Gister zat ze ook bij Jessie te slijmen , dus het verbaasd mij dan ook totaal nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze heeft het ook bij Jessie geprobeerd.
Is Keesje Bef van Klef en Bef2?quote:
Kayleequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is Keesje Bef van Klef en Bef2?
Dan is dat volkomen terecht
Hij loopt er weer rond alsof hij de opzichter isquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer Dylan in gaat plannen.
Dyl wil eerst zeker weten dat het goed gekeurd wordt.
Jessie gaat er van uit dat dat wel goed komt.
[ afbeelding ]
Ja, erg he, ik tik net al, van dyl naar kaym van kay naar shelquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij loopt er weer rond alsof hij de opzichter is![]()
![]()
![]()
Voor mij ook 1 van de redenen dat ik m'n abo op heb gezegd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, erg he, ik tik net al, van dyl naar kaym van kay naar shel
Alweer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor mij ook 1 van de redenen dat ik m'n abo op heb gezegd.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer Dylan in gaat plannen.
Dyl wil eerst zeker weten dat het goed gekeurd wordt.
Jessie gaat er van uit dat dat wel goed komt.
[ afbeelding ]
Dan is er weer iets beloofd, horen we straks wel weer" ik heb nauw iets leuks, straks komt..."quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat zijn ze allemaal schijtlollig.
Nee he!quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dan is er weer iets beloofd, horen we straks wel weer" ik heb nauw iets leuks, straks komt..."
Wat een idioteriequote:Op woensdag 27 maart 2019 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd waar Jessie en Merel zitten. Hij heeft de mensen ingedeeld.
Ik had gezegd, de groeten, ik zit waar ik wil.quote:
Is waarschijnlijk door Dylan gekomen. Die Wijfiet erop los.quote:
Hij zegt over iedereen iets positiefs ,wat mij betreft mag hij daar wel mee ophouden ,want het komt er zo dom uit allemaalquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef mcspicy het volgende:
A3: Jessie je hebt voor mij een mail gemaakt
Poeh Poeh zo zo nou nou
Die niet zo vaak ik zegt!quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:26 schreef DKUp het volgende:
Die altijd zo gewoon gebleven jongen René Froger.
Koffie ook niet.quote:
En een ander keer gilt ze je oren kapot.quote:
Die is wel goedkoper.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:27 schreef schizolientje het volgende:
https://www.opgevenisgeen(...)ojPjEQaNH1bhjTYYBXbQ
ook een oproep
Check!quote:
Plantjes waren toch gratis van de fans?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Plantjes vooruit laten betalen, lukte eerder ook al
Dan mogen ze iedere dag er nog hard aan gaan werkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie gaat er vanuit dat de tatooshop gewoon open gaat maandag
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie gaat er vanuit dat de tatooshop gewoon open gaat maandag
Aangeboden via de webshop, eerst betalen daarna plantjes kopen was het toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Plantjes waren toch gratis van de fans?!
Na de keuring, en dan is het niet eens zeker of ie wel opengaat daarnaquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan mogen ze iedere dag er nog hard aan gaan werken
Oh, ja opeens geld, gratis en dan weer niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Aangeboden via de webshop, eerst betalen daarna plantjes kopen was het toch?
[ afbeelding ]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, enquote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een eigen vaste tattooer hebt
Vies van Merel dit, de fanstore heeft geen reet gekost, is gewoon een ruimte boven in de siloquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Merel wil Shelley een oor aannaaien.
Smerig mokkel is het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies van Merel dit, de fanstore heeft geen reet gekost, is gewoon een ruimte boven in de silo
In het begin vast druk en dan later valt het vermoedelijk best wel tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, en
door gaan breken als 'heuse tattoo artist'
Nu al zin in die beteuterde gezichtjes als alles anders loopt
Preciesquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het begin vast druk en dan later valt het vermoedelijk best wel tegen.
Erik is echt verslaafd, best triest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
Brandon stelt voor om niet te drinken, de avond voor de markt. 1000 man, uur minder slaap.
Erik meteen de hakken in het zand, treurneus.
En terecht, de drankpolitie en moraalridder. Zo irritant en makkelijk scoren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
Brandon stelt voor om niet te drinken, de avond voor de markt. 1000 man, uur minder slaap.
Erik meteen de hakken in het zand, treurneus.
Zo klef vind ik ze niet hoor, zie ze vaker niet als wel samen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, en
door gaan breken als 'heuse tattoo artist'
Nu al zin in die beteuterde gezichtjes als alles anders loopt
Ze zegt het toch heel normaal.?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Laysa het volgende:
Mylene weet altijd de verkeerde toon te vinden
O, echt. Dat kan dat je er de kriebels van krijgt. Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je? dat toontje wat ze gelijk opzet daar krijg ik de kriebels van.
Jens was gister geirriteerd dat ze hem had aangesproken op een papiertje dat hij had laten slingeren, waarschijnlijk daaromquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:01 schreef espri het volgende:
Myl wil nooit aangesproken worden, ze is een arrogant raar mens.
Ze doet hooghartig maar als zij wordt aangesproken gaat dr neus de lucht in en wil ze het er niet over hebben... ze zal straks er wel weer over janken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens was gister geirriteerd dat ze hem had aangesproken op een papiertje dat hij had laten slingeren, waarschijnlijk daarom![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ze doet hooghartig maar als zij wordt aangesproken gaat dr neus de lucht in en wil ze het er niet over hebben... ze zal straks er wel weer over janken.
Als je binnenkomt en loopt te roepen dat je dingen ook prima alleen af kan,quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo klef vind ik ze niet hoor, zie ze vaker niet als wel samen.
Shelly deed dit samen met Mylene.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
O, o, Shelley wordt nu voor de leeuwen gegoooid en die is zo dom om erin te trappen.
Ze is de pispaal, dan is het niet zo moeilijk en ze gaat zich ook zo gedragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Laysa het volgende:
Mylene weet altijd de verkeerde toon te vinden
Op zich wel begrijpelijk. Dat is ook een forse taak ten behoeve van de groep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Wat een onzin, iedereen moet schoonmaken maar Merel hoeft niet omdat ze kookt.
Ja maar zij neemt het wel op zich om het alleen te gaan doen. Zelfs na het geëmmer.quote:
En iemand die de hele dag aan het straten is moet wel schoonmaken? Dat is meer en zwaarder werken dan koken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk. Dat is ook een forse taak ten behoeve van de groep.
Maar geen dagelijkse taak.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand die de hele dag aan het straten is moet wel schoonmaken? Dat is meer en zwaarder werken dan koken.
Tijd voor de blaaijuh homo dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Zie de nog niet uit de kast gekomen homo zitten met zijn handje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Merel was ook een beetje flabbergasted.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Zou schelen voor Merelquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?
Helemaal niets.Staat er ook niet en ik ben niet van plan om steeds als ik wat over Jessie post verantwoording af te leggen over wat ik vind, zie denk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?
Bakkerij weg, bakkerij weer gaan maken.quote:
O hemel, kijk het bewijs stapelt zich meer en meer opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was ook een beetje flabbergasted.
[ afbeelding ]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was ook een beetje flabbergasted.
[ afbeelding ]
Ik had hem nog niet gezienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hemel, kijk het bewijs stapelt zich meer en meer op
Hij is toch op de streams. Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?
Ja, dahag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is toch op de streams. Ik vind het wel grappig.
Ik ook, van wanneer is die eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zekers, bevestigt een hoopquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook andere broodjes en pizza’s maken door eventueel andere mensen. Een snoepwinkel, snackbar, etc.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze bakken een blauwe maandag brood en er moet gelijk een nieuwe ruimte komen.
\Hebben ze niet geleerd van de 1ste keer, laat eerst eens zien of het schuim blijft kopen.
\Warmbrood gelijk in plastic verpakken en dan ook nog warm in papier gaan verpakken en opsturen lijkt me niet dat je dan lekker brood krijgt.
Ja, dat moet ook af voor zondag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jens gaat gewoon door met straten terwijl de anderen het terrein opruimen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan allemaal, maar zie dat deze groep allemaal niet zo doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook andere broodjes en pizza’s maken door eventueel andere mensen. Een snoepwinkel, snackbar, etc.
Zou Big Boss Jessie geen snoepjes maken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar zie dat deze groep allemaal niet zo doen.
Die patat loopt best goed, maar niemand die op het idee komt om zo wagen als in 1 te maken.
Geen idee, zou kunnen. Die wil alles begint aan alles en maakt ...............quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou Big Boss Jessie geen snoepjes maken?
Het is niets nieuws, hij gedraagt zich vaker zo, alleen liet hij zich nu teveel gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, van wanneer is die eigenlijk?
Dat gifje bevestigt dat hij stiekem toch wel homo is?quote:
Nog 1 keer en ik zet een TRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nood wordt misschien wel te hoogquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niets nieuws, hij gedraagt zich vaker zo, alleen liet hij zich nu teveel gaan.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nog 1 keer en ik zet een TR
Fine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Ja, en van mij mag hij. Maar ga niet Merel voor de gek houden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De nood wordt misschien wel te hoog
Neem juist niet stiekem maar zovelen hebben oogkleppen opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gifje bevestigt dat hij stiekem toch wel homo is?
Mijn god, de jaren 50 zijn al lang voorbij.
Hij komt met de ideeën en een ander moet het uitvoeren. Die babbel van hem maakt weer eens overuren. Doodmoe word ik van die gast. Af en toe humor maar hij draait er te vaak in door.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Die wil alles begint aan alles en maakt ...............
Tis een dagelijkse zoektocht, wie is er homo en wie niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gifje bevestigt dat hij stiekem toch wel homo is?
Mijn god, de jaren 50 zijn al lang voorbij.
Dat denkt ze al vanaf dag 1 en als dat steeds maar wordt toegelaten wordt ze er alleen maar in bevestigd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zit te roken.
Jessie spreekt haar erop aan. Smerig mens denkt nu ook dat ze oven de wet staat.
Merel moet haar eigen varkenspootjes eens laten wapperen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Merel probeert bij Myl er achter te komen waarom ze zich niet meer met het schoonmaak rooster wi bezig houden.
Myl wil het er niet over hebben, ze heeft mensen aangesproken en ze krijgt alleen maar gezeik.
O, je hebt toch alleen maar Jens aangesproken zegt Merel schijnheilig.
Nee, met meer, maar ik wil er niet op ingaan.
Merel gaat verder met haar hetze naar Myl en gaat nu naar Jessie om te vragen wat hij er van vindt.
En dan een grote mond over Myl die haar taak niet goed gedaan heeftquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:39 schreef espri het volgende:
Merel heeft niet veel zin, gaat net na het roken nu dr huisje doen en vloggen...
Klopt, en ze durven haar niet aan te spreken, omdat ze een grote mond heeft. Nu met Jessie, denkt ze wel helemaal het voor het zeggen te hebben, want Jessie zal haar niet snel afvallen. Dat heeft ze hem al een keer laten weten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat denkt ze al vanaf dag 1 en als dat steeds maar wordt toegelaten wordt ze er alleen maar in bevestigd.
Die gedraagt zich echt als een diva en doet precies waar ze zin in heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel moet haar eigen varkenspootjes eens laten wapperen.
Jessie was er ook ineens, zonder tease vooraf.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Myleentje en de Keesje-hypes waren leuk maar een kort effect.
Merel heeft zich nooit vies gemaakt aan schoonmaakwerk, heeft er thuis iemand voor die dat voor haar doet. Liever koopt ze goedkope kleding in en gooit er een panterstempel op en noemt zich een modeontwerpster.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan een grote mond over Myl die haar taak niet goed gedaan heeft
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel heeft zich nooit vies gemaakt aan schoonmaakwerk, heeft er thuis iemand voor die dat voor haar doet. Liever koopt ze goedkope kleding in en gooit er een panterstempel op en noemt zich een modeontwerpster.
Het zegt vooral veel over de mensen die er mee bezig zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis een dagelijkse zoektocht, wie is er homo en wie niet?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die er mee bezig zijn.
Vlinder fladdert vanuit het niets Utopia in.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jessie was er ook ineens, zonder tease vooraf.
Daarom joh, laat gaan, verander je toch niets aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die er mee bezig zijn.
Duidelijk, het ligt aan Jessiequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat gaat gebeuren is het volgende. Jessie zet zin duidelijk zichtbaar in, het loopt fout, en hij krijgt dan zijn zin en we kunnen weer zeiken.
Dit is al sinds 1.0 een probleem. Dat los je niet zo 1 2 3 op.
Helemaal niet.
Gaat gebeuren!quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vlinder fladdert vanuit het niets Utopia in.
THE DREAM
Wat ligt aan Jessie?quote:
Dat is HAAR Utopiaquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel heeft zich nooit vies gemaakt aan schoonmaakwerk, heeft er thuis iemand voor die dat voor haar doet. Liever koopt ze goedkope kleding in en gooit er een panterstempel op en noemt zich een modeontwerpster.
Nu ze er op gewezen is wel ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:44 schreef mootie het volgende:
Ik zie Merel toch lopen met troep van het terrein, maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Houtjes van de werkplaats en je bent ready. Ging ze ook haar kamer opruimen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:44 schreef mootie het volgende:
Ik zie Merel toch lopen met troep van het terrein, maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Waarom loopt ze dan nu te zeulen met dingen van het terrein, net de rookcel gedaan. Is vaak aan het opruimen binnen, de keuken als een paar keer aangepakt.quote:
Dat weet je maar nooit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan Jessie, maar als hij er niet was deed de rest niks en nog eens niks!
Zag net toch Shelley de rookcel van afval ontdoen. Maar enfin, het kost in ieder geval moeite om Merel aan het werk te zetten en ze zoekt steeds smoesjes om er mee te stoppen maar daar steekt Jessie dan weer een stokje voor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom loopt ze dan nu te zeulen met dingen van het terrein, net de rookcel gedaan. Is vaak aan het opruimen binnen, de keuken als een paar keer aangepakt.
Zij is nou eenmaal het zgn liefje van de zelfbenoemde leider. Dus heilig verklaard (niet door mij natuurlijk. Ze mag gerust op de brandstapel, naar mens).quote:
Zal ze er NU wel zin in hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom loopt ze dan nu te zeulen met dingen van het terrein, net de rookcel gedaan. Is vaak aan het opruimen binnen, de keuken als een paar keer aangepakt.
Sjongejongequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij is nou eenmaal het zgn liefje van de zelfbenoemde leider. Dus heilig verklaard (niet door mij natuurlijk. Ze mag gerust op de brandstapel, naar mens).
Shel vergat voor het gemak de vloer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag net toch Shelley de rookcel van afval ontdoen. Maar enfin, het kost in ieder geval moeite om Merel aan het werk te zetten en ze zoekt steeds smoesjes om er mee te stoppen maar daar steekt Jessie dan weer een stokje voor.
Met het bord voor de tattooshop bezig?quote:
Mag haar ook niet. Te zelfzuchtig typje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij is nou eenmaal het zgn liefje van de zelfbenoemde leider. Dus heilig verklaard (niet door mij natuurlijk. Ze mag gerust op de brandstapel, naar mens).
De inhoud van de viltstift opruimen door het op een bord te zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met het bord voor de tattooshop bezig?
Ik zag haar van alles van de vloer plukken en ik schreef nog dat een veger handiger zou zijn. Maar ik heb maar 1 stream en kan dus niet alles zien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Shel vergat voor het gemak de vloer.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En die leider is ook nog homo, wat een ellende.
Doen ze over en weer, humor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat Jessie eens ophoudt bij Adriaan veren in de reet te steken.
https://www.utopiatv.nl/n(...)woner-van-de-week-20quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand de link om te stemmen voor mij? Lukt mij niet om pagina's op de krant te openen. B.v.d.
Wilde ook stemmen maar weet niet op wie, vindt ze nu écht allemaal even erg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
https://www.utopiatv.nl/n(...)woner-van-de-week-20
Om te janken is het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En die leider is ook nog homo, wat een ellende.
Het is alleen allemaal nogal doorzichtig maar lig soms wel in een deuk om die 2. Die mogen elkaar wel hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar ook gewoon graag. Beter dat dan het negatieve gedoe.
MERCI!quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Thnx,gauw even weer op Jessie stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Erik en Dyl.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ga eens ff zoeken of er ook hetero's aanwezig zijn daar.
Volgens mij is het klaar en Brandon en Erik zijn bezig met de tattooshop. Lijkt mij dat je niet alle 14 op hoeft te ruimen als je een andere haastklus hebt. Als ze nou zomaar rond zouden hangen vind ik dat een ander verhaal.quote:
Dus de 'buiten de lijntjes sekse' zijn in de meerderheid. Wordt tijd dat er weer een hetero binnen gaat komen, moet niet gekker worden daar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Erik en Dyl.
Over de rest heb ik al tig speculaties gelezen.
Ze kunnen prima nog een half uurtje ruimen en dan met de shop verder. Zijn ze veel te laat aan begonnen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is het klaar en Brandon en Erik zijn bezig met de tattooshop. Lijkt mij dat je niet alle 14 op hoeft te ruimen als je een andere haastklus hebt. Als ze nou zomaar rond zouden hangen vind ik dat een ander verhaal.
Godsamme, zou het in het water zitten daar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:01 schreef espri het volgende:
Ohneeeeeee Gerrit ook al homo, hij knuffelde met Jessie...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |