Ze woont goddomme in de veiligste gemeente van Nederlandquote:Op zondag 24 maart 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig denk je dat je lekker landelijk veilig woont
En jij in de onveiligstequote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze woont goddomme in de veiligste gemeente van Nederland
Beterschap gewenst.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Petzi het volgende:
Zit nog even in de lappenmand, Kan niet lang staan of zitten. Aankomende maand begin ik eraan
Wat bedoel je daarmee dan weer?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Petzi het volgende:
Drank is nog steeds in de supermarkt te koop. Daar hoef je niet voor naar zo'n wazige koffiesjop waar ze zitten te kijken met een blik van: Het zal vandaag ook wel weer niks worden.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Petzi het volgende:
waar ze zitten te kijken met een blik van: Het zal vandaag ook wel weer niks worden.
En jij woont in Hilversum volgens Twitterquote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En jij in de onveiligstenou weten we gelijk waar Mootz woont weer
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij woont in Hilversum volgens Twitter
Het duurt allemaal wat langer, zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
ramenlapster ingehuurd. Verder doe ik alles zelf. ben niet zo'n zeikerd
Oh leuk, ja op Twitter is dat zoquote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dat zo, Ghost? Daar ben ik geboren.
In de meeste coffeeshops schenken ze officieel toch geen alcohol ...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef Petzi het volgende:
Drank is nog steeds in de supermarkt te koop. Daar hoef je niet voor naar zo'n wazige koffiesjop waar ze zitten te kijken met een blik van: Het zal vandaag ook wel weer niks worden.
Dat bepaalde users zitten te zeiken over alcohol, maar trots zijn op het gebruik van wiet en het hier ook nog eens gaan tentoonstellen met lange joints etc.quote:
Hij zuipt zelf ook hoor, nooit zien zeiken over alcohol geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bepaalde users zitten te zeiken over alcohol, maar trots zijn op het gebruik van wiet en het hier ook nog eens gaan tentoonstellen met lange joints etc.
Ach, leven en laten leven.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bepaalde users zitten te zeiken over alcohol, maar trots zijn op het gebruik van wiet en het hier ook nog eens gaan tentoonstellen met lange joints etc.
dat geloof je dan verkeerdquote:Op zondag 24 maart 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij zuipt zelf ook hoor, nooit zien zeiken over alcohol geloof ik
Dat is niet de veiligste gemeente maar leuke pogingquote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel een beetje dom dat ik nu verklapt heb dat Mootie in Tilligte woont.
Ja rij er morgen meteen naartoequote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel een beetje dom dat ik nu verklapt heb dat Mootie in Tilligte woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |