heb flinke hoofdpijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand
Ik haat sowieso altijd die international weeksquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb flinke hoofdpijn
en er is vandaag geen voetbal
Hij probeert Flamarande te verleidenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand
hij wil flamaanrande hahaatjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij probeert Flamarande te verleiden
dat valt ook wel mee, jullie hebben er al een poepje doorheen gelatenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Helemaal in squeaky bum time van het seizoen
Gezopen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb flinke hoofdpijn
Duurt verdomme nog 2 wekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb flinke hoofdpijn
nee, ik zuip echt niet elke dag hoor, doe normaalquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezopen?
Ja echt ellende die interlandaids
Ja dan ga je je bum nog net iets harder squeaken snap jequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat valt ook wel mee, jullie hebben er al een poepje doorheen gelaten
Kan toch net nu wel het geval zijn geweest, even dimmen hoor dan kan ik me beter inlevenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik zuip echt niet elke dag hoor, doe normaal
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
Villa heeft nu gewoon 6 "makkelijke" wedstrijden en dan 2 potjes die misschien voor de ander nergens meer om gaan.
omdat ze nog niet gespeeld zijn, oelewapperquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
Argumentatie van Nanking in Fb
@:NanKing
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ze nog niet gespeeld zijn, oelewapper
sorry, ik zuip alleen doordeweeks bij belangrijke wedstrijdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan toch net nu wel het geval zijn geweest, even dimmen hoor dan kan ik me beter inleven
jij hebt er sowieso de ballen verstand vanquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]nee maar sowieso joh. Wordt helemaal niets.
Gaat echt spannend wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, ik zuip alleen doordeweeks bij belangrijke wedstrijden
Daarom ben ik voor ado inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt er sowieso de ballen verstand van
nee er zit al genoeg kaas in dat pannetjequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook je penis er even ingestoken
Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee er zit al genoeg kaas in dat pannetje
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil solliciteren op vacature bij uitzendbureau
maar er staat schrijf korte motivatie en waarom dit je droombaan is
moet ik in dat vakje gwn standaard sollicitatiebrief copy pasten ofni
cryptomarkt is beetje doodgevallenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Gossie het zal toch niet? Dat zag niemand aankomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
cryptomarkt is beetje doodgevallen
Precies wat je zegt, flapdrol.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Een beetje lui op de bank zitten, met een miljoen op je rekening gaat ook vervelen, die jongen wil gewoon even bezig zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.quote:
wanneer is klunn onlinequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb Kluun en dima nog nooit tegelijkertijd online gezien.
Ik wil verder geen geruchten beginnen, dit is slechts een waarneming.
DOEGGquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.
Veel plezier met je toekomstige miljoenen... Mooi wel dat je het zelf nog geloofd.
*gelooftquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.
Veel plezier met je toekomstige miljoenen... Mooi wel dat je het zelf nog geloofd.
wel grappig hoe je alleen over miljoenen kan pratenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoi zilveruitjequote:
Deze volg ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel grappig hoe je alleen over miljoenen kan praten
Maar heb je een baan, een auto, een huis en een toekomst?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol ik ben chiseled marmer ripped v taper shape
Oh, is het niet goed?quote:
Eh.. daar heb ik het echt zelden over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar over rijk worden
Jawel hoor, heel cutequote:
Dima heeft toch bitcoin investeringenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar over rijk worden
maar toch wel lekkerquote:
Ik word alleen gegeten op verjaardagenquote:
wel vaak hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh.. daar heb ik het echt zelden over.
Lul toch niet zo raar in de wind joh. Dit was een verwijzing naar Dima die regelmatig aankondigt dat hij binnenkort miljonair is.quote:
Welnee, ik voeg ze nog wel eens toe bij de macaroniquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word alleen gegeten op verjaardagen
Jij ook andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lul toch niet zo raar in de wind joh. Dit was een verwijzing naar Dima die regelmatig aankondigt dat hij binnenkort miljonair is.
Ehm ew :squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik voeg ze nog wel eens toe bij de macaroni
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te wordenquote:
Neequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Kees & Co
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te worden
Zal ik ook nooit worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Jimmy ooit zei miljonair te worden
je hebt het laatst nog tegen hzaw gezegdquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer? Ik care niet om rijkdom.
Half werkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.
Doe dan even een quote want ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het laatst nog tegen hzaw gezegd
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe dan even een quote want ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik over een jaar of 8, jij nooit denk ik.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij heeft het vast wel eens over 6 miljoen gehad.
En rijkdom hoeft niet alleen in geld te zittenquote:
Een oude serie oppakken met naast Simone Kleinsma met een hele nieuwe cast, volgens mij werkt dat niet. De serie werd toen al minder toen "Ben" Rik Hoogendoorn ermee stoptequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |