Iets met Wagner zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. vermoedde het al , maar soms krijg je iets geheel anders ...
Er lopen daar nijntjes, en daar gaan ze dan met zijn tweetjes op af.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ze heeft het goed naar haar zin daar iig
Wel leuk zo met die andere hond erbij dan zegquote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Er lopen daar nijntjes, en daar gaan ze dan met zijn tweetjes op af.
Door de andere hond durft ze nu ook in het struikgewas te gaan, ik moet haar wel naar de rand brengen en 10 keer vertellen dat het goed is.
Een vette Fiësta met een nieuwe APK.quote:
Het verschil is echt idioot. Als ik alleen met haar ben, sjokken we. Gaat ze ook gewoon liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zo met die andere hond erbij dan zeg
Toch wel schattigquote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Er lopen daar nijntjes, en daar gaan ze dan met zijn tweetjes op af.
Door de andere hond durft ze nu ook in het struikgewas te gaan, ik moet haar wel naar de rand brengen en 10 keer vertellen dat het goed is.
Maar het is tof te zien hoe ze leert.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zo met die andere hond erbij dan zeg
Staat me wel iets van bij,en anders heb ik het boek gelezen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
Iemand de Campert film "Het leven is vurrukkulluk" gezien ?
En dan ga jij er bij liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil is echt idioot. Als ik alleen met haar ben, sjokken we. Gaat ze ook gewoon liggen.
Met haar verloofde is ze constant in beweging.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verschil is echt idioot. Als ik alleen met haar ben, sjokken we. Gaat ze ook gewoon liggen.
Het boek zal het wel zijn.. en bij Mathijssquote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij,en anders heb ik het boek gelezen.
Ja leuk hoor, ze heeft het zo goed getroffen ookquote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is tof te zien hoe ze leert.
Ze is ook niet meer bang van het baasje, als hij zijn hond aanhaalt duwt ze die gewoon weg om zelf een aai te krijgen
Ik moet zeggen dat ze door een andere hond wel heel erg opbloeit.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, ze heeft het zo goed getroffen ook
Een beetje zoals met de baasjes.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Rent ze ook niet achter een bal aan?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze door een andere hond wel heel erg opbloeit.
Maar ze heeft pech, ik neem geen tweede hond. Ze ziet hem een of 2 keer per dag, daar doet ze het maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |