Ben ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je latina? waarom zei je dat niet eerder?
Ik zie nu pas dat het een quote uit een ander topic is.quote:
Gelukkig zijn alle moskeeën tegenwoordig extra beveiligdquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben weer lekker aan het radicaliseren.
@:AIVD, dit is satire broertjes
Islam heb ik dan weer vrij weinig tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle moskeeën tegenwoordig extra beveiligd
Omdat die ook een hekel aan joden hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam heb ik dan weer vrij weinig tegen.
Neu.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat die ook een hekel aan joden hebben?
ahzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu.
Ik ben tegen niemand. Iedereen zijn eigen ding in zijn eigen land.
Ja klopt, kut wijfquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Che_ het volgende:
Ik word echt schijtziek van sideeffect wat een kutuser is dat zeg
En waar is chloroform???
Hierquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Che_ het volgende:
Ik word echt schijtziek van sideeffect wat een kutuser is dat zeg
En waar is chloroform???
Welk boek?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef Flamarande het volgende:
Net ¤150 uitgegeven aan een boek kom haten dan
Door mensen zoals jij gaat Nederland kapot! Moslimknuffelaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Islam heb ik dan weer vrij weinig tegen.
Je kon ook 2,95 euro uitgeven aan de avonturen van Dikkie Dik, kan je nog plaatjes kijken ook!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef Flamarande het volgende:
Net ¤150 uitgegeven aan een boek kom haten dan
@Der_Mann krijgen we hier al dagelijks helemaal gratis, dus beetje onnodig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kon ook 2,95 euro uitgeven aan de avonturen van Dikkie Dik, kan je nog plaatjes kijken ook!
Ik was even van m'n apostrofquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In het echt zijn ze mooier dan foto
je weet toch waar het over gaat idioot
Userbashquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:Der_Mann krijgen we hier al dagelijks helemaal gratis, dus beetje onnodig.
@:Driepink overigens ook.
Maar zitten zij met hun pootje vast in de inktpot?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:Der_Mann krijgen we hier al dagelijks helemaal gratis, dus beetje onnodig.
@:Driepink overigens ook.
Modbash ookquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar zitten zij met hun pootje vast in de inktpot?
Alleen blanke moslims zijn welkom though.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat Nederland kapot! Moslimknuffelaar
die boekquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omg die boek wil ook kopen, heb je het al binnen?
Als onze hyperboreale Jimmy een boek uit gaat brengen, koop ik het meteen, al is het een roman waar een verkrachting beschreven wordtquote:
In bedquote:
Gelukkig zijn het vooral foto’s want aan je posts te zien is taal nog wel een uitdaging voor jequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omg die boek wil ook kopen, heb je het al binnen?
Gadver wat sneuquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Flamarande het volgende:
Maar nee wordt morgen bezorgd op werk kan ik lekker interessant doen bij collega’s
Heb je dat nodigquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Flamarande het volgende:
Maar nee wordt morgen bezorgd op werk kan ik lekker interessant doen bij collega’s
Dat was ik en ik weet niet eens of dat zo is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vergeef je want iemand zei ooit dat je lekker was
Ik geloof jou blindelingsquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was ik en ik weet niet eens of dat zo is.
Drm wil ik het ook zo graagquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het vooral foto’s want aan je posts te zien is taal nog wel een uitdaging voor je
Geen idee, nog nooit van mn apostrof gehoordquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was even van m'n apostrof
Waar is die lijst van vroeger met foute uitdrukkingen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |