Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, enquote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een eigen vaste tattooer hebt
Vies van Merel dit, de fanstore heeft geen reet gekost, is gewoon een ruimte boven in de siloquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Merel wil Shelley een oor aannaaien.
Smerig mokkel is het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies van Merel dit, de fanstore heeft geen reet gekost, is gewoon een ruimte boven in de silo
In het begin vast druk en dan later valt het vermoedelijk best wel tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, en
door gaan breken als 'heuse tattoo artist'
Nu al zin in die beteuterde gezichtjes als alles anders loopt
Preciesquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het begin vast druk en dan later valt het vermoedelijk best wel tegen.
Erik is echt verslaafd, best triest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
Brandon stelt voor om niet te drinken, de avond voor de markt. 1000 man, uur minder slaap.
Erik meteen de hakken in het zand, treurneus.
En terecht, de drankpolitie en moraalridder. Zo irritant en makkelijk scoren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
Brandon stelt voor om niet te drinken, de avond voor de markt. 1000 man, uur minder slaap.
Erik meteen de hakken in het zand, treurneus.
Zo klef vind ik ze niet hoor, zie ze vaker niet als wel samen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan Klef en Bef 2 die nu al denken dat ze Utopia rijk hebben gemaakt, en
door gaan breken als 'heuse tattoo artist'
Nu al zin in die beteuterde gezichtjes als alles anders loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |