Ik wil minstens 10 erafquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik er ook nog af hebben.
Afgelopen weken weer een kilo kwijt.
Ja, ik weet gewoon dat gaat botsenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen leuke reden, wel handig.
Die lijkt me ook wel anders in Bonaire, de mentaliteit.
Ik ben al zoiets kwijtquote:
Dat roept mijn man als hij me pest ja, maar dan is het een tandemquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Samen met dezelfde parka jas op dezelfde merk/type/kleur fietsen over de heide
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De weegschaal zei het.
Snap het ook niet na die berg friet
Mwah, ik heb overgewicht dus het mag wel. Het punt is dat het bij mij overal zit en niet alleen rond de buikquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al zoiets kwijt.
En toen stagneerde het. En nu verlies ik langzaam weer kilo's. Dus dat is mooi.
niet als vegetariėrquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef steelhead het volgende:
[..]
Eten hoort toch bij vakantie. Geit is prima te eten.
Ik heb ook overgewicht. Nog 2 kilo en dan niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik heb overgewicht dus het mag wel. Het punt is dat het bij mij overal zit en niet alleen rond de buik
Bij jou is het ook wel mooi te zienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al zoiets kwijt.
En toen stagneerde het. En nu verlies ik langzaam weer kilo's. Dus dat is mooi.
Ga sporten danquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Ik moet ook afvallen![]()
Ja hequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bij jou is het ook wel mooi te zien.
Ik wel iets meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook overgewicht. Nog 2 kilo en dan niet meer.
Er gewoon voor gaan. En niet crashen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Kaaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Zo eens beginnen aan mijn vega lasagne met spinazie.
Caloriebom, want bechamel. Heel veel bechamel.
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het beginquote:
Dan word het problematisch ja.quote:
Ja maar.... wat danquote:
Ik weet niet eens wat ik zou moeten eten om gezond te eten. En de helft lust ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er gewoon voor gaan. En niet crashen.
Bij mij werkte mijn eetpatroon aanpassen erg goed. Ik bewoog sowieso al veel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het begin
Ik weet het. Maar tijd genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he.
De laatste loodjes zijn wel zwaar tho.
probeer gewoon wat dingen uit? Zowel sporten als etenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar.... wat dan
[..]
Ik weet niet eens wat ik zou moeten eten om gezond te eten. En de helft lust ik niet.
Ik ga niet alleen sla eten.
Maar kutdiscussie, dus ik ga er niet aan beginnen.
Daarom. Doel is t er voor de zomer af te hebben. Met hoe het nu gaat (ca. een kilo per maand) gaat dat lukkenquote:
Iets te spicyquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Ik heb een pull up stang gekocht. En spul om hem te bevestigen. Hij hangt alleen nog nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het begin
Heb ik ook gedaan. Eet nu elke dag groenten en 2x fruit. Voel me wel een stuk beter. En het lijkt alsof mijn zicht ook beter wordt. Ik kan met mijn rechteroog nu scherper zien zonder bril dan met.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij werkte mijn eetpatroon aanpassen erg goed. Ik bewoog sowieso al veel.
Netjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Eet nu elke dag groenten en 2x fruit. Voel me wel een stuk beter. En het lijkt alsof mijn zicht ook beter wordt. Ik kan met mijn rechteroog nu scherper zien zonder bril dan met.
Ik heb dumbbells. Werkt prima. Elke dag een andere spiergroep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een pull up stang gekocht. En spul om hem te bevestigen. Hij hangt alleen nog niet
Ja, het was wel nodig ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes.
Ik ben ook meer groente gaan eten. En kleinere porties. Ik at echt veel.
Als je faalt, wordt je nat!quote:
Als t veel groente is is dat prima tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, het was wel nodig ook
Alleen had ik gisteren flink honger en heb ik wel heel erg veel gegeten
Nou... 1 potje erwten, maar iets te veel kalkoenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als t veel groente is is dat prima toch.
Voor de zomer gaat mij niet lukken. Maar dit jaar zeker wel. Sowieso van broek maat 40 naar 36 gegaan en van xxl naar l. Dus al super tevreden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Doel is t er voor de zomer af te hebben. Met hoe het nu gaat (ca. een kilo per maand) gaat dat lukken.
Zo, dat is erg netjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Voor de zomer gaat mij niet lukken. Maar dit jaar zeker wel. Sowieso van broek maat 40 naar 36 gegaan en van xxl naar l. Dus al super tevreden.
Netjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Voor de zomer gaat mij niet lukken. Maar dit jaar zeker wel. Sowieso van broek maat 40 naar 36 gegaan en van xxl naar l. Dus al super tevreden.
Kalkoen is ook wel echt lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou... 1 potje erwten, maar iets te veel kalkoen
Dan zat je niet boven waterquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
ja de bedoeling is dat je er niet af valt
Bij mannen is dat een dikke m. Of l. Of xl. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef Samzz het volgende:
Maatvoering is zo raar. Maat 36 bij vrouwen is maat S
.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes.
Ik ben ook meer groente gaan eten. En kleinere porties. Ik at echt veel.
Oh ik let niet op suikerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dit.
Minder vlees. Sowieso letten op suiker.
Ja, ben er dol op. Eet sowieso kip en kalkoen het meeste. Varken soms en in het weekend een biefstukje.quote:
Vast wel. Ik ben tijdje geleden van 40 naar 38 gegaan. Kan eeeeeecht nog wel wat afquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is erg netjes
Ik heb 38 meen ik, wellicht kan dat ook naar beneden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef Samzz het volgende:
Maatvoering is zo raar. Maat 36 bij vrouwen is maat S
.
quote:“In case you’ve ever wondered why women get so frustrated with our clothing sizes – every pair of jeans pictured, is a size 12,” she wrote.
Ik gebruik geen tot weinig suiker meer. Voelt goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik let niet op suiker. Suiker
.
Iedere ochtend een lepeltje in m'n kwark.
34 met wat moeitequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is erg netjes
Ik heb 38 meen ik, wellicht kan dat ook naar beneden.
Ik heb kleding van S tot en met XL dus waar slaat het allemaal opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mannen is dat een dikke m. Of l. Of xl. Ik heb geen idee.
Teach mequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik geen tot weinig suiker meer. Voelt goed.
Maat 36 broek. Geen idee wat dat m of l is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mannen is dat een dikke m. Of l. Of xl. Ik heb geen idee.
Dit zou mij echt never nooit lukkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je chocolade repen en zakken chips naar binnen douwt en daarbij cola per fles drinkt, is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik let niet op suiker. Suiker
.
Iedere ochtend een lepeltje in m'n kwark.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door deze post.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je chocolade repen en zakken chips naar binnen douwt en daarbij cola per fles drinkt, is het een ander verhaal.
Zoetje in de thee, meer melk en water gaan drinken ipv frisdranken, etc.quote:
Wel knallende hoofdpijn na het stoppen. Maar echt veel beter idd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wat als het weekend is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
Het leven lijkt gewoon langer zonder af en toe wat lekkers..
Had ik heel even last van, maar nu voel ik het bijna niet meer. Mijn lichaam schreeuwt ook niet meer om suiker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wel knallende hoofdpijn na het stoppen. Maar echt veel beter idd.
Dat duurt me ook echt al te langquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wat als het weekend is.
ja maar brood, boter en pure hagelslag is dan ook echt een goede comboquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:33 schreef Allures het volgende:
Vanmorgen nog hagelslagjes op brood gehad
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door deze post.
Wij hebben wel matchende fietsen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef Scary_Mary het volgende: [..] Ik schrok laatst toen ik beneden kwam. We bleken afzonderlijk van elkaar bijna hetzelfde aan te hebben getrokken
![]()
![]()
Dus dat is wel een puntje van aandacht, want gevarenzone
Matching outfits
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eet ik eigenlijk alleen bij een hotelontbijt en dan nog het liefst een lekkere jam erbij. Kers, abrikoos, framboos of aardbei. Net een taartjequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar brood, boter en pure hagelslag is dan ook echt een goede combo
Nou, valt eigenlijk wel mee maar goed, iedereen is andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat duurt me ook echt al te lang
Even er doorheen, maar dan heb je ook wat. Hier ook niet meer. Als ik zin in cola heb is zero ook wel goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had ik heel even last van, maar nu voel ik het bijna niet meer. Mijn lichaam schreeuwt ook niet meer om suiker.
In het weekend mag ik een stuk chocoladequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Maar als je chocolade repen en zakken chips naar binnen douwt en daarbij cola per fles drinkt, is het een ander verhaal.
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving, pepsi max cherry. 2kcal per 7000 liter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Even er doorheen, maar dan heb je ook wat. Hier ook niet meer. Als ik zin in cola heb is zero ook wel goed.
Met 30 kilo aspartaam zekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving, pepsi max cherry. 2kcal per 7000 liter.
Ja, bijvoorbeeld. Al probeer ik die ook wel te vermijden en zeker niet te veel van te drinken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Even er doorheen, maar dan heb je ook wat. Hier ook niet meer. Als ik zin in cola heb is zero ook wel goed.
Ja kanker krijg ik al van het roken, dus dan mag die boatload aan aspartaam ook nog wel.quote:
Ik moet nu denken aan Theo Maassenquote:
Stukje maar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het weekend mag ik een stuk chocolade.
Ja een stukje is bij mij gewoon een reepquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
Stukje maar?
Afgelopen weekend een dame blanche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |