heb flinke hoofdpijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand
Ik haat sowieso altijd die international weeksquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb flinke hoofdpijn
en er is vandaag geen voetbal
Hij probeert Flamarande te verleidenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand
hij wil flamaanrande hahaatjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij probeert Flamarande te verleiden
dat valt ook wel mee, jullie hebben er al een poepje doorheen gelatenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Helemaal in squeaky bum time van het seizoen
Gezopen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb flinke hoofdpijn
Duurt verdomme nog 2 wekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb flinke hoofdpijn
nee, ik zuip echt niet elke dag hoor, doe normaalquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezopen?
Ja echt ellende die interlandaids
Ja dan ga je je bum nog net iets harder squeaken snap jequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat valt ook wel mee, jullie hebben er al een poepje doorheen gelaten
Kan toch net nu wel het geval zijn geweest, even dimmen hoor dan kan ik me beter inlevenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik zuip echt niet elke dag hoor, doe normaal
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
Villa heeft nu gewoon 6 "makkelijke" wedstrijden en dan 2 potjes die misschien voor de ander nergens meer om gaan.
omdat ze nog niet gespeeld zijn, oelewapperquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
Argumentatie van Nanking in Fb
@:NanKing
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ze nog niet gespeeld zijn, oelewapper
sorry, ik zuip alleen doordeweeks bij belangrijke wedstrijdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan toch net nu wel het geval zijn geweest, even dimmen hoor dan kan ik me beter inleven
jij hebt er sowieso de ballen verstand vanquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]nee maar sowieso joh. Wordt helemaal niets.
Gaat echt spannend wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, ik zuip alleen doordeweeks bij belangrijke wedstrijden
Daarom ben ik voor ado inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt er sowieso de ballen verstand van
nee er zit al genoeg kaas in dat pannetjequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook je penis er even ingestoken
Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee er zit al genoeg kaas in dat pannetje
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil solliciteren op vacature bij uitzendbureau
maar er staat schrijf korte motivatie en waarom dit je droombaan is
moet ik in dat vakje gwn standaard sollicitatiebrief copy pasten ofni
cryptomarkt is beetje doodgevallenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Gossie het zal toch niet? Dat zag niemand aankomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
cryptomarkt is beetje doodgevallen
Precies wat je zegt, flapdrol.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Een beetje lui op de bank zitten, met een miljoen op je rekening gaat ook vervelen, die jongen wil gewoon even bezig zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.quote:
wanneer is klunn onlinequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb Kluun en dima nog nooit tegelijkertijd online gezien.
Ik wil verder geen geruchten beginnen, dit is slechts een waarneming.
DOEGGquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.
Veel plezier met je toekomstige miljoenen... Mooi wel dat je het zelf nog geloofd.
*gelooftquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.
Veel plezier met je toekomstige miljoenen... Mooi wel dat je het zelf nog geloofd.
wel grappig hoe je alleen over miljoenen kan pratenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoi zilveruitjequote:
Deze volg ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel grappig hoe je alleen over miljoenen kan praten
Maar heb je een baan, een auto, een huis en een toekomst?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol ik ben chiseled marmer ripped v taper shape
Oh, is het niet goed?quote:
Eh.. daar heb ik het echt zelden over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar over rijk worden
Jawel hoor, heel cutequote:
Dima heeft toch bitcoin investeringenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar over rijk worden
maar toch wel lekkerquote:
Ik word alleen gegeten op verjaardagenquote:
wel vaak hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh.. daar heb ik het echt zelden over.
Lul toch niet zo raar in de wind joh. Dit was een verwijzing naar Dima die regelmatig aankondigt dat hij binnenkort miljonair is.quote:
Welnee, ik voeg ze nog wel eens toe bij de macaroniquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word alleen gegeten op verjaardagen
Jij ook andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul toch niet zo raar in de wind joh. Dit was een verwijzing naar Dima die regelmatig aankondigt dat hij binnenkort miljonair is.
Ehm ew :squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik voeg ze nog wel eens toe bij de macaroni
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te wordenquote:
Neequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Kees & Co
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te worden
Zal ik ook nooit worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te worden
je hebt het laatst nog tegen hzaw gezegdquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer? Ik care niet om rijkdom.
Half werkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.
Doe dan even een quote want ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het laatst nog tegen hzaw gezegd
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe dan even een quote want ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik over een jaar of 8, jij nooit denk ik.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.
En rijkdom hoeft niet alleen in geld te zittenquote:
Een oude serie oppakken met naast Simone Kleinsma met een hele nieuwe cast, volgens mij werkt dat niet. De serie werd toen al minder toen "Ben" Rik Hoogendoorn ermee stoptequote:
Precies.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
En rijkdom hoeft niet alleen in geld te zitten
Ja je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een oude serie oppakken met naast Simone Kleinsma met een hele nieuwe cast, volgens mij werkt dat niet. De serie werd toen al minder toen "Ben" Rik Hoogendoorn ermee stopte
Ik vond SamSam ook leuk in die tijd, met Nol en Rietjequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je hebt waarschijnlijk gelijk
Party & Co was ook leukquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Kees & Co
Nol en Rietje waren wel goud jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond SamSam ook leuk in die tijd, met Nol en Rietje![]()
hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
En die Jimmy een idioot, beetje zoals hier haha
Jimmy heeft altijd een eigen feestjequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
En die Jimmy een idioot, beetje zoals hier haha
Dat is Zanger Lorenzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jimmy heeft altijd een eigen feestje
Zijn we niet allemaal een beetje Jimmy?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is Zanger Lorenzo
Mooi nummer verder, dat wel
Wat verschrikkelijk ditquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtig die armpjes zo compleet naast de maatquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal een beetje Jimmy?
Ik ga dit ook doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het net volledig afgekeken dus dat wilde ik jullie niet onthouden.
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ik had het allermooiste meisje van de stad."quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Overhemden met korte mouwen zijn al een klacht op zichquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.
Wat is je gewenste alternatief?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.
"Ik had die zure sloot Chloro" pastte niet goed in het nummer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ik had het allermooiste meisje van de stad."
Ongeloofwaardig
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen shirt is bij far de beste optie, of een shirt met v-hals in een identieke kleur.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is je gewenste alternatief?
Ik sta open voor meer parels. Ben ook fan van Pascal Schipper met het nummer ik heb aan je fiets gelikt. Maar ja, dat is een grote naam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een pareltje herkent als je er ene ziet
Wowowow hoezo ben ik zuurquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ik had die zure sloot Chloro" pastte niet goed in het nummer.
Zodat je bij dergelijke types de vetrolletjes tussen de knoopjes van het hemd kan zien is bij far de beste optie volgens jou?quote:
Goed nummer, piemel op shirt, 10/10quote:
Dan moet die gast afvallen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodat je bij dergelijke types de vetrolletjes tussen de knoopjes van het hemd kan zien is bij far de beste optie volgens jou?
Kom nu dan pak me danquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed nummer, piemel op shirt, 10/10
of een hometrainerquote:
Probeer het opnieuw Peterquote:
Heeft vast dezelfde zonnebril als jij hahaquote:
Wat scheelt er aan?quote:
Houdt 't petje ook op als ie gaat slapen hequote:
Die van 1000 euro bedoel jequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft vast dezelfde zonnebril als jij haha
Die gitarist is nog best redelijk.quote:
Die steelt de showquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die gitarist is nog best redelijk.
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?quote:
En dan??quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar heb je een baan, een auto, een huis en een toekomst?
Omdat het kanquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 21:56:49 ]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont likequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat het kan
Omdat ik van NL hou en de economie wil stimuleren
We knee deep in cokequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont like
- Tyler Durden
Inderdaad. Duurste model van het beste merk ter wereld (Serengeti) kost Max. 400.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oehquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
We knee deep in coke
We key deep in ice
We flood streets with dope
We keep weed to smoke
-jay z
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom hier krijg je een hug
Godver moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oeh
- Guus Meeuwis
Gecondoleerd. (lol)quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oeh
- Guus Meeuwis
Moet je ermee johquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoewel ik met de geplande aankoop van een eventuele Rolex niet te hard mag roeptoeteren. (lol)
(Kijk mij misschien een Rolex kopen)
Und dies wird nicht zu einer Entfremdung der Völker, sondern im Gegenteil zum ersten Male zu einem wahren gegenseitigen Verstehen führen! Es wird dann allerdings aber auch verhindern, daß das jüdische Volk unter der Maske eines biederen Weltbürgers alle anderen Völker innerlich zu zersetzen und dadurch zu beherrschen versucht!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont like
- Tyler Durden
Thanksquote:
Wat moet ik anders met m’n spaargeld. Beetje van genieten toch.quote:
Ik dm mn rekeningnrquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met m’n spaargeld. Beetje van genieten toch.
Heel Boreaal van je Thierryquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Und dies wird nicht zu einer Entfremdung der Völker, sondern im Gegenteil zum ersten Male zu einem wahren gegenseitigen Verstehen führen! Es wird dann allerdings aber auch verhindern, daß das jüdische Volk unter der Maske eines biederen Weltbürgers alle anderen Völker innerlich zu zersetzen und dadurch zu beherrschen versucht!
- Adolf Hitler
Dat kan ik ook op m'n mobiel, daar heb ik geen dure Rolex voor nodigquote:
Je moet het ook zelf weten, maar zelf zie ik het nut er niet van inquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:58 schreef Che_ het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen zich zo druk maken om wat iemand anders uitgeeft. 1000 euro kan voor iemand zijn wat 10 euro is voor iemand anders
Wees blij dat er geld vloeit
Meeste Nederlanders zijn er te nuchter voor. Snappen er geen meuk van.quote:
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:58 schreef Che_ het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen zich zo druk maken om wat iemand anders uitgeeft. 1000 euro kan voor iemand zijn wat 10 euro is voor iemand anders
Wees blij dat er geld vloeit
Haha ja domme tatta’squote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.
‘Het is onnodig’, ‘ik zie het er niet van’
Ik ben heel onzeker en dit helpt om me te kunnen vertonen op straatquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf weten, maar zelf zie ik het nut er niet van in
Ja wat?quote:
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.quote:
Wat lul je nou ik ben een nederlanderquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.
‘Het is onnodig’, ‘ik zie het er niet van’
Wat staat hier?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.
Blijkbaar zijn alleen bruine mensen allemaal een pot nat ofzo.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs A.I. racistisch is.
Ben je latina? waarom zei je dat niet eerder?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.
Blijkbaar zijn alleen bruine mensen allemaal een pot nat ofzo.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs A.I. racistisch is.
Ja, maar dit is geen sovjet-uniequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik ga voor praktisch gebruik dan status, al zou ik een miljoen hebben
Nergens over. Dat is toch ook af en toe wel even lekker.quote:
Een VK-staat, dat is pas lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nergens over. Dat is toch ook af en toe wel even lekker.
Ben ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je latina? waarom zei je dat niet eerder?
Ik zie nu pas dat het een quote uit een ander topic is.quote:
Gelukkig zijn alle moskeeën tegenwoordig extra beveiligdquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben weer lekker aan het radicaliseren.
@:AIVD, dit is satire broertjes
Islam heb ik dan weer vrij weinig tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle moskeeën tegenwoordig extra beveiligd
Omdat die ook een hekel aan joden hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam heb ik dan weer vrij weinig tegen.
Neu.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat die ook een hekel aan joden hebben?
ahzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu.
Ik ben tegen niemand. Iedereen zijn eigen ding in zijn eigen land.
Ja klopt, kut wijfquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Che_ het volgende:
Ik word echt schijtziek van sideeffect wat een kutuser is dat zeg
En waar is chloroform???
Hierquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Che_ het volgende:
Ik word echt schijtziek van sideeffect wat een kutuser is dat zeg
En waar is chloroform???
Welk boek?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef Flamarande het volgende:
Net ¤150 uitgegeven aan een boek kom haten dan
Door mensen zoals jij gaat Nederland kapot! Moslimknuffelaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam heb ik dan weer vrij weinig tegen.
Je kon ook 2,95 euro uitgeven aan de avonturen van Dikkie Dik, kan je nog plaatjes kijken ook!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef Flamarande het volgende:
Net ¤150 uitgegeven aan een boek kom haten dan
@Der_Mann krijgen we hier al dagelijks helemaal gratis, dus beetje onnodig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kon ook 2,95 euro uitgeven aan de avonturen van Dikkie Dik, kan je nog plaatjes kijken ook!
Ik was even van m'n apostrofquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In het echt zijn ze mooier dan foto
je weet toch waar het over gaat idioot
Userbashquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:Der_Mann krijgen we hier al dagelijks helemaal gratis, dus beetje onnodig.
@:Driepink overigens ook.
Maar zitten zij met hun pootje vast in de inktpot?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Modbash ookquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar zitten zij met hun pootje vast in de inktpot?
Alleen blanke moslims zijn welkom though.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat Nederland kapot! Moslimknuffelaar
die boekquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omg die boek wil ook kopen, heb je het al binnen?
Als onze hyperboreale Jimmy een boek uit gaat brengen, koop ik het meteen, al is het een roman waar een verkrachting beschreven wordtquote:
In bedquote:
Gelukkig zijn het vooral foto’s want aan je posts te zien is taal nog wel een uitdaging voor jequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omg die boek wil ook kopen, heb je het al binnen?
Gadver wat sneuquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Flamarande het volgende:
Maar nee wordt morgen bezorgd op werk kan ik lekker interessant doen bij collega’s
Heb je dat nodigquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Flamarande het volgende:
Maar nee wordt morgen bezorgd op werk kan ik lekker interessant doen bij collega’s
Dat was ik en ik weet niet eens of dat zo is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vergeef je want iemand zei ooit dat je lekker was
Ik geloof jou blindelingsquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was ik en ik weet niet eens of dat zo is.
Drm wil ik het ook zo graagquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het vooral foto’s want aan je posts te zien is taal nog wel een uitdaging voor je
Geen idee, nog nooit van mn apostrof gehoordquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was even van m'n apostrof
Waar is die lijst van vroeger met foute uitdrukkingen enzo
Before they pass awayquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Drm wil ik het ook zo graag
Welke heb je besteld? Homage to humanity of before they pass away?
Krijg je als je volken gaat mengen, dan hou je geen cultuur meer over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Drm wil ik het ook zo graag
Welke heb je besteld? Homage to humanity of before they pass away?
Cultuur is net zoals klimaat altijd in bewegingquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Krijg je als je volken gaat mengen, dan hou je geen cultuur meer over.
En de richting waarheen is nogal cruciaal...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Cultuur is net zoals klimaat altijd in beweging
Cultuur zal altijd veranderen ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En de richting waarheen is nogal cruciaal...
True, Cultuur is makkelijker te beïnvloeden dan het klimaat, het weer dan, niet het leefklimaat wat weer cultureel is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En de richting waarheen is nogal cruciaal...
Saaiquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cultuur zal altijd veranderen ook.
We moeten elkaar gewoon de komende 100 jaar helemaal kapot neuken totdat we allemaal een koffiekleurtje hebben. Hebben we al die racistische zeik ook achter de rug
Allemaal hetzelfde. Net pak aan, werken in een glazen gebouw, kijken naar superheldenfilms. Leuk man.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cultuur zal altijd veranderen ook.
We moeten elkaar gewoon de komende 100 jaar helemaal kapot neuken totdat we allemaal een koffiekleurtje hebben. Hebben we al die racistische zeik ook achter de rug
Klinkt als Black Mirrorquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde. Net pak aan, werken in een glazen gebouw, kijken naar superheldenfilms. Leuk man.
Saaie mensen
Grootste gedeelte van de westerse moderne mensen heeft al geen kritisch denkvermogen of enige creativiteit meer, dus dan is neuken inderdaad het leukste wat je kan bedenken ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks saais aan neuken voor wereldvrede
Jaa die zag ik ook, ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je hebt nu ook het verhaal achter de foto’s van Hannelore Vandenbussche, is ook mooi
Het is Nederland anno 2019. Lekker friends kijken op de bank, biertje in het weekend, even saaie conformistische vriendin rond je 25e. Trouwen tegen je 30e. En verder lenen om te studeren, lenen om te wonen en tegen de tijd dat je geen slaaf van de bank meer bent, ben je 70 en kan je met pensioen.quote:
Die zag ik ook, was ook niet zo duurquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa die zag ik ook, ik ga eens kijken
Ik had een tijdje geleden the atlas of beauty van mihaela noroc gekocht, zit een mooi verhaal achter
Daar kiest men zelf voorquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is Nederland anno 2019. Lekker friends kijken op de bank, biertje in het weekend, even saaie conformistische vriendin rond je 25e. Trouwen tegen je 30e. En verder lenen om te studeren, lenen om te wonen en tegen de tijd dat je geen slaaf van de bank meer bent, ben je 70 en kan je met pensioen.
ff mailen naar forum@fok.nl voor uitlegquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef HPLC het volgende:
maar even serieus: waarom werd dat welkom op FOK! nou eerst hardnekkig weggehaald en is het nu geaccepteerd?
Mijn hele kleuterige punt was juist dat dit het meest onschadelijke vermelding uit de policy is
heb liever dat ze mij mailen, want zij zaten toch foutquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff mailen naar forum@fok.nl voor uitleg
Neuhquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb liever dat ze mij mailen, want zij zaten toch fout
Dat scheeltquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik
Kunnen ze daar alle vragen beantwoorden denk jequote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff mailen naar forum@fok.nl voor uitleg
Zekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kunnen ze daar alle vragen beantwoorden denk je
Jij hebt helemaal zoveel geld niet, sloeberquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoi Femquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze morgen
Waarzo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gister huisjes gekeken in Spanje, pffff wat een grond zit er soms bij
Lekkahquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Provincie Valencia hebben we bekeken
Ja had heel mooi huisje gevonden uit 2005 en daar zat een 6500m2 grond bij. Ik zeg, nou dan mag ik vast wel 3 kippetjes in een rennetjequote:
Lol. Hoeveel kost zoiets?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja had heel mooi huisje gevonden uit 2005 en daar zat een 6500m2 grond bij. Ik zeg, nou dan mag ik vast wel 3 kippetjes in een rennetje
Iets meer dan 5 euroquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Hoeveel kost zoiets?
65.000 euroquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Hoeveel kost zoiets?
ja verschillende dorpen en kleine 40 km verderop de stad Valencia en de kustquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is niet duur.. heb je er ook iets in de buurt?
Ja dat vond ik ook, kwam ook nog huisjes tegen, daar moest wel heel veel aan gebeuren. Mijn vriend moest op gegeven moment heel hard lachen om mijn verkoop praatje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |