschikt voor smalle jongens?
Goede vraag.... ik al hem zo even passen want het is voor dinsdag al :X
pi_186622981
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:23 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Je bedoelt gewoon hemdjes met bredere banden? Hema, bij de jongensafdeling, gewoon wit, zwart, grijs. En idd zeeman (jongensafdeling), ook in allerlei kleuren. Bij zeeman zou ik gaan voor een maat groter, die vallen erg klein en smal.
Bedoel eigenlijk hemdjes die wat langer zijn dan de normale.

Ik ga akkoord eens kijken bij de HEMA :)
  zondag 5 mei 2019 @ 10:33:40 #99
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186622996
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bedoel eigenlijk hemdjes die wat langer vallen.

Ik ga akkoord eens kijken bij de HEMA :)
Hemden zitten hier altijd in de broek, da’s lang genoeg toch? Of vallen jongenshemden standaard langer dan meisjeshemden? Als een hemd niet in de broek past vind ik t te klein...
pi_186623014
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:33 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hemden zitten hier altijd in de broek, da’s lang genoeg toch? Of vallen jongenshemden standaard langer dan meisjeshemden? Als een hemd niet in de broek past vind ik t te klein...
Het probleem is dat Noor haar hemd nooit in haar broek doet na de wc. Dus ik dacht als het hemdje nu wat langer valt heb ik dat probleem met een blote rug niet. :)
pi_186623455
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:23 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Je bedoelt gewoon hemdjes met bredere banden? Hema, bij de jongensafdeling, gewoon wit, zwart, grijs. En idd zeeman (jongensafdeling), ook in allerlei kleuren. Bij zeeman zou ik gaan voor een maat groter, die vallen erg klein en smal.
Nou idd!
Ik heb maat 12/128 in huis. Zit als gegoten op mn zoon van 2,5.
  zondag 5 mei 2019 @ 15:08:23 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186628060
Ik kan me herinneren dat hier eens een website is getipt met de wereld aan softshell jasjes... weet iemand nog welke site dat is? :s)
  zondag 5 mei 2019 @ 16:32:24 #103
73386 Fazz
onderweg
pi_186629808
Bedoel je deze soms LB? :)
  zondag 5 mei 2019 @ 16:56:12 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186630465
Jaaaaa *O*
  zondag 5 mei 2019 @ 17:13:31 #105
73386 Fazz
onderweg
pi_186630958
Ze hebben een fysieke winkel in Leiden, mocht dat in de buurt zijn :)
Mijn kleuter had er ook alweer een nieuwe zomerjas gevonden *)
  zondag 5 mei 2019 @ 17:18:31 #106
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186631062
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me herinneren dat hier eens een website is getipt met de wereld aan softshell jasjes... weet iemand nog welke site dat is? :s)
1000 maal dank, eindelijk een knalgroene betaalbare softshell voor zoonlief kunnen bestellen!
  zondag 5 mei 2019 @ 19:58:31 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186635503
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:24 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Quote for attention: hoe viel die rode joggingbroek? Geschikt voor smalle jongens?
Niet echt smal. Gelukkig een koordje dus flink aansnoere en hopen dat zijn broek niet afzakt tijdens het optreden :+
  zondag 5 mei 2019 @ 23:35:44 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186639962
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef mousemicky het volgende:

[..]

1000 maal dank, eindelijk een knalgroene betaalbare softshell voor zoonlief kunnen bestellen!
*)

Welke maat? Anders dibs ik m vast voor S :D

Mijn kinderen krijgen beide een softshelljas en een fleecevest. Het lijkt perfect!

Alleen had dochter vanmiddag een Jack Wolfskin gezien die ze prachtig vond, dus duimen dat de Mountainwarehouse ripoff in gratie aangenomen wordt :') Ik heb echt geen zin om 55 euro neer te leggen voor zo'n jas. Als we nou echt gingen trekken of ze was een enorm buitenkind.....
  zondag 5 mei 2019 @ 23:37:02 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186639985
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

Niet echt smal. Gelukkig een koordje dus flink aansnoere en hopen dat zijn broek niet afzakt tijdens het optreden :+
:D

S kwam dit weekend van een glijbaan sjezen met zn broek op zn enkels. Ik ben hikkend van de lach naar m toe gelopen om de boel wat beter aan te snoeren :D :')
  maandag 6 mei 2019 @ 10:16:24 #110
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186644299
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*)

Welke maat? Anders dibs ik m vast voor S :D

Mijn kinderen krijgen beide een softshelljas en een fleecevest. Het lijkt perfect!

Alleen had dochter vanmiddag een Jack Wolfskin gezien die ze prachtig vond, dus duimen dat de Mountainwarehouse ripoff in gratie aangenomen wordt :') Ik heb echt geen zin om 55 euro neer te leggen voor zo'n jas. Als we nou echt gingen trekken of ze was een enorm buitenkind.....
Haha, 128, er moeten hier eerst nog 2 kinderen in ;)
  maandag 6 mei 2019 @ 22:22:19 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186659999
Oh, haha, nou dat zal nog wel even duren he.

Ik ben echt erg benieuwd.

Fazz, hoe vind jij ze vallen? Ik heb voor E (die 1.20 is en gemiddeld postuur heeft) de 116-128 gekocht. En voor skinny S van 97 cm de 98-104.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:35:18 #112
73386 Fazz
onderweg
pi_186672063
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, haha, nou dat zal nog wel even duren he.

Ik ben echt erg benieuwd.

Fazz, hoe vind jij ze vallen? Ik heb voor E (die 1.20 is en gemiddeld postuur heeft) de 116-128 gekocht. En voor skinny S van 97 cm de 98-104.
Dat moet nog wel passen lijkt me :) F zit nu in 104/110 en zijn jas 98/104 van vorig jaar is nu qua lengte nog wel oke maar de mouwen werden te kort.
  woensdag 8 mei 2019 @ 13:49:43 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186694518
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, haha, nou dat zal nog wel even duren he.

Ik ben echt erg benieuwd.

Fazz, hoe vind jij ze vallen? Ik heb voor E (die 1.20 is en gemiddeld postuur heeft) de 116-128 gekocht. En voor skinny S van 97 cm de 98-104.
Mijn meiden dragen nu hun jas van vorig jaar (maat 5-6 jaar). Hij is wat kort, zowel qua lengte als qua armen, maar het kan nog net.
  maandag 13 mei 2019 @ 13:00:30 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_186805690
Jasjes ontvangen, en E wou m graag passen! Maat 7-8 jr zat heel mooi. Mouwen heb ik nog omgeslagen maar verder is ie niet gek wijd ofzo.

S wou m niet passen maar gok dat 3-4 jr nog wat ruim is voor t krielkipje.

Gelukkig past ie zn Next jasje maat 1,5-2 yr nog :')!
pi_186822306
Ik word heel gelukkig van de bamboe lijn van hema! Tot maat 80 nog momenteel.
Ook heb ik ren bestelling gedaan bij het Franse Obaibi. Hele vrolijke kleding... Als ik een dure bui heb komt er nog wel es wat van petit bateau in...
  vrijdag 17 mei 2019 @ 15:07:16 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186908348
Wie weet waar je smalle hemdjes voor jongens kunt vinden (of in elk geval tanktop achtig hemdjes in grijs/blauw/groen etc.

Ik had altijd hemden van Zeeman en Ter Stal maar die zijn nu of te kort, of te wijd. Heb de H&M geprobeerd maar daar past hij in de breedte 2x in.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 15:27:18 #117
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_186908643
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:07 schreef Kyara het volgende:
Wie weet waar je smalle hemdjes voor jongens kunt vinden (of in elk geval tanktop achtig hemdjes in grijs/blauw/groen etc.

Ik had altijd hemden van Zeeman en Ter Stal maar die zijn nu of te kort, of te wijd. Heb de H&M geprobeerd maar daar past hij in de breedte 2x in.
Marks and Spencer ben ik hier tevreden over qua pasvorm.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 17 mei 2019 @ 16:04:53 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186909215
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef laziness het volgende:

[..]

Marks and Spencer ben ik hier tevreden over qua pasvorm.
Aah goede tip! Hoe valt het qua maat?
  vrijdag 17 mei 2019 @ 16:09:38 #119
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_186909279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 16:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Aah goede tip! Hoe valt het qua maat?
Op maat :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_186910335
Nog een tip voor mooie bonnets/strikmutsjes evt in combi met jumpsuitje? (Meisjesbaby)
  vrijdag 17 mei 2019 @ 19:52:55 #121
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186913503
Heeft iemand hoge shoesme (of andere goede babyschoentjes) in maat 20/21?
Protège moi de mes désirs.
  zondag 19 mei 2019 @ 12:10:16 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186961328
Wie heeft een goede tip voor kleurrijke longsleeves in maat 98/104? Graag een beetje betaalbaar, dus geen shirts van ¤30 per stuk :P.
Het is nu kennelijk tshirtseizoen, maar ik zoek echt nog wat spul met lange mouwen.
KuikenGuppy
  zondag 19 mei 2019 @ 16:08:47 #123
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186965659
Niets naar je smaak bij Next?
  zondag 19 mei 2019 @ 16:22:12 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186965944
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:10 schreef Burdie het volgende:
Wie heeft een goede tip voor kleurrijke longsleeves in maat 98/104? Graag een beetje betaalbaar, dus geen shirts van ¤30 per stuk :P.
Het is nu kennelijk tshirtseizoen, maar ik zoek echt nog wat spul met lange mouwen.
In de sale bij Villervalla? Lindex?
  zondag 19 mei 2019 @ 17:47:51 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186967846
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 16:08 schreef mousemicky het volgende:
Niets naar je smaak bij Next?
Niks met lange mouwen, of ik kijk verkeerd?
KuikenGuppy
pi_186970295
Bij de We misschien Burdie? Daar kopen we voor B steeds vaker kleding. En sale items bij Zalando, daar zitten nog wel eens leuke dingen tussen met ook nog eens leuke kortingen.
  zondag 19 mei 2019 @ 20:24:17 #127
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186971134
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 17:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niks met lange mouwen, of ik kijk verkeerd?
Ik zie bij de jongens meer dan 100 shirts met lange mouwen volgens het filter?

https://www.nextdirect.co(...)cm-sleeve-longsleeve
  zondag 19 mei 2019 @ 22:23:15 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186974426
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 20:24 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik zie bij de jongens meer dan 100 shirts met lange mouwen volgens het filter?

https://www.nextdirect.co(...)cm-sleeve-longsleeve
Maar bijna niks in vrolijke kleurtjes ;(.
KuikenGuppy
  zondag 19 mei 2019 @ 22:25:50 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186974503
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef exode het volgende:
Bij de We misschien Burdie? Daar kopen we voor B steeds vaker kleding. En sale items bij Zalando, daar zitten nog wel eens leuke dingen tussen met ook nog eens leuke kortingen.
We heeft precies 4 shirts met lange mouwen online staan: een witte en 3 blauwe :'). Zalando heeft niks vrolijks van <¤20.
KuikenGuppy
pi_186978256
Lindex heeft veel vrolijks nu!

Ik vind die bananen erg leuk :)

https://www.lindex.com/no(...)rdeler/#!/page4/row4

Zara heeft ook veel leuks, met wat lichtere kleuren:
https://www.zara.com/no/n(...)-l78.html?v1=1186968

Nu wil ik ook weer winkelen, maar ik heb nog zo veel stof weg te naaien :(

[ Bericht 51% gewijzigd door Roomsnoes op 20-05-2019 07:22:27 ]
pi_186978677
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

We heeft precies 4 shirts met lange mouwen online staan: een witte en 3 blauwe :'). Zalando heeft niks vrolijks van <¤20.
Lekker stom! En Wehkamp? Daar bestel ik altijd billendoekjes en gooi dan per ongeluk best veel kleding in de winkelmand :)
  maandag 20 mei 2019 @ 08:48:35 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186978985
Is ook allemaal met korte mouw, Room ;).
Bedankt voor het meedenken trouwens allemaal, erg gewaardeerd!
KuikenGuppy
  maandag 20 mei 2019 @ 08:51:35 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_186979007
H&m had er 90 ofzo, zit daar niets bij?

(Ik vind zelf de jongenslijn echt vreselijk daar. Alles staat óf vol haaien, óf vol dinosaurussen :?)
disclaimer
  maandag 20 mei 2019 @ 08:54:53 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186979031
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
H&m had er 90 ofzo, zit daar niets bij?

(Ik vind zelf de jongenslijn echt vreselijk daar. Alles staat óf vol haaien, óf vol dinosaurussen :?)
Nope, niks vrolijks, afgezien van een effen gele en die hebben we al :P.
Ben ik nou zo veeleisend? :').
KuikenGuppy
pi_186979064
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 08:48 schreef Burdie het volgende:
Is ook allemaal met korte mouw, Room ;).
Bedankt voor het meedenken trouwens allemaal, erg gewaardeerd!
Neejjoh, lindex heeft juist veel met lange mouw..?
  maandag 20 mei 2019 @ 09:01:26 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186979067
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 09:00 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Neejjoh, lindex heeft juist veel met lange mouw..?
Kan je een concrete link geven dan, want ik zie ze niet? Die met bananen was ook korte mouw.
KuikenGuppy
pi_186979073
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
H&m had er 90 ofzo, zit daar niets bij?

(Ik vind zelf de jongenslijn echt vreselijk daar. Alles staat óf vol haaien, óf vol dinosaurussen :?)
Ik kan er ook nooit slagen. Ik vind de kleuren en prints zo ongezellig. Die aggressieve dieren altijd :( Past echt zo niet bij ons.
pi_186979086
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 08:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, niks vrolijks, afgezien van een effen gele en die hebben we al :P.
Ben ik nou zo veeleisend? :').
Ja! ;)

Zit hier iets tussen: https://www.schattigebaby(...)?filter%5B0%5D=26590
  maandag 20 mei 2019 @ 09:09:17 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186979113
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 09:04 schreef exode het volgende:

[..]

Ja! ;)

Zit hier iets tussen: https://www.schattigebaby(...)?filter%5B0%5D=26590
Ja, zit één leuke tussen! Helaas niet meer in de juiste maat :') ;(.
KuikenGuppy
pi_186979160
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 09:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, zit één leuke tussen! Helaas niet meer in de juiste maat :') ;(.
Hahaha, echt? Ik zag zo snel best veel leuke kleurtjes.
Zeeman en Jola kan je nog proberen. Wij hebben een Jola in het dorp en daar heb je best leuke dingen. Alhoewel de Zeemand kinderen al snel pubers vindt wat betreft kledingstyle.
  maandag 20 mei 2019 @ 09:22:39 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186979219
Het zal wel gewoon aan mij liggen dan :+.
Ik vind iig de meeste shirts met teksten, skateboards (waarom is dat ineens zo hip :?), robots of dino's niet leuk voor mijn peuter.
KuikenGuppy
pi_186979735
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 09:22 schreef Burdie het volgende:
Het zal wel gewoon aan mij liggen dan :+.
Ik vind iig de meeste shirts met teksten, skateboards (waarom is dat ineens zo hip :?), robots of dino's niet leuk voor mijn peuter.
Gewoon bij Little Bird bestellen dus O+
pi_186979866
Ik heb een beetje hetzelfde, Burdie. Vind het voor jongens echt lastig om wat leuks te vinden. Het is allemaal zo hetzelfde. Dino's, haaien, surf-of-skateboard-gedoe, auto's, palmbomen (waarom? wat is er leuk aan een palmboom??), streepjes. Dat was het wel zo ongeveer. En een of twee dino's shirts vind ik nog wel grappig, maar niet 10. Zara vind ik nog het leukst, geloof ik.

Die jongen van mij groeit overal zo razendsnel uit, hij loopt nu met longsleeves die niet meer goed over z'n buik passen, dus ik moet ook snel wat nieuws hebben. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 20 mei 2019 @ 10:32:36 #144
221912 minilot
Nancy boy
pi_186979941
Zara inderdaad :Y En Marks & Spencer, soms. Of meisjesafdeling voor mijn knul, al is dat momenteel vaak ook weinig soeps.

Vrolijk, helder van kleur maar zonder dino's, idiote leuzen en graafmachines vergt veel, heel veel zoeken. :O
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 mei 2019 @ 10:37:46 #145
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186979999
Ik koop eigenlijk alleen maar via Zalando, andere winkels probeer ik niet eens meer.
Stop daar dingen in mijn verlanglijst en als de prijs enigszins aangenaam is bestel ik het.
  maandag 20 mei 2019 @ 10:40:15 #146
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_186980022
Ik vond het juist jammer dat mijn jongens al zoveel kleren hebben en niet meer nieuws nodig hebben. Next en Lindex hebben veel leuke dingen, vind ik. Verder had hema super leuke t-shirts...
  maandag 20 mei 2019 @ 12:23:29 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186981458
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 10:12 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Gewoon bij Little Bird bestellen dus O+
Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezien ;( Ik had die denk ik in het najaar moeten kopen :').
KuikenGuppy
pi_186981483
@Burdie Zit er niks bij de Smafolk sale? Is overal wel een beetje van te vinden, veel longsleeves :)
Make your own kind of music.
  maandag 20 mei 2019 @ 17:14:48 #149
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_186986065
Voor de fans, op limango staat een 4ff sale ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_186986693
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezien ;( Ik had die denk ik in het najaar moeten kopen :').
Ja, toen hadden ze er een hoop.
  maandag 20 mei 2019 @ 19:13:35 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186988307
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezien ;( Ik had die denk ik in het najaar moeten kopen :').
https://www.villervalla.com/our-clothes/outlet/t-shirttopjacket/
pi_186988421
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezien ;( Ik had die denk ik in het najaar moeten kopen :').
https://www.facebook.com/groups/957617307588964/
Deze groep kan je misschien helpen. De meeste mensen willen wel naar Nederland verzenden is tot nu toe mijn ervaring.
  maandag 20 mei 2019 @ 20:09:06 #154
221912 minilot
Nancy boy
pi_186989436
Oh, en niet te vergeten: https://sleep-no-more.com/collections/long-sleeve-t-shirt

Prima kwaliteit, in elk geval de rompers :Y
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 mei 2019 @ 20:11:23 #155
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_186989492
@Burdie ik heb je via Facebook messenger foto’s gestuurd. Althans, ik hoop dat jij het bent, anders heeft nu een wildvreemde berichtjes van me ontvangen :D
pi_187179521
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:09:56 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_187180036
Wel blijven uitkijken met de maat bij Next. Mijn driejarige heeft nu voor de tweede lente/zomer zijn basic t-shirts in maat 12-18mnths aan :') en ze zitten nu perfect. Vorig jaar waren ze eigenlijk nog veel te groot.

De corresponderende maat is volgens Next 86-92. En ik koop bij H&M en Hema al wel 98/104 voor hem.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:55:32 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_187180706
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wel blijven uitkijken met de maat bij Next. Mijn driejarige heeft nu voor de tweede lente/zomer zijn basic t-shirts in maat 12-18mnths aan :') en ze zitten nu perfect. Vorig jaar waren ze eigenlijk nog veel te groot.

De corresponderende maat is volgens Next 86-92. En ik koop bij H&M en Hema al wel 98/104 voor hem.
Ik kocht bij next voor Noud een jasje in 92-98 en die was kleiner dan een maat 74 van h&m.
Ik ben in dat opzicht een beetje klaar met dat online shoppen, ik haal het wel weer in de winkel.
Zo kocht ik voor mezelf bij Primark een legging in maat S. Ik ben geen zwaargewicht, maar met een BMI van 26 verwacht je nou ook weer geen S toch :')

Maten :') ;(
disclaimer
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:16:13 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_187181023
:D

Zo wordt het wel een soort roulette ja :')
pi_187182404
Ach, als het te groot is, bewaar ik het gewoon. Dat maakt me niet zoveel uit. Ik koop dus online altijd eerder te groot dan te klein.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_187182934
Ja maar wel irritant als je iets echt nodig hebt. Ik word er ook gek van soms.

S har een singlet maat 122 laatst. Hij is 2,5!
pi_187183570
Ik heb dat vaak met leggings. Die vallen altijd zo lang...
pi_187188391
Ja, leggings koop ik dus nooit online. Want die kunnen vooral bij de taille voor I veel te wijd zijn, die moet ik ook even zien om te weten of ze goed zijn. Rokjes idem, maar dan weet ik bijv wel dat de rokjes van 4ff over het algemeen smal zijn, dus die koop ik dan weer wel online.

Nou ja, het komt er op neer, dat ik erg graag online koop, ook omdat ik gewoon niet zoveel tijd heb om te winkelen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_187327843
Ik heb maatadvies nodig van next, voordat ik alles jn 3 maten ga bestellen :').
S. Zit in 92 en ik wil wat jurkjes rokjes en shirtjes kopen. Welke maat kan ik het beste nemen?
Ik gok altijd mis namelijk -O-
♥ J & S
pi_187331823
Net gecheckt: 92 = 18 t/m 24 maanden bij Next.
  zondag 9 juni 2019 @ 08:32:55 #166
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_187331861
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 08:21 schreef Adrian4 het volgende:
Net gecheckt: 92 = 18 t/m 24 maanden bij Next.
En dat zegt dus niet zo veel.
Meestal valt Next groot. Hier een grote bijna vierjarige in maat 104-110-116 van bijna alle andere merken die pyjama’s van Next in maat 92-98 draagt.

@klaprooss als ze net in 92 zit en niet heel breed is zou ik gaan voor 86-92
pi_187331881
Oh, dat is niet mijn ervaring. Ik heb geen ervaring met jurken en rokken, maar shirts bestel ik eigenlijk wel altijd de goede maat. Ik stoei alleen altijd welke maat nu de goede maat is.
Bloesjes vaak een maat groter, want die zijn te kort. Broeken kunnen vaak wel een maat kleiner.
pi_187341293
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 08:32 schreef mousemicky het volgende:

[..]

En dat zegt dus niet zo veel.
Meestal valt Next groot. Hier een grote bijna vierjarige in maat 104-110-116 van bijna alle andere merken die pyjama’s van Next in maat 92-98 draagt.

@:klaprooss als ze net in 92 zit en niet heel breed is zou ik gaan voor 86-92
Thnx ik denk dat ook ja, meestal verzuipt ze in next als ik op maat koop maar vind het toch elke keer lastig kiezen :')
Dank!
♥ J & S
  zondag 9 juni 2019 @ 21:03:51 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187341406
Mijn ervaring is dat next op maat tot klein valt (voor jongens, dus geen jurkjes of rokken).
We zitten nu bijvoorbeeld in 80 dus ik bestel 80 - 86 , zit je kind in 92 dan zou ik 92 - 98 kiezen.
pi_187341437
Ik vind next juist krap vallen
  zondag 9 juni 2019 @ 21:10:08 #171
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_187341557
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn ervaring is dat next op maat tot klein valt (voor jongens, dus geen jurkjes of rokken).
We zitten nu bijvoorbeeld in 80 dus ik bestel 80 - 86 , zit je kind in 92 dan zou ik 92 - 98 kiezen.
Ok, mijn ervaring is dus exact tegenovergesteld... (jonge jongens collectie heb ik het over, ik ben al een hele tijd uit de babymaten, herinner me wel dat die anders vielen)

Conclusie: geen peil op te trekken...
  zondag 9 juni 2019 @ 21:14:10 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187341681
Voor next kies ik juist de grootste, dus maat 92-98 voor mijn maat 98 kind. Heeft me nooit teleurgesteld.
KuikenGuppy
  zondag 9 juni 2019 @ 21:28:40 #173
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187342242
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 21:10 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ok, mijn ervaring is dus exact tegenovergesteld... (jonge jongens collectie heb ik het over, ik ben al een hele tijd uit de babymaten, herinner me wel dat die anders vielen)

Conclusie: geen peil op te trekken...
Ik heb het ook over de jonge jongens collectie :P van 3m tot 7jr.
  zondag 9 juni 2019 @ 22:46:11 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_187345284
De collectie voor kleine kindjes valt júist heel groot :D

Of, het valt vooral heel erg breed. Ik had smalle baby's, dus Next kleertjes werden pas echt een optie voorbij maat 80/86 (die maat hadden ze allebei toen ze 1,5 tot 2 jaar oud waren).

En S van ruim 3 jaar, 98 cm en 13 kg, past dus nog prima de maat 86/92 shirtjes. Broeken zakken ook nog af zonder koordje, maar moeten puur voor de lengte wel in maat 98/104.
pi_187346185
Y is 102 cm, maar korte broeken mt 98 cm zijn echt zo klein. Ook een jasje, leggings, shirts. 104 of 110
pi_187564954
Iemand ervaring met sandalen/waterschoentjes voor op het strand? Tips zijn welkom. Is voor een dreumes van iets ouder dan 1 jaar.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 23 juni 2019 @ 16:55:46 #177
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187566387
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 15:32 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met sandalen/waterschoentjes voor op het strand? Tips zijn welkom. Is voor een dreumes van iets ouder dan 1 jaar.
wij hadden in eerste instantie van die havaiana dingen met m bandje achterlangs, dat is met zon stukje tussen de tenen en dat werd niet gewaardeerd _O- dus nu hebben we een soort teva's. Kunnen als sandalen maar ook nat worden :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187568974
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 15:32 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met sandalen/waterschoentjes voor op het strand? Tips zijn welkom. Is voor een dreumes van iets ouder dan 1 jaar.
Mijn oudste dochter kreeg blaren van waterschoenen en tevas. Uiteindelijk hebben we de sandalen variant van crocs gehaald (dus niet van die klompjes) en die zitten uitstekend ondanks haar smalle voetjes. Ze kan er ook prima mee in het water, dus wat mij betreft een aanrader.
pi_187569488
Emmy heeft Timberland sandalen, die mogen ook nat worden.
  zondag 23 juni 2019 @ 20:24:52 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_187569599
Ik heb van die zwemsokken met rubber zool, ideaal. Komt geen zand in, geen hete voeten, antislip. Ben alleen vergeten hoe ze heten :')
Edit: duukies beachsocks!
disclaimer
pi_187569693
Hier simpele slippers met bandje om de hak van de decathlon. Ze is er helemaal blij mee, maar als iets tussen haar tenen komt is het vies beh en moeten we schoonmaken. Ook met sandalen dus hier met blote voeten in de zandbak.. Geen ervaring met het strand.
  zondag 23 juni 2019 @ 20:35:21 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187569747
Wij zijn altijd zeer tevreden over Teva's.
KuikenGuppy
  zondag 23 juni 2019 @ 20:37:44 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187569773
Hier ook opzoek naar iets zomers voor mijn net 1 jarige loper.
Alleen vrij weinig leuks in maat 19 :'(

Wat vinden jullie, sandaal met of zonder neusstukje?
  zondag 23 juni 2019 @ 20:56:35 #184
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187570018
Team Teva's. Maar die Duukies zien er ook geweldig uit. Vooral vanwege het 'komt geen zand in' :').
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 23 juni 2019 @ 20:57:34 #185
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187570034
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook opzoek naar iets zomers voor mijn net 1 jarige loper.
Alleen vrij weinig leuks in maat 19 :'(

Wat vinden jullie, sandaal met of zonder neusstukje?
Voor een loper kan het zonder dus het lijkt me een kwestie van smaak.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187570204
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2019 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb van die zwemsokken met rubber zool, ideaal. Komt geen zand in, geen hete voeten, antislip. Ben alleen vergeten hoe ze heten :')
Edit: duukies beachsocks!
Ik heb deze gekocht :)

Bedankt allemaal voor de tips!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 23 juni 2019 @ 22:52:53 #187
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187572516
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook opzoek naar iets zomers voor mijn net 1 jarige loper.
Alleen vrij weinig leuks in maat 19 :'(

Wat vinden jullie, sandaal met of zonder neusstukje?
Iets opstaand randje vooraan scheelt wel stotende tenen, open of dicht maakt verder weinig uit denk ik :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187630521
Vraagje! Mijn koter van krap anderhalf zit inmiddels tussen schoenmaat 23 en 24 in dus het is tijd voor nieuwe schoeisel, zeker nu -ie al een tijdje heel verdienstelijk loopt. Punt is, hij heeft nogal brede voeten! Ik had via Etsy brede leren schoentjes met flexibele zool voor toen -ie net begon met lopen, maar die gaan maar tot maat 23, dus nu op zoek naar wat nieuws. Wie weet toevallig welk merk een beetje breed valt? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_187630863
Ik zou iets zoeken met breedtematen mini. In ieder geval de merken red rag, twins, trackstyle en piedro kinderschoenen hebben die. Het zijn niet de leukste schoenen qua prijs.

Kevin heeft ook hele brede voeten (breedtemaat 6). Zijn we mooi klaar mee.
pi_187631046
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2019 13:29 schreef Adrian4 het volgende:
Ik zou iets zoeken met breedtematen mini. In ieder geval de merken red rag, twins, trackstyle en piedro kinderschoenen hebben die. Het zijn niet de leukste schoenen qua prijs.

Kevin heeft ook hele brede voeten (breedtemaat 6). Zijn we mooi klaar mee.
*slik*
No way dat ik dat ga betalen voor de razendsnel groeiende voeten van mijn alles binnen no time aan gort krijgende zes uur per dag buiten wezende jongeman! Toch bedankt voor de tip :) Ik hou me aanbevolen voor betaalbaardere opties en intussen is het eelt kweken op die voetzolen voor de zomer 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 27 juni 2019 @ 14:01:40 #191
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187631240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 13:45 schreef minilot het volgende:

[..]

*slik*
No way dat ik dat ga betalen voor de razendsnel groeiende voeten van mijn alles binnen no time aan gort krijgende zes uur per dag buiten wezende jongeman! Toch bedankt voor de tip :) Ik hou me aanbevolen voor betaalbaardere opties en intussen is het eelt kweken op die voetzolen voor de zomer 8-)
Birkenstock? die vallen ruim in de kleinere maten en je kan er alles mee doen zonder dat ze al te snel lelijk worden. Prijs is redelijk.

Je hebt tegenwoordig ook een kunststof versie die nog iets goedkoper is, maar daar heb ik geen ervaring mee.
  donderdag 27 juni 2019 @ 21:53:12 #192
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_187638766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 13:45 schreef minilot het volgende:

[..]

*slik*
No way dat ik dat ga betalen voor de razendsnel groeiende voeten van mijn alles binnen no time aan gort krijgende zes uur per dag buiten wezende jongeman! Toch bedankt voor de tip :) Ik hou me aanbevolen voor betaalbaardere opties en intussen is het eelt kweken op die voetzolen voor de zomer 8-)
Barefoot schoenen vallen breed, ruimte voor de voet is de filosofie (plus dunne flexibele zool). Bobux, vivo barefoot.
Manlief is hier de voet ontwikkelingsfanaat :+ een van de eerste schoentjes hier waren tweedehands bobux.
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:09:06 #193
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187639084
Jacob heeft al weken zijn schoenen niet aangehad. Hij draagt alleen nog maar (niks of) de Teva's, op koudere dagen met sokken, en die zijn op maat te stellen. Voor regen hebben we laarzen. Dit is geen bewust beleid maar ik realiseer het me door je vraag en denk dus: kan je niet even wachten met die nieuwe schoenen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187846595
Ik ben aan het kijken voor een UV pakje voor Juul, we gaan over 2 weken op vakantie en ze is dan 13 maanden. Ze valt wat betreft kleding een beetje tussen 80 en 86 in nu. Ze heeft lekkere spekbeentjes en armpjes waardoor bepaalde merken vrij strak zitten.

Nu zag ik dit pakje https://www.lidl-shop.nl/(...)CEAQYBiABEgK4DfD_BwE maar welke maat moet ik dan kiezen, 74/80 lijkt me te krap voor haar, maar 86/92 weer zo groot.
Heeft iemand ervaring met zwemkleding van de Lidl? Ik weet dat de regen- en skikleding altijd groot viel, maar of dat voor de zwemkleding ook zo is?
  woensdag 10 juli 2019 @ 14:51:24 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_187846608
Zwemkleding valt bijna altijd op maat of kleiner, is mijn ervaring. Van alle merken.
disclaimer
pi_187846805
Je kunt ook bij Decathlon kijken, die hebben altijd heel veel UV-shirtjes/pakjes etc. Ik vind ze wel heel klein vallen daar, Sjaak met maat 110 draagt een UV-shirt maat 6year.
  woensdag 10 juli 2019 @ 16:04:25 #197
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187847491
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:49 schreef exode het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een UV pakje voor Juul, we gaan over 2 weken op vakantie en ze is dan 13 maanden. Ze valt wat betreft kleding een beetje tussen 80 en 86 in nu. Ze heeft lekkere spekbeentjes en armpjes waardoor bepaalde merken vrij strak zitten.

Nu zag ik dit pakje https://www.lidl-shop.nl/(...)CEAQYBiABEgK4DfD_BwE maar welke maat moet ik dan kiezen, 74/80 lijkt me te krap voor haar, maar 86/92 weer zo groot.
Heeft iemand ervaring met zwemkleding van de Lidl? Ik weet dat de regen- en skikleding altijd groot viel, maar of dat voor de zwemkleding ook zo is?
Ik zou 86/92 pakken dan :Y het is altijd vrij strak spul dus in t ergste geval zit het wat losser omdat het groter is.. Zolang je geen lange mouwen/pijpen hebt is dat niet zo'n ramp denk ik?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187850305
Thx! Ik ga de 86/92 bestellen, ik kan voor ¤7 wel een gok nemen :)
pi_187850876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:18 schreef exode het volgende:
Thx! Ik ga de 86/92 bestellen, ik kan voor ¤7 wel een gok nemen :)
Of je besteld beide en stuurt degene retour die niet past.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_187853562
Wil je als ie binnen is laten weten hoe 86/92 valt? :)
pi_187876285
Misschien een beetje offtopic, maar wat doen jullie met deze dagen jullie kinderen aan? Blote armen en/of blote benen? Vind het best lastig :)
  vrijdag 12 juli 2019 @ 07:51:02 #202
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187876398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar wat doen jullie met deze dagen jullie kinderen aan? Blote armen en/of blote benen? Vind het best lastig :)
Ollie heeft korte mouwen en een lange broek aan en nu met regen dichte schoenen. Van de week liep hij steeds op slippers.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 12 juli 2019 @ 08:07:17 #203
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187876521
www.z8.nl heeft %50 korting.

OT:
Lange mouwen, lange pijpen en dichte schoenen. Wel dunne kleding.
Protège moi de mes désirs.
pi_187876524
Lange broek met t-shirt en sneakers. Als het frisser wordt, gaat er nog een hemd onder het t-shirt. Maar mijnes loopt ook graag in korte broek, ook als ik het zelf te fris zou vinden.

Dus ik vraag het hem gewoon. Soms loopt ie dan even de tuin in om te voelen hoe het weer is :D
pi_187876765
Bij een meisje vind ik het praktisch om een jurk met korte mouwen aan te doen met een legging in de ochtend, die kan dan uit als het warm genoeg is.
Begin van de week had ze een lange broek met t-shirt aan.
pi_187876857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 08:36 schreef Nolita het volgende:
Bij een meisje vind ik het praktisch om een jurk met korte mouwen aan te doen met een legging in de ochtend, die kan dan uit als het warm genoeg is.
Begin van de week had ze een lange broek met t-shirt aan.
Ik heb ook zoiets ook maar gedaan vandaag. Tshirtje, rok, legging.

Z8 met 50% is misschien nog wel leuk. Voor de volle prijs vind ik de spullen bedroevend slecht van kwaliteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 12-07-2019 09:02:09 ]
  vrijdag 12 juli 2019 @ 09:12:17 #207
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187877114
Ik doe met dit weer dus 3/4 broek, tshirt, enkelsokjes, lage dichte schoenen en een vest mee.
Echt nog te warm voor helemaal lang :D
  vrijdag 12 juli 2019 @ 09:13:16 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187877124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 08:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
www.z8.nl heeft %50 korting.

Zitten wel geinige dingetjes bij, heb je nog wat gekocht?
pi_187877409
Ik ga zo mijn slag slaan bij Z8, ik ben er dol op :@ Sommige dingen vallen wel tegen, maar als je het gewoon goed wast dan blijft het echt wel mooi hoor. Ik zie zeker wel verschil met h&m kwaliteit en zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:01:49 #210
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187877686
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Zitten wel geinige dingetjes bij, heb je nog wat gekocht?
In de lokale kinderkledingwinkel was laatst 60% korting, dus ik heb al veel Z8 en T’ND gekocht. Sla deze keer dus over.. :)
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:26:30 #211
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187877990
Ik snap echt de aantrekkingskracht van z8 niet, ik vind het zo schreeuwerig lelijk! 🙈😬
pi_187878080
Het is ook niet mijn merk, net zoals Vingino, heb ik ook niks mee. Tumble vind ik soms wel leuk, vooral de spijkerbroekjes zitten teetje erg mooi.
pi_187878087
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap echt de aantrekkingskracht van z8 niet, ik vind het zo schreeuwerig lelijk! 🙈😬
Nou ja, het ziet er inderdaad niet echt basic uit :') Maar blijkbaar is het erg gewild want het loopt nog steeds als een trein.

Sommige stukken vind ik wel leuk, ze hebben nu een jurkje met gekleurde ballen erop die ik wel aardig vind.

Ik vind wel met Z8 dat het weinig vernieuwend is. Elk seizoen jurkjes met hetzelfde model, evenals debroeken. Print is ook niet heel verrassend. Maargoed, prima als je er wel van houdt :)
  vrijdag 12 juli 2019 @ 11:00:28 #214
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187878484
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap echt de aantrekkingskracht van z8 niet, ik vind het zo schreeuwerig lelijk! 🙈😬
Niet alles, maar sommige dingen zijn wel leuk.
Ik houd wel van all over printjes of setjes met print op print :D (niet zo zeer teksten).

Ik ben ook altijd helemaal weg van Molo, dat moet ook maar net je smaak zijn.

Kan er niets aan doen :7 maar ik vind het helemaal prachtig.
Denk dat veel dat ook te schreeuwerig zullen vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 11:06:10 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187878568
Hahaha ja die vind ik ook vreselijk :+ (sommige dingen van Molo vind ik wel OK).

Ik vind het bij z8 ook nog een soort fantasieloos schreeuwerig ofzo 🙈. Dat eeuwige hardroze met ofwel grijs ofwel donkerblauw, en dan het liefst nog met zo'n net-niet-dierenprint. En voor jongens een soort dure C&A, veel tekst/cijfer/ordi-vinginoprint.

Sorry, tot zover mijn watboeitjulliehet-mening :+
  vrijdag 12 juli 2019 @ 11:15:57 #216
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187878700
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak.
Protège moi de mes désirs.
pi_187879805
Ik ben het met je eens hoor spees. Helaas is mijn schoonzus er wel fan van en hebben ze matchende kleding, dus mijn kinderen hebben er nog wel wat kleding van, maar niets waar ik geld aan uitgegeven heb. Wel voor zoon gelukkig 2 leuke vesten, zonder teksten (en een broek vol teksten die hij niet aan wil, terecht :@ ). Dus als je goed zoekt hebben ze nog wel wat leuks. Alleen allemaal donker, wat ik voor kinderen sowieso zelf niet zou kopen.

Wat ik btw wel jammer vind is dat ik nergens borgvesten voor meiden kan vinden behalve van z8. Mocht iemand daar nog tips voor hebben hoor ik het graag! Borgvesten O+
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_187879909
smaak en meningen, maar is het echt nodig om te verkondigen hoe afschuwelijk lelijk je Z8 vindt direct nadat iemand heeft verteld Z8 mooi te vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 12-07-2019 12:42:26 ]
pi_187880054
Z8 heeft voor meisjes een korte broek met sterren, die ga ik wel misschien kopen nu in de sale. Ik hou van sterrenprint O+
pi_187880488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef Elleska het volgende:
smaak en meningen, maar is het echt nodig om te verkondigen hoe afschuwelijk lelijk je Z8 vindt direct nadat iemand heeft verteld Z8 mooi te vinden?
Nou ja, dit. Hou je dan stil of benoem alleen dat het niet jouw smaak is. Klaar.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 13:19:32 #221
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_187880779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:28 schreef FlyingFish het volgende:
Wat ik btw wel jammer vind is dat ik nergens borgvesten voor meiden kan vinden behalve van z8. Mocht iemand daar nog tips voor hebben hoor ik het graag! Borgvesten O+
Geen idee of je dit wel acceptabel vindt, maar Billy en Lilly heeft ook elk jaar borgvesten, bv:
https://www.billy-lilly.n(...)-dark-grey-1712.html en https://www.billy-lilly.n(...)lack-melee-1714.html (uitverkocht in grote maten, maar voor het idee, er komen in augustus/ september vast weer nieuwe in de collectie).

Ik heb er voor de jongens een aantal vesten van gehad. Prima kwaliteit, en lekker warm. Qua maat valt het wat kleiner. Peuter met maat 104/110 past perfect in het borgvest 110/116.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 14:51:39 #222
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187882267
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef Elleska het volgende:
smaak en meningen, maar is het echt nodig om te verkondigen hoe afschuwelijk lelijk je Z8 vindt direct nadat iemand heeft verteld Z8 mooi te vinden?
Was niet broodnodig nee. Maar ik kon me niet inhouden, mea culpa.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:06:31 #223
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187883732
Boden.co.uk verkoopt ook borgvesten maar wel flink aan de prijs. Ollie doet echter gemiddeld 2 tot 3 jaar er mee dus dat is wel te verantwoorden vind ik. Valt wel erg groot!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_187884770
Ik vind Z8 wel mooi. Qua prijs / kwaliteit vind ik het mooie kleding die ook na vaak wassen mooi blijft en vind het kwalitatief niet te vergelijken met C&A, Zeeman of H&M. Alleen ben ik geen fan van grote teksten dus komende winter sla ik over.

En gelukkig was de kleine vanochtend om 5 uur wakker dus kon toen gelijk wat in de sale kopen *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187885021
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:19 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Geen idee of je dit wel acceptabel vindt, maar Billy en Lilly heeft ook elk jaar borgvesten, bv:
https://www.billy-lilly.n(...)-dark-grey-1712.html en https://www.billy-lilly.n(...)lack-melee-1714.html (uitverkocht in grote maten, maar voor het idee, er komen in augustus/ september vast weer nieuwe in de collectie).

Ik heb er voor de jongens een aantal vesten van gehad. Prima kwaliteit, en lekker warm. Qua maat valt het wat kleiner. Peuter met maat 104/110 past perfect in het borgvest 110/116.
Thanks! Ik ga het in de gaten houden voor volgend jaar! Jammer dat het klein valt, anders had ik gelijk kunnen bestellen. Een vest moet ook lekker ruim vallen imo. Het is ook niet helemaal mijn smaak, maar prima bij gebrek aan beter :)

Boden had ik echt nog nooit van gehoord en ziet er ook prima uit, maar voor neutrale vesten idd redelijk aan de prijs. En mijn meiden zijn helaas nog flink in de groei nog, die doen nog niet zo lang met de meeste spullen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_187885318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef Elleska het volgende:
smaak en meningen, maar is het echt nodig om te verkondigen hoe afschuwelijk lelijk je Z8 vindt direct nadat iemand heeft verteld Z8 mooi te vinden?
Ach, dan moet ze hier niet komen, want dan vind ze mijn kind vast spuuglelijk, ik heb de halve zomercollectie *) _O- Gelukkig is smaak heel persoonlijk :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 12 juli 2019 @ 17:30:20 #227
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187885328
Borgvest :D had nog nooit van die term gehoord tot vandaag. als ik t goed begrijp van de plaatjes is het een sweatvest gevoerd met tedsystof? En gebruiken jullie het dan als n soort tussenjas :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187885354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Borgvest :D had nog nooit van die term gehoord tot vandaag. als ik t goed begrijp van de plaatjes is het een sweatvest gevoerd met tedsystof? En gebruiken jullie het dan als n soort tussenjas :?
Klopt! Zijn heel dik, warm en zacht. Vorige winter deed ik ze ook wel eens aan als gewone jas zo warm waren ze.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187886508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Borgvest :D had nog nooit van die term gehoord tot vandaag. als ik t goed begrijp van de plaatjes is het een sweatvest gevoerd met tedsystof? En gebruiken jullie het dan als n soort tussenjas :?
Ik ken de term ook via hier :D maar het is idd zo’n vest. Ik gebruik hem vooral voor buiten in het voorjaar en de herfst ipv jas. En als het heel koud is gewoon als trui. M’n zoon is er groot fan van omdat hij er makkelijker in kan bewegen dan in een gewone jas.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:16:34 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_187905832
Ik wil wat kleding bestellen bij Next voor mijn zoontje van 100 cm (of inmiddels 101/102 ofzo) en maat 104. Bij next kan je kiezen tussen 98/104 en 104/110. Ik twijfel zo! Iemand ervaring met deze maten en hoe ze vallen bij Next?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:13:57 #231
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187906664
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil wat kleding bestellen bij Next voor mijn zoontje van 100 cm (of inmiddels 101/102 ofzo) en maat 104. Bij next kan je kiezen tussen 98/104 en 104/110. Ik twijfel zo! Iemand ervaring met deze maten en hoe ze vallen bij Next?
Ik zou gaan voor de 98/104. Wat je ook kunt doen (want retourneren bij next kost geld) is eerst een item bestellen via Zalando in de 2 verschillende maten. Zo heb ik het gedaan :D al is een item wel iets duurder, alsnog is het goedkoper dan de retourkosten bij next. En ik vind dat de maten van de items wel gelijk gaan.
  zondag 14 juli 2019 @ 12:20:21 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_187913599
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor de 98/104. Wat je ook kunt doen (want retourneren bij next kost geld) is eerst een item bestellen via Zalando in de 2 verschillende maten. Zo heb ik het gedaan :D al is een item wel iets duurder, alsnog is het goedkoper dan de retourkosten bij next. En ik vind dat de maten van de items wel gelijk gaan.
Dank je! Ik ga eens kijken bij zalando.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_187915893
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor de 98/104. Wat je ook kunt doen (want retourneren bij next kost geld) is eerst een item bestellen via Zalando in de 2 verschillende maten. Zo heb ik het gedaan :D al is een item wel iets duurder, alsnog is het goedkoper dan de retourkosten bij next. En ik vind dat de maten van de items wel gelijk gaan.
Of je betaalt met Paypal, dan mag je de retourkosten bij Paypal terugvragen. Mag iets van 10-12 keer per jaar meen ik en geldt voor al je Paypal-aankopen.

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

(Pro-tip: eerst zelf voorschieten, foto maken van verzendlabel en betaalbewijs, formulier invullen in je PP account en foto uploaden werkt het makkelijkst. Ingehouden retourkosten terugvragen kan ook, maar is veel omslachtiger is mijn ervaring)
  zondag 14 juli 2019 @ 16:10:23 #234
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_187918188
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:42 schreef Mineola het volgende:

[..]

Of je betaalt met Paypal, dan mag je de retourkosten bij Paypal terugvragen. Mag iets van 10-12 keer per jaar meen ik en geldt voor al je Paypal-aankopen.

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

(Pro-tip: eerst zelf voorschieten, foto maken van verzendlabel en betaalbewijs, formulier invullen in je PP account en foto uploaden werkt het makkelijkst. Ingehouden retourkosten terugvragen kan ook, maar is veel omslachtiger is mijn ervaring)
Oh nog beter! Thanks!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 14 juli 2019 @ 19:40:49 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187923243
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:42 schreef Mineola het volgende:

[..]

Of je betaalt met Paypal, dan mag je de retourkosten bij Paypal terugvragen. Mag iets van 10-12 keer per jaar meen ik en geldt voor al je Paypal-aankopen.

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

(Pro-tip: eerst zelf voorschieten, foto maken van verzendlabel en betaalbewijs, formulier invullen in je PP account en foto uploaden werkt het makkelijkst. Ingehouden retourkosten terugvragen kan ook, maar is veel omslachtiger is mijn ervaring)
Ja, ik zit ver boven de 12x :P dus heeft voor mij geen zin.
Of is dat eigenlijk per webshop? nee toch?
  zondag 14 juli 2019 @ 22:09:22 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_187926477
Ik gok meestal eerst op de grotere maat. Als dat echt te ruim is kan ik het altijd nog in de kast leggen voor volgend jaar oid.

Alles dubbel bestellen en dan retourneren is echt superslecht voor die webshops en bovendien ook nog allemaal dubbel transport.... Ik krijg daar steeds meer moeite mee dus probeer echt bewust te shoppen.
pi_187931897
Ik zweer ook bij borgvesten, ze zitten vaak lekkerder dan een winterjas dus makkelijk met spelen. En ideaal voor het tussenweer, zeker als het nog net te warm is voor een winterjas worden de borgvesten hier dagelijks gedragen.

Z8 is inderdaad ook het merk waar ik steeds op terugval voor wat betreft borgvesten, 1 keer heb ik er 1 gehad van Tumble n Dry maar die heeft ze dit jaar ook niet volgens mij. Billy en Lilly zag ik hier idd al genoemd, Like Flo heeft ze volgens mij ook wel eens gehad.
pi_187937729
Iemand zo uit het hoofd een jurk met dino's ergens gezien? Maat 128/134? Of als je er in de nieuwe collecties ergens één tegenkomt de komende tijd... Ik hoor het graag!!
Met een meidenkwartet
  maandag 15 juli 2019 @ 18:08:40 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_187938447
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:19 schreef Cathmar het volgende:
Iemand zo uit het hoofd een jurk met dino's ergens gezien? Maat 128/134? Of als je er in de nieuwe collecties ergens één tegenkomt de komende tijd... Ik hoor het graag!!
Ik zie ze wel vaak bij Ali Express
pi_187938501
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik zie ze wel vaak bij Ali Express
Mmm nood oplossing. Maar onthoud ik!
Met een meidenkwartet
pi_187938593
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:19 schreef Cathmar het volgende:
Iemand zo uit het hoofd een jurk met dino's ergens gezien? Maat 128/134? Of als je er in de nieuwe collecties ergens één tegenkomt de komende tijd... Ik hoor het graag!!
https://www.etsy.com/nl/l(...)k&ref=sr_gallery-1-7
  maandag 15 juli 2019 @ 20:35:33 #242
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_187941077
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:19 schreef Cathmar het volgende:
Iemand zo uit het hoofd een jurk met dino's ergens gezien? Maat 128/134? Of als je er in de nieuwe collecties ergens één tegenkomt de komende tijd... Ik hoor het graag!!
Ik heb ze bij next wel eens gezien. Weet niet of ze er momenteel ook zijn.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:17:50 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_187944710
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:35 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ik heb ze bij next wel eens gezien. Weet niet of ze er momenteel ook zijn.
Die gaan meestal maar tot 122.....
pi_187945795
Zeeman heeft momenteel meisjesspul met dino's, zag ik. Jurk weet ik niet zeker, maar mss is online iets te vinden daarover?
pi_187946897
Via Amazon.com meerdere dino jurken voor niet al te gekke prijzen
pi_187952610
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:55 schreef Jentin het volgende:
Zeeman heeft momenteel meisjesspul met dino's, zag ik. Jurk weet ik niet zeker, maar mss is online iets te vinden daarover?
O echt? Zal mijn moeder er eens langs sturen. Thanks.
Met een meidenkwartet
pi_187952688
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 07:22 schreef Takkie88 het volgende:
Via Amazon.com meerdere dino jurken voor niet al te gekke prijzen
Ahhhh ik regel al mijn boodschappen en aankopen via Amazon dus ik zit meteen even te kijken. Maar heb de indruk dat ik meestal Ali express jurkjes zie. Ik kijk vanavond even verder. Thanks.
Met een meidenkwartet
pi_187989993
Verkeerde topic.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 14:53:40 #249
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188022832
Weet iemand een webshop waar ze nog zomerjasjes verkopen..? Kaptein besloot weer n groeispurtje te doen en de winkels hangen alweer vol herfst/winter jassen :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188024079
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 14:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand een webshop waar ze nog zomerjasjes verkopen..? Kaptein besloot weer n groeispurtje te doen en de winkels hangen alweer vol herfst/winter jassen :')
Waar hou je van? Regenjas, parka, spijkerjack? En welke maat heb je nodig?
Next heeft nog jacks.
Tumble ‘n Dry heeft ook nog een en ander.
Zara of Hema?
pi_188024596
Zeeman heeft online ook nog een paar zomerjasjes, zag ik net.
A balanced diet is a cookie in each hand
  zaterdag 20 juli 2019 @ 16:33:18 #252
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188024686
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 16:01 schreef Malteser het volgende:

[..]

Waar hou je van? Regenjas, parka, spijkerjack? En welke maat heb je nodig?
Next heeft nog jacks.
Tumble ‘n Dry heeft ook nog een en ander.
Zara of Hema?
N jack, niet mega schreeuwerig qua kleuren of tekst/print. Maat 98 trouwens.

Geen regenjas, een beetje ademend is wel fijn, waterdicht is handig maar hoeft niet.

Ik vind bijna alleen nog maar lelijke vingino :r of 40+¤ wat ik ook wat veel vind voor n maand of 2. Zara online heb ik nog niet bekeken, ga ik even doen, goeie. Bij next vind ik de maten altijd n gedoetje :@ omdat ik nooit kan inschatten hoe t valt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 20 juli 2019 @ 16:42:07 #253
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188024895
En dan zie ik er toch ineens een bij next, met hysterische print en ik vind m nog leuk ook :') vergeet alles wat ik net zei :D _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188025526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
En dan zie ik er toch ineens een bij next, met hysterische print en ik vind m nog leuk ook :') vergeet alles wat ik net zei :D _O-
Hahaha prima toch! :)
pi_188073863
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:54 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wil je als ie binnen is laten weten hoe 86/92 valt? :)
Vandaag heeft Juul hem voor het eerst aan. Juul hangt dus tussen 80 en 86 in en het pakje 86/92 past prima. Niet strak maar zeker ook niet flodderig of zo. Kortom ik zou niet de kleinere maat kiezen.
pi_188090249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 14:41 schreef exode het volgende:

[..]

Vandaag heeft Juul hem voor het eerst aan. Juul hangt dus tussen 80 en 86 in en het pakje 86/92 past prima. Niet strak maar zeker ook niet flodderig of zo. Kortom ik zou niet de kleinere maat kiezen.
Oke bedankt! ^O^
pi_188102254
Weet iemand hoe Lindex valt? :s)
♥ J & S
pi_188102943
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:55 schreef klaprooss het volgende:
Weet iemand hoe Lindex valt? :s)
Hier 1 trui van Lindex voor de oudste en die valt gewoon op maat. Goed model
  woensdag 24 juli 2019 @ 22:35:34 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_188103201
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:55 schreef klaprooss het volgende:
Weet iemand hoe Lindex valt? :s)
Ollie heeft heel veel Lindex gehad in het verleden en het viel altijd op maat of een tikkeltje ruim.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_188103381
Top! Dank jullie
♥ J & S
  woensdag 24 juli 2019 @ 23:18:51 #261
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188103909
Ik vond het voor mijn dochter ook altijd op maat vallen.
pi_188310538
Hoe valt Kiabi over het algemeen? :s) met welke merken is het te vergelijken?
pi_188311280
Kiabi valt vrij klein. Vergelijkbaar met C&A.
pi_188615325
Ook even een vraag over Kiabi. Ik zie daar soms als kledingmaten aangegeven: 2A, 3A, 4A, 5A etc. Wat houden die maten in? Bedoelen ze daar leeftijd mee?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 25 augustus 2019 @ 11:32:36 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_188615429
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:21 schreef Franny_G het volgende:
Ook even een vraag over Kiabi. Ik zie daar soms als kledingmaten aangegeven: 2A, 3A, 4A, 5A etc. Wat houden die maten in? Bedoelen ze daar leeftijd mee?
Ja, het is Frans dus 2 ans, 3 ans etc
pi_188615606
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:21 schreef Franny_G het volgende:
Ook even een vraag over Kiabi. Ik zie daar soms als kledingmaten aangegeven: 2A, 3A, 4A, 5A etc. Wat houden die maten in? Bedoelen ze daar leeftijd mee?
Maar valt wel kleiner. Sac is 5 bijna 6 maar past dat 8a
pi_188616202
Hier viel kiabi gewoon goed. Broeken niet te wijd.
pi_188617812
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:32 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, het is Frans dus 2 ans, 3 ans etc
Oh ja, tuurlijk!

Klein vallen is hier wel fijn, zeker bij broeken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_188667551
Op welke leeftijd stop je zo'n beetje met rompertjes :? Mijn dreumes zit nu in de grootste maat (vd hema althans, 98/104) maar kan me niet voorstellen dat hij op heel korte termijn dingen met zindelijkheid en onderbroeken gaat doen :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:38:25 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188667618
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Op welke leeftijd stop je zo'n beetje met rompertjes :? Mijn dreumes zit nu in de grootste maat (vd hema althans, 98/104) maar kan me niet voorstellen dat hij op heel korte termijn dingen met zindelijkheid en onderbroeken gaat doen :?
Hier toen ze zindelijk werd vlak voor haar derde verjaardag. Maat 80-86 dus.

Denk niet dat er echt een duidelijk antwoord op te vinden is.
Ja, wellicht wanneer de grootste maat niet meer past, of wanneer hij zindelijk wordt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:39:45 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188667640
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Op welke leeftijd stop je zo'n beetje met rompertjes :? Mijn dreumes zit nu in de grootste maat (vd hema althans, 98/104) maar kan me niet voorstellen dat hij op heel korte termijn dingen met zindelijkheid en onderbroeken gaat doen :?
Volgens mij ben ik rond 2 jaar gestopt met dochter, toen was ze zindelijk.
Ik denk dat ik nu ook rond 2 jaar maar eens ga kijken hoe en wat.
pi_188667781
Wij zijn ook gestopt toen hij niet meer in de grootste maat paste. Was nog láng niet zindelijk, maar in de meeste onderbroeken blijkt ook prima een luier te passen. :P
pi_188667928
Als de grootste maat te klein is zou je eventueel nog romperverlengers kunnen gebruiken.
pi_188668011
Ah onderbroeken passen over luiers :D ^O^ dat scheelt een hoop
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:26:30 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_188668547
Wij hebben bij onze dochter al vanaf anderhalf ofzo onderbroekjes over de luier gedaan ipv rompers. Volgens mij was het toen een periode warm waardoor een romper niet fijn was (maar zonder iets erover zakt een luier zo uit) en toen beviel het me wel, de snelheid van verschonen ten opzichte van met een romper :+. Ollie draagt nu op warme dagen al een onderbroek van zn zus over zn luier ^O^
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:30:16 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188668618
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:38 schreef Molo het volgende:
Hier toen ze zindelijk werd vlak voor haar derde verjaardag. Maat 80-86 dus.
:D

Ik wilde net dit typen:
Wij zijn overgestapt met anderhalf, hij zat toen in maat 92.
KuikenGuppy
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:31:52 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188668647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah onderbroeken passen over luiers :D ^O^ dat scheelt een hoop
Ik vond een romper in de zomer veel te warm voor mijn dreumes.
KuikenGuppy
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:50:07 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188668958
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D

Ik wilde net dit typen:
Wij zijn overgestapt met anderhalf, hij zat toen in maat 92.
Mijn man is van Zweedse komaf en eigenlijk een soort tomte, een kabouter :@

Echt alle jaren erna geboren kinderen hebben haar allang ingehaald, te erg :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188669705
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D

Ik wilde net dit typen:
Wij zijn overgestapt met anderhalf, hij zat toen in maat 92.
Heb je dan een grotere maat onderbroekjes zodat er een luier inpast of zijn die kleine maatjes zo dat dat gewoon past :D? #peuternoob
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 16:15:51 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188670284
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Heb je dan een grotere maat onderbroekjes zodat er een luier inpast of zijn die kleine maatjes zo dat dat gewoon past :D? #peuternoob
Gewoon in de winkel kijken naar wat je denkt dat past :').
Mijn oudste zoon kreeg toen hij 1,5 was onderbroeken in maat 98 en die maat draagt hij 4 jaar later nog :'). De onderbroeken zijn, toen hij zindelijk werd, wel verruild voor boxershorts.
KuikenGuppy
pi_188670975
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon in de winkel kijken naar wat je denkt dat past :').
Mijn oudste zoon kreeg toen hij 1,5 was onderbroeken in maat 98 en die maat draagt hij 4 jaar later nog :'). De onderbroeken zijn, toen hij zindelijk werd, wel verruild voor boxershorts.
net zo random als bij alle kleding stukken dus :D ik ga er eens naar kijken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188674642
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

net zo random als bij alle kleding stukken dus :D ik ga er eens naar kijken
Hier paste maat 92 van de Zeeman (dat is daar de kleinste maat) het beste bij mijn smalle jongetje.
Maat 86/92 van Hema valt breder dan Zeeman. Die van de WE maat 92 vallen er precies tussenin.
Dus voor als je bij één van deze drie ketens gaat winkelen: Zeeman valt het ‘kleinst’, dan WE, dan Hema.
Toen Twix eenmaal zindelijk was, pasten de boxers inmiddels ook zonder luier. Dus wij hebben dezelfde maat boxers al een hele tijd in gebruik, eerst met luier en later zonder.
pi_188675749
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:56 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hier paste maat 92 van de Zeeman (dat is daar de kleinste maat) het beste bij mijn smalle jongetje.
Maat 86/92 van Hema valt breder dan Zeeman. Die van de WE maat 92 vallen er precies tussenin.
Dus voor als je bij één van deze drie ketens gaat winkelen: Zeeman valt het ‘kleinst’, dan WE, dan Hema.
Toen Twix eenmaal zindelijk was, pasten de boxers inmiddels ook zonder luier. Dus wij hebben dezelfde maat boxers al een hele tijd in gebruik, eerst met luier en later zonder.
Ik heb ook n smallerd (met wel nog een uitpuilend babybuikje O+) dus ga eerst maar eens bij de zeeman kijken :Y thnx allemaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 21:09:55 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188676214
Met de herfst en winter in aantocht wil ik juist nog wel even door met rompers, had ik bedacht. Net maat 92 aangetikt dus dat zal ook wel lukken ^O^ . En nu in de hitte loopt hij gewoon veel bloot, dat is toch het allerkoelste.

Kiezen jullie allemaal voor boxers ipv 'gewone' onderbroeken bij jullie jongens? Ik ben natuurlijk geen man, maar dat lijkt me zo gepropt zitten in die broeken. Of willen ze net als hun vader?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188677085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:09 schreef Lemijn het volgende:
Met de herfst en winter in aantocht wil ik juist nog wel even door met rompers, had ik bedacht. Net maat 92 aangetikt dus dat zal ook wel lukken ^O^ . En nu in de hitte loopt hij gewoon veel bloot, dat is toch het allerkoelste.

Kiezen jullie allemaal voor boxers ipv 'gewone' onderbroeken bij jullie jongens? Ik ben natuurlijk geen man, maar dat lijkt me zo gepropt zitten in die broeken. Of willen ze net als hun vader?
Ik vind rompers ook nog wel even makkelijk....

Mijn T draagt alles door elkaar. Als boxers dan wel strakke, trouwens. Hij heeft ook een paar meisjes onderbroeken, omdat ik toen geen enkele slips voor jongens kon vinden. Hij draagt ze graag, maar ik merk dat z'n piemel er toch makkelijk uithangt dan. ..
pi_188677874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik heb ook n smallerd (met wel nog een uitpuilend babybuikje O+) dus ga eerst maar eens bij de zeeman kijken :Y thnx allemaal
Deze week in de aanbieding.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:09 schreef Lemijn het volgende:
Met de herfst en winter in aantocht wil ik juist nog wel even door met rompers, had ik bedacht. Net maat 92 aangetikt dus dat zal ook wel lukken ^O^ . En nu in de hitte loopt hij gewoon veel bloot, dat is toch het allerkoelste.

Kiezen jullie allemaal voor boxers ipv 'gewone' onderbroeken bij jullie jongens? Ik ben natuurlijk geen man, maar dat lijkt me zo gepropt zitten in die broeken. Of willen ze net als hun vader?
Gekozen voor (aansluitende) boxers, simpelweg omdat ik dat 100 keer mooier vind. Hoor hem (en zijn vader) nooit piepen over proppen. Maar we kiezen dan ook voor boxers met enigszins aansluitende pijpjes.
Twix weet dus niet beter en heeft net als papa boxershorts en dat vindt hij stoer.
pi_188678016
Ik zweer 's zomers bij rompers. Dat eeuwige zand in die luier anders. Dat houdt een romper toch redelijk tegen. Ik vind rompers sowieso fijn om de boel op zijn plek te zouden. Hier dus rompers tot ze zindelijk waren/zijn. Duurt met S echt nog een hele tijd (wordt 3 in okt)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:07:58 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188678033
Zo groot is die lul en zak toch nog niet hoop ik? :D

Hier voor meisje boxers. Slipjes gingen tussen haar billen zitten :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:11:47 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188678227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:09 schreef Lemijn het volgende:
Met de herfst en winter in aantocht wil ik juist nog wel even door met rompers, had ik bedacht. Net maat 92 aangetikt dus dat zal ook wel lukken ^O^ . En nu in de hitte loopt hij gewoon veel bloot, dat is toch het allerkoelste.

Kiezen jullie allemaal voor boxers ipv 'gewone' onderbroeken bij jullie jongens? Ik ben natuurlijk geen man, maar dat lijkt me zo gepropt zitten in die broeken. Of willen ze net als hun vader?
Goed sluitende boxers, staan mooi en zitten lekker (aldus 2 van mijn 3 mannen - de 3e draagt nog een luier). Bij een slip krijg ik al snel het idee dat het zaakje wordt afgekneld en ik wil tzt wel graag kleinkinderen :Y).
KuikenGuppy
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:52:07 #290
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188679604
Ja dat zand in die luier.... vele malen moeilijker weg te vegen dan een beetje poep. Goed extra argument om nog even zo door te gaan want Jacob woont zowat in de zandbank.

Dank voor jullie toelichting ^O^ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 28 augustus 2019 @ 23:50:49 #291
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188680813
Is het raar dat ik een romper koeler vind ogen dan veel bloot? zal wel lekker veel zweet opnemen ofzo.
Over rompers gesproken, ik ben zo goed geslaagd bij de Zeeman dit keer :D tip! leuke printjes en kleurtjes.
pi_188683861
Mijn oudste past nog steeds de onderbroeken die ik kocht voor over de luier. De enige waarbij onderbroeken weggaan door slijtage ipv te klein.

Voor mijn meiden trouwens ook vaak boxers. Wel zo fijn als ze net jurk ondersteboven aan het klimrek hangen.

Ik zweer bij ondergoed van de Action. Sluit mooi aan. Cozy heet het geloof ik. Bij oudste zit Lindex en Maxomorra ook mooi.
pi_188683975
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef Kyara het volgende:
Mijn oudste past nog steeds de onderbroeken die ik kocht voor over de luier. De enige waarbij onderbroeken weggaan door slijtage ipv te klein.

Voor mijn meiden trouwens ook vaak boxers. Wel zo fijn als ze net jurk ondersteboven aan het klimrek hangen.

Ik zweer bij ondergoed van de Action. Sluit mooi aan. Cozy heet het geloof ik. Bij oudste zit Lindex en Maxomorra ook mooi.
Ik probeer te bedenken wat je hiermee bedoelt maar ik kom er niet uit :+

Ik vind dat ondergoed van Cozy of zoiets ook prima, die tekst op de band wel zo lellik :') maar goed het is maar ondergoed. Bij die kleinere maten die in de breedte nog wel passen komt er steeds een bilspleet boven de broek, dus dan gaan we over naar de volgende maat. Maar het stretcht wel 100 jaar mee ja, ik denk dat ik ze nog wel pas :')
pi_188684280
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik probeer te bedenken wat je hiermee bedoelt maar ik kom er niet uit :+

Ik vind dat ondergoed van Cozy of zoiets ook prima, die tekst op de band wel zo lellik :') maar goed het is maar ondergoed. Bij die kleinere maten die in de breedte nog wel passen komt er steeds een bilspleet boven de broek, dus dan gaan we over naar de volgende maat. Maar het stretcht wel 100 jaar mee ja, ik denk dat ik ze nog wel pas :')
Een slip kan verschuiven en meer inkijk geven, met een boxershort heb je dat niet.
pi_188687980
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:37 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Een slip kan verschuiven en meer inkijk geven, met een boxershort heb je dat niet.
Dit idd. Bij Zeeman ondergoed kijk je zo naar binnen, dat er sluit gewoon niet goed aan hier.

Hier trouwens helemaal geen teksten op Cozy ondergoed :?
pi_188687986
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:07 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dit idd. Bij Zeeman ondergoed kijk je zo naar binnen, dat er sluit gewoon niet goed aan hier.

Hier trouwens helemaal geen teksten op de band van Cozy ondergoed :?
pi_188693934
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed sluitende boxers, staan mooi en zitten lekker (aldus 2 van mijn 3 mannen - de 3e draagt nog een luier). Bij een slip krijg ik al snel het idee dat het zaakje wordt afgekneld en ik wil tzt wel graag kleinkinderen :Y).
Er zit bij slips ook wat extra ruimte voor de jongetjes hé ;) Ziet er bij de mijne iig totaal niet afgekneld uit.

De mijne leek veel meer aan z'n onderbroek te plukken als hij boxers droeg, dus laatste tijd alleen slips gehad. Maat 92 van de Zeeman zit nog precies goed :o
pi_188694029
Oh en ze zaten daarvoor ook gewoon goed om z'n luier hoor! Ook gestopt in de hoop dat hij op dat moment zo langzaamaan zindelijk zou worden, maar hij heeft uiteindelijk zo'n jaar die onderbroek over z'n luier gehad :P
pi_188720570
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef Kyara het volgende:
Mijn oudste past nog steeds de onderbroeken die ik kocht voor over de luier. De enige waarbij onderbroeken weggaan door slijtage ipv te klein.

Voor mijn meiden trouwens ook vaak boxers. Wel zo fijn als ze net jurk ondersteboven aan het klimrek hangen.

Ik zweer bij ondergoed van de Action. Sluit mooi aan. Cozy heet het geloof ik. Bij oudste zit Lindex en Maxomorra ook mooi.
hier ook stapels cozy :D
en van kleins af aan idd ook lindex.

ik vind zeeman en H&M ondergoed echt zo snel slijten en vervagen
pi_188720963
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier viel kiabi gewoon goed. Broeken niet te wijd.
Ah top. We zitten hier in de buurt van een Kiabi winkel(vakantie, kan nu gewoon babykleertjes shoppen O+ ), met ook flink veel babyspul. C&A zit bij Bas ook perfect.
pi_188732612
B draagt boxers al vanaf het moment dat we afgingen van de rompers. We kopen ze bij de Zeeman, Hema en H&M. Die van de Hema bevallen het beste, die van de Zeeman gaan snel tussen zijn billen zitten.
Hij heeft nog nooit een slip aan gehad volgens,kwam niet bij ons op.

Pff ik ben op zoek naar simpele witte babyschoentjes voor Juul. Maat 20 met zachte zooltjes. Geen slofjes maar wel makkelijk aan te doen en geschikt voor buiten.
Ik kan gewoon niets vinden. Oh ja maximaal ¤30.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')