SIR YES SIR!quote:
Klinkt als een standaard zaterdagavond.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja gooi jezelf vol met een gevaarlijke mix van alcohol tranquilizers en pijnstillers en dan lekker in bad liggen .
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker onder de wol de boel uitzweten.
Lees jij wel wat je typt.
Heb jij weleens een emmer water over je wollen trui leeggegooid?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.
En ja "uitzweten" klopt natuurlijk niet, maar hey, it works for a lot of people... al zal het 'm vooral in het rusten en slapen en de dekens liggen (al is een extra deken niet nodig of course).
Ach. ik ben geen arts, ik bedoelde het slechts lief en goed. Maar als jij dat niet goed genoeg vindt, zal ik dat vooral niet bij jou zeggen als je je kut voelt.
Ik vind het heel lief van je hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.
En ja "uitzweten" klopt natuurlijk niet, maar hey, it works for a lot of people... al zal het 'm vooral in het rusten en slapen en de dekens liggen (al is een extra deken niet nodig of course).
Ach. ik ben geen arts, ik bedoelde het slechts lief en goed. Maar als jij dat niet goed genoeg vindt, zal ik dat vooral niet bij jou zeggen als je je kut voelt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Elvi het volgende:
Insmeren met kokosolie en dan eroverheen pissenen als dat niet werkt black salve.
Shots firedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vergeet de yoghurt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Elvi het volgende:
Insmeren met kokosolie en dan eroverheen pissenen als dat niet werkt black salve.
Hoho hier wordt onderling niet lief gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd een achterdehandje hebben.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho hier wordt onderling niet lief gedaan
Nee. Maar als jij dat kinky vindt, dan wil ik dat best een keer bij je doen hoor....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb jij weleens een emmer water over je wollen trui leeggegooid?
Je kunt hem beter in zijn bek schijten, hij moet morgen weer door het riool naar zijn werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Maar als jij dat kinky vindt, dan wil ik dat best een keer bij je doen hoor....
Ook totaal niet medisch verantwoord: Grog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
True true... als het echt klote is, dan is PayPal evt een optie... als de ontvangende partij dat ook heeft....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geld overboeken naar het buitenland is nog steeds gedoe
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook totaal niet medisch verantwoord: Grog.
Een flinke scheut wodka of rum (iig sterke drank) gemixt met verse citroenthee (evt met honing). Eventueel met 2 paracetamol en lekker je bedje in.
It works for me.Heb (nog) geen hartafwijkingen, maar wel grote kans op om ooit te krijgen. Geldt het dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Slaap ze schoonheidquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
Anyway. Nu ga ik mijn bed uitzweten. Ajuus.
Nope, moet naar een buitenlandse bankrekening. Maar ik ben inmiddels van mijn geld af.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True true... als het echt klote is, dan is PayPal evt een optie... als de ontvangende partij dat ook heeft....
Samen met wat pijnstillers voor extra effect.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:02 schreef Elvi het volgende:
Codeïne ga ik slecht opik kreeg het om hoest te onderdrukken maar ik kon er niet mee in slaap vallen. Iedere keer trokken m'n buikspieren zich samen en lag ik ineens dubbel in bed.
Er is gewoon niks lekkers aan je bed onderzweten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt er verdacht veel verstand van.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Veel betere pijnstillers dan codeine zijn er niet toch. Behalve morfine en fentanyl enzo dan
Ik ben er niet echt trots op.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt er verdacht veel verstand van.
Iedere vorm van kennis is mooi toch?quote:
Het komt vast nog eens van pas. Misschien moet ik ooit nog wel met junks gaan werken ofzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
Iedere vorm van kennis is mooi toch?
Is t ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van me heeft op zijn 39ste zijn eerste paracetamol genomen bij kiespijn.
Omdat ie altijd dacht dat het puur vergif was.
Neem ook nooit paracetamol. Kan niet tegen de smaak, en het doet niets voor me.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van me heeft op zijn 39ste zijn eerste paracetamol genomen bij kiespijn.
Omdat ie altijd dacht dat het puur vergif was.
Codeïne breekt toch af naar iets morfine-achtigs? Heb ooit een ritje in een ambulance gemaakt en vlak daarvoor ook pijnstillers gekregen. Ondanks knie in de kreukels voelde ik me toen best aardig.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Veel betere pijnstillers dan codeine zijn er niet toch. Behalve morfine en fentanyl enzo dan
Je weet maar nooit. Of ooit een vraag in een quiz. Waar je net de hoofdprijs mee wint.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het komt vast nog eens van pas. Misschien moet ik ooit nog wel met junks gaan werken ofzo.
Ibuprofen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neem ook nooit paracetamol. Kan niet tegen de smaak, en het doet niets voor me.
Ik vind tramadol wel fijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Daarom heb ik paracetamol liquid caps. Werken goed en niet die ranzige smaakquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neem ook nooit paracetamol. Kan niet tegen de smaak, en het doet niets voor me.
Het is vrijwel hetzelfde stofje als morfine, met een extra zijgroep eraan. Zelfde effect, alleen wat minder potent.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Codeïne breekt toch af naar iets morfine-achtigs? Heb ooit een ritje in een ambulance gemaakt en vlak daarvoor ook pijnstillers gekregen. Ondanks knie in de kreukels voelde ik me toen best aardig.
Dat neem ik dan meestal inderdaad. Maar ben sowieso niet echt van het pillen poppen, de meeste dingen gaan vanzelf weer over dus laat ik het gewoon over gaan.quote:
Die smaak is niet te harden idd. Ik slik ze altijd in een keer door. Maar liquid caps is ook wel een idee idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik paracetamol liquid caps. Werken goed en niet die ranzige smaak.
Dat is ook een goede optie jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik paracetamol liquid caps. Werken goed en niet die ranzige smaak.
Paracetamol is goed voor je? Doeiquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ibuprofen is feitelijk wel.troep.
Paracetamol is echt niet slecht en zelfs goed voor je omdat het bloedproppen voorkomt.
Mijn broertje is allergisch voor de iboprofen familie, die blaast op als zo'n vis in Nemo dan.
Als een kogelvis? Dat is wel vervelend dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ibuprofen is feitelijk wel.troep.
Paracetamol is echt niet slecht en zelfs goed voor je omdat het bloedproppen voorkomt.
Mijn broertje is allergisch voor de iboprofen familie, die blaast op als zo'n vis in Nemo dan.
Heb wel eens een mini cursusje gehad. Had er toen alleen niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand hier weleens een cursus mindfullness gedaan?
Ja sorry ben in de war met een lage dosis aspirine.quote:
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op het werk was er een gratis cursus, maar die was vol.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand hier weleens een cursus mindfullness gedaan?
Was dat niet de cursus 'omgaan met teleurstellingen'?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op het werk was er een gratis cursus, maar die was vol.
Ja. Maar ik neem het dus niet meer, want naast die spiersamentrekkingen ging ik er ook naar van dromen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Codeïne breekt toch af naar iets morfine-achtigs? Heb ooit een ritje in een ambulance gemaakt en vlak daarvoor ook pijnstillers gekregen. Ondanks knie in de kreukels voelde ik me toen best aardig.
Bij hoofdpijn als het niet te harden is. Bij migraine is het ook die combo. Maar dan is het ook licht uit en nock.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik pak alleen een molletje als ik hoofdpijn heb (gelukkig niet meer zo vaak). En als ik migraine aan voel komen gaat er een molletje en wat ibu'tjes in. Meestal zet t dan niet door.
Ook eens via het werk gedaan, best een lange (en dure) cursus.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op het werk was er een gratis cursus, maar die was vol.
Ik was inderdaad uitermate teleurgesteld.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dat niet de cursus 'omgaan met teleurstellingen'?
Jou chef had iig wel humorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook eens via het werk gedaan, best een lange (en dure) cursus.
Vlg de toenmalige chef konden we beter naar de hoeren gaan.
Ja mooie kerel was dat.quote:
En hebben die aaltjes ook nog eens een verzetjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel beter ja, in je anus proef je er niks van.
Brrrr. Eén molletje is voor mij meestal genoeg.quote:
Zetpil is instant heavenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr. Eén molletje is voor mij meestal genoeg.
Das wel sund. Is altijd afwachten wat voor leidinggevenden je krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja mooie kerel was dat.
Leidde wat grote vestigingen maar in het weekend was ie DJ op partijen, deed ie ook bij werkfeestjes verkleed als Sjonnie.of gabber. Maar hij was interim en bleef nergens langer dan 6 maanden.
Dat is wel nice. Al heb ik geen slaapproblemen. Als ik ergens goed in ben, is het wel slapen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed als je die technieken als mindfulness onder de knie hebt heb je in principe nooit meer migraine of slaapproblemen.
En ook geen pijnstiller nodig.
Ik krijg nu wel erg het idee, dat je gewoon graag dingen in je holletje stopt...quote:
Daar voel je toch niets van, zo'n klein dingetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel erg het idee, dat je gewoon graag dingen in je holletje stopt...
Duidelijk een noob hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel erg het idee, dat je gewoon graag dingen in je holletje stopt...
Slimmenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen knakworst in een gang gooien?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zetpil formaat drakendildo lijkt me ongezond ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar voel je toch niets van, zo'n klein dingetje.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer voyager te kijken, maar kan er nog niet echt in komen.
Wie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen knakworst in een gang gooien?
Neelix is wel matig ja. Maar Janeway is een baasquote:
Dat is niet heel handigquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:28 schreef Vinniiee het volgende:
Wil je eerder beginnen, ben je de sleutel vergeten
quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt een fantastische dag!!
Half uur om heen en terug te rijden en normaliter ook een half uur wachten voordat de eerstvolgende komt.quote:
Geen wespen op de appeltaart?quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt een fantastische dag!!
Ik wou een flauwe/gevatte opmerking maken maar de koffie werkt nog niet dus ik kan niets bedenlen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:28 schreef Vinniiee het volgende:
Wil je eerder beginnen, ben je de sleutel vergeten
Helaasquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik wou een flauwe/gevatte opmerking maken maar de koffie werkt nog niet dus ik kan niets bedenlen.
Helaas.
Goedemorgen btw!
Hoi jijquote:
Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 27 maart 2019 06:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half uur om heen en terug te rijden en normaliter ook een half uur wachten voordat de eerstvolgende komt.
Gelukkig zag ik net toen ik naar huis reed de schoonmaakster rijden, dus snel weer omgekeerd
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
hmmm bij dat oorlelletje stretchen had ik altijd al zoiets van, Ja niet mijn ding, maar de nieuwste ontwikkeling vind ik helemaal een ranzige afknapper, moet er niet aan denken dat mijn vriend ineens zo thuiskomt van. hallootjes hoe vind je mijn oortjes??
En WTF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
Ik denk dat ik daar alleen maar naar kan staren en de neiging moet onderdrukken om er een propje doorheen te gooienquote:
![]()
hmmm bij dat oorlelletje stretchen had ik altijd al zoiets van, Ja niet mijn ding, maar de nieuwste ontwikkeling vind ik helemaal een ranzige afknapper, moet er niet aan denken dat mijn vriend ineens zo thuiskomt van. hallootjes hoe vind je mijn oortjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vraag me af hoe goed zo'n persoon nog kan horen.
Stuivers gooien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar alleen maar naar kan staren en de neiging moet onderdrukken om er een propje doorheen te gooien
![]()
Alsof je er tijdens de seks een lekkere hap uit hebt genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op z'n minst. Wel makkelijk als je iemand mee wil sleuren iig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar alleen maar naar kan staren en de neiging moet onderdrukken om er een propje doorheen te gooien
Ik haak even je oortje binnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Op z'n minst. Wel makkelijk als je iemand mee wil sleuren iig.
Met zo'n vleeshaak. En daarna aan het plafond hangen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik haak even je oortje binnen
Wel in een koelcel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Met zo'n vleeshaak. En daarna aan het plafond hangen.
Dit is vrij permanent idd. Als ik die persoon zie in het bejaardenhuis later, ga ik wel aan de kouwtabak beginnen. Iets om op te mikken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dit krijg je ook nooit meer mooi als je spijt hebt, ken wel mensen die hebben hun stretch oortje weer laten 'maken' ivm werk.
TamTam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heet geen Tam. Maar voor deze keer zie ik het door de vingers.
Proppenschieterquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:00 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dit is vrij permanent idd. Als ik die persoon zie in het bejaardenhuis later, ga ik wel aan de kouwtabak beginnen. Iets om op te mikken.
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:00 schreef Chia het volgende:
Dennis zou onder dwang gesteriliseerd moeten worden. Man, man, man.
Waar? Wat doet ie nu weer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:00 schreef Chia het volgende:
Zoek je ruziequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:00 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dit is vrij permanent idd. Als ik die persoon zie in het bejaardenhuis later, ga ik wel aan de kouwtabak beginnen. Iets om op te mikken.
Dat is toch die soap?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:00 schreef Chia het volgende:
Op zich niet veel anders dan normaal, maar er moeten gewoon geen extra kinderen worden meegetrokken in dat spoor van ellende.quote:
Omgquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Op zich niet veel anders dan normaal, maar er moeten gewoon geen extra kinderen worden meegetrokken in dat spoor van ellende.
En hij ziet dat zelf totaal niet en wil daarom ook geen sterilisatie, omdat hij niet per se geen kinderen meer wil.
Wie is Dennis?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Op zich niet veel anders dan normaal, maar er moeten gewoon geen extra kinderen worden meegetrokken in dat spoor van ellende.
En hij ziet dat zelf totaal niet en wil daarom ook geen sterilisatie, omdat hij niet per se geen kinderen meer wil.
Oh Rose_Red. Die heeft wel aparte opvattingen idd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:01 schreef Chia het volgende:
[..]
LIF / Wie moet zich laten steriliseren?
Dan gebruik ik wel een TomTomquote:
'Recht' op seks hebben komt in ieder geval vaak terug in die opvattingen. Terwijl zijn vrouw kampt met een zware postnatale depressie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh Rose_Red. Die heeft wel aparte opvattingen idd.
Flink egoïstisch dus. Maar goed, hij had haar ook ontmoet/opgepikt in een club of zo meen ik, dus niet heel gek dat ie wellicht naar dat level terug wilquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:11 schreef Chia het volgende:
[..]
'Recht' op seks hebben komt in ieder geval vaak terug in die opvattingen. Terwijl zijn vrouw kampt met een zware postnatale depressie.
Ok..., je zou er maar mee getrouwd zijn. Overigens niet echt iets waar ik van sta te kijken op fok.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:11 schreef Chia het volgende:
[..]
'Recht' op seks hebben komt in ieder geval vaak terug in die opvattingen. Terwijl zijn vrouw kampt met een zware postnatale depressie.
Niet alleen jij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijg nu al hoofdpijn van hem en dan lees ik alleen zijn reactie's.
Mezelf niet zo aanstellen en mijn vrouw ondersteunen, zoals het hoort.quote:
Heb zelf destijds ook een aantal keer geïnformeerd maar was te jong en na overlijden van mijn man kreeg ik te horen "Ja maar straks tref je misschien een nieuwe vriend en wil je wel weer kinderen, dus nee wacht er nog maar mee." Ben toen aan de prikpil gegaan.quote:
Kijken of het kan onder volledige verdoving, als je zo panisch bent van naalden. Die optie is er vaak wel.quote:
Ik snap die drang om je voort te moeten planten ook niet zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb zelf destijds ook een aantal keer geïnformeerd maar was te jong en na overlijden van mijn man kreeg ik te horen "Ja maar straks tref je misschien een nieuwe vriend en wil je wel weer kinderen, dus nee wacht er nog maar mee." Ben toen aan de prikpil gegaan.
Nu heb ik een vriend die is al gesteriliseerd, vind het een fijne oplossing en kon nu ook stoppen met de prikpil wat overigens ook erg fijn is.
Verdoving gaat ook via spuitjes he?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Kijken of het kan onder volledige verdoving, als je zo panisch bent van naalden. Die optie is er vaak wel.
Sowieso na 2 kinderen is het ook wel prima.
quote:
"Al die moeilijke woorden ook!"quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]zoiets moet je niet hebben als je bij de huisarts zit met de vriendin, dat je aan het eind van het gesprek erachter komt dat het over jou sterilisatie gaat
En dat jaquote:
Heb altijd zoiets, je staat niet in de ochtend op en denkt, ja joh heb komende week niets te doen, ik laat mij even steriliseren voor de verandering. Daar gaat toch wel een poosje nadenken aan vooraf en misschien dan een wachttijd van een jaar invoeren en denk je er dan nog zo over dan gewoon steriliseren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap die drang om je voort te moeten planten ook niet zo![]()
Je wil nu geen kinderen meer. Dan heb je in een volgende relatie te leven met die consequenties. Wordt je hard van.
Klopt, maar nogal een verschil of je eem spuit in je arm krijgt of bij het klokkenspel. Kapje kan ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap die drang om je voort te moeten planten ook niet zo![]()
Je wil nu geen kinderen meer. Dan heb je in een volgende relatie te leven met die consequenties. Wordt je hard van.
[..]
Verdoving gaat ook via spuitjes he?!Mssn kunnen ze bij hem zo'n kapje gebruiken voor kinderen
En idd, je beslist toch samen om geen kinderen meer te willen.
Maar waarom al die wachttijden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb altijd zoiets, je staat niet in de ochtend op en denkt, ja joh heb komende week niets te doen, ik laat mij even steriliseren voor de verandering. Daar gaat toch wel een poosje nadenken aan vooraf en misschien dan een wachttijd van een jaar invoeren en denk je er dan nog zo over dan gewoon steriliseren.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]zoiets moet je niet hebben als je bij de huisarts zit met de vriendin, dat je aan het eind van het gesprek erachter komt dat het over jou sterilisatie gaat
Als je allebei per se geen sterilisatie wil dan houdt het daar gewoon op. Je moet ook niet willen dat iemand zoiets 'voor jou' doet, maar dat zelf eigenlijk helemaal niet wil.quote:
Wat als het nou the second coming is. Maagdelijke geboorte enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar waarom al die wachttijden?
Ik snap dat met abortussen ook nooit zo. Ik wil er NU vanaf. Ik wil er niet nog 5dagen over nadenken.
niet dat t van toepassing is
Je kunt toch gewoon zelf normaal nadenken. Je belt niet in een opwelling naar het ziekenhuis.
En die mogen zich dus ook voortplanten... oh wacht.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:40 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat als het nou the second coming is. Maagdelijke geboorte enzo.
Voor veel mensen geld zelf nadenken wel, maar voor heel veel ook niet.
Volgens mij zitten er hier genoeg, die hun ochtend beginnen met een goed bord rode pillen. Met melk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:39 schreef MissMSX het volgende:
Dennis is wel een van de hardnekkigste trollen op FOK!
Lekker allemaal de Matrix in.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier genoeg, die hun ochtend beginnen met een goed bord rode pillen. Met melk.
omdat het redelijk onomkeerbaar is? En mensen misschien vanuit emotie/paniek reageren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap dat met abortussen ook nooit zo. Ik wil er NU vanaf. Ik wil er niet nog 5dagen over nadenken.
Je kunt toch gewoon zelf normaal nadenken. Je belt niet in een opwelling naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En die mogen zich dus ook voortplanten... oh wacht.
Omdat het best ingrijpende en kostbare beslissingen zijn. Dus begrijp dat wel, maar met sterilisatie sturen ze eigenlijk zo weg als je 22 bent, ze luisteren dan eigenlijk niet eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Maar goed, die redenen zijn er na die paar dagen nogsteeds.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:45 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat het redelijk onomkeerbaar is? En mensen misschien vanuit emotie/paniek reageren?
Of zelfs druk van een ander
Je kunt serieus zelf niet een paar redenen voor een wachttijd bij zoiets onomkeerbaars bedenken?
Dat is wel weer waarquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je gek bent, ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt steel, ben je nog niet automatisch een trol
Dan heb je even ademruimte gehad om er goed over na te denken en dingen op een rijtje te zetten, huisarts kan er ook bij helpen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Maar goed, die redenen zijn er na die paar dagen nogsteeds.
9 van de 10 keer zijn het knulletjes die een oogje op een meisje hebben en niet weten wat ze moeten doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:46 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is half FOK! inmiddels trol. Van die nieuwe accounts die steeds topics openen in R&P.
Er zitten er echt wel tussen met oprecht problemen. Een luisterend oor is fijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:46 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is half FOK! inmiddels trol. Van die nieuwe accounts die steeds topics openen in R&P.
90% van de posts zit in MEN; KLB; en ONZ. Die posts ontlopen elkaar qua niveau niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:46 schreef MissMSX het volgende:
Ook. Maar ook steeds zo'n lap met een extreem verhaal. Elke keer andere inhoud, maar verder zelfde soort OP.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het knulletjes die een oogje op een meisje hebben en niet weten wat ze moeten doen
Of is dit misschien echt een weerspiegeling van de jeugdquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik zeg ook nergens dat die er niet tussen zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:49 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er zitten er echt wel tussen met oprecht problemen. Een luisterend oor is fijn.
Gewoon een aanpasbaar template ergensquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook. Maar ook steeds zo'n lap met een extreem verhaal. Elke keer andere inhoud, maar verder zelfde soort OP.
Afzinken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
90% van de posts zit in MEN; KLB; en ONZ. Die posts ontlopen elkaar qua niveau niet.
Moeite met vrienden maken, onzeker, gepest vroeger.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook. Maar ook steeds zo'n lap met een extreem verhaal. Elke keer andere inhoud, maar verder zelfde soort OP.
Waarschijnlijk dezelfde mannen/mensen die zich laten overhalen om kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet dat sommige mannen zich door hun partner laten overtuigen tot sterilisatie als ze het eigenlijk zelf niet willen. Dan ben je toch een zacht ei.
Ik vind de, 'ik ben 20, ik krijg nooit in mijn leven een vrouw' dan nog wel grappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het knulletjes die een oogje op een meisje hebben en niet weten wat ze moeten doen
Dat wel, maar die worden overspoeld door een tsunami van topics van mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:49 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er zitten er echt wel tussen met oprecht problemen. Een luisterend oor is fijn.
Een generatie trollenquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Of is dit misschien echt een weerspiegeling van de jeugd
Das waar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat die er niet tussen zitten.
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon een aanpasbaar template ergens
Ja dat welquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:51 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik vind de, 'ik ben 20, ik krijg nooit in mijn leven een vrouw' dan nog wel grappig.
Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd hier ondertussen 30 was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Of is dit misschien echt een weerspiegeling van de jeugd
Vaak van die relatieprobleemposts. Of gedoe met collega's.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeite met vrienden maken, onzeker, gepest vroeger.
Alsof alle levens in een bepaald patroon passen en je dan automatisch op Fok terechtkomt. Alsof je een enorme kneus bent als je de meiden op je 16e niet al van je af moest slaan want dat is natuurlijk het Ware Leven.
"Ik ben <jongen/meisje> van <leeftijd> en ik heb een <probleem/issue> met een <jongen/meisje/dier> op <werk/school>. Wat moet ik doen?"quote:
Sommige mensen zijn nou eenmaal zachte eieren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet dat sommige mannen zich door hun partner laten overtuigen tot sterilisatie als ze het eigenlijk zelf niet willen. Dan ben je toch een zacht ei.
Probleem en issue is toch hetzelfde, wat een keuzemogelijkheden zegquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben <jongen/meisje> van <leeftijd> en ik heb een <probleem/issue> met een <jongen/meisje/dier> op <werk/school>. Wat moet ik doen?"
In jouw geval zou ik dan 'issue' kiezen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem en issue is toch hetzelfde, wat een keuzemogelijkheden zeg
Dat zijn ook de dingen waar mensen t meeste problemen mee hebben volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak van die relatieprobleemposts. Of gedoe met collega's.
Het lijkt zo simpel, dat als je allebei geen sterilisatie wil ondergaan, je dat allebei niet doet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal zachte eieren.
Topics over gedoe met collega's.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak van die relatieprobleemposts. Of gedoe met collega's.
Zijn ook de dingen waar we onze meeste tijd door brengen tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn ook de dingen waar mensen t meeste problemen mee hebben volgens mij.
En geld, maar die problemen komen dan weer in wgr terecht
Hij keek naar me! Zou hij verliefd op me zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben <jongen/meisje> van <leeftijd> en ik heb een <probleem/issue> met een <jongen/meisje/dier> op <werk/school>. Wat moet ik doen?"
Inderdaad!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap vrouwen die zich laten mishandelen door hun man niet. Dan ben je ook wel een doos,
Emotioneel manipuleerbaar en zo. Weten niet beter en blijven maar bij hem omdat ze wellicht zijn aangepraat dat ze toch niemand anders kunnen krijgen en blij moeten zijn dat iemand om ze 'geeft'.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap vrouwen die zich laten mishandelen door hun man niet. Dan ben je ook wel een doos,
Als ik er weer eens een tegen kom geef ik wel een gilquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn ook de dingen waar mensen t meeste problemen mee hebben volgens mij.
En geld, maar die problemen komen dan weer in wgr terecht
Denken dat ie toch wel verandert als je beter je best doet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Emotioneel manipuleerbaar en zo. Weten niet beter en blijven maar bij hem omdat ze wellicht zijn aangepraat dat ze toch niemand anders kunnen krijgen en blij moeten zijn dat iemand om ze 'geeft'.
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zulke keuzes kun je alleen voor jezelf maken en daar heeft iedereen zich gewoon bij neer te leggen. Je kan niet je partner even meenemen en laten steriliseren alsof het de kat is die je even wegbrengt
Mja, dan kom je als vrouw gewoon met:quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel, dat als je allebei geen sterilisatie wil ondergaan, je dat allebei niet doet.
Er zijn zoveel manieren om te zorgen dat je geen kinderen krijgt, dat dat me geen onoverkomelijk probleem lijkt.
"Ik vind dat mijn manager het op moet lossen."quote:
Zou wel handig zijn op zich!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zulke keuzes kun je alleen voor jezelf maken en daar heeft iedereen zich gewoon bij neer te leggen. Je kan niet je partner even meenemen en laten steriliseren alsof het de kat is die je even wegbrengt
Terwijl ie gewoon zuipt, snuift, vreemdgaat en haar gebruikt als bokszak.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denken dat ie toch wel verandert als je beter je best doet.
Dan gebruik ik wel een condoom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, dan kom je als vrouw gewoon met:
Maar pil! Maar prikpil! Maar spiraal! Allemaal dingen die ík moet!
Ik vind dat jij een keer wat moet met je lijf! Niet ik!
Daar zijn ze verdomme toch voor?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ik vind dat mijn manager het op moet lossen."
Als je bij de Mac werkt is dat misschien wel het beste ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ergens toch wel schattig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij keek naar me! Zou hij verliefd op me zijn?
Je moet wat als je seks zonder condoom wil.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn manager weet niet hoe het was voor J. Dus nu zit ik met J die er een potje van maakt en hij denkt dat t wel meevaltquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch de verantwoordelijkheid van degene die per se geen kind wil.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, dan kom je als vrouw gewoon met:
Maar pil! Maar prikpil! Maar spiraal! Allemaal dingen die ík moet!
Ik vind dat jij een keer wat moet met je lijf! Niet ik!
To be young and in love... om dan meteen afgewezen te worden.quote:
Niet elke man die slaat zuipt, snuift en gaat vreemdquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terwijl ie gewoon zuipt, snuift, vreemdgaat en haar gebruikt als bokszak.
Ja, tuurlijk kun je het bespreekbaar maken, maar nee blijft nee lijkt mijquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef steelhead het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee.
Maar dan moet je eerder in de relatie al wat rode vlaggen moeten hebben gezien.
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet wat als je seks zonder condoom wil.
Arme jijquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
To be young and in love... om dan meteen afgewezen te worden.
"Ik zie je meer als een goede vriend."
"Jij bent echt net een broer voor me."
"Ik vind die jongen wel leuk, zou hij mij ook leuk vinden?"
Ik denk dat heel veel mensen niet heel stevig in de schoenen staan. Veel volwassenen die nooit zichzelf hebben leren kennen en te veel bezig zijn met anderen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad!
Een onzeker zachtgekookt ei
quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn op zich! [ afbeelding ]
Snapjequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ík ook weer last van! Iets waar JIJ ALLEEN last van hebt!
Gewoon je collega met d'r kop in de frituur duwen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je bij de Mac werkt is dat misschien wel het beste ja.
Het is natuurlijk wel waar, eigenlijk. Maar er zijn wel goede redenen waarom iemand zo geworden is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad!
Een onzeker zachtgekookt ei
Ja vast wel. Maar waarom zou iemand direct verliefd zijn? Mssn ergert ie zich wel aan die pukkel op je gezichtquote:
Behalve de laatste, been there, done that.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
To be young and in love... om dan meteen afgewezen te worden.
"Ik zie je meer als een goede vriend."
"Jij bent echt net een broer voor me."
"Ik vind die jongen wel leuk, zou hij mij ook leuk vinden?"
Het is belangrijk om rekening te houden met anderen. Het is alleen minstens net zo belangrijk om rekening te houden met jezelf.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen niet heel stevig in de schoenen staan. Veel volwassenen die nooit zichzelf hebben leren kennen en te veel bezig zijn met anderen.
Jaquote:
Fixedquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja vast wel. Maar waarom zou iemand direct verliefd zijn? Mssn ergert ie zich wel aan die pukkel op je gezicht
iedereen toch, zelfs ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Behalve de laatste, been there, done that.
Deed wel ff zeer, toen.
Alleen geen fok, toen.
Ach, het hoort erbij en als ik zie hoe ze terechtgekomen zijn ben ik ergens wel blijquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Behalve de laatste, been there, done that.
Deed wel ff zeer, toen.
Alleen geen fok, toen.
Het is ook wel iets waar in veel opvoedingen geen aandacht aan word besteed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is belangrijk om rekening te houden met anderen. Het is alleen minstens net zo belangrijk om rekening te houden met jezelf.
En dat kan best een lastige balans zijn
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms hebben ze dat ook wel nodig toch?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk kun je het bespreekbaar maken, maar nee blijft nee lijkt mij
Allemaal oud.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:06 schreef Chia het volgende:
Wat is iedereen toch wijs hier. Zeker allemaal gepromoveerd bij de School of Life.
Als je het zelf niet kan, hoe moet je het je kinderen dan leren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook wel iets waar in veel opvoedingen geen aandacht aan word besteed.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog nooit gehad. Ik ben iedereens type. Gewoon filmster heet
Ieder voor zich. Gezellig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch de verantwoordelijkheid van degene die per se geen kind wil.
Als je als man niet wil, gebruik je een condoom of laat je je helpen. En als de vrouw niet wil, heeft ze wel 10 opties.
*proest*quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog nooit gehad. Ik ben iedereens type. Gewoon filmster heet
Allemaal levenservaring heet dat.quote:
Ik heb het diploma altijd bij mequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:06 schreef Chia het volgende:
Wat is iedereen toch wijs hier. Zeker allemaal gepromoveerd bij de School of Life.
Zoiets werkt wel twee op. De een slaat, de ander laat zich slaan (door niet weg te gaan uit de relatie). Beide hardnekkig gedrag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind overigens hopen dat iemand niet meer zal slaan niet hetzelfde als iemand willen veranderen.
Slaan is niet je persooonlijkheid maar je gedrag en gedrag kun je vaak wel veranderen.
Maar dan zeg ik vast iets waar alleen ik het mee eens ben
Lolquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja vast wel. Maar waarom zou iemand direct verliefd zijn? Mssn ergert ie zich wel aan die pukkel op je gezicht
Niet inderdaad. Het is nogal een hardnekkig probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je het zelf niet kan, hoe moet je het je kinderen dan leren?
Nou hier wel hoor. Mij maakt het niet zoveel uit of ik zwanger word, dus ik gebruik zelf geen anticonceptie. Als ik het koste wat kost wilde voorkomen, zou ik de pil gaan gebruiken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt het inderdaad niet helemaal volgens mij.
Het is een leerweg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, het hoort erbij en als ik zie hoe ze terechtgekomen zijn ben ik ergens wel blij
Ja, klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets werkt wel twee op. De een slaat, de ander laat zich slaan (door niet weg te gaan uit de relatie). Beide hardnekkig gedrag.
Gewoon hop, eromheen, en er weer op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:10 schreef TaMieke het volgende:
De meeste mannen vinden condooms al moeilijk.... stel je voor dat ze ook nog een knoopje moeten laten leggen. Deuk in ego, mannelijkheid aangetast
Denk vaak ook wel onbewust onbekwaam: niet 'beter weten'. En als je het wel weet, dan niet weten wat je er aan moet doen om de situatie te veranderenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Het moet ook een bewuste keuze zijn om het niet meer te (laten) doen.
De individualisering ís al zon groot probleem!quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet inderdaad. Het is nogal een hardnekkig probleem.
Is ook al niet iets waar op school e.d. veel aandacht aan word besteed, dus het cirkeltje blijft bestaan.
Dan kun je ook nooit meer iemand een echte goede facial geven. Of cum swappen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:10 schreef TaMieke het volgende:
De meeste mannen vinden condooms al moeilijk.... stel je voor dat ze ook nog een knoopje moeten laten leggen. Deuk in ego, mannelijkheid aangetast
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De individualisering ís al zon groot probleem!
Dankjequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het altijd wel bewonderingswaardig om te horen hoe sommige mensen het gedrag van hun partner goed praten
Prostaatvochtshot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kun je ook nooit meer iemand een echte goede facial geven. Of cum swappen.
Want dan komt er geen echte cum meer uit met zwemmende zaadjes.
Voor jezelf opkomen draagt niet bij aan individualisering. Het heeft er zelfs helemaal niets mee te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De individualisering ís al zon groot probleem!
Poor fishies.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kun je ook nooit meer iemand een echte goede facial geven. Of cum swappen.
Want dan komt er geen echte cum meer uit met zwemmende zaadjes.
Ik had last van allebei.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk vaak ook wel onbewust onbekwaam: niet 'beter weten'. En als je het wel weet, dan niet weten wat je er aan moet doen om de situatie te veranderen
Of angst voor het onbekende
Mensen hebben de neiging om dat op een hoop te gooien. Goed voor jezelf zorgen en individualisering.quote:
Dus heel erg bezig met anderenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had last van allebei.
Ik was ontzettend bang dat niemand me zou willen oa, omdat ik zo moeilijk was en onhandelbaar![]()
En ik wist niet hoe ik het Moest veranderen.
Je bewust zijn van wat je níet wil was wel vrij belangrijk voor mij .
Als mijn vriendin vraagt waarom ik met haar ben, zeg ik steevast, Stockholmsyndroomquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het altijd wel bewonderingswaardig om te horen hoe sommige mensen het gedrag van hun partner goed praten
Geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat als je stevig in je schoenen staat, je veel beter in staat bent niet alleen met jezelf bezig te zijn.
Ah ja, dat is echt onzinquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mensen hebben de neiging om dat op een hoop te gooien. Goed voor jezelf zorgen en individualisering.
Want als je voor jezelf zorgt, houd je geen rekening meer met anderen ofzo.
Hele volksstammen vinden dat je jezelf moet wegcijferen voor een ander.
Bang om alleen te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus heel erg bezig met anderen
Het zou mooi zijn als mensen alleen zouden durven zijn. Dan maak je veel zuiverdere keuzes.
#utopia
Precies, alleen vinden mensen je een einzelganger die depressief is als je dat doetquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus heel erg bezig met anderen
Het zou mooi zijn als mensen alleen zouden durven zijn. Dan maak je veel zuiverdere keuzes.
#utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |