Maar als je rechtop wilt zitten tegen de muur, dan schuift het luchtbed toch weg?quote:
Dat is het enige nadeel dat vind ik ookquote:Op zondag 24 maart 2019 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar geen leuningen. Verder wel kleurig.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je rechtop wilt zitten tegen de muur, dan schuift het luchtbed toch weg?
Tuinen we er toch inquote:Op zondag 24 maart 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten oppassen dat we er niet weer intuinen.
Waar slaap je dan ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Nootjes
En niet aan mij besteed, voetbal, dus bed en lezen.
Trustenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Nootjes
trusten Voxsiequote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Nootjes
Welterusten Voxs.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Nootjes
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Nootjes
Hoi skeet.quote:
Hoe was je weekend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was dit helemaal een afgang.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
De oorlog hebben we gewonnen, denk daar maar aan
hoiquote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
De oorlog hebben we gewonnen, denk daar maar aan
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
And now smth compl dif ...Op zulke schoenen lap ik altijd mijn ramenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig. Ook zo'n jurk erbij?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Op zulke schoenen lap ik altijd mijn ramen
Goed hoor. Dat van jou ook? Wat was dat overigens wat je getekend wilde hebben. Begreep zoietsquote:
heb je dan ook een piemel zoals die gast ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Op zulke schoenen lap ik altijd mijn ramen
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
And now smth compl dif ...Fijne billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Moet dat nou weerquote:Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
heb je dan ook een piemel zoals die gast ?
Ik dacht je het te druk had.Maar deze zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Goed hoor. Dat van jou ook? Wat was dat overigens wat je getekend wilde hebben. Begreep zoiets
Zou het ook weer eens moeten doen... maar mn blik is toch al wazig dus ik wacht nog evenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ikke niet. Vrijdag zijn al mijn ramen gelapt. Kan weer naar buiten kijken.
Mooi beestje. Hoe groot? Niet de kat maar wat je in gedachte had?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht je het te druk had.Maar deze zou wel mooi zijn.
[ afbeelding ]
En als we die winnen ... ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja we mogen zelfs 3e worden en dan nog spelen ze playoff omdat ze eerste in de nation league groep zijn
Maar als we thuis al niet een van Duitsland kunnen winnen, wat voor zin heeft het dan nog?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja we mogen zelfs 3e worden en dan nog spelen ze playoff omdat ze eerste in de nation league groep zijn
Wats gebeurdquote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef mootie het volgende:
Ik weer niet waar ik nou in terecht kwam, bij het wandelen, raaaaar was het wel.
Ben je toch weer gevallen?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef mootie het volgende:
Ik weer niet waar ik nou in terecht kwam, bij het wandelen, raaaaar was het wel.
Laat ik geheel aan jou over.Is een verrassing voor Soul.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mooi beestje. Hoe groot? Niet de kat maar wat je in gedachte had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer moet het af zijn?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat ik geheel aan jou over.Is een verrassing voor Soul.
Ok ... maar als dit een tijdelijke dip was komt het wel goed ...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eeuwige roem zit niks aan vast verder
Niks moet.Neem je tijd.Ik vind het al top dat je het wil doen.quote:
Das wel een cutie pikaquote:Op zondag 24 maart 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht je het te druk had.Maar deze zou wel mooi zijn.
[ afbeelding ]
Nee, was wel bijna plat.quote:
Ik teken voornamelijk in opdracht. Maar jij krijgt m van mequote:Op zondag 24 maart 2019 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niks moet.Neem je tijd.Ik vind het al top dat je het wil doen.
Wat een idioot. Je zou zo voor je mik gereden worden.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, was wel bijna plat.
We kwamen bij het kanaal, komt er ineens een auto zonder lichten keihard langsscheuren. We hadden net op de tijd de honden vast.
De auto rijdt over zo’n landbouwobstakeldingapparaat. Er vlak achter nog een auto, die moest omdraaien bij dat obstakel.
Very straaaange.
Dronkenlappen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, was wel bijna plat.
We kwamen bij het kanaal, komt er ineens een auto zonder lichten keihard langsscheuren. We hadden net op de tijd de honden vast.
De auto rijdt over zo’n landbouwobstakeldingapparaat. Er vlak achter nog een auto, die moest omdraaien bij dat obstakel.
Very straaaange.
Vervelend hoor. Heb je wel hulp?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Petzi het volgende:
Zit nog even in de lappenmand, Kan niet lang staan of zitten. Aankomende maand begin ik eraan
Ze woont goddomme in de veiligste gemeente van Nederlandquote:Op zondag 24 maart 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig denk je dat je lekker landelijk veilig woont
En jij in de onveiligstequote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze woont goddomme in de veiligste gemeente van Nederland
Beterschap gewenst.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Petzi het volgende:
Zit nog even in de lappenmand, Kan niet lang staan of zitten. Aankomende maand begin ik eraan
Wat bedoel je daarmee dan weer?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Petzi het volgende:
Drank is nog steeds in de supermarkt te koop. Daar hoef je niet voor naar zo'n wazige koffiesjop waar ze zitten te kijken met een blik van: Het zal vandaag ook wel weer niks worden.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Petzi het volgende:
waar ze zitten te kijken met een blik van: Het zal vandaag ook wel weer niks worden.
En jij woont in Hilversum volgens Twitterquote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En jij in de onveiligstenou weten we gelijk waar Mootz woont weer
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij woont in Hilversum volgens Twitter
Het duurt allemaal wat langer, zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
ramenlapster ingehuurd. Verder doe ik alles zelf. ben niet zo'n zeikerd
Oh leuk, ja op Twitter is dat zoquote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dat zo, Ghost? Daar ben ik geboren.
In de meeste coffeeshops schenken ze officieel toch geen alcohol ...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Petzi het volgende:
Drank is nog steeds in de supermarkt te koop. Daar hoef je niet voor naar zo'n wazige koffiesjop waar ze zitten te kijken met een blik van: Het zal vandaag ook wel weer niks worden.
Dat bepaalde users zitten te zeiken over alcohol, maar trots zijn op het gebruik van wiet en het hier ook nog eens gaan tentoonstellen met lange joints etc.quote:
Hij zuipt zelf ook hoor, nooit zien zeiken over alcohol geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bepaalde users zitten te zeiken over alcohol, maar trots zijn op het gebruik van wiet en het hier ook nog eens gaan tentoonstellen met lange joints etc.
Ach, leven en laten leven.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bepaalde users zitten te zeiken over alcohol, maar trots zijn op het gebruik van wiet en het hier ook nog eens gaan tentoonstellen met lange joints etc.
dat geloof je dan verkeerdquote:Op zondag 24 maart 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij zuipt zelf ook hoor, nooit zien zeiken over alcohol geloof ik
Dat is niet de veiligste gemeente maar leuke pogingquote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel een beetje dom dat ik nu verklapt heb dat Mootie in Tilligte woont.
Ja rij er morgen meteen naartoequote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel een beetje dom dat ik nu verklapt heb dat Mootie in Tilligte woont.
Die hond is zo lief GB.Altijd vrolijk.Altijd blij.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch heeft die hond ook wel iets grappigs vind ik
Ja hij is geinigquote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hond is zo lief GB.Altijd vrolijk.Altijd blij.
Het stomme is dat ik het niet eens doorhad.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig denk je dat je lekker landelijk veilig woont
Nou zijn die boeren hier ook zo gek als een deur met auto's altijd, heb je geen lampje op Winnie?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het niet eens doorhad.
Op dat stuk mogen niet eens auto’s rijden, dus in mijn hoofd ging dat ook niet gebeuren.
Nee, dat verwacht je gewoon niet. Heb ik ook als mensen een kruispunt opkomen uit een straat waar ze tegen de richting in gereden hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het niet eens doorhad.
Op dat stuk mogen niet eens auto’s rijden, dus in mijn hoofd ging dat ook niet gebeuren.
Als het om dieren gaat.................quote:Op zondag 24 maart 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké. Langzaam leer ik je kennen.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was ook goed nieuws vandaag: René Froger heeft problemen met zijn stem.
Gevaar op de weg ben jequote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kwam er van de Week achter op TV dat fietsers van Rechts voorrang hebben echt nooit geweten
Omdat je daar altijd van op aan kan.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als het om dieren gaat.................
Lijkt altijd grappig iigquote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hond is zo lief GB.Altijd vrolijk.Altijd blij.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ik laat ze altijd wel voor op een gelijkwaardig kruispunt, maar dat schijnt in 2001 veranderd te zijn.quote:
Al die opgestoken middelvingers deden geen lampje branden?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kwam er van de Week achter op TV dat fietsers van Rechts voorrang hebben echt nooit geweten
Ook z'on pauper wijfquote:Op zondag 24 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net nu-ie een duet met Smanta opgenomen heeft
Die traint weer eens te hard... voor die franse bergquote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel hoor, ligt er ook in.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is niet de veiligste gemeente maar leuke poging
En jij hebt een rijbewijs?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Net als met die marathon van New York ik heb nog nooit iemand zo zien zweten op TV zegquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die traint weer eens te hard... voor die franse berg
Dat vergeet ik dus elke keer. Vanavond was ze helemaal maf, ging aan de wandel in het bosje. Totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zijn die boeren hier ook zo gek als een deur met auto's altijd, heb je geen lampje op Winnie?
Vroeger was het ook alleen geldig bij gelijkwaardig gemotoriseerd verkeerquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij hebt een rijbewijs?Op de fiets kijk ik altijd wel drie keer voor ik voorrang neem op een auto. Niet iedere automobilist houdt zich aan die regel.
Het erge is dat dat soort mensen dus gesponsord worden om geld in te zamelenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net als met die marathon van New York ik heb nog nooit iemand zo zien zweten op TV zeg
Mooi zo. Misschien kan ie met dat gebulk van m de windmolens hier aanblazenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vergeet ik dus elke keer. Vanavond was ze helemaal maf, ging aan de wandel in het bosje. Totaal onzichtbaar.
Hier in Amsterdam is het simpel: als je twijfelt heb je geen voorrang.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij hebt een rijbewijs?Op de fiets kijk ik altijd wel drie keer voor ik voorrang neem op een auto. Niet iedere automobilist houdt zich aan die regel.
De poes zijn naam was Django.quote:
autos zijn altijd schuldig ja ...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het simpel: als je twijfelt heb je geen voorrang.
Ja daarom gok je niks ook, dat weet ik dan weer wel.quote:
Leuk, ik maak binnenkort werk van Django, en de killerparkiet. Die was ik ook niet vergetenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De poes zijn naam was Django.
En het hondje heet Remy Martin.
We hebben ook nog Aston Martin.
[ afbeelding ]
Op welke Django was zn naam gebaseerd ?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De poes zijn naam was Django.
En het hondje heet Remy Martin.
We hebben ook nog Aston Martin.
[ afbeelding ]
Jij hebt zeker geen autoquote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daarom gok je niks ook, dat weet ik dan weer wel.
Unchained.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Op welke Django was zn naam gebaseerd ?
Iets met Wagner zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. vermoedde het al , maar soms krijg je iets geheel anders ...
Er lopen daar nijntjes, en daar gaan ze dan met zijn tweetjes op af.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ze heeft het goed naar haar zin daar iig
Wel leuk zo met die andere hond erbij dan zegquote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Er lopen daar nijntjes, en daar gaan ze dan met zijn tweetjes op af.
Door de andere hond durft ze nu ook in het struikgewas te gaan, ik moet haar wel naar de rand brengen en 10 keer vertellen dat het goed is.
Een vette Fiësta met een nieuwe APK.quote:
Het verschil is echt idioot. Als ik alleen met haar ben, sjokken we. Gaat ze ook gewoon liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zo met die andere hond erbij dan zeg
Toch wel schattigquote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Er lopen daar nijntjes, en daar gaan ze dan met zijn tweetjes op af.
Door de andere hond durft ze nu ook in het struikgewas te gaan, ik moet haar wel naar de rand brengen en 10 keer vertellen dat het goed is.
Maar het is tof te zien hoe ze leert.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zo met die andere hond erbij dan zeg
Staat me wel iets van bij,en anders heb ik het boek gelezen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
Iemand de Campert film "Het leven is vurrukkulluk" gezien ?
En dan ga jij er bij liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil is echt idioot. Als ik alleen met haar ben, sjokken we. Gaat ze ook gewoon liggen.
Met haar verloofde is ze constant in beweging.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil is echt idioot. Als ik alleen met haar ben, sjokken we. Gaat ze ook gewoon liggen.
Het boek zal het wel zijn.. en bij Mathijssquote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij,en anders heb ik het boek gelezen.
Ja leuk hoor, ze heeft het zo goed getroffen ookquote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is tof te zien hoe ze leert.
Ze is ook niet meer bang van het baasje, als hij zijn hond aanhaalt duwt ze die gewoon weg om zelf een aai te krijgen
Ik moet zeggen dat ze door een andere hond wel heel erg opbloeit.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, ze heeft het zo goed getroffen ook
Een beetje zoals met de baasjes.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Rent ze ook niet achter een bal aan?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze door een andere hond wel heel erg opbloeit.
Maar ze heeft pech, ik neem geen tweede hond. Ze ziet hem een of 2 keer per dag, daar doet ze het maar mee.
je en?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:59 schreef Petzi het volgende:
Dieren hebben sex, mensen hebben sex. Dacht dat dat algemeen bekend was
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rent ze ook niet achter een bal aan?
Het gaat er om dat hij met zijn kontje tegen het schrikdraad komt.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:59 schreef Petzi het volgende:
Dieren hebben sex, mensen hebben sex. Dacht dat dat algemeen bekend was
In 40+ is dat anders behoorlijk uitzonderlijk hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Waarom dat filmpje, daarom. Lijkt me een normaal iets
Ah, dan heb je geen tweede hond nodig.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee.
Wel achter een stok tegenwoordig!
Oh dat ontging me even. Maar hoop dat ze veel plezier haddenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij met zijn kontje tegen het schrikdraad komt.
Niet dusquote:Op maandag 25 maart 2019 00:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh dat ontging me even. Maar hoop dat ze veel plezier hadden
Ja dat dier is niet bezig met Uranus, Die geniet er effe vanquote:Op maandag 25 maart 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
In 40+ is dat anders behoorlijk uitzonderlijk hoor.
Ook niet met your anusquote:Op maandag 25 maart 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat dier is niet bezig met Uranus, Die geniet er effe van
vertelquote:Op maandag 25 maart 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
In 40+ is dat anders behoorlijk uitzonderlijk hoor.
neequote:Op maandag 25 maart 2019 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja Sas, doe jij het nog wel regelmatig?
Die moeten ze bannen,quote:Op maandag 25 maart 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Hennie Huisman staat ook al jaren droog vertelde hij van de Week
Wij ook nietquote:Op maandag 25 maart 2019 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb niet eens ónregelmatig seks.
Gedeelde smart enzulksquote:Op maandag 25 maart 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Om daar nou over te gaan juichen gaat ook wel ver.
Een boek lezen. Ik kijk bijna nooit TV trouwens.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat zou je doen zonder tv of pc? Gewoon algemene vraag hoor
PC stond er ook, gewoon geen mediaquote:Op maandag 25 maart 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Een boek lezen. Ik kijk bijna nooit TV trouwens.
Hier ook zout. Zoet kan me gestolen worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
zout hoop ik, maar gezien de Lonka verslaving....
bummerquote:Op maandag 25 maart 2019 00:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat zou je doen zonder tv of pc? Gewoon algemene vraag hoor
Uiteraard zout.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
zout hoop ik, maar gezien de Lonka verslaving....
Alleen Petzi denk ikquote:Op maandag 25 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je zou ons wel missen toch?
Hmmhmm.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je zou ons wel missen toch?
Hier? Ik had wat enge crossdressersquote:Op maandag 25 maart 2019 00:23 schreef sig000 het volgende:
2 gifjes waren de enige media dingen afgelopen zondag.
Ik zet het meeste tegenwoordig ook al in een spoiler...quote:Op maandag 25 maart 2019 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
PC, telefoon en TV zijn niet aan geweest daarvoor.
Gaat er een bus naar Tilligte?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan jou altijd even opzoeken natuurlijk. Is maar een half uurtje met de bus.
Ja! Verschrikkulluk!!!!!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
Iemand de Campert film "Het leven is vurrukkulluk" gezien ?
Zag de TT en vond het wel toepasselijke gifjes.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet het meeste tegenwoordig ook al in een spoiler...
Misschien biedt een psychiater hulpquote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie allemaal kutten in die boom.
kutboom ... zaag er inquote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stelling: je kind Briketje noemen als je dol bent op barbecueën is niets mis mee.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezellig samen shoppen?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je meteen een hele garderobe aanschaffen bij Koopman.
op z'n Haags uitgesproken?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig even op trekzalf.
Paar uur. maar Lucky vroeg steeds om tekeningen. Bij deze overquote:Op maandag 25 maart 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over zo'n tekening?
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Paar uur. maar Lucky vroeg steeds om tekeningen. Bij deze over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |