Dima heeft toch bitcoin investeringenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar over rijk worden
maar toch wel lekkerquote:
Ik word alleen gegeten op verjaardagenquote:
wel vaak hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh.. daar heb ik het echt zelden over.
Lul toch niet zo raar in de wind joh. Dit was een verwijzing naar Dima die regelmatig aankondigt dat hij binnenkort miljonair is.quote:
Welnee, ik voeg ze nog wel eens toe bij de macaroniquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word alleen gegeten op verjaardagen
Jij ook andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul toch niet zo raar in de wind joh. Dit was een verwijzing naar Dima die regelmatig aankondigt dat hij binnenkort miljonair is.
Ehm ew :squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik voeg ze nog wel eens toe bij de macaroni
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te wordenquote:
Neequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Kees & Co
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te worden
Zal ik ook nooit worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te worden
je hebt het laatst nog tegen hzaw gezegdquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer? Ik care niet om rijkdom.
Half werkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.
Doe dan even een quote want ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het laatst nog tegen hzaw gezegd
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe dan even een quote want ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik over een jaar of 8, jij nooit denk ik.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.
En rijkdom hoeft niet alleen in geld te zittenquote:
Een oude serie oppakken met naast Simone Kleinsma met een hele nieuwe cast, volgens mij werkt dat niet. De serie werd toen al minder toen "Ben" Rik Hoogendoorn ermee stoptequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |