Ze zegt het toch heel normaal.?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Laysa het volgende:
Mylene weet altijd de verkeerde toon te vinden
O, echt. Dat kan dat je er de kriebels van krijgt. Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je? dat toontje wat ze gelijk opzet daar krijg ik de kriebels van.
Jens was gister geirriteerd dat ze hem had aangesproken op een papiertje dat hij had laten slingeren, waarschijnlijk daaromquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:01 schreef espri het volgende:
Myl wil nooit aangesproken worden, ze is een arrogant raar mens.
Ze doet hooghartig maar als zij wordt aangesproken gaat dr neus de lucht in en wil ze het er niet over hebben... ze zal straks er wel weer over janken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens was gister geirriteerd dat ze hem had aangesproken op een papiertje dat hij had laten slingeren, waarschijnlijk daarom![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ze doet hooghartig maar als zij wordt aangesproken gaat dr neus de lucht in en wil ze het er niet over hebben... ze zal straks er wel weer over janken.
Als je binnenkomt en loopt te roepen dat je dingen ook prima alleen af kan,quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo klef vind ik ze niet hoor, zie ze vaker niet als wel samen.
Shelly deed dit samen met Mylene.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
O, o, Shelley wordt nu voor de leeuwen gegoooid en die is zo dom om erin te trappen.
Ze is de pispaal, dan is het niet zo moeilijk en ze gaat zich ook zo gedragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Laysa het volgende:
Mylene weet altijd de verkeerde toon te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |