Lijkt altijd grappig iigquote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hond is zo lief GB.Altijd vrolijk.Altijd blij.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was ook goed nieuws vandaag: René Froger heeft problemen met zijn stem.
Nou ik laat ze altijd wel voor op een gelijkwaardig kruispunt, maar dat schijnt in 2001 veranderd te zijn.quote:
Al die opgestoken middelvingers deden geen lampje branden?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kwam er van de Week achter op TV dat fietsers van Rechts voorrang hebben echt nooit geweten
Ook z'on pauper wijfquote:Op zondag 24 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net nu-ie een duet met Smanta opgenomen heeft
Die traint weer eens te hard... voor die franse bergquote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel hoor, ligt er ook in.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is niet de veiligste gemeente maar leuke poging
En jij hebt een rijbewijs?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kwam er van de Week achter op TV dat fietsers van Rechts voorrang hebben echt nooit geweten
Net als met die marathon van New York ik heb nog nooit iemand zo zien zweten op TV zegquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die traint weer eens te hard... voor die franse berg
Dat vergeet ik dus elke keer. Vanavond was ze helemaal maf, ging aan de wandel in het bosje. Totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zijn die boeren hier ook zo gek als een deur met auto's altijd, heb je geen lampje op Winnie?
Vroeger was het ook alleen geldig bij gelijkwaardig gemotoriseerd verkeerquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij hebt een rijbewijs?Op de fiets kijk ik altijd wel drie keer voor ik voorrang neem op een auto. Niet iedere automobilist houdt zich aan die regel.
Het erge is dat dat soort mensen dus gesponsord worden om geld in te zamelenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net als met die marathon van New York ik heb nog nooit iemand zo zien zweten op TV zeg
Mooi zo. Misschien kan ie met dat gebulk van m de windmolens hier aanblazenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vergeet ik dus elke keer. Vanavond was ze helemaal maf, ging aan de wandel in het bosje. Totaal onzichtbaar.
Hier in Amsterdam is het simpel: als je twijfelt heb je geen voorrang.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij hebt een rijbewijs?Op de fiets kijk ik altijd wel drie keer voor ik voorrang neem op een auto. Niet iedere automobilist houdt zich aan die regel.
De poes zijn naam was Django.quote:
autos zijn altijd schuldig ja ...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het simpel: als je twijfelt heb je geen voorrang.
Ja daarom gok je niks ook, dat weet ik dan weer wel.quote:
Leuk, ik maak binnenkort werk van Django, en de killerparkiet. Die was ik ook niet vergetenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De poes zijn naam was Django.
En het hondje heet Remy Martin.
We hebben ook nog Aston Martin.
[ afbeelding ]
Op welke Django was zn naam gebaseerd ?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De poes zijn naam was Django.
En het hondje heet Remy Martin.
We hebben ook nog Aston Martin.
[ afbeelding ]
Jij hebt zeker geen autoquote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daarom gok je niks ook, dat weet ik dan weer wel.
Unchained.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Op welke Django was zn naam gebaseerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |