Je had vroeger overal kruiden, struiken en diverse soorten wilde bloemen. Ik zie nu bijna op zn meest 3 soorten bloemen waarvan de meest voorkomende dit jaar het koolzaad lijkt. Is allemaal een beetje een vlakke monocultuur geworden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
groeide altijd rondom de basisschool van mij o.a. nu praktisch nergens meer, lijkt wel uitgeroeid te zijnvroeger inderdaad vaak genoeg afgevoerd met een pvc buis. Naatuurlijk wel uitkijken dat je niet inademde met de buis aan de mond
![]()
Sneeuwbes heb ik in mijn tuin in overvloed. Meestal rooi ik elk jaar drie kwart ervan maar het komt terug als onkruid. Geen probleem want eens per jaar verwijderen is nog wel te doen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je had vroeger overal kruiden, struiken en diverse soorten wilde bloemen. Ik zie nu bijna op zn meest 3 soorten bloemen waarvan de meest voorkomende dit jaar het koolzaad lijkt. Is allemaal een beetje een vlakke monocultuur geworden.
Bestaat nog steeds idd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de buren werd net de Leesmap bezorgd. Dat is toch ook niet meer van deze tijd?
Nah toen ik vanochtend naar werk reed zag ik zo'n autootje voorbij rijden. Ik wist niet eens meer dat het nog bestondquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de buren werd net de Leesmap bezorgd. Dat is toch ook niet meer van deze tijd?
Ik weet niet wat beter te verdragen is...quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:11 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Dat is toch een primitieve geur maskeerder?
En met deze ondingen over het plein racen! Maar dan wel een model zonder rem!quote:Op maandag 22 april 2019 22:24 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[ afbeelding ]
Op de kleuterschool speelden wij altijd met autobanden.
Ik zag dat terug bij Andere Tijden.
En hier op de kleuterschool hebben ze dat ook.
Dus een oude autoband was om mee te spelen
Die met stuur was kut. Je moest die met die trekstang hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef soapie het volgende:
[..]
En met deze ondingen over het plein racen! Maar dan wel een model zonder rem!
[ afbeelding ]
Ik zie ze en herinner me onmiddellijk hoe ze ruikenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Zilver- en goudstiften. Je weet wel, eerst effe schudden voor gebruik.
Mijn grootouders hadden er eentje. Die opstaande lanceerbuizen kon je vullen met lucifers, die ook nog eens gelanceerd konden worden. En een uitlaat waar een vlammetje uitkwam. High tech spul.quote:
Fondueset... Staat nog wel ergens bij mijn ouders in de kast...quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik zie ze en herinner me onmiddellijk hoe ze ruiken
ja herken het nogquote:Op woensdag 24 april 2019 21:52 schreef AchJa het volgende:
Ik kan er zo snel geen foto van vinden maar het is de uitkomst van deze combinatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ps. Wij deden het twijgje altijd gewoon rond ombuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |