Kan toch net nu wel het geval zijn geweest, even dimmen hoor dan kan ik me beter inlevenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik zuip echt niet elke dag hoor, doe normaal
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
Villa heeft nu gewoon 6 "makkelijke" wedstrijden en dan 2 potjes die misschien voor de ander nergens meer om gaan.
omdat ze nog niet gespeeld zijn, oelewapperquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
Argumentatie van Nanking in Fb
@:NanKing
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ze nog niet gespeeld zijn, oelewapper
sorry, ik zuip alleen doordeweeks bij belangrijke wedstrijdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan toch net nu wel het geval zijn geweest, even dimmen hoor dan kan ik me beter inleven
jij hebt er sowieso de ballen verstand vanquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]nee maar sowieso joh. Wordt helemaal niets.
Gaat echt spannend wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, ik zuip alleen doordeweeks bij belangrijke wedstrijden
Daarom ben ik voor ado inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt er sowieso de ballen verstand van
nee er zit al genoeg kaas in dat pannetjequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook je penis er even ingestoken
Hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee er zit al genoeg kaas in dat pannetje
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil solliciteren op vacature bij uitzendbureau
maar er staat schrijf korte motivatie en waarom dit je droombaan is
moet ik in dat vakje gwn standaard sollicitatiebrief copy pasten ofni
cryptomarkt is beetje doodgevallenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |