Ik wil minstens 10 erafquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik er ook nog af hebben.
Afgelopen weken weer een kilo kwijt.
Ja, ik weet gewoon dat gaat botsenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen leuke reden, wel handig.
Die lijkt me ook wel anders in Bonaire, de mentaliteit.
Ik ben al zoiets kwijtquote:
Dat roept mijn man als hij me pest ja, maar dan is het een tandemquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Samen met dezelfde parka jas op dezelfde merk/type/kleur fietsen over de heide
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De weegschaal zei het.
Snap het ook niet na die berg friet
Mwah, ik heb overgewicht dus het mag wel. Het punt is dat het bij mij overal zit en niet alleen rond de buikquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al zoiets kwijt.
En toen stagneerde het. En nu verlies ik langzaam weer kilo's. Dus dat is mooi.
niet als vegetariėrquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef steelhead het volgende:
[..]
Eten hoort toch bij vakantie. Geit is prima te eten.
Ik heb ook overgewicht. Nog 2 kilo en dan niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik heb overgewicht dus het mag wel. Het punt is dat het bij mij overal zit en niet alleen rond de buik
Bij jou is het ook wel mooi te zienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al zoiets kwijt.
En toen stagneerde het. En nu verlies ik langzaam weer kilo's. Dus dat is mooi.
Ga sporten danquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Ik moet ook afvallen![]()
Ja hequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bij jou is het ook wel mooi te zien.
Ik wel iets meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook overgewicht. Nog 2 kilo en dan niet meer.
Er gewoon voor gaan. En niet crashen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Kaaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Zo eens beginnen aan mijn vega lasagne met spinazie.
Caloriebom, want bechamel. Heel veel bechamel.
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het beginquote:
Dan word het problematisch ja.quote:
Ja maar.... wat danquote:
Ik weet niet eens wat ik zou moeten eten om gezond te eten. En de helft lust ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er gewoon voor gaan. En niet crashen.
Bij mij werkte mijn eetpatroon aanpassen erg goed. Ik bewoog sowieso al veel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het begin
Ik weet het. Maar tijd genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he.
De laatste loodjes zijn wel zwaar tho.
probeer gewoon wat dingen uit? Zowel sporten als etenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar.... wat dan
[..]
Ik weet niet eens wat ik zou moeten eten om gezond te eten. En de helft lust ik niet.
Ik ga niet alleen sla eten.
Maar kutdiscussie, dus ik ga er niet aan beginnen.
Daarom. Doel is t er voor de zomer af te hebben. Met hoe het nu gaat (ca. een kilo per maand) gaat dat lukkenquote:
Iets te spicyquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Ik heb een pull up stang gekocht. En spul om hem te bevestigen. Hij hangt alleen nog nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het begin
Heb ik ook gedaan. Eet nu elke dag groenten en 2x fruit. Voel me wel een stuk beter. En het lijkt alsof mijn zicht ook beter wordt. Ik kan met mijn rechteroog nu scherper zien zonder bril dan met.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij werkte mijn eetpatroon aanpassen erg goed. Ik bewoog sowieso al veel.
Netjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Eet nu elke dag groenten en 2x fruit. Voel me wel een stuk beter. En het lijkt alsof mijn zicht ook beter wordt. Ik kan met mijn rechteroog nu scherper zien zonder bril dan met.
Ik heb dumbbells. Werkt prima. Elke dag een andere spiergroep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een pull up stang gekocht. En spul om hem te bevestigen. Hij hangt alleen nog niet
Ja, het was wel nodig ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes.
Ik ben ook meer groente gaan eten. En kleinere porties. Ik at echt veel.
Als je faalt, wordt je nat!quote:
Als t veel groente is is dat prima tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, het was wel nodig ook
Alleen had ik gisteren flink honger en heb ik wel heel erg veel gegeten
Nou... 1 potje erwten, maar iets te veel kalkoenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als t veel groente is is dat prima toch.
Voor de zomer gaat mij niet lukken. Maar dit jaar zeker wel. Sowieso van broek maat 40 naar 36 gegaan en van xxl naar l. Dus al super tevreden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Doel is t er voor de zomer af te hebben. Met hoe het nu gaat (ca. een kilo per maand) gaat dat lukken.
Zo, dat is erg netjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Voor de zomer gaat mij niet lukken. Maar dit jaar zeker wel. Sowieso van broek maat 40 naar 36 gegaan en van xxl naar l. Dus al super tevreden.
Netjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Voor de zomer gaat mij niet lukken. Maar dit jaar zeker wel. Sowieso van broek maat 40 naar 36 gegaan en van xxl naar l. Dus al super tevreden.
Kalkoen is ook wel echt lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou... 1 potje erwten, maar iets te veel kalkoen
Dan zat je niet boven waterquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
ja de bedoeling is dat je er niet af valt
Bij mannen is dat een dikke m. Of l. Of xl. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef Samzz het volgende:
Maatvoering is zo raar. Maat 36 bij vrouwen is maat S
.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes.
Ik ben ook meer groente gaan eten. En kleinere porties. Ik at echt veel.
Oh ik let niet op suikerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dit.
Minder vlees. Sowieso letten op suiker.
Ja, ben er dol op. Eet sowieso kip en kalkoen het meeste. Varken soms en in het weekend een biefstukje.quote:
Vast wel. Ik ben tijdje geleden van 40 naar 38 gegaan. Kan eeeeeecht nog wel wat afquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is erg netjes
Ik heb 38 meen ik, wellicht kan dat ook naar beneden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef Samzz het volgende:
Maatvoering is zo raar. Maat 36 bij vrouwen is maat S
.
quote:“In case you’ve ever wondered why women get so frustrated with our clothing sizes – every pair of jeans pictured, is a size 12,” she wrote.
Ik gebruik geen tot weinig suiker meer. Voelt goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik let niet op suiker. Suiker
.
Iedere ochtend een lepeltje in m'n kwark.
34 met wat moeitequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is erg netjes
Ik heb 38 meen ik, wellicht kan dat ook naar beneden.
Ik heb kleding van S tot en met XL dus waar slaat het allemaal opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mannen is dat een dikke m. Of l. Of xl. Ik heb geen idee.
Teach mequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik geen tot weinig suiker meer. Voelt goed.
Maat 36 broek. Geen idee wat dat m of l is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mannen is dat een dikke m. Of l. Of xl. Ik heb geen idee.
Dit zou mij echt never nooit lukkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je chocolade repen en zakken chips naar binnen douwt en daarbij cola per fles drinkt, is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik let niet op suiker. Suiker
.
Iedere ochtend een lepeltje in m'n kwark.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door deze post.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je chocolade repen en zakken chips naar binnen douwt en daarbij cola per fles drinkt, is het een ander verhaal.
Zoetje in de thee, meer melk en water gaan drinken ipv frisdranken, etc.quote:
Wel knallende hoofdpijn na het stoppen. Maar echt veel beter idd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wat als het weekend is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
Het leven lijkt gewoon langer zonder af en toe wat lekkers..
Had ik heel even last van, maar nu voel ik het bijna niet meer. Mijn lichaam schreeuwt ook niet meer om suiker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wel knallende hoofdpijn na het stoppen. Maar echt veel beter idd.
Dat duurt me ook echt al te langquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wat als het weekend is.
ja maar brood, boter en pure hagelslag is dan ook echt een goede comboquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:33 schreef Allures het volgende:
Vanmorgen nog hagelslagjes op brood gehad
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door deze post.
Wij hebben wel matchende fietsen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef Scary_Mary het volgende: [..] Ik schrok laatst toen ik beneden kwam. We bleken afzonderlijk van elkaar bijna hetzelfde aan te hebben getrokken
![]()
![]()
Dus dat is wel een puntje van aandacht, want gevarenzone
Matching outfits
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eet ik eigenlijk alleen bij een hotelontbijt en dan nog het liefst een lekkere jam erbij. Kers, abrikoos, framboos of aardbei. Net een taartjequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar brood, boter en pure hagelslag is dan ook echt een goede combo
Nou, valt eigenlijk wel mee maar goed, iedereen is andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat duurt me ook echt al te lang
Even er doorheen, maar dan heb je ook wat. Hier ook niet meer. Als ik zin in cola heb is zero ook wel goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had ik heel even last van, maar nu voel ik het bijna niet meer. Mijn lichaam schreeuwt ook niet meer om suiker.
In het weekend mag ik een stuk chocoladequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je chocolade repen en zakken chips naar binnen douwt en daarbij cola per fles drinkt, is het een ander verhaal.
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving, pepsi max cherry. 2kcal per 7000 liter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Even er doorheen, maar dan heb je ook wat. Hier ook niet meer. Als ik zin in cola heb is zero ook wel goed.
Met 30 kilo aspartaam zekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving, pepsi max cherry. 2kcal per 7000 liter.
Ja, bijvoorbeeld. Al probeer ik die ook wel te vermijden en zeker niet te veel van te drinken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Even er doorheen, maar dan heb je ook wat. Hier ook niet meer. Als ik zin in cola heb is zero ook wel goed.
Ja kanker krijg ik al van het roken, dus dan mag die boatload aan aspartaam ook nog wel.quote:
Ik moet nu denken aan Theo Maassenquote:
Stukje maar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het weekend mag ik een stuk chocolade.
Ja een stukje is bij mij gewoon een reepquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
Stukje maar?
Afgelopen weekend een dame blanche.
Nu vooral cola zero caffeine. Cherry is ook wel nice.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving, pepsi max cherry. 2kcal per 7000 liter.
Satesaus is wel echt underrated yo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond de kipsate die ik eigenlijk eerder deze week al wilde eten.
Aspertaam is zeer goed onderzocht. Behalve op bepaalde websites is er niks mis mee.quote:
Goede dan, niet die stodgy meuk uit een emmerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Satesaus is wel echt underrated yo.
Je drinkt iets zonder alcohol?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet uitkijken dat het niet uitloopt op brood met satesaus eten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Satesaus is wel echt underrated yo.
Sowieso.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goede dan, niet die stodgy meuk uit een emmer
Dat is sowieso ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet uitkijken dat het niet uitloopt op brood met satesaus eten.
Ik heb meestal die van Wijkoquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goede dan, niet die stodgy meuk uit een emmer
Kroepoek met satésausquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet uitkijken dat het niet uitloopt op brood met satesaus eten.
Dat hoor je vaker jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van me heeft een maagverkleining gedaan, en ze mag niet meer zo veel suikers, moet haar dieet aanpassen zodat ze niet weer aankomt. Klinkt redelijk.
Maar vervolgens wel liters cola zero tanken. Dan is er met het gezonder leven knopje indrukken ook iets misgegaan
.
Een andere kennis is inmiddels zwaarder dan voor de verkleining.
Maar daar is in principe toch niets mis mee? Zit weinig rotzooi in. Is in principe water met een smaakje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van me heeft een maagverkleining gedaan, en ze mag niet meer zo veel suikers, moet haar dieet aanpassen zodat ze niet weer aankomt. Klinkt redelijk.
Maar vervolgens wel liters cola zero tanken. Dan is er met het gezonder leven knopje indrukken ook iets misgegaan
.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond de kipsate die ik eigenlijk eerder deze week al wilde eten.
Gaat natuurlijk wel een 50/50 met grain alcohol.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Liefje, je verdient echt iets beters dan dat
Was toen te laat thuis en had geen zin meer om te kokenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
[..]dat heb je toen gegeten! We hadden hier gestemd en jij doet gewoon wat anders?
Oh ik dacht dat t echt heel slecht voor je isquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef steelhead het volgende:
[..]
Aspertaam is zeer goed onderzocht. Behalve op bepaalde websites is er niks mis mee.
Maar krijg je eigenlijk niet verplicht iets van therapie of dieetles of zo er bij?quote:
Net zoals melk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat t echt heel slecht voor je is.
we zullen nog eens je leven sturenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was toen te laat thuis en had geen zin meer om te koken![]()
Had nog een verse pizza van de AH in de koelkast liggen die me toen lief aankeek.
Nee precies, en van al die potjes vind ik dit de lekkerste. Gewoon wat in een sauspannetje opwarmen en klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor uit een pot is die best ok.
Zelf maken is beter, maar daar heb ik niet altijd zin in.
Klopt. Maar de mindset is niks veranderd, zie je in de kledingmaat ook terug, zeg maar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar daar is in principe toch niets mis mee? Zit weinig rotzooi in. Is in principe water met een smaakje.
Dat laatste is dan ook wel zuur. Kleinere porties, maar meer over de dag verdeeld?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
.
Vriend van mij heeft het onlangs laten doen, die is al bijna 40 kilo kwijt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar krijg je eigenlijk niet verplicht iets van therapie of dieetles of zo er bij?
Want anders lijkt het me ook niet zo zinvol
Maar je komt toch niet aan van cola zero of doe ik het al die jaren al verkeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar de mindset is niks veranderd, zie je in de kledingmaat ook terug, zeg maar.
Lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag halve komkommer weggewerkt met het restje satésaus
Oh bah, volle melkquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde periodes drink ik echt liters volle melk
Meestal geven ze daar in de begeleiding toch wel aandacht voor? Is geen simpele ingreep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar de mindset is niks veranderd, zie je in de kledingmaat ook terug, zeg maar.
Nee, die bunkerde na de verkleining door als ervoor. Heeft door de band heen gegeten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook wel zuur. Kleinere porties, maar meer over de dag verdeeld?
Is dat met of zonder alcohol?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Chia het volgende:
Het begint hier wel op de AA te lijken joh. Vanavond lekker Skinny bitch cocktails klappen.
Nee, maar ze leeft dus nog steeds ongezond. Heb t niet zo handig verwoord.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je komt toch niet aan van cola zero of doe ik het al die jaren al verkeerd.
Collega van mij ook, woog denk ik wel iets van 200 kilo. Toen heedt ze een maagverkleining gehad en is ze enorm afgevallen. Nu is ze weer een heel eind richting het oude gewicht. Maar die zie je ook met de vette hap de kantine uit komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
.
Heel veel zelfs. Maar ja, dat heeft bij hen dus niet geholpen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal geven ze daar in de begeleiding toch wel aandacht voor? Is geen simpele ingreep.
Ik ken 2 mensen goed die het hebben laten doen. Allebei al jaren geledenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft het onlangs laten doen, die is al bijna 40 kilo kwijt.
Het is ondertussen het meest onderzochte substantie dat er is. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat t echt heel slecht voor je is.
Ja precies. Wel de suikers laten staan, maar vervolgens wel alles frituren wat los en vast zitquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega van mij ook, woog denk ik wel iets van 200 kilo. Toen heedt ze een maagverkleining gehad en is ze enorm afgevallen. Nu is ze weer een heel eind richting het oude gewicht. Maar die zie je ook met de vette hap de kantine uit komen.
Das best vreemd. Die maat van mij zit nu gewoon heel snel vol. (duh)quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die bunkerde na de verkleining door als ervoor. Heeft door de band heen gegeten.
Dat klinkt erg pijnelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die bunkerde na de verkleining door als ervoor. Heeft door de band heen gegeten.
Beetje net als suiker dus, dat geeft ook een korte rush.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:56 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het is ondertussen het meest onderzochte substantie dat er is. Kun je nagaan.
Je lichaam breekt het gewoon af. Het nadeel is alleen dat je lichaam suiker verwacht en het niet krijgt. Dat geeft een honger gevoel.
Daarom met mate.
Als vers gemaakte geen optie is zou ik uitkijken naar van die zakjes gemalen pinda met meuk erbij. Zoals van Ratu, Karangsari (wel even opletten als je niet zo van pittig houdt, dat je de milde pakt) oid Zie bijvoorbeeld https://www.tjinstoko.eu/nl/condimenten/pindasaus/quote:
Je had vast een voldoende voor statistiek op school.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen goed die het hebben laten doen. Allebei al jaren geleden
1 is weer ongeveer zo dik als ze was
1 niet
Mijn persoonlijke conclusie is dus dat het een 50/50 ding is
Ik ben op halfvol overgestapt. Best lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde periodes drink ik echt liters volle melk
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had vast een voldoende voor statistiek op school.
Dat terug bunkeren is er over het jaar ingeslopen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Das best vreemd. Die maat van mij zit nu gewoon heel snel vol. (duh)
En als hij dan rotzooi eet voelt hij zich hartstikke zwak omdat ie niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.
En daardoor is hij dus ook veel beter gaan eten.
Ik denk dat er een significant percentage zit omdat het daarvoor ook al niet lukte met therapie en dieet..quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar krijg je eigenlijk niet verplicht iets van therapie of dieetles of zo er bij?
Want anders lijkt het me ook niet zo zinvol
Klopt. Dat is gewoon de reactie van je lichaam op zoetigheid.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje net als suiker dus, dat geeft ook een korte rush.
Probeer de 99% maar eensquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:59 schreef Samzz het volgende:
Sinds ik 1 keer zure melk heb gehad moet ik t niet meer. Was wel makkelijk afkicken.
Ging t met chocolade maar zo.
hebben ze niet op mbo 2quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had vast een voldoende voor statistiek op school.
Als in die tijd je mindset niet veranderd zit je zo weer terug natuurlijk...quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat terug bunkeren is er over het jaar ingeslopen.
Je hoort t best vaak, hoor.
Dat soort producten heeft een tht toch? Zeker bij die wat zuurdere dingen kan dat vaak prima nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Heb zondag nog yoghurt gegeten die ruim een week over datum wasmerkte het niet eens maar heb hem nu toch wel weggegooid.
Kan bij yoghurt ook makkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Heb zondag nog yoghurt gegeten die ruim een week over datum wasmerkte het niet eens maar heb hem nu toch wel weggegooid.
quote:
Wel eens geprobeerd, maar tering wat scherpquote:
Anders krijg ik zo'n pak ook niet op. Dan haal ik de volgende keer bijvoorbeeld zo'n half pakje en dat is heel snel op, haal ik een groot pak en dan doe ik er drie weken over.quote:
Balen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders krijg ik zo'n pak ook niet op. Dan haal ik de volgende keer bijvoorbeeld zo'n half pakje en dat is heel snel op, haal ik een groot pak en dan doe ik er drie weken over.
Scherp ja? Ander referentiekader heb ik dan denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Wel eens geprobeerd, maar tering wat scherp
En twee halve pakjes?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders krijg ik zo'n pak ook niet op. Dan haal ik de volgende keer bijvoorbeeld zo'n half pakje en dat is heel snel op, haal ik een groot pak en dan doe ik er drie weken over.
Kon even het juiste woord niet vindenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Scherp ja? Ander referentiekader heb ik dan denk ikIk had van de week trouwens heerlijke pure chocolade met chili. Niet superscherp, maar paste er mooi bij. Helaas niet verkrijgbaar in Nl en inmiddels op
Bruut misschien?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kon even het juiste woord niet vinden
Ja wat, een half pakje is te snel op. Dan koop je er tweequote:
Met klontjes?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me geen recente reclame voor de geest halen eigenlijk, wat een genotquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de stem achter de reclame van Save the Children echt gruwelijk irritant.
Waarmee ontbijt je dan naast dat bakje volle yoghurt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:11 schreef STING het volgende:
Elke dag een bakje volle yoghurt met ontbijt
Hoor m net. Vandaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me geen recente reclame voor de geest halen eigenlijk, wat een genot
Met banaan, noten, klein beetje honing & haverzemelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waarmee ontbijt je dan naast dat bakje volle yoghurt?
Fitgirl hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
Met banaan, noten, klein beetje honing & haverzemelen
Vriend wilde ook nog een keer een nieuwe fiets. Mijn fiets van toen een jaar oud beviel heel goed en daarvan was de herenversie voor een hele gunstige prijs verkrijgbaar, dus tja.quote:
Je bent een Hollander of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Vriend wilde ook nog een keer een nieuwe fiets. Mijn fiets van toen een jaar oud beviel heel goed en daarvan was de herenversie voor een hele gunstige prijs verkrijgbaar, dus tja.
Ja jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Vriend wilde ook nog een keer een nieuwe fiets. Mijn fiets van toen een jaar oud beviel heel goed en daarvan was de herenversie voor een hele gunstige prijs verkrijgbaar, dus tja.
Ik overweeg inderdaad ook om influencer te worden. Dan kan ik m'n yoghurt met de wereld delen.quote:
Welke vissen heb je?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn nieuwe vissen zijn al een beetje minder verlegen. Ze zwemmen er al comfy bij.
Ik zou er een mop bij vertellen voor extra kijkers.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik overweeg inderdaad ook om influencer te worden. Dan kan ik m'n yoghurt met de wereld delen.
Ow zo. Hebben die geen streaming service?quote:
Neequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je bent een Hollander of niet natuurlijk.
Het is wit en geen yoghurt...quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou er een mop bij vertellen voor extra kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de Achterhoekquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
O, leuk. Lekker hųken in de feesttent.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:22 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow zo. Hebben die geen streaming service?
Oh leuk! Ramirezi zijn tof.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
6 roze tetra's en een paartje ramirezi's erbij sinds gisteren.
Nee, omdat Salland. Niks Holland. Ben van de zandgrond, boven zeeniveau en boven de rivieren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sallander
Toch weer terug bij Konijnen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sallander
Ik keek gister een serie op Netflix waarin yoghurt zelfbewustzijn kreeg en alle wereldproblemen oploste. Kan jouw yoghurt dat ook?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik overweeg inderdaad ook om influencer te worden. Dan kan ik m'n yoghurt met de wereld delen.
De goede kant, dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, omdat Salland. Niks Holland. Ben van de zandgrond, boven zeeniveau en boven de rivieren.
Nog niet, ben eerst nog aan het proberen of ik het rechts kan laten draaien ipv links.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik keek gister een serie op Netflix waarin yoghurt zelfbewustzijn kreeg en alle wereldproblemen oploste. Kan jouw yoghurt dat ook?
Ja, ik ben blij met ze. Heb ook een paartje van hun boliviaanse neefjes, ze hebben nu al allebei een eigen kant van de bak geclaimd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[..]
Oh leuk! Ramirezi zijn tof.
Stop de linkseyoghurtindoctrinatiequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nog niet, ben eerst nog aan het proberen of ik het rechts kan laten draaien ipv links.
Oh dat territorium claimen is wel een dingetje van ze jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij met ze. Heb ook een paartje van hun boliviaanse neefjes, ze hebben nu al allebei een eigen kant van de bak geclaimd.
Ik had een tijdje geleden een groepje otocinclus algeneters gehaald, maar die kan ik niet in leven houden, ze begeven het een voor een.
Witte yoghurt, beste yoghurt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
En als het me gelukt is, noem ik het Boreale yoghurt
Ja, vind ik ook. Ik heb het geprobeerd met algentabletten uitgesmeerd op stenen, maar ik denk toch dat ze niet genoeg voer binnen krijgen ofzo. Volgende keer probeer ik maar een robuustere soort die je makkelijker aan het voer krijgt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat territorium claimen is wel een dingetje van ze ja.
Wat zonde van de oto's.
Toch apart, want meestal is er genoeg te eten voor ze, ook qua plantenresten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik heb het geprobeerd met algentabletten uitgesmeerd op stenen, maar ik denk toch dat ze niet genoeg voer binnen krijgen ofzo. Volgende keer probeer ik maar een robuustere soort die je makkelijker aan het voer krijgt.
Waarom komt dat Boreaal zo vaak langs op fok?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
En als het me gelukt is, noem ik het Boreale yoghurt
Ik denk sinds 20 maart pas.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Waarom komt dat Boreaal zo vaak langs op fok?
Dat is een aardige steenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Vanwege onze onconditionele liefde voor Thierryquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Idd, deze en de uil heb ik zelfs meegekregen.quote:
Geer zorgt anders goed voor 'emquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wel een beetje liefde tonen voor de uil van Minerva hoor.
Het betekent noordelijk en is een tijdsaanduiding voor de periode na de ijstijd.quote:
Ochgut heeft hij weer moeilijke woordjes gebruikt. Aaaw.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Vanwege onze onconditionele liefde voor Thierry
Dit is toch de periode na de ijstijd?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het betekent noordelijk en is een tijdsaanduiding voor de periode na de ijstijd.
Ze gebruikte wel steen toen ja.
Zoek nog een beetje verderquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het betekent noordelijk en is een tijdsaanduiding voor de periode na de ijstijd.
De reden dat de term in opspraak is geraakt is omdat het een knipoog naar het extreem rechts gedachtengoed betreft: https://nl.wikipedia.org/wiki/Boreaal_(politieke_term)quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja maar niet meer het Boreaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is toch de periode na de ijstijd?
Naar welke politicus kun je wel langer dan 5 minuten luisteren zonder moe te worden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Thierry best grappig, maar word wel een beetje moe als ik langer dan 5 minuten moet luisteren naar wat hij zegt.
Zijn vriend Theoquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Naar welke politicus kun je wel langer dan 5 minuten luisteren zonder moe te worden?
Ah zo. Thxquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
De reden dat de term in opspraak is geraakt is omdat het een knipoog naar het extreem rechts gedachtengoed betreft: https://nl.wikipedia.org/wiki/Boreaal_(politieke_term)
Die komt op mij over als een opa, die nooit een dag in zijn leven heeft gewerkt, maar het wel allemaal beter denkt te weten. Beetje blijven hangen in de jaren 50.quote:
Klopt als een bus, maar ik vind hem toch een plezier om naar te luisteren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Die komt op mij over als een opa, die nooit een dag in zijn leven heeft gewerkt, maar het wel allemaal beter denkt te weten. Beetje blijven hangen in de jaren 50.
Of 40.
Dus als hij boeken voor gaat lezen, dan kan hij in weze grof geld verdienen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar ik vind hem toch een plezier om naar te luisteren.
Vind het ook altijd leuk als hij ergens op tv te gast is.
Daarvoor is een uitgebreider marktonderzoek nodig dan mijn schamele n=1 mening, vrees ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dus als hij boeken voor gaat lezen, dan kan hij in weze grof geld verdienen?
Hij ziet er uit als of hij aan kleine jongetjes zitquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertrouw die dr phil voor geen meter, zou me niks verbazen als bekend wordt dat hij zijn vrouw en kinderen zwaar onderdrukt
Ik denk eerder aan jonge assistentes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als of hij aan kleine jongetjes zit
Wat een kanjers werken er daar tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Bij DHL kun je blijkbaar online je zending aanpassen en het verandert de leverdatum niet eens (tenzij je dat wil). Top
Precies die man lijkt me zelf zwaar psycho.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertrouw die dr phil voor geen meter, zou me niks verbazen als bekend wordt dat hij zijn vrouw en kinderen zwaar onderdrukt
Pakjes waar niet voor getekend hoeft te worden mogen ze in de schuur zetten van mij, maar als er getekend voor moet worden dan laat ik het liever ergens anders bezorgen. Leveren ze het bij de buren af en dan ben ik drie dagen bezig om een tijdstip te vinden dat de buren thuis zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij ons hadden ze netjes het pakje in de papierbak gedaan en dat op n briefje geschreven![]()
O nee, dat was postnl.
Kinderen of volwassenen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
Mensen die gaan hinniken als je met je paard langs loopt.
Te zielig. Toen ik nog vrijwilligerswerk deed in het dierenasiel reden er ook wel eens kinderen voorbij die gingen blaffen. Sneu.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
Hihihihihihi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ook zo irritant jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Te zielig. Toen ik nog vrijwilligerswerk deed in het dierenasiel reden er ook wel eens kinderen voorbij die gingen blaffen. Sneu.
Kun je ze wel gewoon retourneren? Want daar doen ze ook nog wel eens moeilijk over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef rival het volgende:
Wat een teleurstelling.
Ben al weken bezig met het regelen van enkele glasplaten. Ik krijg ze net eindelijk binnen.
Ze zijn verkeerd
Ik neem aan van wel. Moet even wachten op een reactie op mn mail hoe ze dit op gaan lossen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze wel gewoon retourneren? Want daar doen ze ook nog wel eens moeilijk over.
Ik werk er nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef jezelf maar een schouderklopje
Toch niet in Mierlo besteld he?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Moet even wachten op een reactie op mn mail hoe ze dit op gaan lossen.
Bredaquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch niet in Mierlo besteld he?
Daar zit een berucht bedrijf die om dit soort geintjes bekend staat
Vroeger deed je dat niet onder werktijd he, kutinternetquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Shit, weer geld uitgegeven. Zo kut.
De economie is blij met jou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Nog een koelkastquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wacht altijd tot morgen want morgen gratis bier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Snelle planga?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh. Ben je gek. Zonnebril.
Alweer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O ja die zoek ik ook nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel zonnebrillen heb jij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |