Ik wil minstens 10 erafquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik er ook nog af hebben.
Afgelopen weken weer een kilo kwijt.
Ja, ik weet gewoon dat gaat botsenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen leuke reden, wel handig.
Die lijkt me ook wel anders in Bonaire, de mentaliteit.
Ik ben al zoiets kwijtquote:
Dat roept mijn man als hij me pest ja, maar dan is het een tandemquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Samen met dezelfde parka jas op dezelfde merk/type/kleur fietsen over de heide
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De weegschaal zei het.
Snap het ook niet na die berg friet
Mwah, ik heb overgewicht dus het mag wel. Het punt is dat het bij mij overal zit en niet alleen rond de buikquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al zoiets kwijt.
En toen stagneerde het. En nu verlies ik langzaam weer kilo's. Dus dat is mooi.
niet als vegetariėrquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef steelhead het volgende:
[..]
Eten hoort toch bij vakantie. Geit is prima te eten.
Ik heb ook overgewicht. Nog 2 kilo en dan niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik heb overgewicht dus het mag wel. Het punt is dat het bij mij overal zit en niet alleen rond de buik
Bij jou is het ook wel mooi te zienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al zoiets kwijt.
En toen stagneerde het. En nu verlies ik langzaam weer kilo's. Dus dat is mooi.
Ga sporten danquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Ik moet ook afvallen![]()
Ja hequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bij jou is het ook wel mooi te zien.
Ik wel iets meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook overgewicht. Nog 2 kilo en dan niet meer.
Er gewoon voor gaan. En niet crashen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Was wel goddelijke friet
Ik moet ook afvallen![]()
Kaaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Zo eens beginnen aan mijn vega lasagne met spinazie.
Caloriebom, want bechamel. Heel veel bechamel.
Uiteraard. Sowieso wil ik meer spieren trainen. Cardio doe ik ook thuis met oefeningen, gaat prima. Wel afzien in het beginquote:
Dan word het problematisch ja.quote:
Ja maar.... wat danquote:
Ik weet niet eens wat ik zou moeten eten om gezond te eten. En de helft lust ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er gewoon voor gaan. En niet crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |