Klopt, ik ben schattig. Leuk je te ontmoeten loni55.quote:
Ik had psychologie moeten studerenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, ik ben schattig. Leuk je te ontmoeten loni55.
Lukt niemand hoor. Ik ben een soort Gina Linetti, niemand snapt mij.quote:
Duidelijk communiceren helpt. Ook al heb je al een eerste stap in de goede richting gezet vandaag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lukt niemand hoor. Ik ben een soort Gina Linetti, niemand snapt mij.
Dat vind ik fijn om te horen. Kan ik vaker sessies boeken? Voel me al een beter mens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:55 schreef loni55 het volgende:
[..]
Duidelijk communiceren helpt. Ook al heb je al een eerste stap in de goede richting gezet vandaag.
Je vindt jezelf al schattig dus dat is al een hele vooruitgang. Trouwens pm en dm doen het niet bij mij haha.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen. Kan ik vaker sessies boeken? Voel me al een beter mens.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf al schattig dus dat is al een hele vooruitgang. Trouwens pm en dm doen het niet bij mij haha.
Rechtspraak wat je betreft is een lachertje dus ik kan het mij heel goed voorstellen dat je je zo bij voelt. (ja dm en pm kan ik lezen maar niet erop reageren)quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen. Kan ik vaker sessies boeken? Voel me al een beter mens.
Te veel dickpics verstuurd?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:07 schreef loni55 het volgende:
[..]
Rechtspraak wat je betreft is een lachertje dus ik kan het mij heel goed voorstellen dat je je zo bij voelt. (ja dm en pm kan ik lezen maar niet erop reageren)
Nee ik stuur nooit selfies.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Te veel dickpics verstuurd?
Ja ach, hij heeft wel enigszins straf gehad, maar veel te weinig.
Oké, dat is positief.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nee ik stuur nooit selfies.
Een paar maanden en dan lekker naar huis.
Taakstraf?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, dat is positief.
Oh nee, alleen een klein taakstrafje
Ja, 60 uurquote:
Iets meer dan een week fulltime.. Goede deal. Voor die idioot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, 60 uur
In mijn ogen veeel te weinig voor wat hij had gedaan.
Voor hem wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:22 schreef loni55 het volgende:
[..]
Iets meer dan een week fulltime.. Goede deal. Voor die idioot.
Oog om oog tand om tand zeggen ze ook..quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor hem wel ja
Ach, welke straf hij ook had gehad, hij zou er toch niets van leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |