Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, enquote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een eigen vaste tattooer hebt
Vies van Merel dit, de fanstore heeft geen reet gekost, is gewoon een ruimte boven in de siloquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Merel wil Shelley een oor aannaaien.
Smerig mokkel is het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies van Merel dit, de fanstore heeft geen reet gekost, is gewoon een ruimte boven in de silo
In het begin vast druk en dan later valt het vermoedelijk best wel tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, en
door gaan breken als 'heuse tattoo artist'
Nu al zin in die beteuterde gezichtjes als alles anders loopt
Preciesquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het begin vast druk en dan later valt het vermoedelijk best wel tegen.
Erik is echt verslaafd, best triest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
Brandon stelt voor om niet te drinken, de avond voor de markt. 1000 man, uur minder slaap.
Erik meteen de hakken in het zand, treurneus.
En terecht, de drankpolitie en moraalridder. Zo irritant en makkelijk scoren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
Brandon stelt voor om niet te drinken, de avond voor de markt. 1000 man, uur minder slaap.
Erik meteen de hakken in het zand, treurneus.
Zo klef vind ik ze niet hoor, zie ze vaker niet als wel samen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, en
door gaan breken als 'heuse tattoo artist'
Nu al zin in die beteuterde gezichtjes als alles anders loopt
Ze zegt het toch heel normaal.?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Laysa het volgende:
Mylene weet altijd de verkeerde toon te vinden
O, echt. Dat kan dat je er de kriebels van krijgt. Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je? dat toontje wat ze gelijk opzet daar krijg ik de kriebels van.
Jens was gister geirriteerd dat ze hem had aangesproken op een papiertje dat hij had laten slingeren, waarschijnlijk daaromquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:01 schreef espri het volgende:
Myl wil nooit aangesproken worden, ze is een arrogant raar mens.
Ze doet hooghartig maar als zij wordt aangesproken gaat dr neus de lucht in en wil ze het er niet over hebben... ze zal straks er wel weer over janken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens was gister geirriteerd dat ze hem had aangesproken op een papiertje dat hij had laten slingeren, waarschijnlijk daarom![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ze doet hooghartig maar als zij wordt aangesproken gaat dr neus de lucht in en wil ze het er niet over hebben... ze zal straks er wel weer over janken.
Als je binnenkomt en loopt te roepen dat je dingen ook prima alleen af kan,quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo klef vind ik ze niet hoor, zie ze vaker niet als wel samen.
Shelly deed dit samen met Mylene.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
O, o, Shelley wordt nu voor de leeuwen gegoooid en die is zo dom om erin te trappen.
Ze is de pispaal, dan is het niet zo moeilijk en ze gaat zich ook zo gedragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Laysa het volgende:
Mylene weet altijd de verkeerde toon te vinden
Op zich wel begrijpelijk. Dat is ook een forse taak ten behoeve van de groep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Wat een onzin, iedereen moet schoonmaken maar Merel hoeft niet omdat ze kookt.
Ja maar zij neemt het wel op zich om het alleen te gaan doen. Zelfs na het geëmmer.quote:
En iemand die de hele dag aan het straten is moet wel schoonmaken? Dat is meer en zwaarder werken dan koken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk. Dat is ook een forse taak ten behoeve van de groep.
Maar geen dagelijkse taak.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand die de hele dag aan het straten is moet wel schoonmaken? Dat is meer en zwaarder werken dan koken.
Tijd voor de blaaijuh homo dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Zie de nog niet uit de kast gekomen homo zitten met zijn handje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Merel was ook een beetje flabbergasted.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Zou schelen voor Merelquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?
Helemaal niets.Staat er ook niet en ik ben niet van plan om steeds als ik wat over Jessie post verantwoording af te leggen over wat ik vind, zie denk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet uit de kast,wat maakt het uit ?
Bakkerij weg, bakkerij weer gaan maken.quote:
O hemel, kijk het bewijs stapelt zich meer en meer opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was ook een beetje flabbergasted.
[ afbeelding ]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was ook een beetje flabbergasted.
[ afbeelding ]
Ik had hem nog niet gezienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hemel, kijk het bewijs stapelt zich meer en meer op
Hij is toch op de streams. Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijf je dit gifje posten? Ben je er zo door in shock?
Ja, dahag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is toch op de streams. Ik vind het wel grappig.
Ik ook, van wanneer is die eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zekers, bevestigt een hoopquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook andere broodjes en pizza’s maken door eventueel andere mensen. Een snoepwinkel, snackbar, etc.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze bakken een blauwe maandag brood en er moet gelijk een nieuwe ruimte komen.
\Hebben ze niet geleerd van de 1ste keer, laat eerst eens zien of het schuim blijft kopen.
\Warmbrood gelijk in plastic verpakken en dan ook nog warm in papier gaan verpakken en opsturen lijkt me niet dat je dan lekker brood krijgt.
Ja, dat moet ook af voor zondag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jens gaat gewoon door met straten terwijl de anderen het terrein opruimen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan allemaal, maar zie dat deze groep allemaal niet zo doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook andere broodjes en pizza’s maken door eventueel andere mensen. Een snoepwinkel, snackbar, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |