Next!quote:Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips waar je een leuke zomerjas voor een jongetje van bijna 2 jaar kunt kopen?
Ben al bij diverse winkels geweest, maar vind alles momenteel een beetje mwah, niet leuk.
Toch vandaag nog even langs de Zeeman geweestquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:25 schreef Burdie het volgende:
Bij de Zeeman hebben ze nu zulk leuk spul, zowel voor meisjes als jongens.
Oh die is leuk met die lange boorden onderquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/5d/3b/5d3b462f8709934d5b19d41f6688cab97c829c42.jpg],origin[dam],category[kids_boy8y_trousers_pullon],type[LOOKBOOK],res[m],res[s],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
7,99 bij H&M. H&M joggingbroeken passen mijn smallerd prima.
Dank je! Ik heb hem besteld. Denk voor broeken nooit aan de H&M omdat de normale broeken veel te wijd zitten. Ben benieuwd hoe deze valtquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/5d/3b/5d3b462f8709934d5b19d41f6688cab97c829c42.jpg],origin[dam],category[kids_boy8y_trousers_pullon],type[LOOKBOOK],res[m],res[s],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
7,99 bij H&M. H&M joggingbroeken passen mijn smallerd prima.
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor iedereen die dichtbij de Belgische grens wonen, in België bestaat er een kledingketen die JBC heet. Heeft, vind ik zelf, ontzettend leuke kinderkleding.
Toevoeging: ik heb net even gevraagd of ze ook naar Nederland verzenden en dat doen ze (gratis). Top!
Ik heb er nog helemaal geen kleding van. Ik zag gisteren in Plopsaland een hele collectie hangen en uiteraard zwaar overpriced. Een jurkje dat ik zag was daar 34,95 en op de JBC site een tientje in de sale. Ben wel van plan om wat spulletjes te kopenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]zo leuk!
https://www.jbc.be/nl-be/(...)var_091083_color=AO1
Weet je misschien ook hoe het valt? of vergelijkbaar mee is?
Wibra. Of de hemdjes van de Zeeman.quote:Op zondag 5 mei 2019 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ze singlets voor kinderen verkopen? Ik heb een toffe vleermuistrui voor Noor, maar als ze bukt zie je vaak haar rug.
Je bedoelt gewoon hemdjes met bredere banden? Hema, bij de jongensafdeling, gewoon wit, zwart, grijs. En idd zeeman (jongensafdeling), ook in allerlei kleuren. Bij zeeman zou ik gaan voor een maat groter, die vallen erg klein en smal.quote:Op zondag 5 mei 2019 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ze singlets voor kinderen verkopen? Ik heb een toffe vleermuistrui voor Noor, maar als ze bukt zie je vaak haar rug.
Quote for attention: hoe viel die rode joggingbroek? Geschikt voor smalle jongens?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ze moeten er in gaan stunten dus een gewone broek zit dan niet lekker. Gewone broeken heb ik dan weer wel in het roodMaar de rode joggingbroek van de H&M is besteld, met een bijpassend rood shirt....
Goede vraag.... ik al hem zo even passen want het is voor dinsdag alquote:Op zondag 5 mei 2019 10:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Quote for attention: hoe viel die rode joggingbroek? Geschikt voor smalle jongens?
Bedoel eigenlijk hemdjes die wat langer zijn dan de normale.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon hemdjes met bredere banden? Hema, bij de jongensafdeling, gewoon wit, zwart, grijs. En idd zeeman (jongensafdeling), ook in allerlei kleuren. Bij zeeman zou ik gaan voor een maat groter, die vallen erg klein en smal.
Hemden zitten hier altijd in de broek, da’s lang genoeg toch? Of vallen jongenshemden standaard langer dan meisjeshemden? Als een hemd niet in de broek past vind ik t te klein...quote:Op zondag 5 mei 2019 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk hemdjes die wat langer vallen.
Ik ga akkoord eens kijken bij de HEMA
Het probleem is dat Noor haar hemd nooit in haar broek doet na de wc. Dus ik dacht als het hemdje nu wat langer valt heb ik dat probleem met een blote rug niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hemden zitten hier altijd in de broek, da’s lang genoeg toch? Of vallen jongenshemden standaard langer dan meisjeshemden? Als een hemd niet in de broek past vind ik t te klein...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |