Ik zie bij de jongens meer dan 100 shirts met lange mouwen volgens het filter?quote:Op zondag 19 mei 2019 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niks met lange mouwen, of ik kijk verkeerd?
Maar bijna niks in vrolijke kleurtjesquote:Op zondag 19 mei 2019 20:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zie bij de jongens meer dan 100 shirts met lange mouwen volgens het filter?
https://www.nextdirect.co(...)cm-sleeve-longsleeve
We heeft precies 4 shirts met lange mouwen online staan: een witte en 3 blauwequote:Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef exode het volgende:
Bij de We misschien Burdie? Daar kopen we voor B steeds vaker kleding. En sale items bij Zalando, daar zitten nog wel eens leuke dingen tussen met ook nog eens leuke kortingen.
Lekker stom! En Wehkamp? Daar bestel ik altijd billendoekjes en gooi dan per ongeluk best veel kleding in de winkelmandquote:Op zondag 19 mei 2019 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
We heeft precies 4 shirts met lange mouwen online staan: een witte en 3 blauwe. Zalando heeft niks vrolijks van <¤20.
Nope, niks vrolijks, afgezien van een effen gele en die hebben we alquote:Op maandag 20 mei 2019 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
H&m had er 90 ofzo, zit daar niets bij?
(Ik vind zelf de jongenslijn echt vreselijk daar. Alles staat ķf vol haaien, ķf vol dinosaurussen)
Neejjoh, lindex heeft juist veel met lange mouw..?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:48 schreef Burdie het volgende:
Is ook allemaal met korte mouw, Room.
Bedankt voor het meedenken trouwens allemaal, erg gewaardeerd!
Kan je een concrete link geven dan, want ik zie ze niet? Die met bananen was ook korte mouw.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:00 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Neejjoh, lindex heeft juist veel met lange mouw..?
Ik kan er ook nooit slagen. Ik vind de kleuren en prints zo ongezellig. Die aggressieve dieren altijdquote:Op maandag 20 mei 2019 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
H&m had er 90 ofzo, zit daar niets bij?
(Ik vind zelf de jongenslijn echt vreselijk daar. Alles staat ķf vol haaien, ķf vol dinosaurussen)
Ja!quote:Op maandag 20 mei 2019 08:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nope, niks vrolijks, afgezien van een effen gele en die hebben we al.
Ben ik nou zo veeleisend?.
Ja, zit één leuke tussen! Helaas niet meer in de juiste maatquote:Op maandag 20 mei 2019 09:04 schreef exode het volgende:
[..]
Ja!
Zit hier iets tussen: https://www.schattigebaby(...)?filter%5B0%5D=26590
Hahaha, echt? Ik zag zo snel best veel leuke kleurtjes.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, zit één leuke tussen! Helaas niet meer in de juiste maat![]()
.
Gewoon bij Little Bird bestellen dusquote:Op maandag 20 mei 2019 09:22 schreef Burdie het volgende:
Het zal wel gewoon aan mij liggen dan.
Ik vind iig de meeste shirts met teksten, skateboards (waarom is dat ineens zo hip), robots of dino's niet leuk voor mijn peuter.
Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezienquote:Op maandag 20 mei 2019 10:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gewoon bij Little Bird bestellen dus
Niet alles is even vrolijk maar er zit wel kleur in:quote:Op maandag 20 mei 2019 09:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je een concrete link geven dan, want ik zie ze niet? Die met bananen was ook korte mouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |