Ja, toen hadden ze er een hoop.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezienIk had die denk ik in het najaar moeten kopen
.
https://www.villervalla.com/our-clothes/outlet/t-shirttopjacket/quote:Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus ook helemaal geen longsleeves meer gezienIk had die denk ik in het najaar moeten kopen
.
https://www.facebook.com/groups/957617307588964/quote:Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Ik kocht bij next voor Noud een jasje in 92-98 en die was kleiner dan een maat 74 van h&m.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wel blijven uitkijken met de maat bij Next. Mijn driejarige heeft nu voor de tweede lente/zomer zijn basic t-shirts in maat 12-18mnths aanen ze zitten nu perfect. Vorig jaar waren ze eigenlijk nog veel te groot.
De corresponderende maat is volgens Next 86-92. En ik koop bij H&M en Hema al wel 98/104 voor hem.
En dat zegt dus niet zo veel.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:21 schreef Adrian4 het volgende:
Net gecheckt: 92 = 18 t/m 24 maanden bij Next.
Thnx ik denk dat ook ja, meestal verzuipt ze in next als ik op maat koop maar vind het toch elke keer lastig kiezenquote:Op zondag 9 juni 2019 08:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
En dat zegt dus niet zo veel.
Meestal valt Next groot. Hier een grote bijna vierjarige in maat 104-110-116 van bijna alle andere merken die pyjama’s van Next in maat 92-98 draagt.
@:klaprooss als ze net in 92 zit en niet heel breed is zou ik gaan voor 86-92
Ok, mijn ervaring is dus exact tegenovergesteld... (jonge jongens collectie heb ik het over, ik ben al een hele tijd uit de babymaten, herinner me wel dat die anders vielen)quote:Op zondag 9 juni 2019 21:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn ervaring is dat next op maat tot klein valt (voor jongens, dus geen jurkjes of rokken).
We zitten nu bijvoorbeeld in 80 dus ik bestel 80 - 86 , zit je kind in 92 dan zou ik 92 - 98 kiezen.
Ik heb het ook over de jonge jongens collectiequote:Op zondag 9 juni 2019 21:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ok, mijn ervaring is dus exact tegenovergesteld... (jonge jongens collectie heb ik het over, ik ben al een hele tijd uit de babymaten, herinner me wel dat die anders vielen)
Conclusie: geen peil op te trekken...
wij hadden in eerste instantie van die havaiana dingen met m bandje achterlangs, dat is met zon stukje tussen de tenen en dat werd niet gewaardeerdquote:Op zondag 23 juni 2019 15:32 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met sandalen/waterschoentjes voor op het strand? Tips zijn welkom. Is voor een dreumes van iets ouder dan 1 jaar.
Mijn oudste dochter kreeg blaren van waterschoenen en tevas. Uiteindelijk hebben we de sandalen variant van crocs gehaald (dus niet van die klompjes) en die zitten uitstekend ondanks haar smalle voetjes. Ze kan er ook prima mee in het water, dus wat mij betreft een aanrader.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:32 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met sandalen/waterschoentjes voor op het strand? Tips zijn welkom. Is voor een dreumes van iets ouder dan 1 jaar.
Voor een loper kan het zonder dus het lijkt me een kwestie van smaak.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook opzoek naar iets zomers voor mijn net 1 jarige loper.
Alleen vrij weinig leuks in maat 19![]()
Wat vinden jullie, sandaal met of zonder neusstukje?
Ik heb deze gekochtquote:Op zondag 23 juni 2019 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb van die zwemsokken met rubber zool, ideaal. Komt geen zand in, geen hete voeten, antislip. Ben alleen vergeten hoe ze heten
Edit: duukies beachsocks!
Iets opstaand randje vooraan scheelt wel stotende tenen, open of dicht maakt verder weinig uit denk ikquote:Op zondag 23 juni 2019 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook opzoek naar iets zomers voor mijn net 1 jarige loper.
Alleen vrij weinig leuks in maat 19![]()
Wat vinden jullie, sandaal met of zonder neusstukje?
*slik*quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:29 schreef Adrian4 het volgende:
Ik zou iets zoeken met breedtematen mini. In ieder geval de merken red rag, twins, trackstyle en piedro kinderschoenen hebben die. Het zijn niet de leukste schoenen qua prijs.
Kevin heeft ook hele brede voeten (breedtemaat 6). Zijn we mooi klaar mee.
Birkenstock? die vallen ruim in de kleinere maten en je kan er alles mee doen zonder dat ze al te snel lelijk worden. Prijs is redelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
*slik*
No way dat ik dat ga betalen voor de razendsnel groeiende voeten van mijn alles binnen no time aan gort krijgende zes uur per dag buiten wezende jongeman! Toch bedankt voor de tipIk hou me aanbevolen voor betaalbaardere opties en intussen is het eelt kweken op die voetzolen voor de zomer
Barefoot schoenen vallen breed, ruimte voor de voet is de filosofie (plus dunne flexibele zool). Bobux, vivo barefoot.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
*slik*
No way dat ik dat ga betalen voor de razendsnel groeiende voeten van mijn alles binnen no time aan gort krijgende zes uur per dag buiten wezende jongeman! Toch bedankt voor de tipIk hou me aanbevolen voor betaalbaardere opties en intussen is het eelt kweken op die voetzolen voor de zomer
Ik zou 86/92 pakken danquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:49 schreef exode het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een UV pakje voor Juul, we gaan over 2 weken op vakantie en ze is dan 13 maanden. Ze valt wat betreft kleding een beetje tussen 80 en 86 in nu. Ze heeft lekkere spekbeentjes en armpjes waardoor bepaalde merken vrij strak zitten.
Nu zag ik dit pakje https://www.lidl-shop.nl/(...)CEAQYBiABEgK4DfD_BwE maar welke maat moet ik dan kiezen, 74/80 lijkt me te krap voor haar, maar 86/92 weer zo groot.
Heeft iemand ervaring met zwemkleding van de Lidl? Ik weet dat de regen- en skikleding altijd groot viel, maar of dat voor de zwemkleding ook zo is?
Of je besteld beide en stuurt degene retour die niet past.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:18 schreef exode het volgende:
Thx! Ik ga de 86/92 bestellen, ik kan voor ¤7 wel een gok nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |