SIR YES SIR!quote:
Klinkt als een standaard zaterdagavond.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja gooi jezelf vol met een gevaarlijke mix van alcohol tranquilizers en pijnstillers en dan lekker in bad liggen .
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker onder de wol de boel uitzweten.
Lees jij wel wat je typt.
Heb jij weleens een emmer water over je wollen trui leeggegooid?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.
En ja "uitzweten" klopt natuurlijk niet, maar hey, it works for a lot of people... al zal het 'm vooral in het rusten en slapen en de dekens liggen (al is een extra deken niet nodig of course).
Ach. ik ben geen arts, ik bedoelde het slechts lief en goed. Maar als jij dat niet goed genoeg vindt, zal ik dat vooral niet bij jou zeggen als je je kut voelt.
Ik vind het heel lief van je hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.
En ja "uitzweten" klopt natuurlijk niet, maar hey, it works for a lot of people... al zal het 'm vooral in het rusten en slapen en de dekens liggen (al is een extra deken niet nodig of course).
Ach. ik ben geen arts, ik bedoelde het slechts lief en goed. Maar als jij dat niet goed genoeg vindt, zal ik dat vooral niet bij jou zeggen als je je kut voelt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Elvi het volgende:
Insmeren met kokosolie en dan eroverheen pissenen als dat niet werkt black salve.
Shots firedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vergeet de yoghurt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Elvi het volgende:
Insmeren met kokosolie en dan eroverheen pissenen als dat niet werkt black salve.
Hoho hier wordt onderling niet lief gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd een achterdehandje hebben.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho hier wordt onderling niet lief gedaan
Nee. Maar als jij dat kinky vindt, dan wil ik dat best een keer bij je doen hoor....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb jij weleens een emmer water over je wollen trui leeggegooid?
Je kunt hem beter in zijn bek schijten, hij moet morgen weer door het riool naar zijn werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Maar als jij dat kinky vindt, dan wil ik dat best een keer bij je doen hoor....
Ook totaal niet medisch verantwoord: Grog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
True true... als het echt klote is, dan is PayPal evt een optie... als de ontvangende partij dat ook heeft....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geld overboeken naar het buitenland is nog steeds gedoe
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook totaal niet medisch verantwoord: Grog.
Een flinke scheut wodka of rum (iig sterke drank) gemixt met verse citroenthee (evt met honing). Eventueel met 2 paracetamol en lekker je bedje in.
It works for me.Heb (nog) geen hartafwijkingen, maar wel grote kans op om ooit te krijgen. Geldt het dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Slaap ze schoonheidquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
Anyway. Nu ga ik mijn bed uitzweten. Ajuus.
Nope, moet naar een buitenlandse bankrekening. Maar ik ben inmiddels van mijn geld af.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True true... als het echt klote is, dan is PayPal evt een optie... als de ontvangende partij dat ook heeft....
Samen met wat pijnstillers voor extra effect.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:02 schreef Elvi het volgende:
Codeïne ga ik slecht opik kreeg het om hoest te onderdrukken maar ik kon er niet mee in slaap vallen. Iedere keer trokken m'n buikspieren zich samen en lag ik ineens dubbel in bed.
Er is gewoon niks lekkers aan je bed onderzweten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt er verdacht veel verstand van.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Veel betere pijnstillers dan codeine zijn er niet toch. Behalve morfine en fentanyl enzo dan
Ik ben er niet echt trots op.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt er verdacht veel verstand van.
Iedere vorm van kennis is mooi toch?quote:
Het komt vast nog eens van pas. Misschien moet ik ooit nog wel met junks gaan werken ofzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
Iedere vorm van kennis is mooi toch?
Is t ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van me heeft op zijn 39ste zijn eerste paracetamol genomen bij kiespijn.
Omdat ie altijd dacht dat het puur vergif was.
Neem ook nooit paracetamol. Kan niet tegen de smaak, en het doet niets voor me.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van me heeft op zijn 39ste zijn eerste paracetamol genomen bij kiespijn.
Omdat ie altijd dacht dat het puur vergif was.
Codeïne breekt toch af naar iets morfine-achtigs? Heb ooit een ritje in een ambulance gemaakt en vlak daarvoor ook pijnstillers gekregen. Ondanks knie in de kreukels voelde ik me toen best aardig.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Veel betere pijnstillers dan codeine zijn er niet toch. Behalve morfine en fentanyl enzo dan
Je weet maar nooit. Of ooit een vraag in een quiz. Waar je net de hoofdprijs mee wint.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het komt vast nog eens van pas. Misschien moet ik ooit nog wel met junks gaan werken ofzo.
Ibuprofen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neem ook nooit paracetamol. Kan niet tegen de smaak, en het doet niets voor me.
Ik vind tramadol wel fijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Daarom heb ik paracetamol liquid caps. Werken goed en niet die ranzige smaakquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neem ook nooit paracetamol. Kan niet tegen de smaak, en het doet niets voor me.
Het is vrijwel hetzelfde stofje als morfine, met een extra zijgroep eraan. Zelfde effect, alleen wat minder potent.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Codeïne breekt toch af naar iets morfine-achtigs? Heb ooit een ritje in een ambulance gemaakt en vlak daarvoor ook pijnstillers gekregen. Ondanks knie in de kreukels voelde ik me toen best aardig.
Dat neem ik dan meestal inderdaad. Maar ben sowieso niet echt van het pillen poppen, de meeste dingen gaan vanzelf weer over dus laat ik het gewoon over gaan.quote:
Die smaak is niet te harden idd. Ik slik ze altijd in een keer door. Maar liquid caps is ook wel een idee idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik paracetamol liquid caps. Werken goed en niet die ranzige smaak.
Dat is ook een goede optie jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik paracetamol liquid caps. Werken goed en niet die ranzige smaak.
Paracetamol is goed voor je? Doeiquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ibuprofen is feitelijk wel.troep.
Paracetamol is echt niet slecht en zelfs goed voor je omdat het bloedproppen voorkomt.
Mijn broertje is allergisch voor de iboprofen familie, die blaast op als zo'n vis in Nemo dan.
Als een kogelvis? Dat is wel vervelend dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ibuprofen is feitelijk wel.troep.
Paracetamol is echt niet slecht en zelfs goed voor je omdat het bloedproppen voorkomt.
Mijn broertje is allergisch voor de iboprofen familie, die blaast op als zo'n vis in Nemo dan.
Heb wel eens een mini cursusje gehad. Had er toen alleen niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand hier weleens een cursus mindfullness gedaan?
Ja sorry ben in de war met een lage dosis aspirine.quote:
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op het werk was er een gratis cursus, maar die was vol.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand hier weleens een cursus mindfullness gedaan?
Was dat niet de cursus 'omgaan met teleurstellingen'?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op het werk was er een gratis cursus, maar die was vol.
Ja. Maar ik neem het dus niet meer, want naast die spiersamentrekkingen ging ik er ook naar van dromen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Codeïne breekt toch af naar iets morfine-achtigs? Heb ooit een ritje in een ambulance gemaakt en vlak daarvoor ook pijnstillers gekregen. Ondanks knie in de kreukels voelde ik me toen best aardig.
Bij hoofdpijn als het niet te harden is. Bij migraine is het ook die combo. Maar dan is het ook licht uit en nock.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik pak alleen een molletje als ik hoofdpijn heb (gelukkig niet meer zo vaak). En als ik migraine aan voel komen gaat er een molletje en wat ibu'tjes in. Meestal zet t dan niet door.
Ook eens via het werk gedaan, best een lange (en dure) cursus.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Op het werk was er een gratis cursus, maar die was vol.
Ik was inderdaad uitermate teleurgesteld.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dat niet de cursus 'omgaan met teleurstellingen'?
Jou chef had iig wel humorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook eens via het werk gedaan, best een lange (en dure) cursus.
Vlg de toenmalige chef konden we beter naar de hoeren gaan.
Ja mooie kerel was dat.quote:
En hebben die aaltjes ook nog eens een verzetjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel beter ja, in je anus proef je er niks van.
Brrrr. Eén molletje is voor mij meestal genoeg.quote:
Zetpil is instant heavenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr. Eén molletje is voor mij meestal genoeg.
Das wel sund. Is altijd afwachten wat voor leidinggevenden je krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja mooie kerel was dat.
Leidde wat grote vestigingen maar in het weekend was ie DJ op partijen, deed ie ook bij werkfeestjes verkleed als Sjonnie.of gabber. Maar hij was interim en bleef nergens langer dan 6 maanden.
Dat is wel nice. Al heb ik geen slaapproblemen. Als ik ergens goed in ben, is het wel slapen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed als je die technieken als mindfulness onder de knie hebt heb je in principe nooit meer migraine of slaapproblemen.
En ook geen pijnstiller nodig.
Ik krijg nu wel erg het idee, dat je gewoon graag dingen in je holletje stopt...quote:
Daar voel je toch niets van, zo'n klein dingetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel erg het idee, dat je gewoon graag dingen in je holletje stopt...
Duidelijk een noob hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel erg het idee, dat je gewoon graag dingen in je holletje stopt...
Slimmenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen knakworst in een gang gooien?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zetpil formaat drakendildo lijkt me ongezond ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar voel je toch niets van, zo'n klein dingetje.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer voyager te kijken, maar kan er nog niet echt in komen.
Wie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen knakworst in een gang gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |