Hij zegt over iedereen iets positiefs ,wat mij betreft mag hij daar wel mee ophouden ,want het komt er zo dom uit allemaalquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef mcspicy het volgende:
A3: Jessie je hebt voor mij een mail gemaakt
Poeh Poeh zo zo nou nou
Die niet zo vaak ik zegt!quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:26 schreef DKUp het volgende:
Die altijd zo gewoon gebleven jongen René Froger.
Koffie ook niet.quote:
En een ander keer gilt ze je oren kapot.quote:
Die is wel goedkoper.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:27 schreef schizolientje het volgende:
https://www.opgevenisgeen(...)ojPjEQaNH1bhjTYYBXbQ
ook een oproep
Check!quote:
Plantjes waren toch gratis van de fans?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Plantjes vooruit laten betalen, lukte eerder ook al
Dan mogen ze iedere dag er nog hard aan gaan werkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie gaat er vanuit dat de tatooshop gewoon open gaat maandag
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie gaat er vanuit dat de tatooshop gewoon open gaat maandag
Aangeboden via de webshop, eerst betalen daarna plantjes kopen was het toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Plantjes waren toch gratis van de fans?!
Na de keuring, en dan is het niet eens zeker of ie wel opengaat daarnaquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan mogen ze iedere dag er nog hard aan gaan werken
Oh, ja opeens geld, gratis en dan weer niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Aangeboden via de webshop, eerst betalen daarna plantjes kopen was het toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |