Op zich wel begrijpelijk. Dat is ook een forse taak ten behoeve van de groep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Wat een onzin, iedereen moet schoonmaken maar Merel hoeft niet omdat ze kookt.
Ja maar zij neemt het wel op zich om het alleen te gaan doen. Zelfs na het geëmmer.quote:
En iemand die de hele dag aan het straten is moet wel schoonmaken? Dat is meer en zwaarder werken dan koken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk. Dat is ook een forse taak ten behoeve van de groep.
Maar geen dagelijkse taak.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand die de hele dag aan het straten is moet wel schoonmaken? Dat is meer en zwaarder werken dan koken.
Tijd voor de blaaijuh homo dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Zie de nog niet uit de kast gekomen homo zitten met zijn handje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Merel was ook een beetje flabbergasted.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Zou schelen voor Merelquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?
Helemaal niets.Staat er ook niet en ik ben niet van plan om steeds als ik wat over Jessie post verantwoording af te leggen over wat ik vind, zie denk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?
Bakkerij weg, bakkerij weer gaan maken.quote:
O hemel, kijk het bewijs stapelt zich meer en meer opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was ook een beetje flabbergasted.
[ afbeelding ]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was ook een beetje flabbergasted.
[ afbeelding ]
Ik had hem nog niet gezienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hemel, kijk het bewijs stapelt zich meer en meer op
Hij is toch op de streams. Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?
Ja, dahag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is toch op de streams. Ik vind het wel grappig.
Ik ook, van wanneer is die eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zekers, bevestigt een hoopquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook andere broodjes en pizza’s maken door eventueel andere mensen. Een snoepwinkel, snackbar, etc.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze bakken een blauwe maandag brood en er moet gelijk een nieuwe ruimte komen.
\Hebben ze niet geleerd van de 1ste keer, laat eerst eens zien of het schuim blijft kopen.
\Warmbrood gelijk in plastic verpakken en dan ook nog warm in papier gaan verpakken en opsturen lijkt me niet dat je dan lekker brood krijgt.
Ja, dat moet ook af voor zondag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jens gaat gewoon door met straten terwijl de anderen het terrein opruimen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |