Precies.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
En rijkdom hoeft niet alleen in geld te zitten
Ja je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een oude serie oppakken met naast Simone Kleinsma met een hele nieuwe cast, volgens mij werkt dat niet. De serie werd toen al minder toen "Ben" Rik Hoogendoorn ermee stopte
Ik vond SamSam ook leuk in die tijd, met Nol en Rietjequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je hebt waarschijnlijk gelijk
Party & Co was ook leukquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Kees & Co
Nol en Rietje waren wel goud jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond SamSam ook leuk in die tijd, met Nol en Rietje![]()
hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
En die Jimmy een idioot, beetje zoals hier haha
Jimmy heeft altijd een eigen feestjequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
En die Jimmy een idioot, beetje zoals hier haha
Dat is Zanger Lorenzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jimmy heeft altijd een eigen feestje
Zijn we niet allemaal een beetje Jimmy?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is Zanger Lorenzo
Mooi nummer verder, dat wel
Wat verschrikkelijk ditquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtig die armpjes zo compleet naast de maatquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal een beetje Jimmy?
Ik ga dit ook doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het net volledig afgekeken dus dat wilde ik jullie niet onthouden.
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ik had het allermooiste meisje van de stad."quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Overhemden met korte mouwen zijn al een klacht op zichquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.
Wat is je gewenste alternatief?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.
"Ik had die zure sloot Chloro" pastte niet goed in het nummer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ik had het allermooiste meisje van de stad."
Ongeloofwaardig
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen shirt is bij far de beste optie, of een shirt met v-hals in een identieke kleur.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is je gewenste alternatief?
Ik sta open voor meer parels. Ben ook fan van Pascal Schipper met het nummer ik heb aan je fiets gelikt. Maar ja, dat is een grote naam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een pareltje herkent als je er ene ziet
Wowowow hoezo ben ik zuurquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ik had die zure sloot Chloro" pastte niet goed in het nummer.
Zodat je bij dergelijke types de vetrolletjes tussen de knoopjes van het hemd kan zien is bij far de beste optie volgens jou?quote:
Goed nummer, piemel op shirt, 10/10quote:
Dan moet die gast afvallen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodat je bij dergelijke types de vetrolletjes tussen de knoopjes van het hemd kan zien is bij far de beste optie volgens jou?
Kom nu dan pak me danquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed nummer, piemel op shirt, 10/10
of een hometrainerquote:
Probeer het opnieuw Peterquote:
Heeft vast dezelfde zonnebril als jij hahaquote:
Wat scheelt er aan?quote:
Houdt 't petje ook op als ie gaat slapen hequote:
Die van 1000 euro bedoel jequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft vast dezelfde zonnebril als jij haha
Die gitarist is nog best redelijk.quote:
Die steelt de showquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die gitarist is nog best redelijk.
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?quote:
En dan??quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar heb je een baan, een auto, een huis en een toekomst?
Omdat het kanquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 21:56:49 ]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont likequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat het kan
Omdat ik van NL hou en de economie wil stimuleren
We knee deep in cokequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont like
- Tyler Durden
Inderdaad. Duurste model van het beste merk ter wereld (Serengeti) kost Max. 400.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oehquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
We knee deep in coke
We key deep in ice
We flood streets with dope
We keep weed to smoke
-jay z
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom hier krijg je een hug
Godver moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oeh
- Guus Meeuwis
Gecondoleerd. (lol)quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oeh
- Guus Meeuwis
Moet je ermee johquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoewel ik met de geplande aankoop van een eventuele Rolex niet te hard mag roeptoeteren. (lol)
(Kijk mij misschien een Rolex kopen)
Und dies wird nicht zu einer Entfremdung der Völker, sondern im Gegenteil zum ersten Male zu einem wahren gegenseitigen Verstehen führen! Es wird dann allerdings aber auch verhindern, daß das jüdische Volk unter der Maske eines biederen Weltbürgers alle anderen Völker innerlich zu zersetzen und dadurch zu beherrschen versucht!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont like
- Tyler Durden
Thanksquote:
Wat moet ik anders met m’n spaargeld. Beetje van genieten toch.quote:
Ik dm mn rekeningnrquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met m’n spaargeld. Beetje van genieten toch.
Heel Boreaal van je Thierryquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Und dies wird nicht zu einer Entfremdung der Völker, sondern im Gegenteil zum ersten Male zu einem wahren gegenseitigen Verstehen führen! Es wird dann allerdings aber auch verhindern, daß das jüdische Volk unter der Maske eines biederen Weltbürgers alle anderen Völker innerlich zu zersetzen und dadurch zu beherrschen versucht!
- Adolf Hitler
Dat kan ik ook op m'n mobiel, daar heb ik geen dure Rolex voor nodigquote:
Je moet het ook zelf weten, maar zelf zie ik het nut er niet van inquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:58 schreef Che_ het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen zich zo druk maken om wat iemand anders uitgeeft. 1000 euro kan voor iemand zijn wat 10 euro is voor iemand anders
Wees blij dat er geld vloeit
Meeste Nederlanders zijn er te nuchter voor. Snappen er geen meuk van.quote:
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:58 schreef Che_ het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen zich zo druk maken om wat iemand anders uitgeeft. 1000 euro kan voor iemand zijn wat 10 euro is voor iemand anders
Wees blij dat er geld vloeit
Haha ja domme tatta’squote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.
‘Het is onnodig’, ‘ik zie het er niet van’
Ik ben heel onzeker en dit helpt om me te kunnen vertonen op straatquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf weten, maar zelf zie ik het nut er niet van in
Ja wat?quote:
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.quote:
Wat lul je nou ik ben een nederlanderquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.
‘Het is onnodig’, ‘ik zie het er niet van’
Wat staat hier?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.
Blijkbaar zijn alleen bruine mensen allemaal een pot nat ofzo.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs A.I. racistisch is.
Ben je latina? waarom zei je dat niet eerder?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.
Blijkbaar zijn alleen bruine mensen allemaal een pot nat ofzo.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs A.I. racistisch is.
Ja, maar dit is geen sovjet-uniequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik ga voor praktisch gebruik dan status, al zou ik een miljoen hebben
Nergens over. Dat is toch ook af en toe wel even lekker.quote:
Een VK-staat, dat is pas lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nergens over. Dat is toch ook af en toe wel even lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |