Nu ze er op gewezen is wel ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:44 schreef mootie het volgende:
Ik zie Merel toch lopen met troep van het terrein, maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Houtjes van de werkplaats en je bent ready. Ging ze ook haar kamer opruimen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:44 schreef mootie het volgende:
Ik zie Merel toch lopen met troep van het terrein, maar dat zal ik wel verkeerd zien.
Waarom loopt ze dan nu te zeulen met dingen van het terrein, net de rookcel gedaan. Is vaak aan het opruimen binnen, de keuken als een paar keer aangepakt.quote:
Dat weet je maar nooit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan Jessie, maar als hij er niet was deed de rest niks en nog eens niks!
Zag net toch Shelley de rookcel van afval ontdoen. Maar enfin, het kost in ieder geval moeite om Merel aan het werk te zetten en ze zoekt steeds smoesjes om er mee te stoppen maar daar steekt Jessie dan weer een stokje voor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom loopt ze dan nu te zeulen met dingen van het terrein, net de rookcel gedaan. Is vaak aan het opruimen binnen, de keuken als een paar keer aangepakt.
Zij is nou eenmaal het zgn liefje van de zelfbenoemde leider. Dus heilig verklaard (niet door mij natuurlijk. Ze mag gerust op de brandstapel, naar mens).quote:
Zal ze er NU wel zin in hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom loopt ze dan nu te zeulen met dingen van het terrein, net de rookcel gedaan. Is vaak aan het opruimen binnen, de keuken als een paar keer aangepakt.
Sjongejongequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij is nou eenmaal het zgn liefje van de zelfbenoemde leider. Dus heilig verklaard (niet door mij natuurlijk. Ze mag gerust op de brandstapel, naar mens).
Shel vergat voor het gemak de vloer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag net toch Shelley de rookcel van afval ontdoen. Maar enfin, het kost in ieder geval moeite om Merel aan het werk te zetten en ze zoekt steeds smoesjes om er mee te stoppen maar daar steekt Jessie dan weer een stokje voor.
Met het bord voor de tattooshop bezig?quote:
Mag haar ook niet. Te zelfzuchtig typje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij is nou eenmaal het zgn liefje van de zelfbenoemde leider. Dus heilig verklaard (niet door mij natuurlijk. Ze mag gerust op de brandstapel, naar mens).
De inhoud van de viltstift opruimen door het op een bord te zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met het bord voor de tattooshop bezig?
Ik zag haar van alles van de vloer plukken en ik schreef nog dat een veger handiger zou zijn. Maar ik heb maar 1 stream en kan dus niet alles zien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Shel vergat voor het gemak de vloer.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En die leider is ook nog homo, wat een ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |